Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 05-01-09, 23:53   #91
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

utilaj greu sigur fac, si inca la cel mai inalt nivel posibil.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 12:17   #92
tzunny
Honda Driver

Stage 5
 
tzunny's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 760
Member of:
[Honda]
[Hyundai]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by forbidden27 View Post
Din cate stiu eu, Ford facea masini cand japonezii inca se bateau cu sabiile, da dovada de inteligenta si vino cu niste argumente plauzibile, nu mai posta aiurea.
Mi se pare foarte aiurea comparatia. Si englezii au inventat fotbalul, si totusi Brazilia a catigat cele mai multe titluri de CM. Nu conteaza cine s-a apucat primul, conteaza la ce nivel au ajuns.
Deci, nu stiu cine este cel care posteaza aiurea.

Va rog sa reveniti la subiect: Fiabilitatea Japonezelor vs Fiabilitatea Nemtoaicelor.

LE: Scuze, ulterior am vazut cat s-a mai scris dupa postul citat de mine..
__________________

2002 - 2008 Peugeot 405, 1989, 1.6
2008 - 2010 Hyundai Pony, 1994, 1.5i
2010 - 20?? Honda CRX Del Sol, 1995, 1.6
tzunny is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 17:38   #93
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Orice constructor de masini ar putea face "cea mai fiabila masina din lume".
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 18:06   #94
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

desigur ca priorităţile sunt insa altele, si asa ajungem sa ne blestemam zilele cu diverse cazane pe roti...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 18:34   #95
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
fac si masini de peste 200 000 euro? fac si tiruri? utilaj greu?
GT-R ul se compara cu multe masini de 200 000 euro .NSX-ul sau Supra erau comparabile cu multe supermasini din vremea lor. Nu tre sa coste 200 000 neaparat sa fie supermasina. Hino -divizia grea de la Toyota fabrica camioane ,tiruri, autobuze si autocare -au participat si la Dakar . Mitsubishi face camioane . Sau credeai ca importa din Europa? Kawasaki face barci si vapoare si roboti industriali ,electronice e.t.c. Eu am cablu de alimentare la ceva electronice Kawasaki Trenuri de viteza made-in Japonia... defapt japonezii au construit singurul tren de viteza care a batut TGV-ul , record mentinut o vreme...japonezii au dus motocicletele la alt nivel fata de ce se stia pana atunci.Japonezii au dus consolele video la alt nivel fata de restul lumii Nitendo in anii 80 si Sony cu Play Station in anii 90 .Electronice electrocasnice- Pioneer ,Fuji ,Sony ,Panasonic , Tehnics ..e.t.c. Japonezii fac cam orice se poate fabrica pe lumea asta, si nu doar o fac - o fac mai bine decat oricine!!..

Last edited by !41!; 06-01-09 at 21:32.
!41! is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 20:24   #96
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
fac si masini de peste 200 000 euro? fac si tiruri? utilaj greu?
Tiruri nu fac, insa utilaj greu...uita-te pe toate macaralele de cheu din cele mai mari porturi sa vezi de cine sunt facute, apoi Komatsu unul dintre marii producatori de utilaje.

Btw ai cumva accesul restrictionat pe google pe ip-ul de net? nu de alta dar in loc sa vi sa spui numai tampenii mai bine te-ai documenta cat de cat.
__________________
INFINTI G37 S ====>>> https://forum.4tuning.ro/115-masina-mea-nissan-infiniti/97760-infiniti-g37s.html
TRANSPORT CONTAINERIZAT INTERN SI INTERNATIONAL
IMPORT AUTOTURISME USA

Last edited by The_Mask; 06-01-09 at 20:26.
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 20:49   #97
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post

Masini din italia: lancia delta hf integrale, masina superba, dar mai scarboasa decat o blonda proasta, daca nu ii dai absolut toata atenia si banii tai te paraseste oricand.
Hai sa terminam ca nu merita, parerea mea: cine nu vrea probleme, adica absolut nimic cu masina sa cumpere de la orezani, cine vrea sa se dea smecher cumpara o pisicuta sau passssat si sa traim toti fericiti.
Ah...si cine e mai altfel, cumparati citroen, saab, volvo si altele...oricum majoritatea incepe sa da faliment...macar ramaneti cu o raritate
Vad ca esti total aiurea,te bagi in discutie fara nici un fel de habar.Nici macar nu cred ca stii cum arata o HF Integrale.Povestesti despre probleme de fiabilitate la o masina de 20 de ani? O masina din aia in stare excelenta de functionare e cat 3 Passat-uri noi.)
Hai la mine sa-ti arat japoneza cu 200000 de km la bord,benzinara,in care in ultimul an am bagat doar benzina si consumabile.Si cu care am facut in 3 zile 1600 de km fara nici cea mai mica problema.Exista wikipedia,mai informeaza-te despre japonezi si dupa aia mai vb,nu de alta dar te cam faci de ras singur.
__________________
Proud Suzuki owner.
Future owner of Lancia Delta-Meravigliosa Creatura.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 20:57   #98
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

