VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
|
371 |
54.80% |
09-03-13, 12:15
|
#961
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by marcelush2
) nu te supara, dar vorbesti in necunostinta de cauza.
probabil vei spune ca nu exista 3000GT aspirat care sa fie 4x4 si la care sa vireze si spatele. si cel mai probabil habar nu ai ca masinile astea se fac din 91, pentru ca in cam toate specificatiile vei gasi din 92 in sus, si motoarele aspirate doar tractiune fata.
insa in 91 sa facut o serie destul de limitata si cu motore aspirate si 286 de cai.
am dat ceata unu bmw 850. (motor V12 de 5000cmc) de mai multe ori.
ge golfuri VR nu mai vorbesc...
|
Posteaza aici seria de sasiu ,am programu original de Mitsubishi si imi zice exact .
|
|
|
09-03-13, 12:18
|
#962
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
z16a0000206
|
|
|
09-03-13, 12:24
|
#963
|
Stage 3
Join Date: Jun 2012
Posts: 91
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Mitsubishi 3000GT nici nu prea are concurent cu masini din europa , si sunt cam putine in RO.
Cat despre prelude sunt rapide masinille , mai ales pt. ca sunt usoare , am fost cu un Prelude 2.2 Vtec 184 cai si pot sa-ti zic ca tragea suuuper bine masina , ii da cu fum la orice e30/e36/vr6 stock.
|
|
|
09-03-13, 12:29
|
#964
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by GTR
Hondele de 1.6 130 CP (CRX, EG, etc.) te bat fara drept de apel pana la 100 si pana in 160 nu le prinzi. Dupa te duci peste ele si la viteza maxima le bati.
Sunt usoare, motoare foarte reusite, combinatie foarte buna pana intervin fortele aerodinamice unde nu le mai ajuta puterea, normal.
|
Stiu exact despre ce vorbesti,e si normal avand in vedere diferenta mare de greutate...dar comparatiile care incepuse sa le faca lumea erau la general,si diferenta de greutate nu este asa mare...
|
|
|
09-03-13, 12:32
|
#965
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
2.2 v-tec de la honda e un motor strong. da fum cam la tot ce inseamna europeana cu motor de pana in 3000, dar sigur se vor gasi unii care sa zica ca masini gen:vectra, tigra, ursulet, pisicuta sau alte animalute sunt mai fiabile si mai tari. dar daca prelude e masina veche, si se vrea a se vorbi si compara masini de noua generatie, atunci comparati Honda S2000, (motor de 2000 250 de cai) cu orice europenana.
le va face de rusine pe toate )
|
|
|
09-03-13, 12:33
|
#966
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
Uite aici. O honda Civici 1,6 16v cu 125 de cai, din '95, face suta in 8,8 s. Are 4 usi, ca sa nu zici ca bag una cu 2 usi. Daa ?
Uite aici dovadaa : http://www.auto-data.net/de/?f=showCar&car_id=12273
Masina ta, Opel Vectra 3.0 cdti cu 184 de cai, din 2006, face suta in 8,9 - 9,7 s.
Uite aici dovada : http://www.auto-data.net/de/?f=showCar&car_id=2259
Io inteleg ca Vectra ta, e mai grea decit Honda, da sa nu uitam ca, Vectra are si motor de doua ori mai mare, si cuplu de doua ori mai mare, si cai putere cu mult peste, pluuus ca are si turbo, nu e aspirata ca si Civicu.
Deci cum explici ca, Vectra cu 184 de cai, nu-i instare sa bata un giug de Honda cu 125 de cai ? Asta cum explici ? La citi cai putere are, ar trebui sa manince pamintul cu Honda aia, nuu ? Deci amu intelegi ce inseamna masina jaaponeza ?
Daca ar fi sa aduc o japoneza cu turbo, atunci chiar ca te faci de rusine.
Nisan 200 SX, 1,8 cu 169 cai, din '90 - '93, face suta in 7,5 s.
Uite dovada : http://www.auto-data.net/de/?f=showCar&car_id=381
Vectra ta face in 8,9 - 9,7 s.
E foarte mare diferenta, asai ? Tinind cont ca e motor mic de 1,8 si doar 169 cai, fata de 184 cai, motor de 3000. Deci ........
Maaa, io nu stiu, ca nu iam dat in gura la Civicu asta de 90 de cai, doar asa pina la 4000 rpm. In cartea masinii scrie ca, e pina la 6400 rpm. Da linia rosie incepe de la 7000 rpm. La Bmw-u cu 140 de cai, linia rosie incepe de la 6000 rpm. Daca ar fi sa-i dau la Civicu asta de 90 de cai, pina la 7000 rpm, ( cit permite ), io cred ca maninc pamintu cu Bmw-u ala cu 140 de cai. Ce tare-s in gura, asa-i ? Mai ales daca la Civicu asta de 90 de cai, ii instalez un biturbo, atunci ii dau pina la 9000 rpm, ca la motociclete. Si atunci nu ma mai ajunge din urma, nici Alpina de la Bmw, nici AMG-u de la Mercedes, nici Ferarii, nici D-zau ala de sus nu ma mai ajunge din urma. Stii ce o zis vulpea catre arici ? Poate nu sti de gluma !
|
Asa e franz cum spui tu,ai dreptate.....
|
|
|
09-03-13, 12:37
|
#967
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by marcelush2
z16a0000206
|
Seria cu 17 caractere ,incepe cu J.....
|
|
|
09-03-13, 12:39
|
#968
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
E chiar asa motiv de lauda ca ai facut cu o masina de 286 de cai un golf vr de 174?
|
|
|
09-03-13, 12:41
|
#969
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
imi pare rau. masina mea e facuta in japonia, pentru japonia, si e dintr-o serie limitata facuta in 91. seria de sasiu este: Z16A0000206
banuiesc ca Z16A e modelul, iar 0000206 numarul masinii (a 206-a masina fabricata)
e foarte posibil sa ma insel si sa insemne altceva... dar asta e seria
tipul motorului e 6G72
|
|
|
09-03-13, 12:45
|
#970
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
am zis ca de golfuri vr nici nu mai vorbesc...
sa zis japoneze vs germane.
am amintit de golf vr, ca sa se vada ca la aceasi capacitate cilindrica japonezele sunt mult superioare.
|
|
|
09-03-13, 13:00
|
#971
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by marcelush2
imi pare rau. masina mea e facuta in japonia, pentru japonia, si e dintr-o serie limitata facuta in 91. seria de sasiu este: Z16A0000206
banuiesc ca Z16A e modelul, iar 0000206 numarul masinii (a 206-a masina fabricata)
e foarte posibil sa ma insel si sa insemne altceva... dar asta e seria
tipul motorului e 6G72
|
Ce ai postat tu n are nici o legatura cu ce ti am cerut eu , seria VIN are 17 caractere si e trecuta si pe masina si in acte, oricum vad ca o dai in povesti de adormit copiii .... mai baga o fisa !
|
|
|
09-03-13, 13:09
|
#972
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
prietene, ma jicnesti, si e pe gratis.
pentru cultura ta generala, care in domeniul auto se pare ca e foarte slaba, iti spun ca unele masin japoneze au serie scurta (de 11 caractere), mai ales la mitsubishi.
deci daca ai fi fost intra-adevar un cunoscator mitsubishi, ai fi stiut asta. nush ce programe ai tu, dar nu vorbi pe gratis si in necunostinta, si nu te da cunoscator
|
|
|
09-03-13, 13:47
|
#973
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by marcelush2
prietene, ma jicnesti, si e pe gratis.
pentru cultura ta generala, care in domeniul auto se pare ca e foarte slaba, iti spun ca unele masin japoneze au serie scurta (de 11 caractere), mai ales la mitsubishi.
deci daca ai fi fost intra-adevar un cunoscator mitsubishi, ai fi stiut asta. nush ce programe ai tu, dar nu vorbi pe gratis si in necunostinta, si nu te da cunoscator
|
Esti penibil.
VIN-ul s-a standardizat in 1981 sub forma unei serii alcatuita din 17 caractere. Si da, este un standard international, din 1981 incoace toti producatorii de vehicule il respecta.
|
|
|
09-03-13, 13:52
|
#974
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
penibil esti tu.
cauta pe google si vezi.
seria masinii care la mine e trecuta si pe acte si pe masina (caroserie) are 11 caractere.
poate niste poze sau link-uri var scoate din prostie pe tine si pe cei asemeni tie.
daca nu esti limitat, si sigur tu pretinzi ca nu esti, atunci cauta pe google, si fii barbat si recunoaste ca ai gresit.
|
|
|
09-03-13, 14:40
|
#975
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
1- Nu ma dau cunoscator. probabil nici nu sunt..., dar nu fac afirmatii fara sa pot argumenta.
2- apreciez modul in care vorbesti, si dai dovada ca esti mai mult decat un pusti frustrat ca majoritatea celor care latra pe aici.
3- te inseli. motorul de care vorbesti tu e 2.0 (f20c) si are intr-adevar 240 de cai.
mai sunt insa si motorele urmatoare pe honda S2000:
2000cmc-231cp
2200cmc-239cp
2000cmc-240cp
2000cmc-250cp (184kw)
am bagat un ochi si acolo unde ai spus tu si se pare ca am dreptate.
uite un print screen din link-ul postat de tine.
|
|
|
|
|