Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 11-03-13, 14:35   #1021
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
probabil foarte putini, sau chiar nici unul.
eu am avut, am condus, si respect europenele/germanele pentru fiabilitate si tinuta de drum, dar fara sa le compar cu japonezele.
daca e sa le compar, din punctul meu de vedere, japonezele sunt superioare din orice punct de vedere.
Nici acum nu te-ai convins ca cel afundat in prostie esti tu ca nu stii ce motor ai pe masina...ti-a demonstrat colegu ca esti pe langa si tot nu recunosti ca tu conduci hartiile in care te uiti si nu masina...exact cum ti-am spus si eu sau macar ce am incercat sa iti arat ca vb din google nu din experienta...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 14:35   #1022
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
ok. sper ca lucrurile au fost lamurite. erau insa cativa care vroiau poze cu actele si seria de pe sasiu, ne concepand faptul ca e posibil o serie scurta.

afundati in prostia lor mau atacat cu replici dure si au urlat ca serie scurta nu exista.
Vezi ca esti cam taran ( ca exprimare si atitudine fata de mine dar si fata de alti colegi), eu ti-am sugerat sa pui niste poze ca sa lamuresti situatia (pana una alta nu ai lamurit nimic ), dar nu te-am atacat si nici nu am urlat la tine

PS: am vrut sa dau edit, sa scriu in loc de taran cuvantul nesimtit pt. ca mi se parea o adresare prea dura, dar analizand ultimele posturi (in care ai jignit gratuit pe toti colegii de forum) cred ca e bine cum am procedat.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 14:38   #1023
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Vezi ca esti cam taran ( ca exprimare si atitudine fata de mine dar si fata de alti colegi), eu ti-am sugerat sa pui niste poze ca sa lamuresti situatia (pana una alta nu ai lamurit nimic ), dar nu te-am atacat si nici nu am urlat la tine

PS: am vrut sa dau edit, sa scriu in loc de taran cuvantul nesimtit pt. ca mi se parea o adresare prea dura, dar analizand ultimele posturi (in care ai jignit gratuit pe toti colegii de forum) cred ca e bine cum am procedat.
Frate las-o asa ca nu ai cu cine....i se demonstreaza si el persevereaza in " inteligenta" lui...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 14:54   #1024
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
da cam asa este,dar cand iti pica o piesa care face cat jumate de motor de nemteasca iti cam dai cu parul in cap,iar majoritatea celor din romania nu avem bani sa tinem o japoneza in conditii excelente(si aici poti sa te contrazici cat vrei ca asta e adevarul) si cand ma refer la o japoneza nu ma refer la un yaris cu motor de 1.3 benzina.....si ar mai fi si cu treaba cealalta vizavi de km,mercedes la 1.000.000 km am vazut si condus cateva,la 500.000-600.000 km am vazut zeci si am si avut,vw la 400.000-500.000 sunt sute,japoneze mai rar....ma refer fara interventii la motor.....
Ciudat, eu unul nu reusesc sa cumpar intr-atat de scump pe cat reusesti tu. Avem asiatice acasa, tragem de ele de dracu le ia, la fel ca si la europene, si daca pica (foarte rar) costurile pieselor sunt decente, de multe ori sub cele de pe minunatul nostru continent. De consumabile nu mai spun, alea-s mare lor majoritate mai ieftine. Aceeasi poveste si la motocicletele mele. Piesele, accesoriile de tuning (suntem pe 4tuning totusi) si consumabilele, cu exceptia lichidelor universale(uleiuri, lichid de frana, eventual spray-uri de lant) sunt lejer mai ieftine decat la Ducati sau BMW, de exemplu.
Treaba asta se aplica la mai toate masinile asiatice de pe drumurile patriei, nu vorbim de SF-uri, ca nu comparam preturile la Zonda cu preturile de la GTR, alea-s de numarat pe degetele la o mana, si nu fac obiectul discutiilor de aici.
Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
Copilu vezi de treaba ta ca ai fost bagat prea mult in seama p-aici te contrazici cu toata lumea si esti vai de capul tau nu stii decat sa pui link-uri...in momentul cand mi-am facut service tu nu aveai nici permis...te rog eu lasa-ne cu link-urile tale....daca te bag sub masina si te pun sa comanzi o piesa te uiti in programe ca muta la...si imi spui mie ca vb din auzite...vezi ca nu vb cu franz
Te superi cand iti spun, dar trebuie sa-ti amintesc: semeni vant, culegi furtuna. Dai o parere cu litera de lege, cineva e de alta parere, si tu gasesti de cuviinta, PE VERSUS, ca tot ce e de facut e sa-l jignesti. Nu aduci contraargumente rationale, nu vii cu o lista de preturi comparative, nu vii cu nimic concret, in schimb ii spui ca se uita ca muta la p#la.
Te maturizezi sau nu mai postezi, e simplu.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 14:59   #1025
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Ciudat, eu unul nu reusesc sa cumpar intr-atat de scump pe cat reusesti tu. Avem asiatice acasa, tragem de ele de dracu le ia, la fel ca si la europene, si daca pica (foarte rar) costurile pieselor sunt decente, de multe ori sub cele de pe minunatul nostru continent. De consumabile nu mai spun, alea-s mare lor majoritate mai ieftine. Aceeasi poveste si la motocicletele mele. Piesele, accesoriile de tuning (suntem pe 4tuning totusi) si consumabilele, cu exceptia lichidelor universale(uleiuri, lichid de frana, eventual spray-uri de lant) sunt lejer mai ieftine decat la Ducati sau BMW, de exemplu.
Treaba asta se aplica la mai toate masinile asiatice de pe drumurile patriei, nu vorbim de SF-uri, ca nu comparam preturile la Zonda cu preturile de la GTR, alea-s de numarat pe degetele la o mana, si nu fac obiectul discutiilor de aici.

Te superi cand iti spun, dar trebuie sa-ti amintesc: semeni vant, culegi furtuna. Dai o parere cu litera de lege, cineva e de alta parere, si tu gasesti de cuviinta, PE VERSUS, ca tot ce e de facut e sa-l jignesti. Nu aduci contraargumente rationale, nu vii cu o lista de preturi comparative, nu vii cu nimic concret, in schimb ii spui ca se uita ca muta la p#la.
Te maturizezi sau nu mai postezi, e simplu.
Stii f.bine ca nu m-am suparat niciodata pe tine,as pune cu placere o lista de preturi comparative pt.tine sau pentru oricine cu care am ce discuta nu pentru unul care habar nu are ce motor are pe masina...iar vizavi de jigniri daca ne uitam mai atent cine a inceput primul...si nu neaparat cu mine
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 15:02   #1026
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Thumbs up Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Ai dreptate, si stiu ca poti gasi motive nenumarate.
Nu asta e solutia insa. Sunt convins ca gasesti destule alternative, esti suficient de priceput sa vezi alte variante...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 18:57   #1027
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

1- lord_wader te superi pe mine, dar cand era atat de evident ai mai cerut inca poze. asta nu ma deranjat. am spus ca voi pune.
2- alex.panciu care e o mare minte, un mare om, mare caracter, a vorbit ca ultimul mahalagiu aici, si a postat expresii demne de viata pe care o duce ininte sa se lamureasca ce si cum. daca conduc hartii, o matura sau orice altceva nu avea de unde sa stie.
3- daca sunt prost luminati-ma, fara sa jigniti sau abtinetiva de la a comenta.
4- accept orice critica cu placere, dar argumentata si chiar facut cu rautate dar cu bun simt.
5- credeam ca 300zxtt a lamurit problema si ca va fi in continuare despre masini.
6- chiar daca motorul ar fi schimbat si ar avea mai putin cu ~50 de cai, acestia la un 3000GT (si cred ca cam din orice motor cu capacitatea asta) se pot scoate usor din alte componente decat turbo.
am pe masina kit de admisie K&N, evacuare schimbata cap coada cu una de inox, si alte artificii. (eu am spus ca am 286 pe acte)
marcelush2 is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 19:22   #1028
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

marcelush, nu-i cazul sa ne alintam suplimentar, e evident ca sunt dispute, hai sa ne relaxam, depasim momentul si discutam despre 2 lucruri: masinile japoneze, si, incredibil, masinile europene.
restul, in alte zone....
aleks is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 19:23   #1029
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
1- lord_wader te superi pe mine, dar cand era atat de evident ai mai cerut inca poze. asta nu ma deranjat. am spus ca voi pune.
2- alex.panciu care e o mare minte, un mare om, mare caracter, a vorbit ca ultimul mahalagiu aici, si a postat expresii demne de viata pe care o duce ininte sa se lamureasca ce si cum. daca conduc hartii, o matura sau orice altceva nu avea de unde sa stie.
3- daca sunt prost luminati-ma, fara sa jigniti sau abtinetiva de la a comenta.
4- accept orice critica cu placere, dar argumentata si chiar facut cu rautate dar cu bun simt.
5- credeam ca 300zxtt a lamurit problema si ca va fi in continuare despre masini.
6- chiar daca motorul ar fi schimbat si ar avea mai putin cu ~50 de cai, acestia la un 3000GT (si cred ca cam din orice motor cu capacitatea asta) se pot scoate usor din alte componente decat turbo.
am pe masina kit de admisie K&N, evacuare schimbata cap coada cu una de inox, si alte artificii. (eu am spus ca am 286 pe acte)
1.aveam de unde sa stiu pentru ca te-ai laudat cu motorul ala aspirat care nu exista
2.cu jigniri ai inceput tu cand i-ai facut prosti pe unii colegi,eu ti-as recomanda sa mai inveti putina gramatica,am 8 clase si nu am facut in viata mea atatea dezacorduri si greseli gramaticale cate ai facut tu intr-un singur post....
3.spui ca vrei sa te lamureasca lumea....pai cine a incercat sa iti arate cate ceva real ai inceput sa te contrazici si sa ii faci prosti,d-aia nu isi mai bate nimeni capul cu tine pentru ca s-au lamurit cat te duce capul

din punctul meu de vedere,din respect pentru toti colegii si pentru aleks,din momentul asta am incetat orice cearta sau discutie in contradictoriu cu tine.
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 19:37   #1030
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
1.aveam de unde sa stiu pentru ca te-ai laudat cu motorul ala aspirat care nu exista
2.cu jigniri ai inceput tu cand i-ai facut prosti pe unii colegi,eu ti-as recomanda sa mai inveti putina gramatica,am 8 clase si nu am facut in viata mea atatea dezacorduri si greseli gramaticale cate ai facut tu intr-un singur post....
3.spui ca vrei sa te lamureasca lumea....pai cine a incercat sa iti arate cate ceva real ai inceput sa te contrazici si sa ii faci prosti,d-aia nu isi mai bate nimeni capul cu tine pentru ca s-au lamurit cat te duce capul

din punctul meu de vedere,din respect pentru toti colegii si pentru aleks,din momentul asta am incetat orice cearta sau discutie in contradictoriu cu tine.
ai mai spus si altadata ca nu mai postezi...
prost i-am facut pe unii si pe altii dupa ce au m-au jicnit ei primii.
nu am spus nici unuia ca e prost pana nu a intrecut masura.
daca respecti atat de mult acesti colegi, spune-mi doar unul singur pe care l-am atacat eu primul sau l-am jicnit si eu nu mai postez aici. iar dintre noi 2 cel care a aruncat primul replici acide ai fost tu. (SI ASTA FARA ABSOLUT NICI UN MOTIV)

cu tine a inceput disputa cand a venit vorba de costul pieselor la japoneze. te-am contrazis si ai luat foc, si pentru ca nu ai putut sa sa ma contrazici cu argumente la ceea ce am zis ai inceput sa jicnesti.
marcelush2 is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 19:42   #1031
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
) nu te supara, dar vorbesti in necunostinta de cauza.
probabil vei spune ca nu exista 3000GT aspirat care sa fie 4x4 si la care sa vireze si spatele. si cel mai probabil habar nu ai ca masinile astea se fac din 91, pentru ca in cam toate specificatiile vei gasi din 92 in sus, si motoarele aspirate doar tractiune fata.
insa in 91 sa facut o serie destul de limitata si cu motore aspirate si 286 de cai.

am dat ceata unu bmw 850. (motor V12 de 5000cmc) de mai multe ori.
ge golfuri VR nu mai vorbesc...
asta este prima jignire,contrazici un om care din punctul meu de vedere ti-a demonstrat ca are dreptate
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 19:45   #1032
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
penibil esti tu.
cauta pe google si vezi.
seria masinii care la mine e trecuta si pe acte si pe masina (caroserie) are 11 caractere.

poate niste poze sau link-uri var scoate din prostie pe tine si pe cei asemeni tie.
daca nu esti limitat, si sigur tu pretinzi ca nu esti, atunci cauta pe google, si fii barbat si recunoaste ca ai gresit.
l-ai facut prost pe 22VIN si pe altii....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 19:46   #1033
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

depasim momentul si noi?
prea mult testosteron face rau, e un fel de dopaj
aleks is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 19:48   #1034
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
depasim momentul si noi?
prea mult testosteron face rau, e un fel de dopaj
am terminat
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 20:08   #1035
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

22vin mi-a spus ca sunt penibil si ca nu exista VIN mai scurte de 17 carectere. deci el m-a atacat primul desi nu avea dreptate, si nu regret felul in care i-am raspuns (sper ca acum toata lumea a inteles ca exista si VIN-uri care nu respecta standardul).
daca am conrazis un om care avea dreptate fara insa sa ii vorbesc urat nu inseamna ca l-am jignit. cat despre pustii care scriu in functie de filmele cu masini pe care le-au vazut stim cu totii ca nu sunt putini.

acum revenind la tema topicului... tocmai am asistat la un transplant (swap) facut unei pisicute 320 aflate in moarte clinica dupa ce i-a fiert motorul. (dupa mai multe interventii asupra motorului, proprietarul a ales sa-l schimbe cu totul).

Last edited by marcelush2; 11-03-13 at 20:16.
marcelush2 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -