Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.27%
Japonezii 370 54.73%
Voters: 676. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 19-02-14, 00:38   #1381
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by phaeton View Post
- Nu ma intereseaza cine si ce garantie ofera, la absolut nimic. Pentru mine nu este un criteriu in alegerea unei masini.
Eu mi-am luat actuala masina cand mai aveam garantie 1 an de fabrica, plus 6 luni din partea celor de la Weltauto, cu conditia sa-mi fac reviziile la ei. A 2a zi dupa ce am luat masina mi-am facut revizia unde am vrut eu si am renuntat la garantia lor.

Spuneam doar ca nu cred ca este vreo persoana pasionata de acest domeniu care sa-si cumpere o anumita masina in detrimentul alteia, doar pentru un plus de garantie.

- Si DA, ambreiajul, inclusiv volanta se pot baga foarte usor la consumabile. Asta am sugerat si eu.

Esti tu convins ca un producator japonez ti-ar schimba asa ceva pe garantie ? Sau ce ai enumerat mai sus ?
Eu zic ca nu, stiu caz concret, la Cee`d nu s-a schimbat pe garantie o anumita bucsa de la articulatii, care troncanea, si o garnitura de la caseta de servodirectie, pe unde se pierdea lichid. Astea pana in 20.000km.
Cine are Kia Cee`d ar putea confirma aceasta problema.

- Cu volanta albastrita este interpretabil. Volanta mea cu masa dubla care a batut in draci in jur de 70.000 km, nu avea pic de albastru.
A 3-a volanta care e acum pe masina, cu masa simpla, e de Golf 3 G60, cu peste 200.000 km, la fel, nu era albastra.

Concluzia mea, de om subiectiv care am puterea sa recunosc ca nu imi voi lua alta masina in afara de ceva nemtesc (exceptie facand un EVO sau un STI), este ca suntem berbeci daca putem sa spunem cu mana pe inima ca europenii fac masini mai fiabile fata de asiatici, sau invers.
Pentru noi pasionatii si in general cunoscatori auto problemele cu o masina le putem rezolva mai eficient si fara mari dureri de cap, pentru majoritate insa garantia este esentiala.

Deasemenea discutand si de flote, garantia este un atu important.

Faptul ca nu au vrut sa schimbe la KIA aia la care nu au schimbat bucsa sau garnitura, tine de romanism si service, garantia fiind cel putin Europeana si obligatorie. Orice problema de gen se rezolva cu un scurt mail la centrul european al marcii respective.

Unele service-uri fac ca si societatile de asigurari la despagubiri, teapa cu cine merge, cu cine nu, rezolva.

Pe langa asta, in cea mai mare parte, japonezele sunt mai fiabile decat germanele, mai ales dupa 100k de km.

Adica nu exista marca nemteasca la ora actuala care sa fie atat de fiabila ca Toyota/Lexus, Mazda sau Honda.

Anumite modele Nissan si Mitsubishi stau ceva mai slab la fiabilitate fata de cele 3 enumerate mai sus.

La fel, au venit foarte tare din urma Hyundai/Kia, care ofera o garantie REALA si o calitate foarte buna.

Este foarte adevarat ca nemtii ofera o gama mult mai mare de motorizari si variante mai puternice, dar au si mult mai multe probleme de fiabilitate.

Eu nu am vazut sau auzit de masina nemteasca care sa manance <1000 euro reparatii pana la 150k de km (cu tot cu reparatii pe garantie), cum este cazul RAV-ului meu.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-02-14, 00:57   #1382
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Evil Yuri View Post
Dar voi nu va ganditi si la avantajul lor si de ce va ofera 5 ani garantie: 5 ani sunteti lipiti de service-urile lor pentru absolut orice interventie la masina. Aici ei castiga, pentru ca uleiul, filtrele, placutele, becurile, si diferite alte piese nu intra in garantie, insa operatiunile lor de schimbare trebuie realizate in serviceul marcii, iar preturile pieselor si ale manoperei in general sunt...piperate.
Nu te obliga nimeni sa cumperi uleiul, bacurile, filtrele de la ei! Poti sa vi cu ele si le schimba la service, manopera fiind un rahat.

Pe langa asta, o revizie la Mazda, Toyota sau Lexus este in medie 200 euro si asta cam la 20k de km. Mie nu mi se pare deloc scump, mai ales la o masina achizitionata de noua.

Dar ce te faci cand faci o reparatie ca asta fara garantie:

ML 500: 2 casete de directie, problema suspensie pneuamtica - reparatii de ~6000 euro (facute pe garantie) si astea pana la 80k de km.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-02-14, 13:09   #1383
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,790
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by phaeton View Post
Sau as vrea sa vad ce persoana, care are ceva in comun cu pasiunea pentru automobile, isi cumpara un Cee`d in detrimentul unui, Leon sa zicem, doar pentru numarul ala de ani in plus la garantie.
Ai ramane uimit...
Pro Cee'd, din punctul meu de vedere (de posesor de Seat de un an de-acum), e mult mai atragator decat Leonul...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 19-02-14, 13:23   #1384
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 959
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Tu ai face aceasta alegere probabil din nenumarate motive, nu DOAR pentru faptul ca primesti garantie mai mare.

Si mie mi-a placut tot timpul Pro Cee`d. Cand a fost ultima expozitie la Romaero, m-am urcat in noul Pro Cee`d, varianta sport, parca GT, si am ramas pur si simplu prost (sper sa-mi revin).
Undeva la 20.000 si ceva de mii de euro, jante pe 18, scaune si suspensie sport, piele, plafon de sticla, un infinit de butoane si mai ales un motor de 1.6 turbo parca aproape 200 de cai. In opinia mea, concureaza la cel mai frumos hatchback.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	kia_pro_ceed_gt_51ea603e8a665.jpg
Views:	132
Size:	148.2 KB
ID:	2942517  

Last edited by phaeton; 19-02-14 at 13:31.
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 19-02-14, 13:37   #1385
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,790
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Ai dreptate, garantia n-ar fi punctul decisiv, interiorul, si evolutia modelului insa, e incredibila, cine s-ar fi gandit ca niste coreeni creatori de Cielo si alte caricaturi, acum 2 decenii, vor concura azi de la egal cu marii producatori europeni sau japonezi?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 21-02-14, 12:37   #1386
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,030
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by phaeton View Post

A 3-a volanta care e acum pe masina, cu masa simpla, e de Golf 3 G60, cu peste 200.000 km, la fel, nu era albastra.

Concluzia mea, de om subiectiv care am puterea sa recunosc ca nu imi voi lua alta masina in afara de ceva nemtesc (exceptie facand un EVO sau un STI), este ca suntem berbeci daca putem sa spunem cu mana pe inima ca europenii fac masini mai fiabile fata de asiatici, sau invers.
Concluzia ta, de mare cunoscator acumulata in marea ta experienta de 2-3 de ani de cand mergi cu masina si ai permis , nu stie ca nu exista Golf 3 G60 ? culmea marca de casa a grupului tau preferat(VAG) .sau e prea veche masina si nu intra in aria ta de acoperire. ai lipsuri mari pentru un pasionat / cunoscator ce te dai si cu toate astea mi corectezi mie posturi de dragu de a parea interesant si priceput . asta e un exemplu din multe pe care ti l dau ca esti pe langa . mai lasa sa treaca anii , mai schimba cateva masini , pierde nopti multe citind si apoi poti sa dai si sfaturi si sa i corectezi pe altii . pana atunci poti spune ca te pricepi la masini in fata prietenei sau mamei tale .

Weekend placut iti doresc !!!
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 21-02-14, 12:57   #1387
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 959
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by KAY_ View Post
Concluzia ta, de mare cunoscator acumulata in marea ta experienta de 2-3 de ani de cand mergi cu masina si ai permis , nu stie ca nu exista Golf 3 G60 ? culmea marca de casa a grupului tau preferat(VAG) .sau e prea veche masina si nu intra in aria ta de acoperire. ai lipsuri mari pentru un pasionat / cunoscator ce te dai si cu toate astea mi corectezi mie posturi de dragu de a parea interesant si priceput . asta e un exemplu din multe pe care ti l dau ca esti pe langa . mai lasa sa treaca anii , mai schimba cateva masini , pierde nopti multe citind si apoi poti sa dai si sfaturi si sa i corectezi pe altii . pana atunci poti spune ca te pricepi la masini in fata prietenei sau mamei tale .

Weekend placut iti doresc !!!
Multumesc frumos pentru atentionare. Volanta este de VR6. Am invatat si eu un lucru nou de la tine, cum ai invatat si tu cuvinte noi (si corecte) de la mine.
Conteaza si felul in care corectezi pe cineva, dar probabil e prea mult pentru inceput.

Ce bine era daca aveam permis doar de 2 3 ani. Eram si eu mai tanar, as fi pierdut timpul altfel.

Stiu ca nu sunt atat de important pentru tine, cu toate ca din felul in care-mi urmaresti postarile si le corectezi as putea deduce altceva, dar daca ai citit toate sfaturile mele de pe forum (nu dupa, cum ar spune unii), ai observa ca in majoritatea subliniez faptul ca imi dau cu parerea, nefiind un expert in domeniu, doar pasionat.

Incearca sa privesti lucrurile mai relaxat, mai detasat, nu cred ca te-am agresat cu absolut nimic, nici pe tine nici pe altcineva de pe (ai retinut da ?) acest forum.

E ultimul meu raspuns pentru tine, daca vrei neaparat sa continui cu tonul asta de guru.

Si tu sa ai un weekend placut
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 15:13   #1388
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Na, ca au inceput si astia!

Brand New Mercedes-Benz S350 BlueTec Destroyed Following Engine Fire

http://www.gtspirit.com/2014/04/12/b...g-engine-fire/
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-04-14, 21:44   #1389
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Fiabile japonezele , nu se strica niciodata , ba chiar mai mult de atat nu necesita nici consumabile.
Bine , asta si datorita faptului ca dupa ce le-ai platit n-o sa le primesti niciodata

http://www.hondafan.ro/forum/showthr...e-Hachi-Motors

http://www.newsiasi.ro/business/econ...-cu-banii.html

http://www.7est.ro/exclusiv-7est/anc...gubitilor.html

Last edited by Tzzantaru; 28-04-14 at 21:52.
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 28-04-14, 23:32   #1390
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Foarte la moda scandalul ala printre hondari dar nu are ce cauta postul tau aici !
!41! is offline   Reply With Quote
Old 28-04-14, 23:36   #1391
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Acum l-am vazut si eu pe un alt forum unde era scrisa povestea de pe forumurile postate de mine.

Da , posibil sa nu aiba ce cauta pe aici.Daca e necesar poate fi mutat in alta parte , intr-un loc mai potrivit , nu tin musai sa fie aici , mi-a fost doar mai la indemana partea asta de forum.
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 29-04-14, 08:07   #1392
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Tzzantaru View Post
Acum l-am vazut si eu pe un alt forum unde era scrisa povestea de pe forumurile postate de mine.

Da , posibil sa nu aiba ce cauta pe aici.Daca e necesar poate fi mutat in alta parte , intr-un loc mai potrivit , nu tin musai sa fie aici , mi-a fost doar mai la indemana partea asta de forum.
Pe langa ca nu are ce cauta postul tau aici si remarca ta este total deplasata!

"Fiabile japonezele , nu se strica niciodata , ba chiar mai mult de atat nu necesita nici consumabile."

Noi nu prea vedem legatura dintre fiabilitatea brandului si romanul tepar!

Se poate face un versus separat legat de servicile reprezentantelor/dealerilor!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-04-14, 08:44   #1393
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

E greu cu ironia asta....Ar fi trebuit sa fac o schita....

Last edited by Tzzantaru; 29-04-14 at 09:04.
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 29-04-14, 10:51   #1394
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Tzzantaru View Post
E greu cu ironia asta....Ar fi trebuit sa fac o schita....
Prietene, invata sa folosesti cum trebuie cuvintele si ortografia limbii romane ca sa obtii semnificatia dorita!

"Fiabile japonezele , nu se strica niciodata , ba chiar mai mult de atat nu necesita nici consumabile."

Cu punct "." la sfarsit este sub forma acuzatoare si nu ironie, daca doreai sa fie ironie foloseai semnul exclamarii "!" la sfarsit! Si numai dupa virgula "," se pune spatiu, nu si inainte!

Sa-ti fac o schita!?

Last edited by GTR; 29-04-14 at 10:53.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-04-14, 12:01   #1395
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Cred ca despici firu' in mai mult de patru , "friend".
Si nu ma lua cu ortografia limbii romane ca daca ma pun pe cautat posturile tale o cam dai in bara cu limba asta.

Vezi ca eu n-am sarit la gatu' tau , pur si simplu am postat o chestie , ca te-ai basicat tu repede cand ai auzit cuvantul "japoneze" aia e problema ta.
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
- Copyright 2020 4Tuning -