varmiu avea in spania un mondeo mk2 cu 256 000 km 1.8 benzina si nu vrei sa stii in ce hal era tratata masina aia. singuru lucru care stiam ca il schimbase cineva la ea era un alternator, pe langa consumabile, si mergea inca bine. cu un geam spart am prins 200 pe autostrazi si a mers asa vreo 150 km. deci si nemtii pot sa faca masini fiabile.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 21:03   #99
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by DarkJEDI View Post
varmiu avea in spania un mondeo mk2 cu 256 000 km 1.8 benzina si nu vrei sa stii in ce hal era tratata masina aia. singuru lucru care stiam ca il schimbase cineva la ea era un alternator, pe langa consumabile, si mergea inca bine. cu un geam spart am prins 200 pe autostrazi si a mers asa vreo 150 km. deci si nemtii pot sa faca masini fiabile.
O fi, dar Ford e companie americana.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 21:03   #100
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by raduku View Post
Vad ca esti total aiurea,te bagi in discutie fara nici un fel de habar.Nici macar nu cred ca stii cum arata o HF Integrale.Povestesti despre probleme de fiabilitate la o masina de 20 de ani? O masina din aia in stare excelenta de functionare e cat 3 Passat-uri noi.)
Hai la mine sa-ti arat japoneza cu 200000 de km la bord,benzinara,in care in ultimul an am bagat doar benzina si consumabile.Si cu care am facut in 3 zile 1600 de km fara nici cea mai mica problema.Exista wikipedia,mai informeaza-te despre japonezi si dupa aia mai vb,nu de alta dar te cam faci de ras singur.
Punto cred ca e italiana...dar la 2 ani si ~25000km e normal sa se strice calculatorul...
Stiu o gramada de cazuri despre italience si doamne fereasca de cele noi, cu electronica. Nu neg faptul ca din 100, 80 sunt posesori fericiti, dar nu vreau sa detin ceva pe patru roti din acele 20% ramase...
Am vazut is eu intergale in stare excelene, cu electronica stand alone de la noi cu aia chear nu erau probleme la motor, transmisie si suspensie.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 21:09   #101
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by DarkJEDI View Post
varmiu avea in spania un mondeo mk2 cu 256 000 km 1.8 benzina si nu vrei sa stii in ce hal era tratata masina aia. singuru lucru care stiam ca il schimbase cineva la ea era un alternator, pe langa consumabile, si mergea inca bine. cu un geam spart am prins 200 pe autostrazi si a mers asa vreo 150 km. deci si nemtii pot sa faca masini fiabile.
Vezi ca dupa unii nici Ford nu-i masina.E extrem de proasta.)
P.S. Ford NU e nemteasca
raduku is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 21:09   #102
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
O fi, dar Ford e companie americana.
Ford e 2 companie cam foarte bine separata, divizia din europa nu are mult de a face cu cea din america, de asta are 26 de platforme...
Dar daca tot vorbim despre ford sa nu uitam TDCI-ul...din 100 cu 30 sunt probleme. La 100.000 trebue schimbat injectorul la ce motorina avem, asta pe bucate costa 500e, si inca sunt multe alte probleme cu acel motor, sa nu vorbim despre modelele automate, crima. Nu stiu cum au reusit dar mondeo mk3 este una din cele mai slabe din gama, dupa asta vine direct noul Fiesta, care acum fiind lansat dar e plin de bube, cum era si noul civic la primul an.

Modelele pe benzina sau cele non common rail sunt foarte bune, in special focus cu suspensia cea mai buna din gama.

Last edited by Hexer; 06-01-09 at 21:12.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 21:44   #103
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Punto cred ca e italiana...dar la 2 ani si ~25000km e normal sa se strice calculatorul...
Stiu o gramada de cazuri despre italience si doamne fereasca de cele noi, cu electronica. Nu neg faptul ca din 100, 80 sunt posesori fericiti, dar nu vreau sa detin ceva pe patru roti din acele 20% ramase...
Am vazut is eu intergale in stare excelene, cu electronica stand alone de la noi cu aia chear nu erau probleme la motor, transmisie si suspensie.
De computerul de bord la Punto am mai auzit si eu ca ar fi probleme.In cazul acela e vina producatorului acelui computer.
Iar de Integrale in stare excelenta in romania ma cam indoiesc.
Oricum ai incerca sa ne explici,Ford e o companie americana,care,in ultimul timp foloseste motoare de origine:SURPRIZAAAAAAA Mazda si diesel-uri de PSA.Slabe si aceste 2 marci,nu?
P.S. Lasa-ma cu TDCI-urile si injectoarele,ca la ce motorina baga unii nu i-ar tine nici motoarele de tanc rusesc.Problemele legate de combustibil,praful si drumurile noastre"mirifice" sunt la toate marcile de automobile.
Hai ca inchei povestea asta aici,ca povestim degeaba.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 22:00   #104
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by raduku View Post
De computerul de bord la Punto am mai auzit si eu ca ar fi probleme.In cazul acela e vina producatorului acelui computer.
Iar de Integrale in stare excelenta in romania ma cam indoiesc.
Oricum ai incerca sa ne explici,Ford e o companie americana,care,in ultimul timp foloseste motoare de origine:SURPRIZAAAAAAA Mazda si diesel-uri de PSA.Slabe si aceste 2 marci,nu?
P.S. Lasa-ma cu TDCI-urile si injectoarele,ca la ce motorina baga unii nu i-ar tine nici motoarele de tanc rusesc.Problemele legate de combustibil,praful si drumurile noastre"mirifice" sunt la toate marcile de automobile.
Hai ca inchei povestea asta aici,ca povestim degeaba.
Interga e in ungaria, aici lucram si facem noi masinile de strada si de competitie.
Cu TDCI ai dat in bara, sondajul ce spun este din ungaria, cum stim aici mai putin merg cu parafina sau dumnezeu stie ce si nici mizerie nu e atat de mare.
La ford vorbesc despre motoarele TDCI common rail, restul e ok.

Cum spun, sunt norocosi intre noi, care cumpara o masina fie oarecare si merg perfect oricate sute de mii de km, dar sunt altii care cumpara o masina nou si la 20.000 trebue schimbat motorul complet, sau cutia, sau dupa 5000 schimbat ambreajul, saul la 120.000 o particula de metal pica din cutie si omoara totul, sau la mercedes la 110.000 moare pompa de mare presiune...nui bai, dar costa 2000e, sau la audi lovesti baia de ulei, nu se intampla nimic numai omori pompa de ulei...e gandit ingenios de prost...in cateva secunde distrugi motorul care costa peste 16.000e.
Daca vrei pot sa spun si eu o gramada de povesti adevarate dupa care ai gande de 100 de ori sa cumpero o masina fie folosita fie nou...

O singura diferenta e intre jeponeze si restul lumii, acolo mult mai mica e marja de greseala, din 100 de masini mult mai putine au probleme direct la primul kilometru.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 06-01-09, 22:22   #105
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post

Cum spun, sunt norocosi intre noi, care cumpara o masina fie oarecare si merg perfect oricate sute de mii de km, dar sunt altii care cumpara o masina nou si la 20.000 trebue schimbat motorul complet, sau cutia, sau dupa 5000 schimbat ambreajul, saul la 120.000 o particula de metal pica din cutie si omoara totul, sau la mercedes la 110.000 moare pompa de mare presiune...nui bai, dar costa 2000e, sau la audi lovesti baia de ulei, nu se intampla nimic numai omori pompa de ulei...e gandit ingenios de prost...in cateva secunde distrugi motorul care costa peste 16.000e.
Daca vrei pot sa spun si eu o gramada de povesti adevarate dupa care ai gande de 100 de ori sa cumpero o masina fie folosita fie nou...

O singura diferenta e intre jeponeze si restul lumii, acolo mult mai mica e marja de greseala, din 100 de masini mult mai putine au probleme direct la primul kilometru.
Vad ca incet incet recunosti si tu ca japonezele sunt PER ANSAMBLU un pic mai fiabile decat celelalte marci de masini.
Sunt perfect de acord cu tine ca masinile din ultima vreme au extrem de multe probleme.Parca nu se mai fac masini asa bune ca acum cativa ani,nu?
Din exemplele ce mi le-ai dat mai sus chestia cu baia de ulei lovita si cu ambreiajul iasa din discutie.In acel caz vina e 99,99 % a utilizatorului,nu a masinii.Multi chinuie masinile in ultimul hal,ba ca au masina de firma,ba ca au masina in garantie,le fac praf si apoi merg pe la service-uri cu o falca-n cer si cu una in pamant.Daca tu esti bou si chinui masina in ultimul hal,cine-i de vina ca masina se defecteaza:tu sau masina?
raduku is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -