Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 11-12-08, 10:02   #16
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Din punctul meu de vedere galbejitii au, nu de putin timp, un avantaj major in fiabilitate si multumirea clinetiilor si aici nu ma refer la romani, ma refer mai ales la piata EUROPEANA si cea din USA.

Astept pareri argumentate.
Mă simt nevoit să îi rog pe cei care posteaza doar ca să ne spună ca beemve rullz că aici, pe topicurile de versus se postează doar argumentat, vă rog să recititi primul topic de pe sectiune, e făcut sticky, deci oricine îl poate vedea. Dati click cu încredere. Mulţumesc.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 26-12-08, 03:29   #17
forbidden27

Stage 2
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 41
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Anul acesta am schimbat masina, bugetul alocat pt achizitionarea masinii fiind undeva la 23-25.000 euro. Din vasta oferta a pietii aveam in vedere Mazda 6, Toyota Avensis si Ford Mondeo. Invingator a iesit Mondeo, cu toate ca in ordinea preferintelor era cam la urma.
Ce sa zic, or fi japurile fiabile dar la capitolul marketing- si Mazda si Toyota m-au dezamagit. De ce? La ambele reprezentante, Mazda si Toyota, nu aveau masini de test drive. Variantele de echipare sunt absolut standard, neexistand posibilitatea de configurare a accesoriilor, la Toyota nici macar a motoarelor. Mi s-a spus clar: avem diesel 2.0 varianta de echipare 1si2 (nu mai tin minte cum se numeau) si 2.2 varianta 3 si 4. Deci, la ambele firme, nu exista posibilitatea montarii unui parbriz incalzit, nu puteai pe echiparile mai inferioare sa pui ceva elemente de la echiparile superioare.
Aici a fost primul punct pe care l-au pierdut. Decisiv au pierdut cand mi-au comunicat termenii de livrare: Mazda- va aducem alba in doua luni sau daca vreti alta culoare, 4-5 luni; Toyota, doua luni pt culorile care le avem disponibile(3erau si nemetalizate) sau 6 LUNI pt vopsea metalizata.
La Ford a fost cu totul altceva. Disponibile 3 modele pt drivetest, motorizari diferite, variante de echipare diferite pt masinile de drive-test. Masina am putut sa o configurez asa cum am vrut eu, am ales varianta de echipare Trend care era disponibila cu absolut orice fel de motorizare, plus ca am avut o alta lista cu foarte multe optionale disponibile pe langa ce avea ea standard. Termenul de livrare pt varianta configurata de mine a fost de max 3 luni, masina intrand in posesia mea dupa 2 luni jumate.
Deoarece plateam masina cash, am discutat cu fiecare dealer posibilitatea obtinerii unui discount. Mazda- oferit discount 0%; Toyota- haideti ca vedem cum facem; Ford- 3% plus senzori presiune pneuri gratis.
forbidden27 is offline   Reply With Quote
Old 26-12-08, 04:15   #18
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

asta nu este o dovada de fiabilitate si mai mult, faptul ca japonezii nu prea discuta de discount si nu exista pe stoc modele cu mai multe motorizari este o dovada ca targetul alocat Romaniei a fost depasit.
Alegerea ta nu a fost facuta in functie de fiabilitate, ci mai curand de stoc disponibil.
Si faptul ca Toyota sau Mazda nu au obtiuni (decat la pachete) este o politica de reducere a costurilor si de livrare.
Oricum cel mai scarac model Toyota sau Mazda este peste cel Ford iar de fiabilitate, finisari, materiale, service-are etc. cred ca nici nu are rost sa discutam.
In locul tau asteptam si cateva luni pentru a-mi cumpara o Mazda sau Toyota in detrimetul Ford-ului dar asta a fost alegerea ta.
Sa o stapanesti sanatos.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 26-12-08 at 05:30.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 26-12-08, 05:18   #19
forbidden27

Stage 2
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 41
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Mersi mult, sa sti ca in privinta fiabilitatii nu imi fac probleme, de obicei cumpar masini noi si le tin cam cat au garantie, nu sunt la primul Ford, nici cu celelalte nu am avut probleme contrar celor spuse de multi ca ti-ai luat Ford= te muti in service. Consider ca fiabilitatea unei masini se reflecta foarte mult si modul in care este exploatata si intretinuta masina. Cunosc destule persoane care daca le-ai da pe mana orice masina in max 2 ani ajunge o epava.
Si referitor la cel mai sarac pachet de pe Toyota e peste Ford, eu zic sa te uiti pe site la ambele marci si sa faci si o comparatie de preturi.
De asemenea, faptul ca nu imi pot pune pe masina o optiune necesara decat in pachet cu altele inutile si cu cresterea pe masura a pretului final, mi se pare un dezavantaj foarte mare pt. client.
Cu politica de discounturi, iar este interpretabil. Am vrut sa dau comanda in februarie, deci exclus sa-si fi facut targhetul pe un an in doua luni. Nu cumva din cauza ca nu vand masini nu acorda discounturi? De ce dealerii firmelor din UE acorda si ei nu?
Nu contest fiabilitatea masinilor japoneze, dar la capitolul marketing, mai au de lucrat, probabil pe aici pierd in fata europenelor.
forbidden27 is offline   Reply With Quote
Old 26-12-08, 17:37   #20
shadow

Presedinte AfterDark Racing

Stage 5
 
shadow's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,876
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

La Ford nu cred ca o sa ai probleme cu fiabilitatea, dar consumabilele o sa te rupa...o stiu pe asta pe propria piele.
shadow is offline   Reply With Quote
Old 26-12-08, 18:14   #21
forbidden27

Stage 2
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 41
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Ce intelegeti voi prin "o sa te rupa"? La fostul Mondeo MK 3 revizia era in jur de 8 milioane, adica schimbat filtre combustibil si ulei, schimb ulei si mai era 1.5 mil filtrul de polen. Masina am vandut-o la aproape 90.000Km si i-am schimbat doar placutele de frana. Asta in trei ani.
Sunt curios acum, dati-mi si mie exemplu de alta marca la care sunt reviziile mult mai ieftine. La japoneze cat costa consumabilele? Parca erau renumiti referitor la preturi, nu?
forbidden27 is offline   Reply With Quote
Old 28-12-08, 08:10   #22
shadow

Presedinte AfterDark Racing

Stage 5
 
shadow's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,876
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Revizia la Type-R de 10.000 m-a costat 450 lei.

Cand am zis ca o sa te coste cam mult consumabilele ma refeream de faze de genul 7 mil placutele fata, 6 mil placutele spate. Cam atat erau ultima oara la Ford, si multe altele.
__________________
De vanzare: Honda Civic Type R FN2 2.0 i-VTEC: https://forum.4tuning.ro/191-bazar-au...ml#post3673736

shadow is offline   Reply With Quote
Old 28-12-08, 09:54   #23
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by shadow View Post
Revizia la Type-R de 10.000 m-a costat 450 lei.

Cand am zis ca o sa te coste cam mult consumabilele ma refeream de faze de genul 7 mil placutele fata, 6 mil placutele spate. Cam atat erau ultima oara la Ford, si multe altele.
Mai era masina in garantie? Daca nu de ce nu le-ai cumparat din alta parte?
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 28-12-08, 12:26   #24
nigger
Toyota Driver

Stage 5
 
nigger's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of:
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

din cate stiu eu in versus-ul ar trebui sa apara masini,nu FORD
nigger is offline   Reply With Quote
Old 28-12-08, 17:11   #25
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
asta nu este o dovada de fiabilitate si mai mult, faptul ca japonezii nu prea discuta de discount si nu exista pe stoc modele cu mai multe motorizari este o dovada ca targetul alocat Romaniei a fost depasit.
Alegerea ta nu a fost facuta in functie de fiabilitate, ci mai curand de stoc disponibil.
Si faptul ca Toyota sau Mazda nu au obtiuni (decat la pachete) este o politica de reducere a costurilor si de livrare.
Oricum cel mai scarac model Toyota sau Mazda este peste cel Ford iar de fiabilitate, finisari, materiale, service-are etc. cred ca nici nu are rost sa discutam.
In locul tau asteptam si cateva luni pentru a-mi cumpara o Mazda sau Toyota in detrimetul Ford-ului dar asta a fost alegerea ta.
Sa o stapanesti sanatos.
Ia cam orice revista din lumea asta si o sa constati ca Mondeo nou iese invingator cam in toate testele si la toate capitolele. Si fara suparare dar noul Avensisi e un esec de proportii... Intradear in cazul asta as fi preferat si eu Mazda, chiar daca piesele de schimb sunt exorbitante.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 28-12-08, 18:28   #26
forbidden27

Stage 2
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 41
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by nigger View Post
din cate stiu eu in versus-ul ar trebui sa apara masini,nu FORD
Din cate stiu eu, Ford facea masini cand japonezii inca se bateau cu sabiile, da dovada de inteligenta si vino cu niste argumente plauzibile, nu mai posta aiurea.
forbidden27 is offline   Reply With Quote
Old 28-12-08, 21:02   #27
nigger
Toyota Driver

Stage 5
 
nigger's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of:
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by forbidden27 View Post
Din cate stiu eu, Ford facea masini cand japonezii inca se bateau cu sabiile, da dovada de inteligenta si vino cu niste argumente plauzibile, nu mai posta aiurea.
pai vorbind de avensis-ul din prezent si mondeo penultimul,adica avensis 2.0d4d si mondeo 2.0tdci in primul rand revizia tehnica la ford e aproape dubla fatza de avensis,adica aprox 17mil fatza de revizia avensis-ului care ajunge pana in 9-10mil
consumul-7 l/100km avensis fatza de 8.5 l/100km mondeo

cateva luni ma-m plimbat zi de zi cu un ford fiesta din 2005 1.3cmc 60cp,super lenta,chiar si o toyota aygo 1.1cmc are 70cp,deci crede-ma oribil,cu casetofon in loc de cd,eu nu cred ca vei gasi la vreo japoneza din 2005 casetofon

Si la capitolul lux: zi-mi un ford peste lexus sau infiniti
Sa nu vorbim despre sportivitate ca o japoneza este oricand peste un ford fie si de pe america ford-ul
nigger is offline   Reply With Quote
Old 28-12-08, 22:46   #28
forbidden27

Stage 2
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 41
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Hai sa nu mai vorbim din ce am auzit la coltul strazii.
Eu am Mondeo MK4 din 2008, are 11.000mk, 1.8Tdci, 125CP, fratele meu are Mondeo MK3 din 2007, 2.0Tdci, 131CP din 2007 in prezent trecut de 50.000Km, e director de vanzari si alearga cam mult. Nu am apucat sa fac nici o revizie la a mea, fratele meu a facut 3. La reviziile de 15.000 si 45.000km a platit 6.8 mil (schimbat ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer) si la cea de 30.000km (aceleasi consumabile + filtrul de polen) a platit 8.1 mil, preturile incluzand TVA si manopera.
Vrei sa iti arat o groaza de Fieste din 2005 cu radioCD? Despre motor si performante, nu stiu, n-am condus, nu-mi plac masinile din clasa respectiva.
Referitor la consum, vezi ca ai o poza mai jos, stiu, o sa zici ca e facuta in Photoshop. Crezi sau nu. A, sa stii ca a mai crescut de atunci, acum e 6.6L/100
Ford peste Lexus si Infinity- Compari mere cu pere, Ford nu are masini in clasa lux, nici nu cred ca o sa aiba vreodata, tine de politica firmei.
Mustang sau Ford GT iti spun ceva? Cobra, Cosworth?
Arunci cu noroi aiurea intr-o firma care a cam scris istoria automobilismului, nu ti se pare?
Oricum, vad ca ai doar 24 ani, cand o sa mai cresti, probabil vei gandi altfel.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0724 (Custom).JPG
Views:	649
Size:	147.3 KB
ID:	738584  
forbidden27 is offline   Reply With Quote
Old 28-12-08, 23:14   #29
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

ford are masini in clasa de lux. se cheama lincoln si sa nu mentionam ca volvo si aston martin au fost ale lor.
sa deviat cam mult de la subiect. eu zic sa nu o mai dati cu revizia de 1000000000000000 lei. in general dealerii si service-urile vor sa te fure,deci e relativa treaba.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 28-12-08, 23:35   #30
nigger
Toyota Driver

Stage 5
 
nigger's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of:
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by forbidden27 View Post
Mustang sau Ford GT iti spun ceva? Cobra, Cosworth?
IN PRIMUL RAND NU AM VB DE MODELUL NOU DE MONDEO
se vede ca iubesti la maxim ford-ul,esti fan declarat,pana la urma nu tre sa ne atacam e un versus,si asa e frumos ca fiecare sa vina cu argumente,nu e cazul sa vi cu,cati ani am eu si bla bla bla

poate ca si tie supra,gtr-ul,nsx-ul,impreza sau evo-ul iti spun ceva,un pic aberezi sa compari ford-ul cu toate japonezele

Last edited by nigger; 28-12-08 at 23:41.
nigger is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -