Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 09-03-13, 16:42   #976
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
penibil esti tu.
cauta pe google si vezi.
seria masinii care la mine e trecuta si pe acte si pe masina (caroserie) are 11 caractere.

poate niste poze sau link-uri var scoate din prostie pe tine si pe cei asemeni tie.
daca nu esti limitat, si sigur tu pretinzi ca nu esti, atunci cauta pe google, si fii barbat si recunoaste ca ai gresit.
E complicat rau sa dai un search google si sa te convingi singur, nu?
Dar fie

Quote:
The VIN was originally described as part of the International Organization for Standardization (ISO) 3779 in 1977; This is an international standard of recommendations rather than requirements. In order to create more compulsory and consistent standards (compatible to ISO 3779), FMVSS No. 115 was issued and specified the requirements for the VIN. In 1978, a 30 year, 17 character VIN became a standard.

In late 1980, NHTSA regulations required all 1981 vehicles to be sold with a 17 character VIN.
Quote:
VIN (Vehicle Identification Number) este un număr unic de identificare al unui autovehicul. Īnainte de 1981 nu a existat niciun standard pentru descrierea acestui număr iar producătorii utilizau formate diferite. Astăzi numarul de identificare al vehiculului VIN este format din 17 caractere, cifre şi litere, care nu includ literele I, O şi Q.
Link-uri asa cum ai cerut
http://despretot.info/2012/11/ce-ins...cation-number/
http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle...ication_Number
http://www.nisrinc.com/include/common/VIN.html
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 17:01   #977
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

din al 2-lea link postat de tine inteleg ca in 81 a luat nastere standardul ISO3779 in america si europa. poate japonezi sau alaturat mai tarziu.

sau ce sa inteleg acum? ca masina mea, si a altora ca mine, care au serii de sasiu scurte sunt OZN-uri? ca sunt venite din alta parte? ca desi sunt inmatriculate nu exista?

standard sau nu eu am serie de 11 caractere. asta incerc sa te fac sa intelegi pe tine si pe alti ca tine care nu cred.

nu contest faptul ca exista un standard conform caruia VIN-urile au 17 caractere. incerc sa te conving ca pe caroseria si actele mele sunt doar 11. si nu sunt singurul.

daca s-a inteles asta e ok. daca nu... nush cum sa fac sa te conving
marcelush2 is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 17:14   #978
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Voi aveti impresia proasta ca tot ce stiti sau aveti voi e etalon. Scrieti pe gooogle "jdm vin" si vedeti imagini cu seriile de pe masini pentru piata nipona .

Last edited by !41!; 09-03-13 at 17:17.
!41! is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 18:21   #979
!Choco
4Tuning International Member

 
!Choco's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 273
Member of:
[4Tuning International]
[Mitsubishi]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Si Honda 1.4 90 de cai e facuta praf RAU de 1.8 IS de 143 de cai!
Si Honda de 160 de cai e facuta praf de 328 de 193 de cai!
Si S2000 de 240 de cai e facut praf de M3 de 286 de cai!

Ideea era ca e normal ca o masina cu o putere mai mare sa mearga mai repede decat o masina cu o putere mai mica.

Eu sunt singurul de aici care crede ca argumentul lui e invalid??
tu ai idee cam ce comparatii faci aici...sau doar vroiai sa faci si tu o comparatie asa sa mai treaca timpul?

in primul rand pune la prima categorie 1.6 vtec de 125 daca vrei echitabilitate...si te asigur ca 1.6 vtec manca 1.8 ala de 143 de cai

in al doilea rand compari un motor de 1.6 160 de cai cu unul aproape dublu si cu 33 de cai mai mult...si acolo si-o fura bmw-u tau rau de tot.

si in al treilea rand ar trebuie sa conduci tipurile de masini care le-ai enumerat si apoi sa spui si sa compari.
din auzite iti propun si eu fel si fel de provocari.

parerea mea e ca ar trebui sa compari de la ambii producatori motoarele cu aceeasi cilindree si intre ele sa vezi care pe care face

de exemplu:

honda 1.6 sohc vtec 125cp VS bmw 316

honda integra type R 1.8 vtec 191 cai VS bmw 318

si honda NSX vs bmw M3

aici deja se schimba treaba.
concluzie ca si japonezii sau mai bine zis ca Honda la motoarele aspirate nu e nimeni.
__________________
why drink and drive....when you can smoke and fly???

本田是最好的車
!Choco is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 18:41   #980
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

masinile nemtesti sunt fiabile.
asta stim cu toti, insa cine a avut si japoneza si nemteasca stie ca japonezele sunt MULT peste germane cam din orice pct de vedere.

rog sa fiu contrazis doar de cei care au avut masini din ambele tari, comparabile ca si an de fabricatie si cilindree.

as aprecia mult daca pustii carora le-a cumparat taticu masina s-ar abtine de la comentarii (sau daca ar comenta venind cu argumente si nu doar cu pareri)
marcelush2 is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 19:25   #981
!Choco
4Tuning International Member

 
!Choco's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 273
Member of:
[4Tuning International]
[Mitsubishi]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
masinile nemtesti sunt fiabile.
asta stim cu toti, insa cine a avut si japoneza si nemteasca stie ca japonezele sunt MULT peste germane cam din orice pct de vedere.

rog sa fiu contrazis doar de cei care au avut masini din ambele tari, comparabile ca si an de fabricatie si cilindree.

as aprecia mult daca pustii carora le-a cumparat taticu masina s-ar abtine de la comentarii (sau daca ar comenta venind cu argumente si nu doar cu pareri)
big like marcelush...sunt perfect de acord cu tine
!Choco is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 19:29   #982
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by !Choco View Post
tu ai idee cam ce comparatii faci aici...sau doar vroiai sa faci si tu o comparatie asa sa mai treaca timpul?

in primul rand pune la prima categorie 1.6 vtec de 125 daca vrei echitabilitate...si te asigur ca 1.6 vtec manca 1.8 ala de 143 de cai

in al doilea rand compari un motor de 1.6 160 de cai cu unul aproape dublu si cu 33 de cai mai mult...si acolo si-o fura bmw-u tau rau de tot.

si in al treilea rand ar trebuie sa conduci tipurile de masini care le-ai enumerat si apoi sa spui si sa compari.
din auzite iti propun si eu fel si fel de provocari.

parerea mea e ca ar trebui sa compari de la ambii producatori motoarele cu aceeasi cilindree si intre ele sa vezi care pe care face

de exemplu:

honda 1.6 sohc vtec 125cp VS bmw 316

honda integra type R 1.8 vtec 191 cai VS bmw 318

si honda NSX vs bmw M3

aici deja se schimba treaba.
concluzie ca si japonezii sau mai bine zis ca Honda la motoarele aspirate nu e nimeni.
E foarte limpede unde gresiti voi. Comparati 1.6 125 de cai care e oarecum varf de gama cu 1.6 105 cai care e cam cel mai prost motor si nimeni nu si-a dat silinta pentru el. Asa zic eu, cel putin.
E ca si cum ati compara cel mai bun motor de pe e36, 3.2 321 de cai cu motorul de pe lexus ls400, de exemplu. Si dpdv al greutatii tot cam aceeasi e comparatia. Comparati de exemplu prelude 2.0 cu bmw 2.0 pentru ca ambele sunt motoare mediocre pe caroserii cu greutate apropiata si o sa vedeti ca treaba nu mai e atat de roz pentru honda. Si oricum, mai spun o data, aici e vorba despre fiabilitate. De ce va intereseaza puterea/acceleratia/viteza maxima???
eMH is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 19:58   #983
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

mare greseala. prelude de 2.0 da fum la bmw de 2.0 de nu stie de el...
am condus ambele masini. chiar acum am un prelude de 2.0 cu care am dat fum multor pisici de 2.0
am avut bmw de 2.2 si de 2.3 de la care am avut asteptari mari si de care am fost foarte dezamagit.
marcelush2 is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 19:58   #984
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Comparati de exemplu prelude 2.0 cu bmw 2.0 pentru ca ambele sunt motoare mediocre pe caroserii cu greutate apropiata si o sa vedeti ca treaba nu mai e atat de roz pentru honda.
Nu sa nascut BMW de 2.0 mai rapid ca un Prelude de 2.0 ! La ala de 150cp V6 ma refer de la bavareza . Nici macar egal .Voi dati verdicte din tastatura eu am lasat zeci de ele in urma pe drum.
!41! is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 20:13   #985
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
masinile nemtesti sunt fiabile.
asta stim cu toti, insa cine a avut si japoneza si nemteasca stie ca japonezele sunt MULT peste germane cam din orice pct de vedere.

rog sa fiu contrazis doar de cei care au avut masini din ambele tari, comparabile ca si an de fabricatie si cilindree.

as aprecia mult daca pustii carora le-a cumparat taticu masina s-ar abtine de la comentarii (sau daca ar comenta venind cu argumente si nu doar cu pareri)
Confirm : Posesor de celica t23 detinuta de mai bine de 3 ani , a cerut doar consumabile si atat ! Pe langa ea mai este un bmw 530d e60 m sport / e46 320d ' 03 si un 318is m44 ! In comparatie cu toyota , bmw urile tot au mai cerut cate o piesa pe parcurs ! Partea proasta e ca daca vrei sa te apuci de modificari cu gust la o japoneza , apelezi la americani , si costurile sunt destul de ridicate in comparatie cu o europeana !
__________________
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 21:07   #986
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Confirm : Posesor de celica t23 detinuta de mai bine de 3 ani , a cerut doar consumabile si atat ! Pe langa ea mai este un bmw 530d e60 m sport / e46 320d ' 03 si un 318is m44 ! In comparatie cu toyota , bmw urile tot au mai cerut cate o piesa pe parcurs ! Partea proasta e ca daca vrei sa te apuci de modificari cu gust la o japoneza , apelezi la americani , si costurile sunt destul de ridicate in comparatie cu o europeana !
Confirm si eu cele spuse de tine,iar vizavi de preturi orice costa mai mult la japoneze nu doar modificarile....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 21:11   #987
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

nu intotdeuna piesele la japoneze sunt mai scumpe, dar de cele mai multe ori asa este. japonezele prezinta insa avantajul ca pica mai rar.
marcelush2 is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 21:57   #988
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
nu intotdeuna piesele la japoneze sunt mai scumpe, dar de cele mai multe ori asa este. japonezele prezinta insa avantajul ca pica mai rar.
da cam asa este,dar cand iti pica o piesa care face cat jumate de motor de nemteasca iti cam dai cu parul in cap,iar majoritatea celor din romania nu avem bani sa tinem o japoneza in conditii excelente(si aici poti sa te contrazici cat vrei ca asta e adevarul) si cand ma refer la o japoneza nu ma refer la un yaris cu motor de 1.3 benzina.....si ar mai fi si cu treaba cealalta vizavi de km,mercedes la 1.000.000 km am vazut si condus cateva,la 500.000-600.000 km am vazut zeci si am si avut,vw la 400.000-500.000 sunt sute,japoneze mai rar....ma refer fara interventii la motor.....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 10-03-13, 00:21   #989
!Choco
4Tuning International Member

 
!Choco's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 273
Member of:
[4Tuning International]
[Mitsubishi]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
E foarte limpede unde gresiti voi. Comparati 1.6 125 de cai care e oarecum varf de gama cu 1.6 105 cai care e cam cel mai prost motor si nimeni nu si-a dat silinta pentru el. Asa zic eu, cel putin.
E ca si cum ati compara cel mai bun motor de pe e36, 3.2 321 de cai cu motorul de pe lexus ls400, de exemplu. Si dpdv al greutatii tot cam aceeasi e comparatia. Comparati de exemplu prelude 2.0 cu bmw 2.0 pentru ca ambele sunt motoare mediocre pe caroserii cu greutate apropiata si o sa vedeti ca treaba nu mai e atat de roz pentru honda. Si oricum, mai spun o data, aici e vorba despre fiabilitate. De ce va intereseaza puterea/acceleratia/viteza maxima???
aici gresesti,daca te-ai fi documentat un pic ai fi gasit varful de gama la motorul de 1.6 de pe honda ca fiind cel de 160 de cai pt europa,respectiv 170 cai modelul facut pt japonia.
!Choco is offline   Reply With Quote
Old 10-03-13, 06:33   #990
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Confirm : Posesor de celica t23 detinuta de mai bine de 3 ani , a cerut doar consumabile si atat ! Pe langa ea mai este un bmw 530d e60 m sport / e46 320d ' 03 si un 318is m44 ! In comparatie cu toyota , bmw urile tot au mai cerut cate o piesa pe parcurs ! Partea proasta e ca daca vrei sa te apuci de modificari cu gust la o japoneza , apelezi la americani , si costurile sunt destul de ridicate in comparatie cu o europeana !
Corect. Eu am avut una din modelele enumerate mai sus : Bmw 318 ti compact m44. Un an l-am avut. In timpul asta numai figuri mi-a facut masina. De ex : Kick down nu mi-a functionat cum trebuie, era automata, trebuia sa apas foarte dur pe acceleratie ca sa-si faca efectu. Apoi geamurile electrice au inceput sa nu mai functioneze. Apoi o inceput sa-mi fluiere motoru de se auzea pina la 1 km, problema era, ceva capac mic si rotund, care trebuia schimbat, ca ala fluiera, avea legatura cu aeru. Nu stiu cum i se zice in romineste, va spun pe germana ( luftmessigmeser ) . Apoi dupa ceva timp a inceput ceva la motor sa fluiere intruna. Cind l-am dus la mecanic, o zis ca electromotoru face asa, precis e rulmentu din el. O zis ca tre schimbat electromotoru. Ca e mai usor sa schimbi electromotoru decit sa schimbi rulmentu din el, nu ? Apoi relantinu facea si ala figuri, ba urca la 800 rpm, ba cobora la 300 rpm. Apoi indicatotul de benzina facea si ala figuri, imi arata ca am benzina jumate rezervor, iar in urmatoarea secunda pica la zero, ca si cum n-as avea un pic de benzina, apoi iara isi revenea, iara pica. Etc etc ... Deci vreau sa spun ca numa figuri imi facea masina aia nemteasca. De Golf sa nu mai vorbesc, ca umplu pagina de mai povestesc si de Golf. Apoi am zis ca-mi bag picioru in ele masini germane. O sa trec la japoneze. Asa am si facut. Mi-am luat o Almera, si vreau sa spun ca eram foarte multumit cu ea, nu mi-a facut nici o figura masina aia. Am vinduto pt ca am accidentat masina, si reparatia era scumpa. Apoi am trecut la Honda, la fel, nu face figuri. Mie-mi plac masinile germane, dar mie frica sa trec inapoi la germane, pt ca stiu ca n-o sa treaca o saptamina, deja o sa-mi faca figuri. Stau cu frica in mine, ca naa, asa-s masinile germane. Da cind ma gindesc la o japoneza, stau linistit si fericit, ca stiu ca nu mii se strica in veci. De ce nu-mi face figuri Honda asta ? De ce nu mi-a facut figuri Almera care l-am avuto ? Ma refer la motor. Se stie ca japonezele au cele mai bune si fiabile motoare. Aici ma refer numai la motor, si nu la caroserie. Daca iti iei o japoneza, cu motorul n-o sa ai probleme niciodata. Am gasit un atelier romanesc aici in Viena, si ma bucur ca e natia mea si i-am povestit la mecanicii aia de acolo ca, masinile franceze sint cele mai problematice masini. Raspunsul lor a fost ca, si ei au masini franceze, proprietar de 5 ani cu un Renault, si nu avea nici o problema. La care raspunsul meu a fost asa : Pai daca asa e, de ce vad numa Renault la tine in atelier ? La reparat, bineinteles. Ca zic, nu vad numa Vw, Bmw, si Renault. Da zic, japoneze de ce nu vad ? Raspunsul mecanicului a fost, pai pt ca masini japoneze sint mai putine pe strazi. Daaaa, zic eu, atunci hai cu mine pe strada sa-ti arat ca tot a 3 masina e japoneza. O si venit cu mine pe strada, si iam aratat vreo 5 masini japoneze, asta numai pe o strada, erau numai Mazda-uri, Nisan-uri, si Honda mea. N-o mai avut un cuvint. Zic, vezi cite masini japoneze sint ? Daca ma plimb pe o strada dealungu, va pot numara masinile japoneze, si sint destule. Bine, masini germane sint mai multe decit japoneze, dar idea era ca, in ateliere nu prea vad masini japoneze. Am vazut una din greseala, dar era accidentata rau. La japoneze scimbi placute, un bec daca ti se arde, ulei, filtre si cam atita. La motor n-ai ce umbla, ca ala nu se strica in veci. Am vorbit deja cu vreo 5 sau mai multi mecanici, care au atelier de mecanic auto, si le-am spus la fiecare ca, japoneze de ce nu vad la voi in ateliere ? Fiecare da acelasi raspuns : pai japoneze sint mai putine. Pai dao drecu de treaba, nu sint masini japoneze, zici ca-s pe cale de disparitie. Daca si-ar lua toata lumea masini japoneze, atelierele de reparatii, ar da faliment, ca n-ar avea de unde sa-si plateasca muncitorii. Atelieru asta romanesc din Viena, lucreaza cu 78 - 80 de euro pe ora, cu tva incluc. E scump, pt ca mecanicii cistiga 1300 - 1350 de euro netto pe luna. Plus ca chiria e de 3000 de euro, atita trebe sa plateasca pt locul ala. Pt ca, ca sa deschizi un atelier de mecanic auto, trebuie sa platesti chirie pt loc. M-am interesat eu personal. Deci aici mina de lucru e scumpa. Si ca sa scap de scumpeniile astea, vreau verificare la negru, da al dracului oameni, nu vrea nimeni sa-mi deie verificarea la negru. In Romania se poate, ma tataa, de aia imi place mie in Romania.
franz34sm is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -