Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
07-10-09, 00:26
|
#736
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 371
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by 69WRX
pai ce poti sa risti...in carte ai un motor fara serie crezi ca militianu o sa deschida capota si sa zica "hmmm prietene tu ai motor de 2.8"
|
si acum o bag si eu pe aia crezi ca ala stie daca ai motor de 2,5 sau 2,8 sau 2.0 tot 6 in linie sunt )
|
|
|
07-10-09, 00:27
|
#737
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by passatb4
si acum o bag si eu pe aia crezi ca ala stie daca ai motor de 2,5 sau 2,8 sau 2.0 tot 6 in linie sunt )
|
Da, dar al lui e in 4, nu e 6 in linie....si era vorba de RAR, nu de militieni
|
|
|
07-10-09, 00:42
|
#738
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Motorul e piesa de schimb, nu e foarte grav, iti iei o amenda probabil. Dar este extraordinar de improbabil sa iti verifice cineva motorul asa, aiurea. Poti sa faci un sondaj de opinie pe forum, sa vezi daca cineva vreodata in viata lui a avut motorul verificat de rar aiurea pe strada sau de politie.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
07-10-09, 01:22
|
#739
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
crezi ca aia de la rar daca sunt inginerii stiu cate pistoane are un motor cand se uita la el ?
am auzit o chestie la cineva cu un bmw mai vechi i-a zis militianu "ba tu ai motor mai mare pe asta" la care ala i-a raspuns "adu o ruleta sa il masuram"
__________________
Iubiţi-vă BMW-urile vechi, că altele la fel nu se mai fabrică !!!
NU exista viata dupa kitul de M de la BMW !!!
|
|
|
07-10-09, 01:52
|
#740
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
tare faza )
|
|
|
07-10-09, 01:54
|
#741
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 371
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
=)) super tare faza ))
|
|
|
07-10-09, 09:11
|
#742
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
din pacate s-ar putea sa stie
bmw-urile (ma refer la e36) au ajuns sa fie ca Oltcit-urile acum 10 ani ....adica cele mai iubite,folosite,tunate si alergate masini,relativ usor de intretinut si care tin la calareala
acum...la cate au trecut prin rar ganditi-va si voi ca stiu sa deosebeasca un 1.8 care e in 4 pistoane de un 2.8 care e in 6 pistoane
macar atat
daca ar fi 2.0-2.8 n-ar mai fi foarte mare beleaua ca zici ca sunt amandoua in 6
si daca cineva se gandeste la o modificare de-astea va sfatuiesc calduros sa schimbati si suspensia,nu puneti motor in 6 cilindri pe suspensie de 4 ca nu prea da bine,e motorul prea greu pentru suspensia respectiva si prea puternic,de unde rezulta belele in accelerari bruste si in franari
si ca sa concluzionez : daca se prinde mormolocu' de la rar asupra problemei (eu sunt un exemplu de masina luata din trafic si puricata centimetru cu centimetru de rar) atunci se retine certificatul de inmatriculare/numerele de inmatriculare (daca nu ai sau nu prezinti certificatul) si se inapoiaza numai de catre Pol Rutiera cand te duci cu hartia de la RAR ca au constatat ca masina a fost adusa la starea initiala/la normal
|
|
|
07-10-09, 09:21
|
#743
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Stie careva la BMW E36 cati " au boxele de pe fata ? alea de jos de acolo de la picioare. Si cum se scoate capacul ala ?multumesc
|
|
|
07-10-09, 10:58
|
#744
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 561
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sharpe
din pacate s-ar putea sa stie
bmw-urile (ma refer la e36) au ajuns sa fie ca Oltcit-urile acum 10 ani ....adica cele mai iubite,folosite,tunate si alergate masini,relativ usor de intretinut si care tin la calareala
acum...la cate au trecut prin rar ganditi-va si voi ca stiu sa deosebeasca un 1.8 care e in 4 pistoane de un 2.8 care e in 6 pistoane
macar atat
daca ar fi 2.0-2.8 n-ar mai fi foarte mare beleaua ca zici ca sunt amandoua in 6
si daca cineva se gandeste la o modificare de-astea va sfatuiesc calduros sa schimbati si suspensia,nu puneti motor in 6 cilindri pe suspensie de 4 ca nu prea da bine,e motorul prea greu pentru suspensia respectiva si prea puternic,de unde rezulta belele in accelerari bruste si in franari
si ca sa concluzionez : daca se prinde mormolocu' de la rar asupra problemei (eu sunt un exemplu de masina luata din trafic si puricata centimetru cu centimetru de rar) atunci se retine certificatul de inmatriculare/numerele de inmatriculare (daca nu ai sau nu prezinti certificatul) si se inapoiaza numai de catre Pol Rutiera cand te duci cu hartia de la RAR ca au constatat ca masina a fost adusa la starea initiala/la normal
|
acu nu stiu care ar fi prostul care lasa suspensiile de 1.8 si sa puna 2.8..la fel cum ai lasa tamburi pe spate... ..sa stii ca am invartit situatia pe toate partile dar singura "iesire" ar fi sa imi pun cel de 2 litri(ca sa fie omologat),alta distractie de 4000 de roni...si dupaia sa il trantesc pe ala de 2.8...desi imi vine sa bag pana daca as ajunge sa dau 4000 de roni pe omologare si sa caunt un motor de 3.2.(daca mai stau pe tusa inca 2 ani ca sa imi permit motorul respectiv...).Deci cred ca sunt obligat sa fac figura lui jm3k3rd3mik...ca sa fiu in "legalitate" dupaia...
__________________
|
|
|
07-10-09, 17:04
|
#745
|
Stage 1
Join Date: Sep 2009
Posts: 15
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
o rugaminte ....imi spune shi mie cineva ...cate surube are un electromotor (pisicutza de1.6)......eu am vazut 2 in partea de sus ...mai e vreo unul??
|
|
|
07-10-09, 17:35
|
#746
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
Stie careva la BMW E36 cati " au boxele de pe fata ? alea de jos de acolo de la picioare. Si cum se scoate capacul ala ?multumesc
|
boxele sunt pe 13
ca sa ajungi la ele se da jos plasticul ala,are unul sau 2 shuruburi care-l tin prins de caroserie si niste cleme
usor si cu atentie ca se rup daca nu stii cum
Quote:
Originally Posted by LordCaddy
acu nu stiu care ar fi prostul care lasa suspensiile de 1.8 si sa puna 2.8..la fel cum ai lasa tamburi pe spate... ..sa stii ca am invartit situatia pe toate partile dar singura "iesire" ar fi sa imi pun cel de 2 litri(ca sa fie omologat),alta distractie de 4000 de roni...si dupaia sa il trantesc pe ala de 2.8...desi imi vine sa bag pana daca as ajunge sa dau 4000 de roni pe omologare si sa caunt un motor de 3.2.(daca mai stau pe tusa inca 2 ani ca sa imi permit motorul respectiv...).Deci cred ca sunt obligat sa fac figura lui jm3k3rd3mik...ca sa fiu in "legalitate" dupaia...
|
daca citeai cu atentie una sau 2 pagini din threadul asta in urma vedeai ca nu e nevoie sa dai jdemii de milioane sa ca omologhezii pe masina alt motor
RAR-ul n-o sa-ti spuna niciodata fiindca e in interesu' lor sa ia bani si mai sunt si niste muisti infumurati pe deasupra care au impresia ca le sta lumea la picioare DAR poti sa iti treaca direct in carte motorul celalalt avand in vedere ca a fost omologat pe acest tip de caroserie de catre fabrica
deci fara cheltuieli si etc
fac pe nebunii,nu-i problema,iei un avocat dupa tine si de obicei se rezolva problemele
fac si cu avocatu pe nebunii,ii dai in judecata si te alegi si cu niste banuti
si nu vorbesc din povesti nemuritoare,ci din fapte
in general oamenii trateaza problema cu "da-i ba dracu,decat sa-mi fac nervi si sa pierd timpu' mai bine le dau banii"
nimic mai grav si mai gresit
fiindca de pe urma unei astfel de atitudini suntem tratati cu curu'
eu unu nu permit sa fiu calcat in picioare si nici flituit,vreau sa fie respectata legea si daca nu,atunci ii ard,legal
|
|
|
07-10-09, 17:45
|
#747
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 561
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
ms de lamuriri!
|
|
|
07-10-09, 17:52
|
#748
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
multumesc Sharpe
|
|
|
07-10-09, 19:16
|
#749
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
dar mai bine dc nu vinzi masina si iti iei una cu 6 cilindrii direct ? si pe urma poti sa recurgi la modificari...
|
|
|
07-10-09, 19:40
|
#750
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by 69WRX
dar mai bine dc nu vinzi masina si iti iei una cu 6 cilindrii direct ? si pe urma poti sa recurgi la modificari...
|
Daca ai prea multi bani bagati in ea (exterior/interior) sau mai stiu eu pe unde......+ ca poate te-ai atasat prea mult de ea, iti spun eu ca nu te lasa inima s-o vinzi si sa-ti iei alta in 6 cilindrii
|
|
|
|
|