Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 305 45.32%
Japonezii 368 54.68%
Voters: 673. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 06-08-17, 10:58   #1561
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Age: 40
Posts: 4,401
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Dacia la egalitate cu VAG, asta ar fi fost o gluma proasta acum nu multi ani...
Acuma la drept ce sa se strice la o Dacie?
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 07-08-17, 12:18   #1562
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Age: 38
Posts: 4,494
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Inca o mantzogarie penala facauta de producatorii premium germani, dupa cum ati observat, nu prea s-a facut mare tam-tam pe tema asta:

"Volkswagen Group, BMW Group si Daimler vor sa faca niste actualizari de software pentru autoturisme echipate cu motoare diesel Euro 5 si Euro 6, intr-un efort de a reduce emisiile de NOx. La aceasta rezolutie s-a ajuns dupa un summit tinut in Berlin. Aceste eforturi de a tine motorizarile diesel eficiente si atractive pentru clienti seamana cu un “cantec de lebada” pentru aceasta tehnologie in contextul in care industria auto germana ar urma sa stopeze dezvoltarea de noi tehnologii pentru motoarele cu ardere interna dupa 2023.

In cadrul summit-ului din Berlin Volkswagen Group, BMW Group si Daimler (fabricantul masinilor Mercedes-Benz) s-au oferit sa recalibreze voluntar si gratuit 5 milioane de motoare turbo diesel Euro 5 si Euro 6 montate pe autoturisme, ceea ce, sustin producatorii, ar reduce cu pana la 30% emisiile de NOx pentru aceste masini, potrivit Financial Times.

Problema este ca aceste 5 milioane de masini diesel nu sunt toate modelele Euro 5 si Euro 6 comercializate in timp si, in plus, oamenii folosesc in continuare multe diesel-uri Euro 4 si Euro 3 – masini care nu doar ca au emisii poluante mai mari, dar nici nu exista solutii software ori hardware pentru ele.

Situatia este cu atat mai complicata cu cat eficienta si autonomia mare a masinilor diesel nu poate fi inca devansta de alte solutii de mobilitate, chiar daca eficienta si performantelor masinilor pe benzina s-au imbunatatit notabil in ultimii ani. Din punct de vedere economic masina diesel este greu de infrant.

Vanzarile de masini electrice au crescut si incepe sa se formeze o masa critica, dar gradul de acceptare in randul clientilor este in continuare foarte scazut. Desi vanzarile de electrice cresc sustinut, volumele sunt inca foarte mici si asa vor ramane multi ani de aici incolo.

Producatorii auto germani s-ar concentra pe masini electrice si hibride din 2023 incolo, urmand sa abandoneze dezvoltarea de noi motoare diesel ori pe benzina, potrivit unor declaratii ale lui Wolfgang Schaefer, directorul financiar al concernului Continental, acordate Reuters. Continental furnizeaza diverse componente pentru motoarele diesel si, furnizor fiind, stie din timp ce tehnologii vor dori clientii (marcile auto) pe masinile lor peste 3-5 ani.

In acest moment este greu de prevazut o solutionare a problemei emisiilor generate de automobile pentru ca niciuna dintre solutiile de propulsie existente nu rezolva complet problema poluarii, nici macar mobilitatea electrica.

Si chiar daca discutia privind poluarea provenita de la autoturisme este intensa, totusi nu trebuie ignorat faptul ca marii poluatori planetari sunt si transporturile navale, transporturile aeriene, productia la nivel industrial a bunurilor si productia de electricitate din resurse neregenerabile."

Last edited by UNLORD; 07-08-17 at 12:21.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 30-01-18, 12:28   #1563
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Age: 38
Posts: 4,494
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Trei mari grupuri auto germane sunt intens criticate pentru că au finanțat teste în care au folosit maimuțe care inhalau gaze de la mașini diesel, scrie The New York Times. Testele s-au petrecut în 2014 și totul a ieșit la iveală după un episod dintr-un serial de pe Netflix în care erau prezentate aceste teste prin care companiile doreau să dovedească faptul că diesel-urile erau „curate”. Volkswagen Group, Daimler și BMW Group s-au distanțat de aceste teste criticate furibund de asociațiile de protecție a animalelor.

În 2014 marii producători germani erau atât de decisi să dovedească faptul că diesel-urile lor erau atât de nepoluante încât au finanțat un studiu în care maimuțe închise în cuști au inspirat cu ajutorul unor tuburi emisiile de la un Volkswagen Beetle diesel și de la un pick-up Ford F-250.

Studiul a fost comandat de o entitate finanțată de cele trei consorții auto numită European Research Group on Environment and Health in the Transport Sector (EUGT) și apoi a fost realizat de Lovelace Respiratory Research Institute din Albuquerque, New Mexico.

Testele au fost gândite să arate că diesel-urile moderne au rezolvat problema emisiilor în exces care au fost atât de mult criticate pentru că au dus la apariția de boli pulmonare și la morți premature. Acum, constructorii auto sunt intens criticați pentru modul în care au gândit aceste teste.

Volkswagen Group și-a cerut scuze în numele celor implicați spunând că a fost o eroare de judecată și că metoda stiințifică aleasă a fost una eronată.

BMW Group a spus că nu folosește animale în niciun fel de teste și că nu a influențat în niciun fel metodologia testelor de la EUGT.

Daimler a spus că experiențele pe animale din acest studiu sunt respingătoare și a adăugat că toate experimentele EUGT au fost aprobate de un comitet compus din oameni de stiință respectabili.

Despre cercetare a scris prima oară New York Times joi - 25 ianuarie 2018,
iar experimentul a fost subiectul unui episod al documentarului „Dirty Money” disponibil de vinerea trecuta (26 ianuarie 2018 ) pe Netflix.

Last edited by UNLORD; 30-01-18 at 12:52.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 09-03-18, 10:26   #1564
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Age: 38
Posts: 4,494
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

(Digi)

Emisiile de dioxid de azot, produse în special de vehiculele cu motoare diesel, au provocat aproximativ 6.000 de decese premature în Germania, în anul 2014, asociate unor afecţiuni cardiovasculare, informează AFP, care citează un studiu publicat joi.

„Trebuie să facem tot posibilul pentru ca aerul nostru să fie bun şi sănătos”, a declarat Maria Krautzberger, coordonatoarea acestui studiu realizat de Oficiul Federal german pentru Mediu, studiu bazat pe numeroase statistici ştiinţifice şi epidemiologice.

În afara acestor decese, emisiile de dioxid de azot sunt responsabile şi de creşterea numărului de cazuri de diabet, hipertensiune, accidente vasculare cerebrale, maladii pulmonare cronice şi astm.

Astfel, 8% dintre cazurile de diabet înregistrate în Germania în 2014, adică 437.000 de persoane şi respectiv 14% dintre cazurile de astm (439.000 de persoane) sunt provocate direct de emisiile de dioxid de azot (NO2). Conform concluziilor studiului, oraşele mari din Germania, unde circulaţia auto este intensă, trebuie să ia primele măsuri.

Maria Krautzberger a subliniat că automobilele cu motoare diesel reprezintă una dintre principalele surse ale poluării cu oxizi de azot din aer.

Traficul rutier este responsabil de 60% din emisiile de dioxid de azot din aerul oraşelor germane, iar dintre emisiile poluante din trafic, 72% provin direct de la motoare diesel. Astfel, interdicţia circulaţiei autovehiculelor vechi cu motoare diesel în oraşe reprezintă un bun start pentru a remedia problema poluării.

„Trebuie să facem tot posibilul pentru ca aerul nostru să fie bun şi sănătos”, a declarat Maria Krautzberger, coordonatoarea acestui studiu realizat de Oficiul Federal german pentru Mediu, studiu bazat pe numeroase statistici ştiinţifice şi epidemiologice.

În 2017, aproximativ 70 de oraşe germane înregistrau niveluri ale poluării cu dioxid de azot superioare pragului mediu anual de 40 micrograme pe metru cub stabilit de Uniunea Europeană. Munchen, Stuttgart şi Koln sunt oraşele germane cele mai poluate.

Un studiu publicat în revista Nature anul trecut ajungea la concluzia că emisiile de dioxid de azot provenite de la motoarele diesel au provocat aproximativ 38.000 de decese premature la nivel mondial în 2015. Aproximativ 80% dintre aceste decese s-au produs în UE, China şi India.

Conform aceluiaşi studiu, dacă autorităţile publice nu vor lua măsuri, numărul deceselor premature din cauza poluării cu dioxid de azot a automobilelor diesel ar putea depăşi 183.000 de persoane pe an în 2040.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii a clasificat emisiile motoarelor diesel în categoria substanţelor sigur cancerigene, iar emisiile motoarelor pe benzină în categoria substanţelor probabil cancerigene.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 13-03-18, 10:12   #1565
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Age: 38
Posts: 4,494
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Deasupra Germaniei plutește un nor de panică referitor la viitorul motorului diesel în zonele urbane, ceea ce face mașinile noi echipate cu astfel de propulsoare să fie destul de neatractive în această perioadă.

BMW a găsit, totuși, soluția în cazul clienților care vor acțiziționa în sistem leasing un nou model echipat cu creația lui Rudolf Diesel începând cu data de 15 martie.

Aceștia vor intra într-un program prin care li se va permite să returneze mașina în cauză și să o schimbe cu una pe benzină, hibridă sau electrică dacă vor dori acest lucru. Singura condiție ce trebuie îndeplinită este ca circulația modelelor diesel să fie interzisă oriunde pe o rază de 100 km de domiciliul sau sediul clientului. Nici măcar nu este obligatoriu ca acesta să schimbe mașina cu alta, putând doar să o returneze și atât.

Acest program îl completează pe acela conform căruia dacă duci la buy-back un automobil diesel Euro 4 sau mai vechi, primești un bonus de 2000 euro pentru achiziționarea unui i3, un plug-in hybrid sau unei mașini Euro 6 cu emisii de CO2 mai mici de 130g/km.

În ciuda noului program de returnare a mașinilor diesel, Peter van Binsbergen, directorul de vânzări și marketing BMW în Germania, a declarat că propulsoarele pe motorină BMW sunt unele dintre cele mai eficiente sisteme de propulsie montate în prezent pe automobile, cu ale sale sisteme multi-stage de purificare a gazelor de evacuare.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 12-05-18, 11:07   #1566
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Age: 40
Posts: 4,401
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 20-05-18, 16:12   #1567
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Age: 38
Posts: 4,494
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2018 4Tuning -