VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
  
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
  
|
371 |
54.80% |
27-11-13, 17:40
|
#1321
|
2 Roti
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Dar pareau sa se uite la un Audi A8 intr-o reprezentanta Audi...
|
|
|
27-11-13, 19:43
|
#1322
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by KAY_
|
Asta a fost fain. Am ris de numa. Mare figura De Niro asta  In fine.
Eu is fan japoneze. Dar din pacate, nemtii au scos deja pe piata motoare cu injectie directa inca din anii '83 - '89. De ex :
Nemteasca din '83 - '89 - Golf 2, motor cu injectie directa.
http://www.auto-data.net/de/?f=showCar&car_id=8769
Japoneza din '97 - '03 - Mitsubishi Carisma, motor cu injectie directa.
http://www.auto-data.net/de/?f=showCar&car_id=15549
Ce pacat !
|
|
|
27-11-13, 19:58
|
#1323
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,179
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Am un raspect deosebit pentru masinile japoneze in general,insa sa nu uite unii dintre noi ca-n domeniul auto Mercedes reprezinta atit piatra de temelie a existentei auto cit si liderii segmentului de inovatii datorita carora noi si multe generatii trecute s-au bucurat de ele .Daca cineva poate pune la indoiala inovatia si fiabilitatea Mercedes pe parcursul celor 127 ani de existenta inseamna ca nu are absolut nimic in comun cu ceea ce inseamna ,,autovehicul ,,.
Cu respect, o seara buna.
|
|
|
28-11-13, 01:08
|
#1324
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by KAY_
Ai citit un articol despre Toyota aia si gata Mercedes e gunoi ???  .Parca erai fan Mercedes. daca nu stii tu nu inseamna ca nu a fost .
|
Nu am spus ca e gunoi, doar ca era in spatele concurentei nipone. Eram si sunt fan Mercedes. Si apreciez fiabilitatea modelelor vechi, doar ca japonezii aveau niste gadgeturi ce erau doar vise pt ei la acea vreme, dar intre timp adoptate si de ei.
Quote:
Originally Posted by KAY_
Mercedes are clima automata/climatronic din anii 70 .Suspensie hydropneumatica cu autoleveling o gasesti pe w126 cred ca si pe W116.
|
Ma bucur ca am cu cine sta de vorba pe aceste teme....Exista totusi o diferenta intre clima automata si climatronic,nu crezi? Si Mercedes deabia la W140 a venit cu climatronic.
Da, acea suspensie exista si pe W116 doar ca nu a excelat in fiabilitate. Era o optiune rara si foarte greu de intretinut. Doar Citroen se putea lauda cu o fiabilitate mai buna a suspensiei. Toyota lansa pe piata suspensia activa acum 23 de ani, cu o excelenta fiabilitate, pe cand cea lansata de Mercedes pe S, CL si SL dupa mai bine de 10 ani avea numai probleme cu fiabilitatea
Quote:
Originally Posted by KAY_
Cu un search pe google ai sa gasesti un milion de gadgeturi si optiuni care le a avut W126 .Volan cu comenzi sau touchscreen nu a avut nici Rolls in anii 90 pentru ca au fost mai conservatori nu ca nu au avut tehnologia sau puterea finaciara sa o faca. sa ne imaginam un W126 sau un Silver Shadow din 89 cu touchscreen si cu bord 3D cum ar fi ?  ))))
|
In eventualitatea ca ar fi existat acele optiuni pe Mercedes si pe RR, crede-ma ca ar fi fost prezentate cu atata verva, incat ai fi avut impresia ca au redescoperit roata. Pe acele vremuri, doar modelele facute la comanda, se puteau lauda cu cate vreun monitor TV alb-negru. Iar bordul 3D au fost adoptate de ei deabia in zilele noastre.
Optiunile prezente pe modele europene de top, erau de mult prezente pe cele japoneze. Eu tot nu pot sa inteleg de ce le pastrau doar pt ei, inclusiv multitudinea de motoare excelente, ce erau doar pe modele JDM.
Quote:
Originally Posted by 22VIN
Ma retrag din conversatie. Sa compari Mercedes-ul anilor 80 cu Toyote cu borduri 3D este o ineptie, e ca si cum ai compara mere cu portocale. Acum comparam si 1.6 16V cu 5.0 V8.
|
Bine faci, oricum nu stapaneai prea bine subiectul asta. Dupa ce-l mai aprofundezi, poate iti ies ochelarii de cal si vezi altfel situatia.
Eu nu am comparat nici V8 cu 1.6 , asta poate doar in mintea ta. Eu doar am spus ca japonezii aveau un avans la motoarele multisupapa, si tu ai venit cu : "Da, pe cand Mercedes facea 190E Cosworth si 500SL altii faceau pocnitori cu televizore si taciscrinuri " si ti-am aratat ca tot japonezii au venit primii cu DOHC multivalv in serie, si dublu turbo pe deasupra . Si asta pe modele de serie, ce culmea....excelau prin fiabilitate....pe cand europenii deabia treceau la injectie electronica.
Daca tot vorbim de motoare V8, atunci sa vedem un test https://www.youtube.com/watch?v=3Y-Gdz6N-dU in care se vede clar superioritatea japonezilor. Si culmea, 1UZ e catalogat printre cele mai fiabile V8 lansate vreodata. O fii bine, o fi rau?
Quote:
Originally Posted by 22VIN
Apropos de climatizare, sa stii ca W126 avea climatizare automata. Avea un senzor pus chiar langa trapa ca sa ajusteze caldura si cand vroiai sa mergi cu trapa deschisa.
|
Iar vorbesti in necunostinta de cauza. Climatizarea lui W126 era la ani lumina distanta fata de ce ofereau japonezii pe modele de top. Ei avea la acea vreme climatizare ce controla separat 4 zone ale masinii cu senzori ce detectau pozitia soarelui si reglau directia si intensitatea curentilor de aer.
. https://www.youtube.com/watch?v=oS0_w_qvYHo
https://www.youtube.com/watch?feature...&v=jcc5xNfBjI0
Quote:
Originally Posted by 22VIN
Scaune fata cu 8 reglaje electrice cu memorii, volan reglabil electric cu memorie si scaune spate reglabile electric erau pe acea Toyota?
|
Tot din sintagma...daca eu nu stiu un lucru inseamna ca acel lucru nu exista  )) m-ai facut sa rad tare acuma....pai astea sunt oferite standard pe modele de top japoneze
https://www.youtube.com/watch?v=zu2O8EWFYbo
https://www.youtube.com/watch?v=bGVycnj-OSk minutul 2.20
Quote:
Originally Posted by eMH
Eu tot nu reusesc sa ma prind ce legatura are inovatia cu fiabilitatea...
|
Pai are, daca citesti ce am postat mai sus, o sa vezi ca tot ce era pe masina inca functiona exact cum a iesit masina din fabrica , si masina avea ceva ani, pe cand acum dupa cativa ani ....
Quote:
Originally Posted by 18MAI
Am un raspect deosebit pentru masinile japoneze in general,insa sa nu uite unii dintre noi ca-n domeniul auto Mercedes reprezinta atit piatra de temelie a existentei auto cit si liderii segmentului de inovatii datorita carora noi si multe generatii trecute s-au bucurat de ele .Daca cineva poate pune la indoiala inovatia si fiabilitatea Mercedes pe parcursul celor 127 ani de existenta inseamna ca nu are absolut nimic in comun cu ceea ce inseamna ,,autovehicul ,,.
Cu respect, o seara buna.
|
Zi-mi si mie cateva inovatii aduse in cei 127 ani de existenta Mercedes.....
|
|
|
28-11-13, 13:42
|
#1325
|
Stage 3
Join Date: Jul 2007
Posts: 153
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Eu nu inteleg de ce se mai tot discuta pe aceasta tema. Toata sondajele si clasamentele indica, ca in general, masinile germane sunt la fundul clasamentului in ceea ce priveste fiabilitatea, iar cele japoneze sunt in top.
http://www.autoexpress.co.uk/car-new...ngine-failures
Daca va uitati si pe : http://www.reliabilityindex.com/
Modele germane comune precum Audi A3 si multe, altele stau foarte prost la capitolul fiabilitate si costuri medii de reparatie in comparatie cu masini japoneze, frantuzesti etc
Anii in care masinile germane erau adevarate tancuri, au trecut de mult ..
|
|
|
28-11-13, 15:45
|
#1326
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,179
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
,,300zxtt,, sa inteleg ca faci misto sau imi verifici mie cunostintele ???
|
|
|
28-11-13, 18:23
|
#1327
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by YouLost20
Eu nu inteleg de ce se mai tot discuta pe aceasta tema. Toata sondajele si clasamentele indica, ca in general, masinile germane sunt la fundul clasamentului in ceea ce priveste fiabilitatea, iar cele japoneze sunt in top.
http://www.autoexpress.co.uk/car-new...ngine-failures
Daca va uitati si pe : http://www.reliabilityindex.com/
Modele germane comune precum Audi A3 si multe, altele stau foarte prost la capitolul fiabilitate si costuri medii de reparatie in comparatie cu masini japoneze, frantuzesti etc
Anii in care masinile germane erau adevarate tancuri, au trecut de mult ..
|
Corect corect corect. Am zis eu ca germanele sint varza. De ar fi mai multe masini japoneze in Romania, atelierele auto ar cam da faliment
|
|
|
28-11-13, 19:08
|
#1328
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by YouLost20
Anii in care masinile germane erau adevarate tancuri, au trecut de mult ..
|
Perfect adevarat, doar ca multi nu vor sa accepte ideea...
Quote:
Originally Posted by 18MAI
,,300zxtt,, sa inteleg ca faci misto sau imi verifici mie cunostintele ???
|
Chiar nu fac misto, te rog daca poti, raspunde la intrebare...
Quote:
Originally Posted by franz34sm
De ar fi mai multe masini japoneze in Romania, atelierele auto ar cam da faliment 
|
Asta e cel mai inteligent comment al tau de pana acum....
|
|
|
28-11-13, 19:26
|
#1329
|
General Supervisor
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
Corect corect corect. Am zis eu ca germanele sint varza. De ar fi mai multe masini japoneze in Romania, atelierele auto ar cam da faliment 
|
cu exceptia tinichigeriilor si vopsitoriilor.....
şi nu vorbesc despre mituri, masini vechi si povesti de la vecini.
mai fiabile ca asiaticele nu exista, europencele noi sunt glume proaste la capitolul fiabilitate, din observatiile mele umile, prost documentate si rauvoitoare, desigur, dar asiaticii tot n-au rezolvat problema tablei. ea e in continuare prea subtire pentru clasa fiecareia (nu ma pricep eu la modelele de top, gen GT-R sau alte avioane), si prea putin tratata anticoroziune, mai ales la interioare (portbagaj, sub capota, suportii de cric, imbinarile lonjeroanelor si in general in punctele sensibile unde pot lovi pietrele si alte minuni de pe superbele sosele romanesti)...
Or fi bune si rezistente tablele lor, da' nu-n Romania...
Last edited by aleks; 28-11-13 at 19:32.
|
|
|
29-11-13, 03:40
|
#1330
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of: [Honda]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Foarte bine punctat ... as mai adauga pasajele spate si pragurile la masinile sub anii 99.
|
|
|
01-12-13, 19:35
|
#1331
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by 18MAI
,,300zxtt,, sa inteleg ca faci misto sau imi verifici mie cunostintele ???
|
Astept .....
|
|
|
01-12-13, 20:03
|
#1332
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Honda]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by aleks
cu exceptia tinichigeriilor si vopsitoriilor.....
|
Prefer sa stau 2 saptamani o data la 6-7 ani pe dreapta pana mi se vospeste japoneza decat sa fiu 6-7 ani tot prin service-uri cu probleme multe la masini germane cu mai putina rugina.
|
|
|
01-12-13, 22:26
|
#1333
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by !41!
Prefer sa stau 2 saptamani o data la 6-7 ani pe dreapta pana mi se vospeste japoneza decat sa fiu 6-7 ani tot prin service-uri cu probleme multe la masini germane cu mai putina rugina.
|
hai ca deja am inceput sa o luam pe camp.....am in familie masina germana din 2006 pana acum a intrat in service doar pentru revizii....
culmea si diesel adica d-aia cu probleme multe.....culmea e ca pana si bateria e originala si porneste la sfert de cheie....ca sunt 50 grade ca sunt -25 grade.....
masina din 2004 adusa in tara in 2006 la 220.000 km....are 300.000 km in prezent si acum o saptamana am schimbat EGR-ul si un burduf de planetara....in schimb din 2006 pana acum doar suportii de la motor-cutie....si revizii....
proaste rau masinile astea germane....
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!
|
|
|
02-12-13, 05:00
|
#1334
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by alex.panciu
hai ca deja am inceput sa o luam pe camp.....am in familie masina germana din 2006 pana acum a intrat in service doar pentru revizii....
culmea si diesel adica d-aia cu probleme multe.....culmea e ca pana si bateria e originala si porneste la sfert de cheie....ca sunt 50 grade ca sunt -25 grade.....
masina din 2004 adusa in tara in 2006 la 220.000 km....are 300.000 km in prezent si acum o saptamana am schimbat EGR-ul si un burduf de planetara....in schimb din 2006 pana acum doar suportii de la motor-cutie....si revizii....
proaste rau masinile astea germane....
|
Poate ne spui si noua ce masina minune e aia!?
|
|
|
02-12-13, 13:27
|
#1335
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by GTR
Poate ne spui si noua ce masina minune e aia!?
|
Un gunoi de passat 1.9 tdi 131 cai
|
|
|
|
|