VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
  
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
  
|
371 |
54.80% |
07-11-13, 21:05
|
#1306
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by 22VIN
Nu faci bani buni numai din vanzari de masini. Mai vinzi o piesa, mai scazi calitatea unor materiale dar mentii pretul de achizitie samd. In plus, numarul urias de service-uri... Nu trebuie sa manance si gura lor ceva?
Nu cred ca fiabilitatea s-a redus din cauza introducerii de tehnologie noua. S-a redus pentru ca lumea se porceste si cauta numai sa reduca costurile (din pacate nu si pretul final de achizitie). Plus toate rahaturile eco-friendly, toata lumea foloseste materiale de rahat dar eco-friendly pentru ca asa e trendul actual.
|
Eco-friendly este impus de legislatie deja, producatorilor auto, adica n% (nu mai stiu cat) sa fie materiale reciclabile.
|
|
|
09-11-13, 08:35
|
#1307
|
Stage 1
Join Date: Aug 2013
Posts: 15
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Nu stiu care sunt mai bune , nu-mi pot da cu parerea pt. ca nu am condus decat europene (renault / peugeot / vw / opel ) dar ce mi se pare dubios e ca 3 sferturi sunt nemtoaice , hai nu 3 sferturi dar 50%+1 si niponele conduc in top cum plm ? din 30 de masini din orice parcare vad 1 nipona . Voturile astea imi aduc aminte de campania prezidentiala al intaiului betivan al tarii .
|
|
|
09-11-13, 15:55
|
#1308
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by PrasleaCelVoinic
Nu stiu care sunt mai bune , nu-mi pot da cu parerea pt. ca nu am condus decat europene (renault / peugeot / vw / opel ) dar ce mi se pare dubios e ca 3 sferturi sunt nemtoaice , hai nu 3 sferturi dar 50%+1 si niponele conduc in top cum plm ? din 30 de masini din orice parcare vad 1 nipona . Voturile astea imi aduc aminte de campania prezidentiala al intaiului betivan al tarii .
|
Pe ce continent locuiesti?
Pe ce continent se fabrica japonezele?
Care din cele 2 grupe sunt scutite de taxe vamale?
Ce asiatice vezi cel mai des pe sosele?
Uite, iti dau eu un pont mare cat China, ca sa-ti lamuresc neclaritatile de-ti fac voturile "dubioase": in Romania o sa vezi cel mai des asiaticele produse in fabricile din Europa. Exemplu: Suzuki, in fabrica din Ungaria.
Incepi sa prinzi ideea?
|
|
|
11-11-13, 19:59
|
#1309
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by aleks
Pe ce continent locuiesti?
Pe ce continent se fabrica japonezele?
Care din cele 2 grupe sunt scutite de taxe vamale?
Ce asiatice vezi cel mai des pe sosele?
Uite, iti dau eu un pont mare cat China, ca sa-ti lamuresc neclaritatile de-ti fac voturile "dubioase": in Romania o sa vezi cel mai des asiaticele produse in fabricile din Europa. Exemplu: Suzuki, in fabrica din Ungaria.
Incepi sa prinzi ideea?
|
Chiar crezi ca merita oboseala?
|
|
|
14-11-13, 21:09
|
#1310
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Volkswagen a anuntat una dintre cele mai mari rechemari din istoria sa: 2,64 milioane masini, problemele fiind llegate de uleiurile folosite la transmisie si de posibile componente nefunctionale la nivelul farurilor. China este tara in care sunt vizate cele mai multe masini, scrie Bloomberg.
Peste 1,6 milioane de masini vor fi chemate pentru ca uleiurile sintetice folosite la cutiile de viteze sa fie inlocuite cu uleiuri minerale, existand pericol de scurtcircuit. Sunt afectate modelele ce au cutii de viteza cu dublu ambreiaj de la marci precum Volkswagen, Audi, Skoda si Seat, majoritatea masinilor de pe lista fiind in China.
Din actiunea de recall fac parte si 800.000 de masini Volkswagen Tiguan la care, din cauza unor sigurante defecte, pot aparea probleme la functionarea farurilor. Modelele vizate au fost produse intre 2008 si 2011.
O alta problema, ce afecteaza 239.000 de camionete Volkswagen Amarok, tine de posibile fragilitati la nivelul conductelor de combustibil, existand pericolul unor scurgeri.
In China sunt cel mai multe masini afectate de rechemari (750.000 de unitati).
|
Sursa: 0-100.ro
|
|
|
15-11-13, 00:08
|
#1311
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of: [FORD]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
da, si dupa folosirea uleiurilor minerale, oare ce durata de viata vor mai avea acele cutii?
|
|
|
16-11-13, 20:13
|
#1312
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by UNLORD
|
Ehe, cate pericole de scurgeri combustibil/scurtcircuit or fi si la masinile noastre...
|
|
|
17-11-13, 16:15
|
#1313
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Chiar crezi ca merita oboseala?
|
ai dreptate....
Quote:
Originally Posted by UNLORD
|
am vazut stirea, si ma gandeam, majoritatea Amarokurilor (daca nu toate rechematele) sunt diesel.
Le recheama sa rezolve problema cu scurgerile de combustibil pe la conducte, foarte frumos din partea lor, dar riscurile sunt egale cu zero.
Sa-i invitam intr-un parc auto cu autobuze si camioane romanesti, si sa-i intrebam de unde mirosul de motorina din jurul pompelor de injectie?   
|
|
|
27-11-13, 00:19
|
#1314
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Pe cand Mercedes S-classe avea injectie mecanica , iar restul constructorilor europeni abia aflau de injectia electronica sau motoare multi supape, japonezii aveau suspensie pneumatica controlata electronic, TV color , bord cu efect 3D, comenzi pe volan si alte cele.... http://www.autospeed.com/cms/A_1718/article.html
|
|
|
27-11-13, 00:49
|
#1315
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Pe cand Mercedes S-classe avea injectie mecanica , iar restul constructorilor europeni abia aflau de injectia electronica sau motoare multi supape, japonezii aveau suspensie pneumatica controlata electronic, TV color , bord cu efect 3D, comenzi pe volan si alte cele.... http://www.autospeed.com/cms/A_1718/article.html
|
Da, pe cand Mercedes facea 190E Cosworth si 500SL altii faceau pocnitori cu televizore si taciscrinuri.
Mergi putin cu un 500SEL/SEC din '80 apoi urca-te intr-o Toyota din aceeasi perioada si ai sa razi si tu ca ai putut sa le compari. Injectie mecanica sau nu, "primitive" asa cum or fi, acele motoare sunt absolut geniale.
|
|
|
27-11-13, 01:17
|
#1316
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by 22VIN
Da, pe cand Mercedes facea 190E Cosworth si 500SL altii faceau pocnitori cu televizore si taciscrinuri..
|
Iar vorbesti doar de dragul artei......
The 1.6-liter (1,587 cc) 4A-GE Toyota engine was one of the earliest straight-4 engines to have both a DOHC 16-valve configuration (four valves per cylinder, two intake, two exhaust) and electronic fuel injection (EFI).
Quote:
Originally Posted by 22VIN
Mergi putin cu un 500SEL/SEC din '80 apoi urca-te intr-o Toyota din aceeasi perioada si ai sa razi si tu ca ai putut sa le compari.
|
Pe vremea cand deabia invatai sa scri, eu faceam comparatii live intre W126, W140 si Lexus .Pe cand Mercedes scotea 500SL, Toyota avea o suspensie ce deabia dupa 10 ani o introduceau si ei. Nu mai spun de rafinamentul motoarelor.
Quote:
Originally Posted by 22VIN
Injectie mecanica sau nu, "primitive" asa cum or fi, acele motoare sunt absolut geniale.
|
Toate motoarele japoneze erau geniale...Cand Mercedes fabrica W201 sau W126 injectie mecanica si aer conditionat, japonezii aveau in productia de serie motoare multisupapa , twin-turbo cu CLIMATRONIC, si suspensie pilotata electronic. O fi bine, o fi rau?
|
|
|
27-11-13, 12:38
|
#1317
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Pe cand Mercedes S-classe avea injectie mecanica , iar restul constructorilor europeni abia aflau de injectia electronica sau motoare multi supape, japonezii aveau suspensie pneumatica controlata electronic, TV color , bord cu efect 3D, comenzi pe volan si alte cele.... http://www.autospeed.com/cms/A_1718/article.html
|
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Pe vremea cand deabia invatai sa scri, eu faceam comparatii live intre W126, W140 si Lexus .Pe cand Mercedes scotea 500SL, Toyota avea o suspensie ce deabia dupa 10 ani o introduceau si ei. Nu mai spun de rafinamentul motoarelor.
Toate motoarele japoneze erau geniale...Cand Mercedes fabrica W201 sau W126 injectie mecanica si aer conditionat, japonezii aveau in productia de serie motoare multisupapa , twin-turbo cu CLIMATRONIC, si suspensie pilotata electronic. O fi bine, o fi rau?
|
Ai citit un articol despre Toyota aia si gata Mercedes e gunoi ???  .Parca erai fan Mercedes. daca nu stii tu nu inseamna ca nu a fost .Mercedes are clima automata/climatronic din anii 70 .Suspensie hydropneumatica cu autoleveling o gasesti pe w126 cred ca si pe W116.Cu un search pe google ai sa gasesti un milion de gadgeturi si optiuni care le a avut W126 .Volan cu comenzi sau touchscreen nu a avut nici Rolls in anii 90 pentru ca au fost mai conservatori nu ca nu au avut tehnologia sau puterea finaciara sa o faca. sa ne imaginam un W126 sau un Silver Shadow din 89 cu touchscreen si cu bord 3D cum ar fi ?  ))))
Nu zic ca pentru vremea ei toyota nu era ceva hi tech dar nu poti sa o compari cu Mercedes clasa S si sa spui ca erau inapoiati tehnologic , aveau alta clientela si alt mod de abordare . Ca idee asa , Toyota printre atatea sofisticaciuni nu are airbag ? pai ce facem aici ?
|
|
|
27-11-13, 14:41
|
#1318
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Ma retrag din conversatie. Sa compari Mercedes-ul anilor 80 cu Toyote cu borduri 3D este o ineptie, e ca si cum ai compara mere cu portocale. Acum comparam si 1.6 16V cu 5.0 V8.
Nu cumva vrei sa compari o Corolla cu un W222? O avea vreun control de climatizare pe care Mercedes l-a omis.
Apropos de climatizare, sa stii ca W126 avea climatizare automata. Avea un senzor pus chiar langa trapa ca sa ajusteze caldura si cand vroiai sa mergi cu trapa deschisa.
Scaune fata cu 8 reglaje electrice cu memorii, volan reglabil electric cu memorie si scaune spate reglabile electric erau pe acea Toyota?
|
|
|
27-11-13, 16:48
|
#1319
|
2 Roti
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Eu tot nu reusesc sa ma prind ce legatura are inovatia cu fiabilitatea...
|
|
|
27-11-13, 17:14
|
#1320
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Explica De Niro care i treaba cu toyota  )))))))
https://www.youtube.com/watch?v=3ORIqQWrEHI
|
|
|
|
|