VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
|
371 |
54.80% |
18-01-13, 21:02
|
#856
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Mi-a povestit un coleg, care avea un Golf, ca a avut un accident cu un Mitsubishi. Si cica Mitsubishi s-a facut praf, iar Golfu nu avea nimica. Apoi Bmw-u pe care l-am avut, avea o caroserie destul de tapana. Nu degeaba mi-a zis mecanicu, ca n-ar fi dat Bmw-u pe orice japoneza. Degeaba ca masinile germane sint mai tapene decit masinile japoneze, la caroserie bineinteles. Apropo, astia care au Mercedes-uri si Bmw-uri. Cum e sa circulati iarna cu tractiunea pe spate ? Eu circul foarte mult, si de fiecare data cind vad astea doua masini ( Mercedes, Bmw ) , vad cum l-ii se duce curu intr-o parte, mai ales cind o iau de pe loc, sau in curbe. ESP-u vad ca nu-i ajuta prea mult. Si mecanicu, si nevasta, si eu zic, ca am facut o prostie ca am dat Bmw-u, ca sa-mi iau o japoneza. Imi vine sa-mi dau pumni in gura de fraier ce am fost. Pai daa, japonezele sint masini fiabile, daa germanele sint mai tapene.
|
|
|
18-01-13, 21:31
|
#857
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
Mi-a povestit un coleg, care avea un Golf, ca a avut un accident cu un Mitsubishi. Si cica Mitsubishi s-a facut praf, iar Golfu nu avea nimica. Apoi Bmw-u pe care l-am avut, avea o caroserie destul de tapana. Nu degeaba mi-a zis mecanicu, ca n-ar fi dat Bmw-u pe orice japoneza. Degeaba ca masinile germane sint mai tapene decit masinile japoneze, la caroserie bineinteles. Apropo, astia care au Mercedes-uri si Bmw-uri. Cum e sa circulati iarna cu tractiunea pe spate ? Eu circul foarte mult, si de fiecare data cind vad astea doua masini ( Mercedes, Bmw ) , vad cum l-ii se duce curu intr-o parte, mai ales cind o iau de pe loc, sau in curbe. ESP-u vad ca nu-i ajuta prea mult. Si mecanicu, si nevasta, si eu zic, ca am facut o prostie ca am dat Bmw-u, ca sa-mi iau o japoneza. Imi vine sa-mi dau pumni in gura de fraier ce am fost. Pai daa, japonezele sint masini fiabile, daa germanele sint mai tapene.
|
Sterge postul ca nu are treaba cu subiectul.
Pe langa asta protectia pasagerilor este mai buna la masina care arata praf, nu aia care arata mult mai bine. Importanta este "celula" pasagerilor, restul trebuie sa se faca armonica.
Pe langa asta conteaza foarte mult si anul fabricatiei, iar asat cu mi-a zis un prieten e deja obosita.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
19-01-13, 01:21
|
#858
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of: [Honda]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
@GTR : nu stiam toate detaliile ... ms de completare
Un top al fiabilitatii motoarelor facute de aceeasi firma:
Least reliable manufacturer/Engine Failure Rate (1 in x)
1. MG Rover-1 in 13 fail
2. Audi-1 in 27
3. MINI-1 in 40
4. Saab-1 in 40
5. Vauxhall-1 in 41
6. Peugeot-1 in 44
7. BMW-1 in 45
8. Renault-1 in 46
9. Volkswagen-1 in 52
10. Mitsubishi-1 in 59
Most Reliable Manufacturers/Engine Failure Rate
1. Honda-1 in 344
2. Toyota-1 in 171
3. Mercedes-Benz-1 in 119
4. Volvo- 1 in 111
5. Jaguar-1 in 103
6. Lexus-1 in 101
7. Fiat- 1 in 85
8. Ford-1 in 80
9. Nissan-1 in 76
10. Land Rover-1 in 72
Si Monster MK1 reprezinta o masina asamblata din componentele care au cea mai mare rata de defectiune :
Motor de MG TF , cutie Land Rover Freelander , suspensie BMW M3 , frane Audi A8 , directie Volvo C70 , electrica Renault Megane , Aer contidionat Seat Alhambra , si sistemul de racire a unui Seat Toledo
(The Monster Mk1 represents the worst-performing vehicles in every sector, from suspension to electrics, on our roads today.
With a reliability index in excess of 500 – five times the average car – this dismal drive features the engine of an MG TF, the gearbox of a Land Rover Freelander, the suspension of a BMW M3, an Audi A8’s brakes, the steering of a Volvo C70, the electrics of a Renault Megane, a SEAT Alhambra’s air-con and the heating/cooling system of a SEAT Toledo.)
__________________
“If Honda does not race there is no Honda.” by Soichiro Honda
Last edited by Vali_lj; 19-01-13 at 01:29.
|
|
|
19-01-13, 09:40
|
#859
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by GTR
Sterge postul ca nu are treaba cu subiectul.
Pe langa asta protectia pasagerilor este mai buna la masina care arata praf, nu aia care arata mult mai bine. Importanta este "celula" pasagerilor, restul trebuie sa se faca armonica.
Pe langa asta conteaza foarte mult si anul fabricatiei, iar asat cu mi-a zis un prieten e deja obosita.
|
Ca ma contrazici pe mine, ok, no coment. Dar tu cu teoria ta, ii faci si pe mecanicii care au 20 de ani de experienta practica in automobile. Posturile tale cu - japonezele sint printre primele masini fiabile, le-ai scos de pe ceva site-uri, e doar teorie. Prea mult bla bla cu japonezele astea. Daca ne gindim logic, totul e doar reclama. Aia care au pus site-ul pe internet ca japonezele sint printre primele masini fiabile, aia au fost platiti pt asta. Si noi citim si credem tot ce scrie pe internet. Ca si vrajeala cu tigaia 3 cooker, la care face reclama Bahmuteanca. Nevastamea o cumparat magarie din aia, si o zis ca nu-i buna de nimica. Reclama si teorie, da practica unde e ? Oare care-i mai bun ? Adidas, Reebok, Nike, sau Puma ? Pe toate scrie made in China. Asa-s si cu masinile. Daca japonezele fac mai multa reclama pe internet si mai stiu eu pe unde, cu fiabilitatea, atunci lumea maninca cacat cu gura plina. Dar daca pui teoria in practica, atunci iti dai seama ca totul a fost doar reclama ( vrajeala ). Decit sa cred minciunile ( adica reclama platita ) , de pe internet, mai bine cred un coleg care mi-a zis ca Mitsubishi s-a facut praf, si Golfu nu avea nimica. Internetu vorbeste teoretic, si colegul meu vorbeste din practica. Daca te duci la o reprezentanta BMW, aia o sa-ti zica asa : pai daaa, da asta e Bmw. Daca te duci la o reprezentanta japoneza, aia o sa-ti zica tot aia : pai daaa, da asta e Honda, sau ca e Toyota. Fiecare reprezentanta cu reclama lui. Stiti reclama de la TV cu : Toyota Corola nu te lasa niciodata balta ? Oare sa fie chiar asa de fiabila si buna masina aia ? Vrei sa-i faci la o anumita marca, vinzare mai multa ? Fa-i cit mai multa reclama, pe internet, la Tv, peste tot.
De aia vedem asa putine masini japoneze in Romania, pt ca sint cele mai fiabile masini.
60 -70% sint masini germane, in Romania. Unde sint japonezele ? Ca doara sint cele mai fiabile masini, nu ? Ok, inteleg romanii n-au bani. Da parlamentarii si fotbalistii ? Care dintre ei au masini japoneze ? Nici unul. Dupa cum am mai spus, nu se omoara nimeni dupa japoneze.
Last edited by franz34sm; 19-01-13 at 09:44.
|
|
|
19-01-13, 10:46
|
#860
|
Stage 3
Join Date: May 2008
Posts: 138
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
@Franz34SM
Da "boss" asa e , dar aici se vorbeste de FIABILITATE , nu de SIGURANTA.
Sa-ti dau exemple :
1.Sa presupunem ca 5/10 masini nemtesti au probleme pe partea electrica.
Sa presupunem ca 2/10 masini japoneze au probleme pe partea electrica.
2.Sa presupunem ca 4/10 masini nemtesti au diverse probleme la motor.
Sa presupunem ca 1/10 masini japoneze au diverse probleme la motor.
.....etc....
Ai inteles acum?
Chestia cu marketingul e partial adevarata.Toti isi lauda marfa....dar culmea este ca ale japonezilor le lauda nemti/englezi...etc toti ca niste masini fiabile.Adica aia care produc merc/bmw/audi/jaguar...etc
Legat de celelalte aspecte , sunt mai multe criterii cand iti alegi o masina.
Aspectul,puterea,dotarile,siguranta,confortul, fiabilitate,pretul de achizitie...etc
Si spre nefericirea lor , cu mici exceptii , japonezi nu exceleaza la capitolul design,confort.
Ar fii foarte multe de spus cand comparam ca si ansamblu japoneze-germane.
Cand vorbim strict de fiabilitate japonezi sunt clar castigatori.Nu o spun eu , eu spun faptele , topurile si premiile care le obtin cand se tine cont strict de acest criteriu.
Last edited by run_forest; 19-01-13 at 10:49.
|
|
|
19-01-13, 15:30
|
#861
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
Ca ma contrazici pe mine, ok, no coment. Dar tu cu teoria ta, ii faci si pe mecanicii care au 20 de ani de experienta practica in automobile. Posturile tale cu - japonezele sint printre primele masini fiabile, le-ai scos de pe ceva site-uri, e doar teorie. Prea mult bla bla cu japonezele astea. Daca ne gindim logic, totul e doar reclama. Aia care au pus site-ul pe internet ca japonezele sint printre primele masini fiabile, aia au fost platiti pt asta. Si noi citim si credem tot ce scrie pe internet. Ca si vrajeala cu tigaia 3 cooker, la care face reclama Bahmuteanca. Nevastamea o cumparat magarie din aia, si o zis ca nu-i buna de nimica. Reclama si teorie, da practica unde e ? Oare care-i mai bun ? Adidas, Reebok, Nike, sau Puma ? Pe toate scrie made in China. Asa-s si cu masinile. Daca japonezele fac mai multa reclama pe internet si mai stiu eu pe unde, cu fiabilitatea, atunci lumea maninca cacat cu gura plina. Dar daca pui teoria in practica, atunci iti dai seama ca totul a fost doar reclama ( vrajeala ). Decit sa cred minciunile ( adica reclama platita ) , de pe internet, mai bine cred un coleg care mi-a zis ca Mitsubishi s-a facut praf, si Golfu nu avea nimica. Internetu vorbeste teoretic, si colegul meu vorbeste din practica. Daca te duci la o reprezentanta BMW, aia o sa-ti zica asa : pai daaa, da asta e Bmw. Daca te duci la o reprezentanta japoneza, aia o sa-ti zica tot aia : pai daaa, da asta e Honda, sau ca e Toyota. Fiecare reprezentanta cu reclama lui. Stiti reclama de la TV cu : Toyota Corola nu te lasa niciodata balta ? Oare sa fie chiar asa de fiabila si buna masina aia ? Vrei sa-i faci la o anumita marca, vinzare mai multa ? Fa-i cit mai multa reclama, pe internet, la Tv, peste tot.
De aia vedem asa putine masini japoneze in Romania, pt ca sint cele mai fiabile masini.
60 -70% sint masini germane, in Romania. Unde sint japonezele ? Ca doara sint cele mai fiabile masini, nu ? Ok, inteleg romanii n-au bani. Da parlamentarii si fotbalistii ? Care dintre ei au masini japoneze ? Nici unul. Dupa cum am mai spus, nu se omoara nimeni dupa japoneze.
|
Pot sa ma c pe mecanicul tau cu 20 de ani de experienta? Stiu si eu cativa cu 30-40 de ani de experienta si tot nu are impoartanta. In primul rand nu povestea UNUI mecanic este importanta, ci povestea a mai multor mecanici si a mai multor posesori, ca sa nu mai vorbim de experientele proprii, nu UN mecanic.
Posturile tale cu - "japonezele sint printre primele masini fiabile, le-ai scos de pe ceva site-uri, e doar teorie."
Mai 2 clase primare, "Informatia este baza cunoasterii" iar informatia nu este de pe un site oarecare, este de pe mai multe site-uri, iar in ultimul caz vorbim de Warranty Direct, o companie care de peste 30 de ani a oferit garantia pentru sute de mii de masini, adica pentru masini noi sau sh a platit reparatiile pentru defectiuni tehnice.
De ADAC si DKRA ar trebui sa fi auzit si tu (daca nu baga un GOOGLE si studiaza), comapanii nemtesti pe care nu o sa le mituiasca niciodata vreo companie japoneza producatoare de masini.
Te rog eu abtine-te sa ma mai contrazici, ca nu ma cert in general cu "blondele" si barbatii cu 2 neuroni.
|
|
|
19-01-13, 21:47
|
#862
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Razvan, iti bati capul degeaba.....
|
|
|
19-01-13, 23:29
|
#863
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Razvan, iti bati capul degeaba.....
|
Asta e clar, numai nu avem solutii...
|
|
|
20-01-13, 09:36
|
#864
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by aleks
Asta e clar, numai nu avem solutii...
|
Eeeeee .. sint solutii. De ex., nu mai intru pe 4 tuning.
|
|
|
20-01-13, 22:40
|
#865
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
Eeeeee .. sint solutii. De ex., nu mai intru pe 4 tuning.
|
Nasol, o sa fie sinucidere in masa! )
|
|
|
21-01-13, 13:20
|
#866
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
Eeeeee .. sint solutii. De ex., nu mai intru pe 4 tuning.
|
Solutia ar fi sa vorbim mai la concret, mai pe cifre, detalii reale, si mai putin pe presupuneri si pareri greu de probat.
|
|
|
21-01-13, 23:43
|
#867
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by GTR
Nasol, o sa fie sinucidere in masa! )
|
Pacat ca nu avem optiunea LIKE, ai fi primit o groaza ))
|
|
|
26-01-13, 00:27
|
#869
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Ai si vreun argument sau doar postam de drag?
|
|
|
26-01-13, 21:48
|
#870
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Cat timp noi umplem paginile de testosteron si orgolii, producatorii nemti si japonezi fac bani impreuna, fara probleme...
Quote:
Luna aceasta BMW ar putea semna cu Toyota un parteneriat pentru integrarea sistemului de propulsie hydrogen fuel cell pe viitoare automobile ale constructorului german, potrivit autoblog.com.
Viitoarele modele BMW ce vor utiliza sistemul de pile de combustibil pe hidrogen cel mai probabil ar urma să intre în producţie în 2020, iar primul prototip să fie prezentat în 2015. Aceste automobile dispun de un motor electric, iar curentul electric este furnizat de sistemul de pile de combustibil.
Primul concept al Toyota cu această tehnologie a fost prezentat în 2011 la Salonul Auto de la Tokyo.
BMW a lansat în urmă cu mai mulţi ani o limuzină Seria 7 denumită Hydrogen 7 dar care utiliza hidrogenul pe post de combustibil alternativ la benzină, şi nu pentru producerea de energie electrică.
|
Nici restul producatorilor europeni sau asiatici nu sunt mai impresionati de stereotipurile si fixurile din mintea noastra...
Quote:
Concernul suedez AB Volvo va deveni cel mai mare producător de camioane grele din lume după semnarea unui contract cu compania chineză Dongfeng Motor Group (DFG), a anunţat sâmbătă AB Volvo, relatează Xinhua.
Compania suedeză a cumpărat 45% dintr-o nouă filială a DFG, numită Dongfeng Commercial Vehicles (DFCV) pentru suma de 5,8 miliarde de coroane suedeze (circa 898 milioane de dolari), a precizat AB Volvo într-o declaraţie. Preşedintele AB Volvo, Olof Persson, a estimat că semnarea acestui contract va oferi DFCV un mare potenţial de dezvoltare şi profitabilitate, fiind totodată în beneficiul ambelor părţi. Achiziţia făcută de AB Volvo reprezintă cea mai importantă investiţie industrială făcută în China de către o companie suedeză, scrie cotidianul suedez Dagens Nyheter.
|
si un ultim argument ca vanatoarea noastra de vrajitoare e inutila, Fujikura (producator japonez cu vânzări globale de peste 5,1 mld. euro şi 44.000 de angajaţi) produce la Cluj si la Dej aceleasi cablaje si pentru europeni, si pentru asiatici deopotriva, fara sa stea nimeni sa masoare al cui cablu e mai lung:
Quote:
Fujikura produc cablaje pentru motor, portiere, climă, airbag, bare, pavilion sau pentru direcţie. Fabricile Fujikura din Cluj-Napoca şi Dej produc cablaje auto pentru clienţi precum Valeo, Delphi, Antolin sau Brose. Componentele fabricate de Fujikura sunt montate pe diverse modele ale mărcilor Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Prosche, Ford, Toyota, Mazda, Subaru, dar şi altele.
|
Last edited by aleks; 26-01-13 at 21:57.
|
|
|
|
|