VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
  
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
  
|
371 |
54.80% |
29-09-13, 01:11
|
#1292
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by silviu.o
|
In apararea lor japonezii au declarat ca nu pot face atat de multi km pentru ca tara lor e doar o biata aglomerare de insule
|
|
|
29-09-13, 08:12
|
#1293
|
 Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by silviu.o
|
Parca e un Volvo in cartea recordurilor iar daca aia nu stiu de Mercedesul asta...vorbim doar.
|
|
|
29-10-13, 21:50
|
#1294
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Vreau sa va spun ca, am un Golf, si am duso sa-mi regleze directia, pt ca tragea un pic in dreapta. Si surpriza, acuma parca trage si mai tare intr-o parte, si volanul nu sta drept. Acum 4 ani am mai avut un Golf si si la ala tot aceiasi problema, numai ca la ala tragea in stinga. Apoi la Golful asta care-l am recent, mii sau stricat geamurile electrice, si deocamdata nu le pot folosii. Electricianu mia zis ca sa blocat macaraua, nu stiu de la ce, dar in fine. Am mai avut un Bmw, si si la ala exact aceiasi problema cu geamurile electrice. Vreau sa va zic ca, feritiva sa va cumparati Golf, ca-s cele mai naspa masini. De cind am Golfu asta, am bagat in ea deja 600 de euro. Intra apa in lampile din spate, se strica geamurile electrice, trage directia intr-o parte, farurile din fata nu lumineaza destul de puternic, samd. Am avut doua masini japoneze ( una era diesel, si cealalta era pe benzina ). Cu nici una n-am avut probleme, cu nici una. O pus unu un link aici, cum se apuca doi sa sparga cu ciocanu un Bmw. Probabil facea figuri si masina aia, nici nu ma mir ( e nemteasca ). La o japoneza no sa vedeti asa ceva in veci. Cu o japoneza n-ai cum sa nu fi multumit. Am vazut intr-un atelier un Bmw X5, si se uitau mecanicii la el ca la felu 3. Puneau testeru pe el ( nimica ), doi mecanici sau chinuit s-ai dea de cap, da n-au reusit, si au mai chemat in ajutor inca doi mecanici. Asa se uitau 4 mecanici la masina aia de zici ca era un OZN. Numa nui dadeau de cap, cam ce ar putea fi problema. Naaa cam astea-s masinile germane. Nu de aia dau japonezii 5 ani garantie pe Toyota Yaris. Si Kia care e coreana, da 7 ani garantie. Marca nemteasca nu vrea sa dea decit 3 ani garantie, ca si Dacia dealtfel. Japonezii sint cei mai buni, tehnologia lor e mult peste cel al nemtilor, deja au scos pe piata masini hibride, pe cind mentii, poate peste 300 de ani.
|
|
|
29-10-13, 22:57
|
#1295
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Vezi ca si nemtii au demult masini hibirde.
Ia-ti si tu o masina macar dupa 2000, nu cazaturi expirate de 200 de ani.
Sau ia-ti in continuare masini din `90, dar nu te mai astepta sa se comporte ca o masina noua.
Vezi ca la directie sigur ai alte probleme, poti sa reglezi directia cat vrei. Cauciucurile pot fi una din probleme.
|
|
|
30-10-13, 07:32
|
#1296
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Vezi ca si nemtii au demult masini hibirde.
|
Adica, cat de demult?
|
|
|
30-10-13, 07:45
|
#1297
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Adica nu asa "demult" cum te gandesti tu ca ma refer, eu stiu ca au din 2011 ( bmw 750i hybrid), dar poate au mai de dinainte.
Totusi e "demult" comparativ cu "o sa aiba peste 300 de ani".
|
|
|
30-10-13, 08:08
|
#1298
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Adica nu asa "demult" cum te gandesti tu ca ma refer, eu stiu ca au din 2011 ( bmw 750i hybrid), dar poate au mai de dinainte.
Totusi e "demult" comparativ cu "o sa aiba peste 300 de ani".
|
Ideea lui Franz a fost ca japonezii au venit cu mult inaintea europenilor , si cu sisteme mult mai avansate decat ofereau sau ofera europenii . Si ....daca te uiti, doar versiunile foarte scumpe ofera aceasta varianta. Pe cand japonezii produc in serie mult mai mare hibridul....si chiar si la versiunile entry level.
Last edited by 300zxtt; 30-10-13 at 08:11.
|
|
|
30-10-13, 08:57
|
#1299
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
Japonezii sint cei mai buni, tehnologia lor e mult peste cel al nemtilor, deja au scos pe piata masini hibride, pe cind mentii, poate peste 300 de ani.
|
Poate ca fiecare intelege ce vrea din asta, dar eu inteleg ca japonezii deja au scos masini hibride, iar mentii nu.
|
|
|
30-10-13, 13:06
|
#1300
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Poate ca fiecare intelege ce vrea din asta, dar eu inteleg ca japonezii deja au scos masini hibride, iar mentii nu.
|
Nemtii, nu mentii  Am gresit eu.
|
|
|
30-10-13, 16:38
|
#1301
|
VW Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Bai baieti....orice masina tine 500k km daca ai grija de ea.
Chiar va asteptati ca o masina sa tina 1 milion de km daca voi schimbati doar uleiu, ambreiajul cand incepe sa patineze, distributia cand e cureaua mancata jumatate si bucsaraia cand mergeti cu clopoteii pe sub masina?
Daca vrei sa te tina, trebuie sa schimbi piese cu ceva timp inainte de data lor de expirare....macaralele alea de care vorbeste franz...mai trebuie si ele curatate, gresate rolele si chederele, schimbate sigurantele ca alea oxideaza..etc.
Pai Mercedesul si acel Volvo, au milionul de km pentru ca a avut cine sa le ingrijeasca...ca masinile alea nu au carat saci de ciment si nu au mers cu bucsaraia praf.
Last edited by JDV; 30-10-13 at 16:53.
|
|
|
30-10-13, 16:58
|
#1302
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by JDV
Bai baieti....orice masina tine 500k km daca ai grija de ea.
Chiar va asteptati ca o masina sa tina 1 milion de km daca voi schimbati doar uleiu, ambreiajul cand incepe sa patineze, distributia cand e cureaua mancata jumatate si bucsaraia cand mergeti cu clopoteii pe sub masina?
Daca vrei sa te tina, trebuie sa schimbi piese cu ceva timp inainte de data lor de expirare....macaralele alea de care vorbeste franz...mai trebuie si ele curatate, gresate rolele si chederele, schimbate sigurantele ca alea oxideaza..etc.
Pai Mercedesul si acel Volvo, au milionul de km pentru ca a avut cine sa le ingrijeasca...ca masinile alea nu au carat saci de ciment si nu au mers cu bucsaraia praf.
|
Ai avea dreptate daca nu la acelasi mode de intrebuintare si ingrijire, alea japoneze merg si alea germane cad. Sau necesita alea germane o intretinere aparte!?
Probleme cu geamurile, incuetorile, clantele au fost inclusiv la Golfuri 5 pana in 100k de km.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
30-10-13, 18:22
|
#1303
|
VW Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by GTR
Ai avea dreptate daca nu la acelasi mode de intrebuintare si ingrijire, alea japoneze merg si alea germane cad. Sau necesita alea germane o intretinere aparte!?
Probleme cu geamurile, incuetorile, clantele au fost inclusiv la Golfuri 5 pana in 100k de km.
|
Ca unele masini sunt facute mai cu cap decat altele, din plastice mai bune sau mai proaste, este adevarat...insa asta este doar o mica parte dintr-un intreg.
Nu imi spune tu mie, ca rolele de la deschiderea geamurlor nu trebuiesc curatate de praf si lubrifiant imbibat de mizerie si chederele unse ca sa alunece geamul mai bine.
Si da, unele masini necesita o ingrijire mai atenta sau mai putin meticuloasa decat altele, deoarece lipsa calitatii trebuie compensata prin gradul ingrijirii.
|
|
|
05-11-13, 21:30
|
#1304
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by JDV
Ca unele masini sunt facute mai cu cap decat altele, din plastice mai bune sau mai proaste, este adevarat...insa asta este doar o mica parte dintr-un intreg.
Nu imi spune tu mie, ca rolele de la deschiderea geamurlor nu trebuiesc curatate de praf si lubrifiant imbibat de mizerie si chederele unse ca sa alunece geamul mai bine.
Si da, unele masini necesita o ingrijire mai atenta sau mai putin meticuloasa decat altele, deoarece lipsa calitatii trebuie compensata prin gradul ingrijirii.
|
Am avut peste 40 de masini din toate generatiile iar ca fiabilitate tehnica japonezii nu au ce discuta cu nemtii in general. Diferenta mare este facuta in general de "nimicuri" dar enervante si greu de rezolvat de multe ori.
La nemti au fost masini din anumite generatii extraordinar de fiabile ca Mercedesurile W 116, 123, 126 dar actual stau bine pe foarte putine modele.
Nu se poate spune ca masinile nemtesti nu sunt fiabile, clar nu pot fi comparate cu masinile produse in Italia, Franta, etc., dar in ultimul timp nu am auzit de vreo masina nemteasca care sa nu aiba ceva probleme pana in 100k de km, ba ca vorbim de un amortizor, ba ca vorbim de o trapa, ba ca vorbim de electrica/electornica, etc..
De cand au evoluat masinile si s-au umplut de tehnologii a scazut si fiabilitatea, dar asat este valabil si la ceva japoneze, nu numai la nemtesti.
|
|
|
05-11-13, 21:54
|
#1305
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by GTR
De cand au evoluat masinile si s-au umplut de tehnologii a scazut si fiabilitatea, dar asat este valabil si la ceva japoneze, nu numai la nemtesti.
|
Nu faci bani buni numai din vanzari de masini. Mai vinzi o piesa, mai scazi calitatea unor materiale dar mentii pretul de achizitie samd. In plus, numarul urias de service-uri... Nu trebuie sa manance si gura lor ceva?
Nu cred ca fiabilitatea s-a redus din cauza introducerii de tehnologie noua. S-a redus pentru ca lumea se porceste si cauta numai sa reduca costurile (din pacate nu si pretul final de achizitie). Plus toate rahaturile eco-friendly, toata lumea foloseste materiale de rahat dar eco-friendly pentru ca asa e trendul actual.
|
|
|
|
|