VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
  
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
  
|
371 |
54.80% |
19-03-13, 11:28
|
#1051
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
Am condus ieri pe autoban cu 200 la ora, cu Civicu meu de 90 de cai, motor de 1,4. Va vine sa credeti ? In cartea si talonu masinii, scrie viteza maxima 182. Sa-mi bag picioru, 200 la ora cu un giug de motor de 1,4 ? Am mers vreo 130 de km. Binee, mio supt si un sfert de rezervor de combustibil, da naa, fugee, ca doara e Honda, nuu ? Pacat ca n-am putut sa fac un video, in timp ce conduceam, sa vil arat.
Am cu ce ma laudaaaa, sa stie toata lumeeaaaa..... Vil prezint pe Honda meaa, e model si mai ceevvaaaaaaa.  Va placut melodia, nu ? 
|
Pe GPS iti arata 200km/h ?
|
|
|
19-03-13, 17:31
|
#1052
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Chiar m-am gindit sa-mi schimb masina, si sa trec inapoi la masini germane. Acuma nu stiu ce sa aleg. Audi A3 1,9 tdi, 90 cai ? sau Golf 3 1,9 tdi, 90 cai ? Amindoua-s din '97. Oare care-i mai bun ?
|
|
|
19-03-13, 19:48
|
#1053
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
fasso, am sters postarea, limita intre glume si jigniri e mica, nu-i ok...
Last edited by aleks; 19-03-13 at 19:51.
|
|
|
19-03-13, 20:25
|
#1054
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Eu chiar vorbeam serios, si nu rid in spatele monitorului. M-am uitat la astea doua variante : Golf sau Audi. Si am si sunat deja. Problema e ca, amindoua au 250 - 280 de mii de km si mai au si rugina ici colo. Plus ca majoritatea n-au verificare facuta, saauu mai au o luna doua si i se termina verificarea. Degeaba ca n-am noroc la masini germane. NU MII SE ARATA, oricum ma zbat de pamint. Se pare ca ramin eu la japoneza mea. Ieri cind am mers cu 200 pe autoban, am fost la 70 de km de Viena, sa vad un Golf care avea verificarea pina in Decembrie. Foarte putina rugina ici colo, cauciucurile erau cam uzate, si cind l-am intrebat cind ia facut schimbul de ulei, mi-a zis, acum 2 luni. M-am uitat la filtru de ulei, si era jegoasa rau de tot, asa arata de parca nu era schimbata de vreo 2 ani. I-am zis la ala ca, maaa, asa arata un filtru dupa doua luni ? Ce fraier. Minte lumea de nu-i adevarat. Asa ca de nervi i-am dat pe autoban cu 160-180-200 la ora. M-am enervat ca am facut 130-140 de km pe degeaba. De aia i-am dat in gura la masina. Dale incolo de masini germane, ca numa ma enervez cind aud de ele. Si am jurat ca n-am sa mai iau masina germana, da vad ca nu ma linistesc. Am eu ce am cu ele. Am vorbit cu mai multi austrieci, adica fraieri, si aia nu vor sa auda de japoneze, ei vor numai masini germane, ca-s mai ieftine piesele cica. Apoi ma f... eu in piesele lor ieftine, ca japoneza nu-i nici una. Adevarul e ca, la un diesel japonez, o pompa de injectie costa 1600 de euro, am fost in magazin si am intrebat, pt Nisan Almera din '97. Deci nu mint. Apoi la o masina germana sigur e mult mai ieftin. La japoneze is piesele mai scumpe, da si tin. Important e ca, merge Civicu cu 200 la ora, l-am testat. Data viitoare cind o sa imi urce iarasi tensiunea, o sa fac eu rost de un aparat, si o sa fac un video, cum ca giugu asta de motor 1,4 de la Civic, merge cu 200 la ora. Asa ca nu mai am nevoie de Bmw 318 is cu 140 de cai, care sa-mi mearga cu 200 la ora, ca merge si Civicu cu 90 de cai cu atita. Deci........ Ce fraier sint. As da japoneza pe o germana, am picat in cap cind am fost mic. De imi iau iarasi o masina germana, parca vad, pardon - stiu sigur ca dupa doua zile, max o saptamina, o sa se strice ceva la ea. Bag picioru in ele masini germane.
|
|
|
19-03-13, 21:05
|
#1055
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
Eu chiar vorbeam serios, si nu rid in spatele monitorului. M-am uitat la astea doua variante : Golf sau Audi. Si am si sunat deja. Problema e ca, amindoua au 250 - 280 de mii de km si mai au si rugina ici colo. Plus ca majoritatea n-au verificare facuta, saauu mai au o luna doua si i se termina verificarea. Degeaba ca n-am noroc la masini germane. NU MII SE ARATA, oricum ma zbat de pamint. Se pare ca ramin eu la japoneza mea. Ieri cind am mers cu 200 pe autoban, am fost la 70 de km de Viena, sa vad un Golf care avea verificarea pina in Decembrie. Foarte putina rugina ici colo, cauciucurile erau cam uzate, si cind l-am intrebat cind ia facut schimbul de ulei, mi-a zis, acum 2 luni. M-am uitat la filtru de ulei, si era jegoasa rau de tot, asa arata de parca nu era schimbata de vreo 2 ani. I-am zis la ala ca, maaa, asa arata un filtru dupa doua luni ? Ce fraier. Minte lumea de nu-i adevarat. Asa ca de nervi i-am dat pe autoban cu 160-180-200 la ora. M-am enervat ca am facut 130-140 de km pe degeaba. De aia i-am dat in gura la masina. Dale incolo de masini germane, ca numa ma enervez cind aud de ele. Si am jurat ca n-am sa mai iau masina germana, da vad ca nu ma linistesc. Am eu ce am cu ele. Am vorbit cu mai multi austrieci, adica fraieri, si aia nu vor sa auda de japoneze, ei vor numai masini germane, ca-s mai ieftine piesele cica. Apoi ma f... eu in piesele lor ieftine, ca japoneza nu-i nici una. Adevarul e ca, la un diesel japonez, o pompa de injectie costa 1600 de euro, am fost in magazin si am intrebat, pt Nisan Almera din '97. Deci nu mint. Apoi la o masina germana sigur e mult mai ieftin. La japoneze is piesele mai scumpe, da si tin. Important e ca, merge Civicu cu 200 la ora, l-am testat. Data viitoare cind o sa imi urce iarasi tensiunea, o sa fac eu rost de un aparat, si o sa fac un video, cum ca giugu asta de motor 1,4 de la Civic, merge cu 200 la ora. Asa ca nu mai am nevoie de Bmw 318 is cu 140 de cai, care sa-mi mearga cu 200 la ora, ca merge si Civicu cu 90 de cai cu atita. Deci........ Ce fraier sint. As da japoneza pe o germana, am picat in cap cind am fost mic. De imi iau iarasi o masina germana, parca vad, pardon - stiu sigur ca dupa doua zile, max o saptamina, o sa se strice ceva la ea. Bag picioru in ele masini germane.
|
mai dai tu si la civicu ala de 1.4 200 km/h de 2-3 ori si tine-l si vreo cativa zeci de km asa sa vezi dupa aia ce injuri si masinile japoneze.....
iar vizavi de uleiul ala ca era negru,vezi ca uleiul la diesel se face negru imediat dupa ce ai pornit masina,deci nu are nici o legatura ca era negru sau ca era filtrul murdar....
|
|
|
19-03-13, 21:44
|
#1056
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,474
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
Chiar m-am gindit sa-mi schimb masina, si sa trec inapoi la masini germane. Acuma nu stiu ce sa aleg. Audi A3 1,9 tdi, 90 cai ? sau Golf 3 1,9 tdi, 90 cai ? Amindoua-s din '97. Oare care-i mai bun ?
|
Pentru tine , cea mai buna e trotineta ! cea mai fiabila din toate consuma putin si nu polueaza  )))
|
|
|
19-03-13, 22:04
|
#1057
|
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 105
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Francois in cap ai picat oricum cand ai fost mic.nu stiu cine ti-a dat dreptul sa postezi iar dupa ce "ai luat pauza" la ce aberatii si basme debitezi.
asa ca exemplu de fiabilitate la o masina germana, am un passat din 99 tdi de 110 cp.in 5 ani de zile in afara de consumabile nu am schimbat nimic la ea.nu m-o lasat nicaieri niciodata si nu cred ca o sa ma lase prea curand undeva.

bineinteles ca nu ai noroc la masini germane daca te iei dupa rugina sau uzura cauciucurilor
Last edited by manu07; 19-03-13 at 22:17.
|
|
|
20-03-13, 14:30
|
#1058
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by aleks
fasso, am sters postarea, limita intre glume si jigniri e mica, nu-i ok...
|
nici nu mai stiu ce postasem  daca era legat de franz, bine ca ai sters, ca cine stie ce balarii am scris
|
|
|
20-03-13, 16:00
|
#1059
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 510
Member of: [Toyota] [AUDI]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Faceti o comparatie de discutii tehnice pe subiecte de probleme pe forumuri honda,toyota,mazda si apoi audi,bmw, vw.
Care sunt mai stufoase?
Nu e foarte relevanta comparatia dar e un semn mare de intrebare pentru cine are chef sa duca pana la nesfarsit discutia asta.
__________________
"Soichiro Honda was turned down by Toyota Motor Corporation for a engineering job. He was jobless for a while and started making his own scooters at home. Encouraged by his neighbours, he later setup his own company – Honda Motor Corporation. "
|
|
|
21-03-13, 18:44
|
#1060
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
votez : franz, ADMIN
|
|
|
21-03-13, 19:43
|
#1061
|
2 Roti
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by Santon
Faceti o comparatie de discutii tehnice pe subiecte de probleme pe forumuri honda,toyota,mazda si apoi audi,bmw, vw.
Care sunt mai stufoase?
Nu e foarte relevanta comparatia dar e un semn mare de intrebare pentru cine are chef sa duca pana la nesfarsit discutia asta.
|
Nu stiu daca fanii de masini japoneze surubaresc atat de mult la ele. Cel putin astea mai noi. In schimb la europene se umbla mai mult acasa decat in serviceuri sau reprezentante.
|
|
|
21-03-13, 20:44
|
#1062
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Am fost iarasi la mecanic aici in Viena, sa-mi schimb uleiul, filtrele si bujiile. Lucra scump romanu, da e de-al meu, macar asta ma intelege ce vreau sa-i spun. Deci 4 bujii, filtru de ulei, de aer, 4 litrii de ulei sintetic 5w-40. In total cu manopera cu tot costa 170 de euro. L-am intrebat mai multe, de ex de ce tre sa se schimbe bujiile des la benzinare, cica pt ca se ard. Se schimba la fiecare 30 de mii de km. 5 euro e bucata, de la bosh. In fine. I-am spus sa nu cumva sa-mi cumpere piese Made in China sau Made in Germany. Daca am masina japoneza, vreau piese japoneze. Dupa care mi-a explicat asa, japonezii nu fac nici bujii, nici filtre, nici schimbatoare manuale sau automate. Japonezii fac doar motoare. De ex filtrele de la orice tip de masina le face firma MAN, pt ca a cistigat licenta. Deci asa-s si cu discurile si placutele de frina, nici aia nu le fac japonezii. Exista firme mari care fac si frine pt japonezi sau pt masini japoneze. Etc etc. Deci japonezii nu fac decit motoare. De ex m-am uitat la un Opel Vectra diesel din 2001 cu 105 cai, era frumoasa masina si pe dinafara si pe dinauntru. Dar cind i-am deschis capota si am vazut ulei la motor, mi-a si pierit chefu, plus ca i-am dat o cheie si am auzit un clicait, ceva de genu ... cla cla cla.. deci a picat testu. De Vw-uri sa nu mai povestesc. Interesant ca la Nisan motorul era uscat fara urme de ulei, la Honda la fel. Mai rar vad la o masina germana sa aiba motorul uscat fara urme de ulei. Tot vroiam sa-mi cumpar masina germana, da nu gasesc una normala la cap. Toate-s cu probleme. Ba motorul are scurgeri de ulei, ba nu are verificare, ba e ruginita, ba n-are clima, ba trage directia intr-o parte, ba consuma ulei, etc. Vreau sa stiti ca mie nu-mi plac masinile japoneze, inima mea vrea masina germana. Deja m-am certat de 100 de ori cu nevastamea din cauza ca tot schimb masinile. M-am uitat pe net doua saptamini, si n-am gasit o masina germana pina in 2000 de euro, sa nu aiba ceva probleme. Apoi m-am uitat la japoneze si am si gasit o Honda cu verificare, fara probleme, motor uscat, etc, plus ca are multe multe dotari. Apoi Nisanu care l-am avut la fel, verificare, motor uscat, plus ca pornea mai repede decit orice benzinara. Is multumit de japoneze, n-au nici pe dracu. Da de masini germane nu mai pot spune asta, ca alea tot timpu au ceva. Vreau sa-mi iau o masina germana, si nu ma lasa ala de sus. Nici nu mai stiu cite masini germane am fost sa vad si sa le incer. Toate cu probleme. Numa ma enervez. Tot la japoneza ma intorc eu, ca vad ca astea nu prea au nimica. Asta e experienta mea. Poate altu are alta experienta. Chestia cu, iiooo am masina germana si n-are nici pe dracu, deci vrajeala asta nu tine. Ca atelierele is pline de masini germane, da japoneze nu prea am vazut, decit cind e de schimbat consumabile, dar nici intr-un caz cu probleme la motor. Si lumea zice asa : pai daaa maaii, pt ca masini japoneze sint mai putine decit germane. Si raspunsul meu este asa : Paaii daaa, da din putinele alea de masini japoneze, cite sint, nici macar una n-am vazut in ateliere. Doar daca e accidentata, sau tre schimbate consumabile, atit. Naa cam asta e povestea japonezelor. Mie imi place in Romania pt ca-i tara mea si pt ca acolo ma simt bine, implinit, si fericit. In strainatate urasc sa fiu. Daa, dar Romania nu-mi ofera nici un viitor, pe cind in Austria am un viitor asigurat. Asa-s si cu japonezele si germanele. Mie imi plac masinile germane, da japonezele sint mai bune.
|
|
|
21-03-13, 21:41
|
#1063
|
 Stage 5
Join Date: May 2011
Posts: 513
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Ridica dreq si tu pretul ala de 2000 de heuro, si cauta un a4 din 2003-2004 1.9 diesel alh si iti schimbi tu parerea de diesel care te lasa pompe si nebuneli si cacaturi.
Consider 1.9 alh un fel de tanc in materie de motor diesel. Am mers cu multe, cu sute de mii de km, fara probleme esentiale.
Tu la pretul ala de 2 mii de euro, vrei o masina full, sa fie cat mai noua si sa nu se strice niciodata, esti irelevant in comparatii, sincer!
Mergi si vezi si tu o masina la 4-5 mii de euro 2001-2005, si sa vezi ca nu e chiar asa cum crezi tu.
Dar probabil acum iti mai zice tie mecanicul ala din Viena ceva de dragul vorbei.
* daca nu ai mai multi bani, cauta audi 80 1.9 diesel simplu, sau benzina.
__________________
________________
Last edited by Cata_UNU; 21-03-13 at 21:44.
|
|
|
22-03-13, 02:02
|
#1064
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of: [FORD]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
@ franz: japonezii nu fac bujii, nu? dar NGK-urile ce sunt? cu ce bujii a venit a ta honda din fabrica? bujiile bosch erau boboc poate pentru dacii ca in rest nu sunt asa tari
__________________
Ford Focus ST170
|
|
|
22-03-13, 16:59
|
#1065
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by Cata_UNU
Ridica dreq si tu pretul ala de 2000 de heuro, si cauta un a4 din 2003-2004 1.9 diesel alh si iti schimbi tu parerea de diesel care te lasa pompe si nebuneli si cacaturi.
Consider 1.9 alh un fel de tanc in materie de motor diesel. Am mers cu multe, cu sute de mii de km, fara probleme esentiale.
Tu la pretul ala de 2 mii de euro, vrei o masina full, sa fie cat mai noua si sa nu se strice niciodata, esti irelevant in comparatii, sincer!
Mergi si vezi si tu o masina la 4-5 mii de euro 2001-2005, si sa vezi ca nu e chiar asa cum crezi tu.
Dar probabil acum iti mai zice tie mecanicul ala din Viena ceva de dragul vorbei.
* daca nu ai mai multi bani, cauta audi 80 1.9 diesel simplu, sau benzina.
|
De ce sa-mi iau masina mai noua cu bani mai multi, cind si o japoneza veche imi ofera ce imi ofera una noua. Plus ca japoneza asta veche, defapt nu e veche, ca e din 2000, deci nu are absoilut nimica, pt ca am fost cu ea la mecanic si nu mi-a gasit nimica. Masina germana veche, nu gasesti in stare buna fara probleme. Dar japoneza gasesti. De asta ce zici ?
|
|
|
|
|