Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 07-01-16, 16:50   #1486
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Grupul Volkswagen explica, intr-un clip de 6 minute, cum si de ce a trisat la testele de emisii din SUA. Compania auto germana detaliaza si modul in care va remedia problemele pentru trei tipuri de motoare diesel. In principiu modificarile se pot face rapid la dealerii care comercializeaza si repara marcile din Grup. Detalii si explicatii complete in clipul video de mai jos.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-01-16, 15:23   #1487
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Agenţia pentru Protecţia Mediului din Statele Unite (EPA) a respins propunerea Volkswagen cu privire la remedierea problemelor apărute în cazul motoarelor de 2,0 litri TDI. Documentul a fost înaintat către EPA în luna decembrie a anului trecut și propunea o revizuire de soft pentru reducerea emisiilor. Dar nemții au fost întorși din drum atât de EPA, cât și de Consiliul pentru Resursele Aerului din California (CARB) care au respins planurile. Ambele organizații spun că proiectul oferit de grupul german nu este suficient pentru realizarea unei evaluări tehnice corespunzătoare.

„Volkswagen a luat o decizie să trișeze la testele de emisii, iar mai apoi a încercat să acopere acest lucru. După aceea au continuat, au mințit și au fost prinși. Au încercat să ascundă aceste lucruri. Rezultatul îl reprezintă mii de tone de NOx în atmosferă care au periclitat sănătatea oamenilor. Trebuie să îndrepte aceste lucruri”, a declarat Mary Nichols, directoarea CARB.

In plus, EPA spune că Volkswagen nu a oferit un plan de rechemare în service care să poată fi aprobat astfel încât vehiculele să corespundă legii și să reducă poluarea. În cursul acestei zile (miercuri, 13 ianuarie), reprezentanții Volkswagen au organizat o întlnire cu oficialii EPA pentru prezentarea unei noi soluții.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-01-16, 15:42   #1488
giubau_v8


Stage 5
 
giubau_v8's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[MACS]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Agenţia pentru Protecţia Mediului din Statele Unite (EPA) a respins propunerea Volkswagen cu privire la remedierea problemelor apărute în cazul motoarelor de 2,0 litri TDI. Documentul a fost înaintat către EPA în luna decembrie a anului trecut și propunea o revizuire de soft pentru reducerea emisiilor. Dar nemții au fost întorși din drum atât de EPA, cât și de Consiliul pentru Resursele Aerului din California (CARB) care au respins planurile. Ambele organizații spun că proiectul oferit de grupul german nu este suficient pentru realizarea unei evaluări tehnice corespunzătoare.

„Volkswagen a luat o decizie să trișeze la testele de emisii, iar mai apoi a încercat să acopere acest lucru. După aceea au continuat, au mințit și au fost prinși. Au încercat să ascundă aceste lucruri. Rezultatul îl reprezintă mii de tone de NOx în atmosferă care au periclitat sănătatea oamenilor. Trebuie să îndrepte aceste lucruri”, a declarat Mary Nichols, directoarea CARB.

In plus, EPA spune că Volkswagen nu a oferit un plan de rechemare în service care să poată fi aprobat astfel încât vehiculele să corespundă legii și să reducă poluarea. În cursul acestei zile (miercuri, 13 ianuarie), reprezentanții Volkswagen au organizat o întlnire cu oficialii EPA pentru prezentarea unei noi soluții.
Si uite asa or sa creasca vanzarile productiei autohtone, si importurile din asia desigur . Si-au facut-o cu mana lor
giubau_v8 is offline   Reply With Quote
Old 14-01-16, 15:59   #1489
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

O sa isi revina f. repede. Pana una alta, se incalzeste si Renaultul.

Last edited by UNLORD; 14-01-16 at 16:04.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 15-01-16, 12:36   #1490
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Un total de 260 de autovehicule Volkswagen Caddy din Romania sunt rechemate in service deoarece motorul acestora poate porni la actionarea telecomenzii pentru inchidere centralizata, fapt care poate genera situatii periculoase daca transmisia este lasata intr-o treapta de viteza si nu pe liber.

“La autovehiculele Caddy cu transmisie manuala si fara instalatie Start/Stop dintr-un anumit interval de fabricatie exista posibilitatea ca imbinarea cu surub la masa din zona pragului de pe partea stanga a autovehiculului sa nu fi fost efectuata in mod corespunzator. Pot sa apara diferite inregistrari de defect legate de sistemul electric. In cazul cel mai nefavorabil, la actionarea telecomenzii motorul poate sa porneasca automat, ceea ce duce la deplasarea autovehiculului daca este cuplata o treapta de viteza. Pericol de accident”, a anuntat Volkswagen.

Reparatia dureaza circa 30 de minute si presupune verificarea si, dupa caz, se corecteaza momentul de strangere a imbinarii cu surub la masa.

La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service, remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 20-01-16, 15:44   #1491
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Comisarul european pentru Industrie, Elzbieta Bienkowska, i-a trimis o scrisoare lui Matthias Mueller, şeful Volkswagen, în care a cerut detalii despre planul de reparare a autoturismelor echipate cu softul care trişa în privinţa emiisilor şi a solicitat ca şi clienţii de pe „Bătrânul Continent“ să fie recompensaţi la fel ca şi cei din SUA.

Scrisoarea, datată 15 ianuarie, cere numărul precis al maşinilor afectate pe fiecare ţară din Uniunea Europeană şi detaliile tehnice privind „măsurile corective“, potrivit Reuters. De asemenea, oficialul de la Bruxelles vrea impactul probabil al emisiilor de noxe pe fiecare kilometru parcurs. Volkswagen riscă amenzi mai mari în SUA, unde Agenţia americană pentru Protecţia Mediului (EPA) are prerogative mult mai extinse şi poate fixa amenzi costisitoare, în timp ce Comisia Europeană nu poate impune astfel de penalităţi. Americanii primesc câte o mie de dolari În SUA, Volkswagen a promis compensaţii de 1.000 de dolari pentru fiecare autoturism diesel echipat cu softul în cauză. Proprietarii vehiculelor din Statele Unite depistate cu probleme vor primi tichete valorice de 500 de dolari şi un bon de încă 500 de dolari care va putea fi utilizat la concesionarii Volkswagen. În plus, vehiculul afectat va primi o garanţie suplimentară de trei ani. În schimb, în Europa, grupul german a adoptat o tactică diferită. „V-aş ruga să reconsideraţi poziţia în privinţa compensaţiilor şi să reflectaţi asupra modalităţilor de a oferi compensaţii consumatorilor europeni“, a scris Bienkowska în scrisoare. Grupul Volkswagen a recunoscut în septembrie 2015 că a instalat un soft care manipula emisiile de oxid de azot, fiind afectate 11 milioane de vehicule, din care 8,5 milioane în Europa. Spre comparaţie, în SUA au fost afectate puţin sub 600.000. „Problema compensaţiilor merge dincolo de diferenţele între sistemele legale dintre SUA şi Europa şi joacă un rol fundamental în a vedea Volkswagen drept o companie responsabilă şi de încredere“, mai scrie Elzbieta Bienkowska în scrisoare. Volkswagen a promis reparaţii şi nici măcar nu a prezentat planul Matthias Mueller, şeful Volkswagen, a anunţat încă de anul trecut că reparaţiile vor demara din ianuarie 2016, însă acest lucru nu s-a întâmplat. Executivul european vrea să ştie şi impactul asupra nivelului de noxe deoarece vrea să rezolve şi problema statelor care încalcă limitele oficiale impuse asupra unui agent poluant care duce la cancer pulmonar şi cauzează moarte prematură. De asemenea, Comisia Europeană lucrează la un regim de reglementare pentru a elimina diferenţele între testele de poluare realizate în laborator şi cele realizate în condiţii reale de trafic. Până acum acest lucru era responsabilitatea statelor membre, însă Comisia doreşte să preia frâiele. Spre exemplu, autoritatea germană în domeniu era cea care certifica faptul că autoturismele constructorilor germani îndeplinesc normele. Mai mulţi europarmentari au criticat acest fapt drept conflict de interese.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 21-01-16, 14:53   #1492
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Via Times New Roman:

Și românii care au cumpărat mașini Volskwagen în ultimii ani vor fi despăgubiți de firma germană în cazul scandalului iscat cu măsluirea emisiilor de noxe. Astfel, aceștia vor fi chemați cu mașinile la service pentru a li se da kilometrajul înapoi.

„În funcție de model, kilometrajul va fi dat înapoi până la 78.000, 131.000 sau 165.000. Noul kilometraj va fi înscris într-o carte nouă a mașinii care va fi eliberată pe loc. În cazul în care clientul dorește putem pune pe cartea de identitate a mașinii și o bătrânică ce a condus mașina doar până la piață”, a declarat președintele grupului Volkswagen, Klaus Fritz.

Compania spune că nu există nici o problemă în darea kilometrajului înapoi ba, mai mult, acesta va crește valoarea mașinii ceea ce constituie o compensație destul de bună. În plus, VW este un brand solid și nimeni nu va crede că e vorba de vreo escrocherie la mijloc.

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 26-01-16, 11:44   #1493
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Programul demarat de Volkswagen pentru a pacali testele de emisii era bine cunoscut in departamentul dezvoltare motoare inca din 2006, scrie Reuters care citeaza concluzii obtinute de presa germana, din ancheta interna ce se deruleaza la gigantul auto. Departamentul si-a dat seama ca nu are cum sa faca astfel incat masinile sa se conformeze pe cale legala normelor dure din SUA, dar neavand curaj sa le spuna acest lucru sefilor grupului, s-a decis adoptarea solutiei soft-ului fraudulos. Volkswagen nu a comentat informatiile, insa in cateva randuri a spus ca doar cativa oameni stiau de softul in cauza.


Reuters citeaza cotidianul german Suddeutsche Zeitung care a obtinut informatii din ancheta interna care se desfasoara in grupul Volkswagen. In departamanetul dezvoltare motoare multi manageri si ingineri stiau inca in 2006 de soft si erau si implicati in implementarea lui, spun sursele citate.

Directorii grupului voiau neaparat sa lanseze in SUA diesel-urile ecologice (clean diesel), insa inginerii nu au gasit nicio solutie tehnica prin care masinile sa fie conforme normelor foarte dure de emsii din SUA. Singura solutie gasita a fost instalarea unui soft care detecteaza cand masina este testata si care scade puternic emisiile masinii doar in timpul testelor.

Cei de la departamentul dezvoltare motoare nu au avut curajul sa raporteze mai sus ca nu au gasit nicio solutie tehnica legala si eficienta la costuri fiindca in companie era cunoscut faptul ca membrii board-ului nu voiau sa auda ca un lucru NU poate fi facut. In acest climat, s-a instalat disperarea in departamentul dezvoltare motoare si s-a ales solutia acestui soft care nu putea fi detectat prin tehnicile conventionale de examinare. Fix acest lucru le-a dat inginerilor siguranta ca este in regula ceea ce fac.

Primele soft-uri ilegale au fost instalate in noiembrie 2006 si toti cei implicati au cazut de acord sa pastreze secretul, pentru ca altfel s-ar fi declansat un scandal. Interesant este ca in 2011 un angajat din departament a alertat un manager din alta zona in legatura cu ce s-a intamplat, insa acest manager nu a transmis nimic mai departe.

S-a pornit de la un software Bosch care a fost modificat la Wolfsburg, in Germania. Volkswagen nu a comentat zvonurile, insa in mai multe randuri compania a spus ca membrii board-ului nu au avut cunostiinta de manipularea emisiilor si ca a fost initiativa unui numar foarte mic de ingineri, probabil cateva zeci.

Putina lume a crezut insa varianta, dat fiind ca softul a ajuns pe 11 milioane de masini.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 03-02-16, 00:13   #1494
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

si toata lumea arunca in toate partile cu intoxicari...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 06-02-16, 16:02   #1495
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Mercedes-Benz a initiat la inceputul acestui an, in Romania, trei campanii de rechemare in service pentru mai multe modele. Problemele tin de faptul ca centurile din fata au fost inversate, servodirectia n-are suficienta memorie RAM, iar conductele de inalta presiune pentru carburant se pot fisura.

Rechemarea pentru centurile de siguranta vizeaza modelul Mercedes-Benz Clasa S, mai precis 38 de masini.

“In anumite cazuri este posibil ca centurile de siguranta din fata sa fi fost inversate in timpul instalarii. In acest caz, comportamentul de blocare a centurilor de siguranta s-ar modifica si s-ar activa dispozitivul de rulare a centurii de pe partea gresita in cazul unui accident”, a anuntat Mercedes-Benz.

In ceea ce priveste problemele cu memoria RAM a servodirectiei, sunt vizate 19 automobile Mercedes-Benz Clasa C.

“Este posibil sa nu fie suficienta memorie logica a software-ului servodirectiei electrice. In cazuri rare acest lucru ar putea duce la dezactivarea asistentei servodirectiei electrice. Vehiculul poate fi in continuare manevrabil, dar este nevoie de o forta mai mare de virare”, noteaza Mercedes-Benz.

In fine, 9 exemplare din modelele Mercedes-Benz CLA, Mercedes-Benz GLA, Mercedes-Benz Clasa A, Mercedes-Benz Clasa B, Mercedes-Benz SLK, Mercedes-Benz Clasa C, Mercedes-Benz Clasa E si Mercedes-Benz CLS sunt rechemate in service deoarece este posibil ca, in unele cazuri, conductele de carburant de inalta presiune sa fi fost produse in afara specificatiilor producatorului.

“In timpul operarii pot aparea crapaturi in conductele de inalta presiune si, drept urmare, se poate pierde combustibil. Pierderea de combustibil in prezenta unei surse de aprindere poate duce la un incendiu”, spune Mercedes-Benz.

La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service, remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 09-02-16, 23:47   #1496
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Un total de 2.442 autovehicule Dacia din Romania – modele Logan II, Sandero II, Dokker si Lodgy – sunt rechemate in service deoarece a fost identificata o posibila neconformitate a bieletelor axiale de directie, care s-ar putea manifesta in conditii de utilizare exceptionale, potrivit unui anunt al companiei.

Fiecare dintre cele 2.442 din Romania vizate de acest recall vor fi inspectate in circa 20 de minute, iar in cazul in care vor fi inlocuite bieletele axiale de directie operatiunea dureaza circa 2 ore si jumatate.

La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service, remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 01-03-16, 19:52   #1497
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 04-03-16, 16:33   #1498
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

BMW si Toyota sunt marcile auto despre care oamenii cauta cele mai multe informatii pe internet, marca germana fiind lider in 61 de tari, iar cea japoneza in 56 de tari, reiese din datele centralizate de carwow.co.uk utilizand datele obtinute din cautari Google. La nivelul Romaniei cea mai cautata marca este Volkswagen, la fel ca in Belarus, Italia, Spania, Estonia, Argentina si Maroc. Clasamentul arata cam asa:

1. BMW – lider in 61 de tari
2. Toyota – lider in 56 de tari
3. Hyundai – lider 14 in tari
4. Mercedes-Benz – lider in 8 tari
5. Volkswagen – lider in 7 tari
6. Chevrolet – lider in 5 tari
7. Renault – lider in 4 tari
8. Mitsubishi – lider in 3 tari
9. Peugeot – lider in 2 tari

Interesant este ca in Niger cea mai cautata marca este Bugatti, iar in Norvegia este Tesla Motors. In China tot Tesla Motors este cea mai cautata marca.


UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 04-03-16, 20:46   #1499
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Nu are nimic relevant topul asta. Se incadreaza la categoria "Fun Facts About..."
Normal ca este cel mai tastat cuvant in Google, atat timp cat in Romania golfurile sunt printre cele mai populare dar si dezmebrate masini, alaturi de BMW.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 07-03-16, 12:19   #1500
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Un total de 941 automobile Volkswagen Passat (B8 ) din Romania sunt rechemate in service deoarece o problema a unui conector poate lasa masina fara asistare pentru frane si directie, drept consecinta a opririi neasteptate a motorului, a anuntat compania.

„La unele autoturisme exista posibilitatea sa nu fi fost blocat corect conectorul cablajului central pe blocul electric central. O posibila desprindere a conectorului si, astfel, o intrerupere a alimentarii cu curent a blocului electric central duce la intreruperea functionarii motorului, precum si a catorva componente electronice, cum ar fi, de exemplu, instrumentele de bord. In plus, se intrerupe functionarea servodirectiei si a servofranei, in conditiile in care se mentin fortele de manevrare a volanului si de franare prevazute prin lege. Nu este exclus faptul ca aceasta defectiune sa apara si in timpul deplasarii. Autovehiculul poate fi insa manevrat in continuare, pana la oprirea sa. Poate exista pericol de accident”, spune Volkswagen.

La masinile vizate de acest recall va fi verificat acel conector problematic, operatiune ce dureaza circa 30 de minute.

La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant.

Last edited by UNLORD; 07-03-16 at 12:26.
UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -