VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
|
371 |
54.80% |
10-03-13, 17:43
|
#1006
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by alex.panciu
[...]
|
Pun pariu ca esti devastat pentru ca ti-a dat ignore
|
|
|
10-03-13, 17:46
|
#1007
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by eMH
Pun pariu ca esti devastat pentru ca ti-a dat ignore
|
plang intr-una nu mai pot sa ma opresc de cand am vazut nu mai stiu ce sa fac
|
|
|
10-03-13, 17:47
|
#1008
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by lord_wader
Eu te cred stai linistit, mie altceva mi-a sarit in ochi anume acel 850, unde l-ai gasit tu ca sunt cam foarte rare pe la noi
|
mi-a zis mie in privat ca era si biturbo,dar ca nu vrea sa se laude...
|
|
|
10-03-13, 18:14
|
#1009
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
din pacate cifre de genul asta nu am, (decat tot gasite pe net).
preturile difera in functie de producatorul pe care il alegi.
un filtru de ulei original costa 19 lei, iar uleiul costa sub 150 de lei (eu folosesc eneos, care mi se pare foarte bun, si intra 4,3 litri)
distributia costa cam asa:
-curele incep de pe la 145 de lei si ajung pe la 550 cele originale.
-role 360 de lei originale.
pompa de apa costa de la 100 de lei pana la 500 de lei originala.
deci ar costa cam 600 de lei cu piese mai ieftine si cam 1400 de lei tottul pe original.
|
|
|
10-03-13, 18:26
|
#1010
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by lord_wader
Eu te cred stai linistit, mie altceva mi-a sarit in ochi anume acel 850, unde l-ai gasit tu ca sunt cam foarte rare pe la noi
|
Si 3000GT sunt rare pe la noi.
o sa ma intrebi unde l-am gasit?
850-ul era al unui tip din bacau, caruia am vrut sa-i dau GT-ul la schimb. costurile de intretinere, optiunile pe care le avea masina si cutia automata m-au facut insa sa ma razgandesc.
|
|
|
11-03-13, 07:57
|
#1011
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by marcelush2
Si 3000GT sunt rare pe la noi.
o sa ma intrebi unde l-am gasit?
850-ul era al unui tip din bacau, caruia am vrut sa-i dau GT-ul la schimb. costurile de intretinere, optiunile pe care le avea masina si cutia automata m-au facut insa sa ma razgandesc.
|
3000gt cu 4x4 si aspirat si cu 286cp nu exista. ori sunt ...si sigur sunt tolomaci cei de la RAR, ori tu nu stii ce masina ai. Nici in visele cele mai frumoase ale proiectantului, aspirat cu 286cp nu au fost....
Iar se incep abureli pe aici....
P.s. daca e cineva interesat, am un motor de vanzare. si nu are 286cp...decat daca-i cresc doua turbine langa.....
Last edited by 300zxtt; 11-03-13 at 08:07.
|
|
|
11-03-13, 08:07
|
#1012
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
ok. poate sunt slab pregatiti cei care au facut actele... dar fama sa inteleg. daca e aspirat inseamna ca nu e 4x4 si ca nici nu-i vireaza spatele?
|
|
|
11-03-13, 08:10
|
#1013
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
ti-as multumi mult daca mi-ai raspunde
|
|
|
11-03-13, 08:11
|
#1014
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
si daca vinzi debitmetrul de aer sunt eu interesat.
|
|
|
11-03-13, 08:19
|
#1015
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by marcelush2
ok. poate sunt slab pregatiti cei care au facut actele... dar fama sa inteleg. daca e aspirat inseamna ca nu e 4x4 si ca nici nu-i vireaza spatele?
|
Aspirat a venit si 4x4. Apoi, de unde ai tu certitudinea ca e motorul original? Posibil sa-i fii bubuit motorul si unul TT fiind mai scump, a folosit unul aspirat. poti , dupa seria VIN sa vezi ce motor a fost din fabrica.
Dar nu mai insista ca e NA si 286 cp.
P.s. debitmetrul nu mai e.
|
|
|
11-03-13, 08:27
|
#1016
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
ok. nu am masina de noua si nu contest ce spui.
e foarte posibil ca in anii ce au trecut pana a ajuns masina la mine sa se fi schimbat si 50 de motoare. asta doar proprietarii anteriori stiu.
ce am sustinut eu tot timpul e ca am 286 de cai pe acte si serie scurta pe sasiu.
daca masina mea are doar 200 si cativa caluti, atunci ar fi mare rusine pt bmw 850... (si-a luat fum de multe ori ) si sunt tare mandru de ea.
|
|
|
11-03-13, 08:49
|
#1017
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by marcelush2
ok. nu am masina de noua si nu contest ce spui.
e foarte posibil ca in anii ce au trecut pana a ajuns masina la mine sa se fi schimbat si 50 de motoare. asta doar proprietarii anteriori stiu.
ce am sustinut eu tot timpul e ca am 286 de cai pe acte si serie scurta pe sasiu.
daca masina mea are doar 200 si cativa caluti, atunci ar fi mare rusine pt bmw 850... (si-a luat fum de multe ori ) si sunt tare mandru de ea.
|
Nimeni nu a contestat faptul ca nu ai 286cp trecuti pe talon, chiar si eu ti-am spus mai devreme ca e posibil sa fii gresit cei de la RAR, dar tu o tineai sus si tare ca ai o versiune JDM aspirata de 286cp si eu ti-am raspuns ca nu exista asa o versiune. In link-urile atasate de tine era vorba de versiunea VR4 si nu de cea aspirata.
850i automat nu a fost conceput pt liniute, ci era un GT veritabil. Si mai ales daca nu era in mintile lui, e normal sa-l faci cu un 220cp.
|
|
|
11-03-13, 09:00
|
#1018
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
ok. sper ca lucrurile au fost lamurite. erau insa cativa care vroiau poze cu actele si seria de pe sasiu, ne concepand faptul ca e posibil o serie scurta.
afundati in prostia lor mau atacat cu replici dure si au urlat ca serie scurta nu exista.
|
|
|
11-03-13, 12:29
|
#1019
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by marcelush2
afundati in prostia lor mau atacat cu replici dure si au urlat ca serie scurta nu exista.
|
Hai sa impacam varza cu capra... ei au sarit cu VIN-ul, tu cu 286cp -aspirat si e egalitate.
Mergem mai departe......sunt mai bune japonezele sau europenele?
Oare cati din cei care arunca cu pietre catre japoneze, au detinut sau macar au condus una?
|
|
|
11-03-13, 12:39
|
#1020
|
Stage 5
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
probabil foarte putini, sau chiar nici unul.
eu am avut, am condus, si respect europenele/germanele pentru fiabilitate si tinuta de drum, dar fara sa le compar cu japonezele.
daca e sa le compar, din punctul meu de vedere, japonezele sunt superioare din orice punct de vedere.
|
|
|
|
|