Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 06-09-14, 18:37   #1441
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Eu la o Toyota Corolla din 2003, motorizarea de 1.4 benzina, am patit de imi pornea foarte greu, uneori dadeam si cate 30 de chei pana o lua, dar in final pornea. Era bendixul. L-am schimbat si dupa aia nu mi-a mai facut niciun fel de problema.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 06-09-14, 18:58   #1442
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Bendixul nu se aude cand are probleme, nu agata ?
S a verificat alternatorul, incarca normal. Verdictul celor de la service din Istanbul a fost, baterie moarta. Eu nu prea cred, dupa 800 km o opresti 15 minute si acolo moare.
Acum masina merge ok (cu baterie noua), sa vedem pana cand, chiar sper sa nu mai fie probleme.
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 29-09-14, 13:56   #1443
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Dupa Laferrari, a venit si randul lui Porsche 918
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 01-10-14, 14:09   #1444
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Un reprezentant al Mitsubishi Motors vine în România să testeze eventualitatea deschiderii unei fabrici de piese de schimb. Pe coclauri, prin Moldova, i se sparge un colier şi-i fierbe apa de la motor.
- E un service prin apropiere?
- Nea Costel tractoristu se mai pricepe ....
Se uită nea Costel tractoristu', ia o sârmă din gard, înlocuieşte colieru ... Dă-i cheie ... Merge.
Ajuns la Bucureşti, japonezul raportează : Piaţă saturată, piese de Mitsubishi pe toate gardurile ....
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 21-10-14, 12:34   #1445
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Mercedes-Benz Romania recheama in service 220 unitati Clasa C (W205) comercializate in Romania, din cauza unor posibile defectiuni la sistemul de directie, a anuntat compania germana. In cazuri izolate exista posibilitatea ca blocarea cuplajului de directie sa nu fi fost inchisa in mod corespunzator in timpul procesului de productie”, noteaza Mercedes-Benz.
Costul reparatiei este suportat de producator, astfel incat pentru client reparatia este gratuita, la fel ca in orice alta campanie de rechemare in service.

Un total 319 Opel Corsa si 13 Opel ADAM comercializate in Romania sunt rechemate in service din cauza unor posibile probleme la coloana de directie care pot conduce la pierderea legaturii dintre volan si roti. La masinile vizate de recall este posibil ca arborele intermediar al coloanei de directie sa nu respecte specificatiile si sa se rupa, ducand la pierderea controlului asupra directiei. Daca pe piesele susceptibile de probleme sunt stantate codurile 20K3 sau 20E4, atunci autovehiculul nu mai trebuie sa ruleze si trebuie dus la dealeri cu platforma, iar in cazul altor coduri masina poate fi transportata pe roti pana la service. Atat transportul cu platforma, cat si costul reparatiei sunt suportate de producator, astfel incat pentru client reparatia este gratuita.
Masinile vizate de recall sunt produse in Germania (uzina Eisenach) si Spania (uzina Zaragoza) – toate in 2014.

Toyota a anuntat ca recheama pe plan mondial 1,75 milioane de masini, din cauza unor posibile probleme la frane, informeaza Bloomberg. Toyota a fost in prim-plan in 2009 si 2010 cand a rechemat peste 12 milioane de vehicule si a fost intens criticata in SUA. Recall-ul de acum este al patrulea cu peste un milion de masini anuntat in 2014 de producatorul japonez. Printre cele zece modele incluse in recall se numara compacta Toyota Auris, dar si modelele IS, GS si LS de la Lexus. Compania spune ca nu au fost accidente, incendii sau raniri legate de posibila problema. Cele mai multe modele, peste 800.000 sunt din SUA si Japonia (Crown Majesta, Noah si Voxy), iar in service va fi inlocuita o garnitura de cauciuc de la sistemul de franare, garnitura care daca s-ar rupe, ar cauza scurgeri. La alte loturi de masini vor fi inlocuite conducte de combustibil, iar la altele vor fi schimbate unitatile de control al emisiilor. Toyota a fost afectata si de marele recall al airbag-urilor cauzat de erori de fabricatie la componentierul japonez Takata, iar in aprilie compania anunta un recall global de peste sase milioane de masini. In februarie Toyota anunta cea mai mare rechemare pentru masini hibride: 1.9 milioane de vehicule Prius.

General Motors a fost compania auto prezenta cel mai mult in centrul atentiei anul acesta, rechemand in total peste 30 de milioane de masini.

Last edited by UNLORD; 21-10-14 at 12:37.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 15-11-14, 14:07   #1446
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Audi a initiat o campanie de rechemare in service pentru modelul A4 deoarece airbag-urile frontale ar putea sa nu se declanseze, in cazul unui accident. In Romania sunt vizate 717 masini A4 Sedan, A4 Avant si A4 allroad, produse in perioada noiembrie 2011-octombrie 2014.
Reparatia consta intr-o actualizare de software a unitatii de control airbag si dureaza circa 30 de minute, potrivit fabricantului.
Costul reparatiei este suportat de producator, astfel incat pentru client reparatia este gratuita, la fel ca in orice alta campanie de rechemare in service.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 16-11-14, 12:01   #1447
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Ford recheama in service 717 exemplare Fiesta diesel comercializate in Romania deoarece modulul de control al bujiilor incandescente (GPCM) poate fi afectat de conditiile de umiditate, din cauza amplasarii sale (in compartimentul motorului, in stanga fata jos). GPCM nu este etans, iar patrunderea apei in modul poate provoca supraincalzirea acestuia, cu potential de incendiu, spune Ford.
“Deoarece GPCM este alimentat permanent, exista, de asemenea, un risc potential de incendiu la vehiculul nesupravegheat”, a anuntat Ford.
Proprietarii au fost contactati de dealeri si, pentru siguranta, este indicat si ca utilizatorii masinilor sa verifice la dealer daca masina lor este vizata de aceasta rechemare in service.
Costul reparatiei este suportat de producator, astfel incat pentru client reparatia este gratuita, la fel ca in orice alta campanie de rechemare in service.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 04-01-15, 12:43   #1448
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Porsche recheama in service 205 automobile 918 Spyder, modelul varf de gama al marcii, care costa 645.000 euro. La masinile vizate de recall se va lucra doua zile pentru inlocuirea unor componente mecanice – acest timp de interventie fiind printre cele mai lungi anuntate vreodata de un producator auto.


Producatorul auto german de automobile sport premium spune ca apeleaza la rechemarea in service din cauza unui lot de piese neconforme, care intra in componenta sasiului, din cauza carora nu poate fi garantata fiabilitatea pe termen lung. Porsche nu spune exact ce componente ale sasiului vor fi inlocuite, insa mentioeaza ca nu au existat incidente cu masinile clientilor, ci ca defectiunile si potentialele probleme au fost descoperite in urma unor inspectii interne privind calitatea produselor.

Proprietarii care au fost usor de gasit au fost informati direct despre recall, pentru a veni cu masinile in service la inceput de 2015. Ca si in cazul altor rechemari in service, costul reparatiilor este suportat de fabricant.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 01-03-15, 14:41   #1449
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 02-03-15, 07:21   #1450
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Intre timp a mea Toyota Corolla a implinit 400.000 km si merge ca in prima zi
eMH is offline   Reply With Quote
Old 03-03-15, 12:56   #1451
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

)))))))
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	vag.jpg
Views:	54
Size:	40.8 KB
ID:	3078719  
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 03-03-15, 22:44   #1452
marculescu

Stage 4
 
marculescu's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 268
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Japonezele sunt superioara masinilor germane, aici ar trebui comparate fiecare masini la clasele lor. Sa nu comparam Audi A8 cu Toyota Aygo...

Nu am vazut erori in bord la vreo japoneza , doar in situatii clare de neglijenta , de obicei apar simptome cu mult timp inainte.
La VW/Audi bordul e ca bradul e craciun, service-urile cu diagnoza fac bani buni..

Motoarele japoneze practic nu au limita de km .

Singurul capitol la care europenii stau mai bine este design-ul.
Moda si tendintele se dau in Europa

In rest nu doar masinile ci toata industria japoneza este superioara celei europene
marculescu is offline   Reply With Quote
Old 06-03-15, 21:03   #1453
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Cu ocazia evenimentului nefericit in care o domnisoara cu un Polo s-a gandit sa se urce pe Pathfinder-ul meu, am fost nevoit sa schimb bascula inferioara dreapta si amortizorul, ocazie cu care am constatat ca tot trenul de rulare era original, bascule, amortizoare, pivoti, bucsi, tot! Ma uit pe bord, km ~190 000 de km. Masina nu batea, nu scartaia, nu troncanea si cred ca mai aveau mult de calatorit. Deasemenea masina a vazut (cel putin de la achizitie - 140k km) mult off-road mediu, campuri, nu ocoleste gropi, nu este absolut deloc menajata in utilizare!

Astept sa vad echivalentul nejaponez!
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 06-03-15, 21:34   #1454
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Octavia 2 1.9 TDI, 160.000 de km in tara. Toate piesele enumerate de tine sunt din fabrica, iar masina de 40.000 de km suporta 450nm.
Norocos mai sunt...
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 09-03-15, 08:14   #1455
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Cred ca ma incadrez si eu la nejaponeze cu o 2006 Kia Sorento cu 230.000 km si toate rahaturile alea neschimbate inca.
eMH is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -