Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 03-12-13, 21:54   #1351
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Vezi ca Petrom au inceput sa cumperei si japoneze. Pentru E&P (extractie, sonde, alea-alea) au inceput sa cumpere Nissan Navara.
Si in combinatul Petrobrazi sunt cateva "taxiuri". Niste masini gri care plimba oamenii pe acolo si toate sunt asiatice (Toyota si Kia).
Pe langa 400-500 de masini germane....vorbim de flota nu de 10-15 masini...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 03-12-13, 22:36   #1352
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

La E&P sunt cam 80-100 de Navara cumparate in 2008. Pe de alta parte Loganurile au fost cumparate in 2005-2006. La fel taxiurile sunt destul de noi. 2010-2011. In acelasi timp am vazut ca au cumparat si noul Logan, Lodgy si alte astea. Dar ideea e ca se mai gandesc si la alte masini, nu numai la nemtoaice.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 03-12-13, 23:15   #1353
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
La E&P sunt cam 80-100 de Navara cumparate in 2008. Pe de alta parte Loganurile au fost cumparate in 2005-2006. La fel taxiurile sunt destul de noi. 2010-2011. In acelasi timp am vazut ca au cumparat si noul Logan, Lodgy si alte astea. Dar ideea e ca se mai gandesc si la alte masini, nu numai la nemtoaice.
Frate au minim 500 masini germane si 100 japoneze...cand o fi invers atunci e altceva...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 04-12-13, 13:24   #1354
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Nu va mai tot mascariti aici degeaba, primul model ce va rezulta din colaborarea Bmw-Toyota va fi Toyota Verso cu motorizare diesel de 1.6 de la Bmw (cred e vechitura aia de pe Mini, facuta parca in colaborare cu PSA). Iar ca tacamul sa fie complet, masina va fi asamblata la uzina Toyota din Turcia. Si vor mai urma si alte modele. Nebanuite sunt caile Marketingului ...
Sursa: Autoexpress

Last edited by UNLORD; 04-12-13 at 13:45.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 07-12-13, 18:41   #1355
demin2609
Renault Driver

Stage 5
 
demin2609's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 478
Member of:
[RENAULT]
Post și nu zice nimeni că

multe firme cumpără... ei bine dragii moșului Dacia și Renault, cu toate că reviziile sunt mai scumpe la reprezentanță.

spun asta pentru că în ultimul timp cam 60 percent din mașinile pe care am montat gps uri sunt în curtea fransujilor, restul sunt de la mărci diverse!

încerc să fiu cât de poate de obiectiv!
__________________
live high, have fun.. and don't do anything stupid!
Instalatii GPL TOMASETTO fara butelie! 0764781647
demin2609 is offline   Reply With Quote
Old 03-01-14, 06:08   #1356
alpine_clarion

Stage 5
 
alpine_clarion's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 512
Member of:
[MERCEDES]
[Competitor CNCA]
[Mitsubishi]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Am un Mitsubishi Lancer din `96, aproape 200k km la bord, merge ca noua, nu am avut niciun fel de probleme cu ea, are putine urme de rugina.
Mai am un Passat din 2002 tras pe dreapta de 4 ani din cauza ca a cedat cutia de viteze automata.
Mai am un Sprinter cu 300k km la bord, lafel merge impecabil , in 3 ani am schimbat doar un singur injector, masina fiind din `03.
Cel mai fiabil mi s-a parut Sprinterul fiind urmat de Mitsubishi. Passatul = dezastru!
__________________
MERCEDES SPRINTER 313CDI power by ALPINE IVA-D106R + ALPINE NVE-M300P + ALPINE PXA-H700, AUDISON SRx5.1 + HIFONICS Z1000iL , HELIX SPXL12 , 0AWG by ORION, Infinity Kappa 1CS !
MITSUBISHI LANCER -Pioneer AVIC-F930BT+ Rockford Fosgate Power 750x + Rockford Fosgate Power T210d2 + Focal K2 power + JBL TC25+SinusLive SL-A1500V2

https://forum.4tuning.ro/384-sistemul...cdi-sound.html
alpine_clarion is offline   Reply With Quote
Old 04-01-14, 21:10   #1357
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Nu inseamna ca daca tu ai avut ghinion toate passaturile sunt la fel.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 05-01-14, 10:19   #1358
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Nu inseamna ca daca tu ai avut ghinion toate passaturile sunt la fel.
Pai nu toate, ai dreptate. Dar cand mai multi spun ca, automatele astea de la Pasaturi sant dezastru, ca pica, ca se strica, ..... atunci la ce se gandeste omu ? De exemplu acum cateva zile mia povestit un coleg, ca a avut un Pasat si i sa stricat schimbatorul automat. Eu cand aud asa ceva, cum crezi ca reactionez ? Ati spun eu cum - ma feresc de Pasaturi. Daca vine cineva si-mi spune ca are de vanzare un Pasat, ai zic, ca nu-mi trebuie nici pe gratis. Deja de la 3 oameni diferiti am auzit problema asta cu schimbatorul automat de la Pasat. Apoi tot colegu asta al meu dupa ce si vandut Pasatul, sia cumparat un Golf 3 diesel pe care al lauda, ca cica motoarele astea de la Golf diesel sant foarte rezistente si bune, ca rezista pana la 350 de mii de km fara probleme. Binee, eu eram de parere ca orice diesel ar trebui sa reziste pana la 1 mil de km, la care el - pai numai Mercedesul. Probabil din cauza ca Mercedesurile au motoare mai mari, de aia. Si asta am observat si eu, ca motoarele de la 2000 cc in sus sant de doua ori mai rezistente decat alea cu capacitate cilindrica mai mica, - vorbeam de diesel. Acuma in Decembrie am facut verificarea la Golf, si l-am primit fara probleme, nu trebuia sa schimb la ea nimica. Degeaba zic multi ca Golfu ( numai dieselu ) ar fi o masina buna, ca eu nu-s de aceiasi parere, pt ca am avut doua. Problema Golfurilor 3 sant cel putin doua : trage directia antro parte, si problema geamurilor electrice. Am spus cel putin doua, sant mai multe, dar eu de astea doua m-am lovit de fiecare data. De Golfurile pe benzina sa nu vorbesc ca-s dezastru. Am Golf dar nu al laud, chit ca se afla antro stare buna. Dar interesant , ca am avut si japoneze, si benzina si diesel, dar cu alea - no coment. Un alt coleg de al meu avea un Renault ( masina arata dezastru ), si cica vrea sasi cumpere alta, ma antrebat cam ce masina sa-si ieie ? La care eu - neaparat japoneza, daca nu vrei sa ai probleme cu ea. Stiti ce masina sia cumparat ? Mercedes. ) ) Degeaba, ca europenele astea nu le poti scoate de la oameni din cap. Una dintre masinile firmei este Mercedes, mergand cu un coleg cu ea, eu din gluma ziceam ca Mercedesurile sant masini bune, la care el - pe dracu, ca deja de 3 ori ia schimbat ceva la schimbator ( schimbatorul fiind manual ), mia povestit el, ca ceva plastic an interiorul schimbatorului. Probabil sant cateva modele de la Mercedes care saunt bune, cum ar fi Sprinter, Vito ... Interesant ca de japoneze nu se prea plange lumea.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 05-01-14, 19:04   #1359
alpine_clarion

Stage 5
 
alpine_clarion's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 512
Member of:
[MERCEDES]
[Competitor CNCA]
[Mitsubishi]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Nu inseamna ca daca tu ai avut ghinion toate passaturile sunt la fel.
Dar cine a spus ca toate passaturile sunt lafel? eu faceam o comparatie intre cele cele trei masini care le am si am spus ca passatul " MEU" = dezastru, deloc fiabil .
alpine_clarion is offline   Reply With Quote
Old 11-02-14, 22:00   #1360
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Un audit al Deloitte a confirmat faptul ca ADAC a falsificat rezultatele unui concurs auto care a fost castigat de Volkswagen Golf, care a primit in realitate de zece ori mai putine voturi decat s-a anuntat. Volkswagen a castigat pe merit, insa a decis – la fel ca si BMW si Mercedes-Benz – sa returneze premiile, iar seful Asociatiei si-a anuntat demisia, nedorind sa fie considerat ca singur responsabil pentru scandal, scrie Deutsche Welle. Vor fi analizate toate premiile oferite de ADAC in ultimii noua ani, banuindu-se ca au mai fost si alte probleme.


In Ianuarie presa germana a scris ca ADAC a manipulat rezultatele pentru sondajul “masina preferata a germanilor in 2013“(premiul Gelben Engel). Auditul Deloitte a aratat ca, desi Golf a primit cele mai multe voturi in acest concurs, considerat “Oscarul Auto al Germaniei”, numarul real de voturi a fost de circa 3.200 si nu 34.300 cum se anuntase.

Desi clasamentul primelor pozitii nu a fost trunchiat, auditul a aratat ca in partea inferioara a ierarhiei s-a “umblat” si la clasament, lucru extrem de grav pentru un club auto puternic care se mandreste cu 18 milioane de membri si cu deosebita influenta.

Rezultatele auditului au determinat Mercedes-Benz, Volkswagen si BMW sa returneze premiile prmite de la ADAC, iar Mercedes-Benz a fost cea mai vehementa marca, spunand ca renunta la toate premiile primite pana acum de la clubul auto. Mai mult, Deloitte va analiza modul in care s-au acordat toate premiile ADAC in ultimii noua ani fiindca se banuieste ca neregulile s-au tot repetat.

Interesant este daca va fi analizata si celebra rasturnare a Logan-ului la testul elanului in 2005, episodul fiind unul foarte controversat chiar si in presa germana.

Desi Duminica presedintele ADAC, Peter Meyer, spunea ca in tot scandalul solutia nu este sa dea bir cu fugitii, Luni, 10 Februarie, a anuntat ca isi da demisia fiindca nu mai vrea sa fie considerat unic responsabil pentru greselile facute de diversi directori care conduc operatiunile de zi cu zi ale clubului.

ADAC a anuntat ca acest scandal nu a afectat doar clubul, ci si familia luiMeyer. In plus, pentru a incerca rezolvarea situatiei, ADAC a convocat prima adunare extraordinara din 1948 incoace.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 12-02-14, 12:53   #1361
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Pai aproape ca nu exitsa test comparativ in Auto Bild sau AMS in care sa nu fure pe undeva, dar asta este ceva mai greu de demonstrat, fiind vorba de multe ori de "pareri".
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-02-14, 13:01   #1362
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Pai aproape ca nu exitsa test comparativ in Auto Bild sau AMS in care sa nu fure pe undeva, dar asta este ceva mai greu de demonstrat, fiind vorba de multe ori de "pareri".
Stiu, campionii sunt AutoZeitung, zici ca sunt revista de casa a grupului VAG. Iar in alea mentionate de tine, o singura data in viata mea am vazut un test in care a castigat Focus CC in fata Golfului (Cabrio) in rest Golf si Golf si Golf, chiar daca se bate cu Audi, Merc si Bmw. Daca te uiti pe orice alta revista, de la englezi, americani etc, o sa vezi ca situatia sta altfel de multe ori.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 12-02-14, 18:22   #1363
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Stiu, campionii sunt AutoZeitung, zici ca sunt revista de casa a grupului VAG. Iar in alea mentionate de tine, o singura data in viata mea am vazut un test in care a castigat Focus CC in fata Golfului (Cabrio) in rest Golf si Golf si Golf, chiar daca se bate cu Audi, Merc si Bmw. Daca te uiti pe orice alta revista, de la englezi, americani etc, o sa vezi ca situatia sta altfel de multe ori.
Problema este mare cand in test sunt si competitori in test non Germania, sa fii atent acolo ce magarii fac!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 13-02-14, 13:50   #1364
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Acum, legat de masinile non-germane...cred ca toti fac asta, intr-o anumita masura, nici britanicii nu sunt mai iertatori cand e vorba de comparatii cu masinile lor, fiecare cioara isi lauda puiul
aleks is offline   Reply With Quote
Old 13-02-14, 15:40   #1365
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Acum, legat de masinile non-germane...cred ca toti fac asta, intr-o anumita masura, nici britanicii nu sunt mai iertatori cand e vorba de comparatii cu masinile lor, fiecare cioara isi lauda puiul
Asta cu siguranta, dar aici se facea aluzie la ICONICA CORECTITUDINE germana!!!
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -