16-04-11, 23:36
|
#691
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
motorizarea de la alfa a fost bagata pe "barcheta" in '83 si sa batut cu nicu grigoras bara la bara
|
Pe vremea cand Grigoras foloea motor de R5 Alpine ulterior a trecut la turbo.
I-am vazut de multe ori impreuna in curse si concluzia mea a fost simpla Werner era mult mai bataios, iar Nicu mai calculat.
Au fost situatii cand masinile erau apropiate, Werner avea experienta, rautate si Nicu dupa aprerea mea mai multa luciditate si mai mult tact.
Ambii merita cate o statuie!
|
|
|
16-04-11, 23:45
|
#692
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
A mers putin cu ea dupa care a folosit piese si a facut o masina de curse veritabila sa spunem gen Osela...
Le-am vazut pe ambele dar nu mai am nici un fel de documentatie cu ele.
La cea de curse preparata folosind organe de la Alfa i-a fost oarecum interzisa participarea prin schimbarea regulamentului.
|
Cam asa a fost... te salut Seba
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Am gasit ceva misto !
|
Obrejan Viorel, un Vitezist si preparator excelent,impreuna cu Nicolae Cosmescu au testat prototipul Dacia sport MD87... acem multe de povestit si de el, am poze si documentatii dar incepand din anii '92-'93 ... le vine randu imediat si lor... hehe.. o sa postam cativa ani dea cum incolo pe aici...
Quote:
Originally Posted by cornel1955
Viorel a fost "coleg de breasla" cu mine ...excelent pilot...nici de el nu mai stiu nimic
|
are un atelier unde pregateste indeosebi masini de curse si e deseori prezent la Coaste ca preparator pt diversi piloti ...
__________________
SOLENZA FT / Resita
|
|
|
16-04-11, 23:46
|
#693
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Pe vremea cand Grigoras foloea motor de R5 Alpine ulterior a trecut la turbo.
I-am vazut de multe ori impreuna in curse si concluzia mea a fost simpla Werner era mult mai bataios, iar Nicu mai calculat.
Au fost situatii cand masinile erau apropiate, Werner avea experienta, rautate si Nicu dupa aprerea mea mai multa luciditate si mai mult tact.
Ambii merita cate o statuie!
|
imi pare rau sa te contrazic dar eu am fost acolo !!! am vazut cum negocia virajul fiecare si am tras o concluzie: Nicu avea masina si am mai zis paici treaba asta....Werner mai avea nevoie de vreo 50 de cai sal faca pe Nicu...oricum dupa Stefan Iancovici+, Werner ramane domnul curselor in romania alaturi de multi altii care au plecat din tara
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
16-04-11, 23:52
|
#694
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
NU e o contradictie e doar un alt punct de vedere.
In general Nicu a avut masini extrem de bine lucrate, totusi ma refeream la grupa A in cadrul CPP.
In momentul in care Nicu a turbAt masina jocurile au fost incheiate desi la un moment dat si Werner mergea pe Dacia cu un motor de Sciroco 1.8 preparat
|
|
|
16-04-11, 23:53
|
#695
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by nelutz69
Cam asa a fost... te salut Seba
Obrejan Viorel, un Vitezist si preparator excelent,impreuna cu Nicolae Cosmescu au testat prototipul Dacia sport MD87... acem multe de povestit si de el, am poze si documentatii dar incepand din anii '92-'93 ... le vine randu imediat si lor... hehe.. o sa postam cativa ani dea cum incolo pe aici...
are un atelier unde pregateste indeosebi masini de curse si e deseori prezent la Coaste ca preparator pt diversi piloti ...
|
heheheeee multzam fain de info...viorel este un tip deosebit si a fost(poate mai este) un pilot "bataios"...astept noutati Nelutzu
|
|
|
16-04-11, 23:55
|
#696
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by nelutz69
Cam asa a fost... te salut Seba
...
|
Salve!
O sa fie interesant subiectul cu testele deoarece nici eu nu sunt total strain de unele modele de la cercetari.
|
|
|
16-04-11, 23:57
|
#697
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
NU e o contradictie e doar un alt punct de vedere.
In general Nicu a avut masini extrem de bine lucrate, totusi ma refeream la grupa A in cadrul CPP.
In momentul in care Nicu a turbAt masina jocurile au fost incheiate desi la un moment dat si Werner mergea pe Dacia cu un motor de Sciroco 1.8 preparat
|
cand nicu a turbato Werner era cu alfa aspirata si se tinea de el....ce dracu vb aici ?...credema ca eram acolo si mai sunt pe aici care stiu si erau si ei acolo
|
|
|
17-04-11, 00:12
|
#698
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
Viorel a fost "coleg de breasla" cu mine ...excelent pilot...nici de el nu mai stiu nimic
|
Viorel OBREJAN ştiam că lucrează īncă la DACIA şi īn paralel se ocupa şi de ceva preparări de maşini de curse.
Victor NICOARĂ are o firmă de transport piese, anvelope, etc.
Sylvyu DINU are firmă de transport auto noi şi accidentate.
Teo GHEORGHE este īn Buc la Peugeot īn Militari.
Mihai BERCIOIU tot īn Bucureşti, distribuitor de ape minerale, parcă.
Dumitru NECULA se ocupă de motoare de curse.
Last edited by Rusanescu; 17-04-11 at 00:16.
|
|
|
17-04-11, 07:20
|
#699
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
cand nicu a turbato Werner era cu alfa aspirata si se tinea de el....ce dracu vb aici ?...credema ca eram acolo si mai sunt pe aici care stiu si erau si ei acolo
|
Alfa era de 1300cc ?
|
|
|
17-04-11, 08:07
|
#700
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Alfa era de 1300cc ?
|
cred ca 1600..nu mai tin minte ....nu aveai cum sa te tii de Nicu cu 1300, iar Nicu nu se stie ce motor avea pt ca era cel mai secretos pilot...nimeni nu stie ce avea sub capota decat EU....am fost printre putinii la care Grigore a ridicat capota sami arate ce are acolo...o uzina pe roti!!!...ma stima f mult si treaba a fost reciproca
|
|
|
17-04-11, 08:19
|
#701
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by Rusanescu
Viorel OBREJAN ştiam că lucrează īncă la DACIA şi īn paralel se ocupa şi de ceva preparări de maşini de curse.
Victor NICOARĂ are o firmă de transport piese, anvelope, etc.
Sylvyu DINU are firmă de transport auto noi şi accidentate.
Teo GHEORGHE este īn Buc la Peugeot īn Militari.
Mihai BERCIOIU tot īn Bucureşti, distribuitor de ape minerale, parcă.
Dumitru NECULA se ocupă de motoare de curse.
|
Hai sa tii parasc pe amandoi nea MItica si pe Teo si mai ales pe Mihai Bercioiu, fosti colegi de club (iar sunt rau dar daca esti moale nu ai rezultate)...o sa "moara" amandoi de necaz ca niciodata la nici o cursa nu au reusit sa se apropie de mine...nici nu aveau cum...eu stateam la "baraca" si lucram la masina de curse, la 12 noaptea venea nevastamea care a fost si mecanicul meu si imi aducea cafea si mancare...practic ma mutasem la servici....ei plecau ca boierii la 6sau7 la gagici, iar faza de la la un post de tv cand apare Mihai sa dea lectii de conducere a fost penibila ...la Buzau la circuit Mihai plangea pe marginea santului si a trebuit cu nevastamea sal linistim ca facuse o depresie...Teo mergea bine dar nici el nu a putut sa tina ritmul meu...nu ma laud dar sunt acte "ALMANAHELE VORBESTE CARE ESTE ELE"
Last edited by cornel1955; 17-04-11 at 08:30.
|
|
|
17-04-11, 09:03
|
#702
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Sebastian este legatura intre tine si Tomina ?...daca este o sati dau niste info suplimentare
|
|
|
17-04-11, 09:13
|
#703
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Alfa era de 1300cc ?
|
Alfasud Ti (1286 cmc , 130 C.P. la 8.000 rot/min. )
|
|
|
17-04-11, 09:31
|
#704
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
un interviu din 1989 cu Werner despre eastere !
si un filmulet de pe youtube(unde cred ca Nelutzu sigur a fost prezent
|
tari videoclipurile si Werner asa cum am mai spus era mai tare ca Nicu...din pacate nu avea masina la nivelul lui Grigore si totusi se tinea de el....cele mai palpitante momente erau "bataia" dintre Nicu si Werner la gr. C...ti se taia respiratia cand vedeai lupta bara la bara dintre ei...mai aparea si Cornel Motoc (alt "monstru sacru") din spate dar batalia dintre cei 2 era dementiala...
|
|
|
17-04-11, 09:37
|
#705
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Alfasud Ti (1286 cmc , 130 C.P. la 8.000 rot/min. )
|
la gr. C nu era limitare de cilindree...nimeni nu stie ce avea Grigore sau Werner sub capota...eu inclin sa cred ca Werner avea 1600 iar Grigore 2000...Werner vine in romania ca VTM Resita asa ca poate fi intrebat ...nu mai este un secret acum...atunci era
|
|
|
|
|