Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 07-10-09, 19:53   #751
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

In materie de masini ar trebui gandit cu capul, nu cu inima, masina e o gramada de fiare si plastic, nu are suflet. Jesus.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 07-10-09, 22:11   #752
LordCaddy

Stage 5
 
LordCaddy's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 561
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by jm3k3rd3mik View Post
Daca ai prea multi bani bagati in ea (exterior/interior) sau mai stiu eu pe unde......+ ca poate te-ai atasat prea mult de ea, iti spun eu ca nu te lasa inima s-o vinzi si sa-ti iei alta in 6 cilindrii
raspuns venit din suflet....
LordCaddy is offline   Reply With Quote
Old 08-10-09, 00:50   #753
passatb4

Stage 5
 
passatb4's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 371
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

da boxele pe fata sunt de 13 " cm iar ca intri la ele au 2 suruburi unu langa usa care se deschide prin juma de tura e un fel de clama sau un surub de plastic iar altu sus da ca sa ajungi la el trebuie sa dai un plastic de sub bor iar ala are alte 2 suruburi in parti mare grija ca ala e din carton presat si imbracat apoi tragi masca de la boxa spre usa sau spre scaun si a iesit nu uita sa o tragi spre scaun ca sa nu rupi o clema mare iar dak vreu sa bagi alta boxa tre sa faci modificari si trebuie gandit nu merg boxle de 16 cm a fost probat de mine
passatb4 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-09, 01:23   #754
69WRX

Stage 5
 
69WRX's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of:
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

boxele de pe spate sunt tot 13? sau 16? eu nu le-am desfacut niciodata
69WRX is offline   Reply With Quote
Old 08-10-09, 09:18   #755
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by passatb4 View Post
da boxele pe fata sunt de 13 " cm iar ca intri la ele au 2 suruburi unu langa usa care se deschide prin juma de tura e un fel de clama sau un surub de plastic iar altu sus da ca sa ajungi la el trebuie sa dai un plastic de sub bor iar ala are alte 2 suruburi in parti mare grija ca ala e din carton presat si imbracat apoi tragi masca de la boxa spre usa sau spre scaun si a iesit nu uita sa o tragi spre scaun ca sa nu rupi o clema mare iar dak vreu sa bagi alta boxa tre sa faci modificari si trebuie gandit nu merg boxle de 16 cm a fost probat de mine
salut, deci daca vreau sa pun alte boxe pe 13" tre sa fac modificari ? ce modificari trebuie ? au cumva inel dala mare de plastic in spate pe care se prind ?
__________________
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-09, 11:11   #756
nirolfHD

Stage 4
 
nirolfHD's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 282
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

pe fata merg fara probleme difuzoare de 13 cm(cel putin la mine au mers)...dar pe spate e problema..de 10 sun prea mici si ramane putin spatiu intre cutie si marginea difuzorului iar cele de 13 nu incap nici daca decupezi din cutie..si parerea mea e ca nu merita sa scoti cutia aia originala afara..are o rezonanta foarte buna..
nirolfHD is offline   Reply With Quote
Old 08-10-09, 13:31   #757
passatb4

Stage 5
 
passatb4's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 371
Smile Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by trafy-vr6 View Post
salut, deci daca vreau sa pun alte boxe pe 13" tre sa fac modificari ? ce modificari trebuie ? au cumva inel dala mare de plastic in spate pe care se prind ?
ca modificari la boxele de 13 tre a tai din tabla sau daca nu sa iei sita originala sa o tai in rotund sai faci o gaura si sa pui un inele din mdf apoi sa aplici o boxa de 16 cu plasa ei da o sa arata da raq eu unu raman cu cele de 13 pe fata si o sa pun nisteboxe mai puternice ca sunt cu duiumu de la 70 w in sus da tre sa scoti bani iar cele de pe spate nu stiu ca la mine au mers da sa taiat din tabala si asa le-am lasat de 16
passatb4 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-09, 13:38   #758
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Multumesc pentru raspunsuri. Nici eu nu vreau sa modific marimea doar eram curios daca pun boxe tot de 13" ce modificari trebuie sa fac si daca imi trebuie inele dalea de plastic ca de exemplu, la fosta mea masina ( opel ), ca sa schimbi boxele originale din usi trebuia sa cumperi si inelele de plastic pe care erau prinse boxele. Multumesc pentru raspunsuri inca o data
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-09, 16:26   #759
vali-tgm

Stage 5
 
vali-tgm's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,113
Member of:
[Moderators]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Daca tot veni vorba de schimbari de motoare, am si eu o intrebare daca eu am un motor de 2.0 M50B20 vanos si vreau sa schimb motorul tot cu un 2.0 M52B20 cam ma ia RAR-ul sa ma treaca in "legalitate" ? 4000 lei? sau suma asta e doar pt omologare.
__________________
BMW E46 320i '99
vali-tgm is offline   Reply With Quote
Old 08-10-09, 22:14   #760
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by vali-tgm View Post
Daca tot veni vorba de schimbari de motoare, am si eu o intrebare daca eu am un motor de 2.0 M50B20 vanos si vreau sa schimb motorul tot cu un 2.0 M52B20 cam ma ia RAR-ul sa ma treaca in "legalitate" ? 4000 lei? sau suma asta e doar pt omologare.
Mersi mult LordCaddy....cine stie, cunoaste
Iar despre ceea ce vrei tu sa faci, cred ca o sa platesti o nimica toata, nici decum 4000lei. Pui acelasi motor, deci n-ai ce cai sa depasesti, eventual cand il pui ii stergi seria si nu mai platesti pe nicaeri nimic......poa-sa te opreasca si sa-ti verifice absolut tot la motor, daca ai seria stearsa, nu-ti fac nimic
Dar de ce vrei sa pui acelasi motor? Nu vrei sa te ridic un pic ?
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 09-10-09, 14:55   #761
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by vali-tgm View Post
Daca tot veni vorba de schimbari de motoare, am si eu o intrebare daca eu am un motor de 2.0 M50B20 vanos si vreau sa schimb motorul tot cu un 2.0 M52B20 cam ma ia RAR-ul sa ma treaca in "legalitate" ? 4000 lei? sau suma asta e doar pt omologare.
http://www.rarom.ro/RO/article--Ce%2...i%20--195.html
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 09-10-09, 16:43   #762
vali-tgm

Stage 5
 
vali-tgm's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,113
Member of:
[Moderators]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Mai mult eram doar curios de procedura. Daca as pune un motor mai mare ar impilca multe investitii de la motor, cardan, diferential, frane plus ca as vrea sa fiu cu el in legalitate adica alti bani,asa ca ar sarii cu pretul foarte mult.
vali-tgm is offline   Reply With Quote
Old 09-10-09, 19:53   #763
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by vali-tgm View Post
Mai mult eram doar curios de procedura. Daca as pune un motor mai mare ar impilca multe investitii de la motor, cardan, diferential, frane plus ca as vrea sa fiu cu el in legalitate adica alti bani,asa ca ar sarii cu pretul foarte mult.
pune mah un 2.5 pe ea si nu mai schimbi nimic. e acelasi cardan, frane etc. si la rar nu cred ca o sa stie careva ca ala de pe masina ta nu e 2.0, exceptand seriile. iar seriile nu prea se mai citesc la 2.5-uri in general, nu au bloc de aluminiu si le mananca rugina. asa ca nu prea poate nimeni sa te verifice. dk ai 2.0 non-vanos iti iei un 2.5 non-vanos, si invers. eventual schimbi si galeria de admisie pana treci RAR-ul, in caz ca ai un 320 mai nou, cu galeriile alea sugrumate. singura dif care ar mai fi (optica) e filtru de ulei care la 320 dupa '95 e in cu capac de plastic, negru, spre deosebire de 2.5 care il are de aluminiu. daca insa ai 320 inainte de '95, chiar nu o sa mai fie nici o dif optica. cel putin asa cred. dar intereseaza-te, pt ca e vb de 42 de cai in plus, eu zic ca se merita. plus alt potential de tuning, in caz ca te bate gandu!
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 09-10-09, 23:29   #764
nebundlegat

Stage 3
 
nebundlegat's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 156
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

inca un + pentru 2.5 :>
si eu am un 318 si ma bate gandu la un 2.5.
mai rentabil mi s-ar parea sa tin 318- ca masina de familie :>
si sa imi iau un 325 eventul cu volan pe dreapta pentru feeling
nebundlegat is offline   Reply With Quote
Old 09-10-09, 23:41   #765
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,158
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

ai feeling mai intens cu volan pe dreapta?
Bryan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -