Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 15-12-12, 11:28   #841
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Totusi, hai sa ne calmam, ca parca ne adunam pe sectiunea asta tocmai pentru ca folosim argumente in locul jignirilor, si tare as vrea sa ramana asa lucrurile.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 15-12-12, 12:13   #842
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Macar aia care au masini germane, cind isi cumpara piese la ele, macar pe piese scrie clar Made in Germany.
Da aia care au masini japoneze, cind isi cumpara piese la ele, ce scrie pe ele ? Made in Corea, Taiwan, China, etc. Original ar trebui sa scrie Made in Japan, nu ? Ca ala-i original care tine mult si bine. Deci masinile astea japoneze noi, nu sint originale, ca nu scrie pe ele Made in Japan. Mai nou asiaticii si-au baga nasu peste tot, cac .... pe ei de galbejiti. Orice masina cumperi in ziua de azi, pe toate scrie Made in Corea, China, Taiwan, etc. De ex : Kia, Opel, etc - au motoare coreene. Rexton Yyang Song -ceva chinezesc. Japonezele noi- toate niste chinezarii, nici unu nu-i original. Mercedesurile se fac in China. Mitsubishiurile se fac in Slovacia sau Cehia. Suzuki se face in Ungaria. Fordurile si Renaulturile se fac in Romania. Nici unu nu-i mai original. Toate-s niste jafuri. Masinile vechi daa, alea erau si sint originale. Mitsubishi, Suzuki, Honda, Mazda, etc, se faceau in Japonia. Vw, Opel, Mercedes, Bmw, etc, se faceau in Germania. Renault, Peugeot, Citroen, etc, se faceau in Franta. Etc etc ...
Alea erau originale. Nu masinile astea noi care-s facute prin toate partile ale lumii. Fiecare tara trebuia sa ramina cu masinile lui. Francezii cu masinile franceze. Nemtii cu masinile germane. Japonezii cu masinile japoneze. Etc ... Amu asa-s de corcite toate masinile, ca nu te tin decit cit e garantia. Masina de 4 sau 5 ani si deja ai probleme cu ele. Si daca faci reclamatii la reprezentanta sau la producatorul masinii, o sa zica ca problema e din cauza ta, ca nu sti conduce, si nu din cauza masinii. Trebuie sa se scoata ei cumva, nu ? Imi iau un scuter Honda si scrie pe el Made in Taiwan ? Imi iau un adidas sau nike, si scrie pe ei Made in China ? Romance care se marita cu arabi, sirbi, turci, galbejiti. Pai in Romania nu sint destui barbati ? Femeie alba se .... cu un negru, si iasa un copil in doua culori. Si masinile sau corcit, si oamenii sau corcit. Vine sfirsitul lumii. Da nu anu asta, si nici luna asta. Va zic eu cind vine sfirsitul lumii : cind toti oamenii o sa se ureasca intre ei ( indiferent de natie ), si n-o sa mai existe iubire si intelegere. Atunci o sa vina sfirsitul lumii. Pina atunci ... japoneze vs germane .........

Last edited by franz34sm; 15-12-12 at 12:20.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 15-12-12, 13:07   #843
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Franz, relaxeaza-te, serios
Se numeste globalizare, iar ca parte din fenomen iti dau un singur exemplu: românii pleaca sa munceasca in Germania Asta nu pare sa te deranjeze excesiv
aleks is offline   Reply With Quote
Old 15-12-12, 14:55   #844
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Macar aia care au masini germane, cind isi cumpara piese la ele, macar pe piese scrie clar Made in Germany.
Da aia care au masini japoneze, cind isi cumpara piese la ele, ce scrie pe ele ? Made in Corea, Taiwan, China, etc. Original ar trebui sa scrie Made in Japan, nu ? Ca ala-i original care tine mult si bine. Deci masinile astea japoneze noi, nu sint originale, ca nu scrie pe ele Made in Japan. Mai nou asiaticii si-au baga nasu peste tot, cac .... pe ei de galbejiti. Etc etc ...
Alea erau originale. Nu masinile astea noi care-s facute prin toate partile ale lumii. Fiecare tara trebuia sa ramina cu masinile lui. Francezii cu masinile franceze. Nemtii cu masinile germane. Japonezii cu masinile japoneze. Romance care se marita cu arabi, sirbi, turci, galbejiti. Pai in Romania nu sint destui barbati ? Femeie alba se .... cu un negru, si iasa un copil in doua culori. Si masinile sau corcit, si oamenii sau corcit.
Daca era sa se faca fiecare masina in tara de origine iti spun eu ca strangeai 30 de ani bani ca sa cumperi o masina noua cu pretentii de confort/sportivitate.
Piesele se produc in alte tari din motive financiare...mana de lucru ieftina/materialele de constructie mai aproape de fabrica/piesele mai aproape de consumatori..etc.
Tu daca ai avea o fabrica de masini si ai duce in toata lumea...ce ai prefera sa faci....sa iti maresti fabrica pentru o productie mai mare dar sa platesti o caruta de bani pe trasport...sau sa faci fabrici mai mici mai aproape de zonele unde vinzi masina sa le distribui la un pret foarte mic?.

Si in legatiura cu "corcirea" asta rasiala de care zici tu...iti garantez ca daca iti cauti in arborele genealogic sigur o sa ai surpriza de a gasi mai multe nationalitati.

Last edited by JDV; 15-12-12 at 14:57.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 15-12-12, 14:57   #845
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Franz, relaxeaza-te, serios
Se numeste globalizare, iar ca parte din fenomen iti dau un singur exemplu: românii pleaca sa munceasca in Germania Asta nu pare sa te deranjeze excesiv
Io-s relaxat. Asa e stilul meu de a vorbi. Degeaba pleaca romanii in strainatate, ca la nici unu nui place acolo. Fiecare vrea inapoi in tara lui. Dupa ce si-au facut plinul, bineinteles. La fiecare ii dor de tara, de limba materna, de prieteni, de locul unde s-au nascut, etc. Sa traiesti intre straini, mai ales ca nu-i limba ta materna, si nu-i nici tara ta, nu e deloc placut. Alte obiceiuri, alt sistem, alti oameni ( fanatici ), nici macar de gluma nu stiu. Deci sint multi care se pot acomoda si obisnui cu o totul alta viata. Eu nu pot. Daca nu ma obliga situatia, eu nu plecam din tara in veci, nici macar in concedii.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 15-12-12, 21:14   #846
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Am fost acum mai bine de 15 ani, am stat, m-am intors, nu mai vreau
Totusi, globalizarea, exact cum spunea si JDV, e absolut necesara pentru a-ti putea permite sa platesti un pret de 30% din pretul unui produs fabricat complet in Germania/Japonia pe o masina nou-nouţa care o sa te tina (daca ai noroc) 30% din durata de viata a uneia fabricate complet in Germania/Japonia
Ma rog, sunt doar sarcastic...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 16-12-12, 08:22   #847
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Am fost acum mai bine de 15 ani, am stat, m-am intors, nu mai vreau
Totusi, globalizarea, exact cum spunea si JDV, e absolut necesara pentru a-ti putea permite sa platesti un pret de 30% din pretul unui produs fabricat complet in Germania/Japonia pe o masina nou-nouţa care o sa te tina (daca ai noroc) 30% din durata de viata a uneia fabricate complet in Germania/Japonia
Ma rog, sunt doar sarcastic...
Daca ai noroc sa te tina 30% fata de alea produse complet in Germania/Japonia.
Corect, corect....
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 16:00   #848
roli

Stage 5
 
roli's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,304
Member of:
[Honda]
[Competitor CNCA]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Daca ai noroc sa te tina 30% fata de alea produse complet in Germania/Japonia.
Corect, corect....
nu conteaza unde e facut produsul, conteaza ca ala care cere produsul finitv(aici ma refer la reprezentantele auto) sa aibe "moftul" ca produsul sa fie bun.

sa zicem ca in romania te costa xxx euro produsul finit...
(forta de monca la pret mediu)

in germania acelasi produs, acelasi material xxxx euro...
(oamenii se respecta cer salarii mari=> acelasi produs dar mai scump)

asia, acelasi produs, acelasi material xx euro...

nu e normal sa meri sa faci la aia cand tu cuperi 1 in cantitate industriala?

pe scurt. cu materiale bune se poate face un produs oriunde la fel de bine dar cu diferiti bani.
__________________
roli is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 17:58   #849
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by roli View Post
pe scurt. cu materiale bune se poate face un produs oriunde la fel de bine dar cu diferiti bani.
tu ai dreptate, serios. fusese o şaradă ceea ce am scris eu. Problema e in alta parte. Standardele de calitate scad de la an la an, iar odata cu minunata criza, se fac compromisuri acolo unde nici nu te astepti.
Iti pot spune de exemplu de propunerea unor baieti (geniali in ceea ce fac) responsabili cu proiectarea diverselor repere de motor pentru majoritatea marilor producatori de masini din lume (Asia, Europa, SUA, toti folosesc anumite repere cam de la aceiasi producatori, in functie de ce e nevoie, airbaguri, sisteme de ABS, electrice, producatori gen Autoliv, Bosch etc).
Ei, un producator de talia lor are si el, ca si multi altii, o baza de productie destul de importanta in Romania, mai precis undeva in vestul tarii. Baza asta de productie a lor are, pe langa muncitori care asambleaza efectiv produsele, si o echipa serioasa de tehnicieni, proiectanti, CTC-isti supra specializati, si destul de serios platiti, pentru ca stiu multe si au experienta foarte mare. Una din propunerile venite de la omologii lor de la Centru catre Romania si restul filialelor a fost ca o anumita componenta de motor, piesa in miscare, nu am reusit sa aflu exact care, ca nu spun ei multe amanunte concrete, care se fabrica de regula din aliaj metalic, sa fie inlocuita cu o echivalenta din carton presat si tratat chimic special.
Deocamdata propunerea a fost respinsa de toate centrele de cercetare ale lor, dar sunt convins ca e doar o etapa, si in curand vom vedea, intr-un fel sau altul in masinile noi tot felul de compromisuri de genul asta, la preturi de masina "ca pe vremuri", reclama de super masina si fani senili care cred in continuare ca "tot mai nou" inseamna "tot mai bun".
aleks is offline   Reply With Quote
Old 03-01-13, 10:58   #850
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Imi pare rau dupa Bmw-u ala care l-am avut. Daca ar fi sa dau timpul inapoi, as ramine la masini germane. Masini germane sint : Mercedes, Bmw, Vw. Opelu nu, aia e o masina corcita. Si japonezele au motoare bune, dar ....... Bine mi-a zis mecanicu meu, n-ar fi dat Bmw-u pt nici o japoneza din lume. Bmw-u avea distributia pe lant, caroserie tapana, pe o strada ma intorceam dintr-o singura miscare, piesele mai ieftine decit la japoneze, etc. Degeaba Bmw tot Bmw ramine. Si Mercedesurile, regele soselelor. Golfurile, la ordinea zilei. Mie japoneza nu-mi mai trebe. Acum de sarbatori am fost in Romania, si deabia am vazut vreo 3 - 4 masini japoneze. Restu erau Vw-uri, Ford-uri, Logan-uri, etc. Din astea erau cele mai multe. Eu nu ma omor dupa japoneze, si cred ca multi gindesc tot asa. Fiabilitate ? In ziua de azi nimeni nu-i curios de fiabilitate. Care masina e mai pe gust, si care e mai ieftina. La asta se uita lumea, nu la fiabilitate. Nici nemtii nu se mai uita la fiabilitate, ci la ce-i mai ieftin. Nu de aia isi cumpara multi Loganuri. S-au dus vremurile alea cind japonezii erau cu japonezele lor, nemtii cu Vw-urile lor ( masina poporului cica ), francezii cu Peugeot-urile si Renault-urile, roamanii cu Daciile, etc. Acuma toata lumea isi cumpara masina cit mai ieftina si mai pe gust. Nimeni nu-i mai curios de fiabilitate. Cea mai ieftina masina din europa este Loganu. Daca sa zicem Fiat o sa faca o oferta mai buna si mai ieftina decit Loganu, atunci toata lumea o sa-si cumpere Fiat. Ce zice lumea ? Aaaaaa, apoi de banii aia imi cumpar Fiat nou nout, care costa sa zicem 4000 de euro. Loganu costa 6000 de euro. Si atunci toata lumea isi cumpara Fiat. Lumea nu-i mai curios de fiabilitate, ci de oferte cit mai ieftine. De ex am vorbit cu un arab, si l-am intrebat : de ce la voi in Israel si Egipt vad numai masini japoneze ? Raspunsul lui ia fost : pt ca oferta era mai buna. Bmw-uri si Mercedesuri isi iau oamenii bogati. Si eu personal asa as face. Daca cineva vine cu o oferta mai buna, aia o cumpar, si mi se rupe de fiabilitate. Deocamdata la noi in Romania, masinile germane bat piata. In Bucuresti de ex, am vazut foarte multe Forduri. Oferta domnilor, oferta. Asta conteaza in ziua de azi, si nu fiabilitatea.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 09-01-13, 22:47   #851
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Care sunt cele mai fiabile masini second hand?

Organismul de inspectie tehnica german TUV, omologul RAR-ului din Romania, a dat publicitatii raportul TUV 2013. Iar trofeul placheta de aur a fost atribuit de aceasta data modelului VW Polo, autoturismul de clasa mica demonstrand cea mai mica rata a defectelor pentru o masina utilizata pana la 3 ani. Dar haideti sa vedem cum arata topul anual al celor mai fiabile masini…

Ca si in anii trecuti, raportul TUV a fost intocmit pentru cinci categorii de autoturisme, in functie de durata de utilizare: pana la 3 ani, pana la 5 ani, pana la 7 ani, pana la 9 ani si pana la 11 ani.
De peste patru decenii, raportul anual TUV reprezinta un ghid pentru clientii care intentioneaza achizitionarea unui autoturism second hand. Raportul TUV centralizeaza problemele majore aparute in exploatare la fiecare model in parte si depistate in urma inspectiilor tehnice periodice. Mai trebuie mentionat ca in cea mai recenta editie a raportului TUV s-au folosit date culese pe baza inspectiilor efectuate in anul 2012 la mai mult de 8,1 milioane de autoturisme.

VW Polo – lider in categoria pana la 3 ani
La categoria masinilor cu rulaje de pana in trei ani, VW Polo s-a impus de o maniera categorica, doar 2,2% dintre problemele semnalate la exemplarele inspectate au reprezentat defectiuni semnificative. Locul secund a fost castigat in acest an de compacta Mazda3 (2,7%), in timp ce pe pozitia a treia s-a instalat Audi Q5 (2,8%). Interesant mai este ca in Top 10 din aceasta cea mai importanta categorie a masinilor rulate se afla nu mai putin de 4 autoturisme Toyota: Avensis, Prius, Yaris si iQ.

Toyota Prius – lider in categoria pana la 5 ani
Autoturismul nipon a demonstrat cea mai redusa rata a defectelor posibile in categoria masinilor rulate pana la 5 ani (4,0%). La o distanta destul de importanta s-a pozitionat Mazda2 (4,8%), iar pozitia a treia i-a revenit in acest an modelului Toyota Auris (5,0%)

Porsche 911 – lider la celelalte categorii
Conform raportului anual TUV, Porsche 911 a inregistrat cea mai redusa rata a defectelor (6,2%) dintre masinile rulate pana la 7 ani si inspectate de catre organizatia germana. Toyota Corolla Verso (6,6%) s-a clasat pe pozitia secunda a topului, in timp ce un alt model al constructorului nipon, Toyota Prius, s-a clasat pe locul al treilea cu un rezultat foarte bun de 7%. Si la aceasta categorie a fost inregistrat un numar record de autoturisme Toyota intre primele 10 clasate: astfel, pe langa Corolla Verso si Prius, se mai adauga RAV4, Avensis si Corolla.
Si la ultimele doua categorii, pana la 9 ani si pana la 11 ani, au fost castigate de catre Porsche 911, cu 8,8%, respectiv 11%. In prima categorie locul secund a fost adjudecat de Toyota Avensis cu (9,9%), iar locul al treilea de Honda Jazz (10,7%). In categoria masinilor aflate in exploatare de maximum 11 ani, dupa Porsche 911 s-au clasat Toyota RAV4 (14,2%) si Mercedes-Benz SLK (16,9%).

Deci cam tot japonezii fac legea, tot Toyota este nr.1 si asta dupa studiul nemtilor.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-01-13, 23:32   #852
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

si porsche 911... sa fim seriosi, ca nu este mai rulat decat o masina de zi cu zi practic nu ar trebui luat in calcul
steffan is offline   Reply With Quote
Old 11-01-13, 14:41   #853
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
De ex am vorbit cu un arab, si l-am intrebat : de ce la voi in Israel si Egipt
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 18-01-13, 12:34   #854
Vali_lj

Stage 5
 
Vali_lj's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of:
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Doua articole foarte interesante cu privire la fiabilitatea motoarelor , si a componentelor facute de o firma de asigurari.

http://www.fleetdirectory.co.uk/flee...ne-reliability

http://www.fleetdirectory.co.uk/flee...rst-nightmare/

Un top al fiabilitatii cu masini din anii 1997 incoace.

http://www.fleetdirectory.co.uk/flee...last-15-years/
__________________


“If Honda does not race there is no Honda.” by Soichiro Honda

Last edited by Vali_lj; 18-01-13 at 12:37.
Vali_lj is offline   Reply With Quote
Old 18-01-13, 16:19   #855
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Vali_lj View Post
Doua articole foarte interesante cu privire la fiabilitatea motoarelor , si a componentelor facute de o firma de asigurari.

http://www.fleetdirectory.co.uk/flee...ne-reliability

http://www.fleetdirectory.co.uk/flee...rst-nightmare/

Un top al fiabilitatii cu masini din anii 1997 incoace.

http://www.fleetdirectory.co.uk/flee...last-15-years/
DA, cam foarte corect, cu "corectia" ca Warranty Direct nu este o companie de asigurari, ci este una din cele mai mari companii de garantii si extragarantii in colaborare atat cu producatorii auto si dealerii lor cat si persoanelor fizice/juridice care doresc extragarantie pentru vehiculele lor.

De retinut:

Least reliable manufacturer/Engine Failure Rate (1 in x)
1. MG Rover-1 in 13 fail
2. Audi-1 in 27
3. MINI-1 in 40
4. Saab-1 in 40
5. Vauxhall-1 in 41
6. Peugeot-1 in 44
7. BMW-1 in 45
8. Renault-1 in 46
9. Volkswagen-1 in 52
10. Mitsubishi-1 in 59

Most Reliable Manufacturers/Engine Failure Rate
1. Honda-1 in 344
2. Toyota-1 in 171
3. Mercedes-Benz-1 in 119
4. Volvo- 1 in 111
5. Jaguar-1 in 103
6. Lexus-1 in 101
7. Fiat- 1 in 85
8. Ford-1 in 80
9. Nissan-1 in 76
10. Land Rover-1 in 72

Most reliable models since 1997 (according to Warranty Direct)
Make & Model Year of manufacture Reliability Index rating
1 Mitsubishi Lancer (05-0 6
2 Vauxhall Agila (00-0 8
3 Suzuki Alto (97-06) 9
4 Toyota Aygo (05-) 10
5= Honda HR-V (98-06) 16
5= Volvo S40 (96-04) 16
7 Mazda MX-5 (05-) 19
8= Mercedes E Class (06-) 20
8= Toyota Yaris (99-03) 20
10 Honda Jazz (01-0 21


Least reliable models since 1997 (according to Warranty Direct)
Make & Model Year of manufacture Reliability Index rating*
1 Audi RS6 (02-11) 1282
2 BMW M5 (04-11) 717
3 Mercedes SL (02-) 555
4 Mercedes V-Class (96-04) 547
5 Mercedes CL (00-07) 512
6 Audi A6 Allroad (00-05) 502
7 Bentley Continental GT (03-) 490
8 Porsche 911 (996) (01-06) 442
9 Land Rover Range Rover (02-) 440
10 Citroen XM (94-00) 438
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -