Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 27-02-13, 22:47   #916
vlad300

Stage 5
 
vlad300's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 378
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Deci imi trebuie categoria H ca sa pot sa conduc o Honda nu?
Ce scoala din bucuresti ma poate invata si pe mine sa conduc o japoneza! I mean it!!!

Last edited by vlad300; 27-02-13 at 22:56.
vlad300 is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 00:55   #917
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by fasso View Post
Si pe langa asta, mai e o chestie, pe care o citisem mai demult pe honda-tech daca nu ma insel : Masinile japoneze(se facea referire la Honda in special) au fost facute pentru cei care stiu sa le conduca.
In afara de Priusul facut de Google, orice masina este facuta pentru cei care stiu sa conduca.

Poate probleme puneau ursuletii (>170 cp - brutal in derapaje), poate primul Audi TT (sasiu prost), de la Honda poate S2000 (brutala in derapaje), etc. dar daca nu te simti in stare sa-ti iei ceva sportiv sau prost, nu-ti lua.

Hondele in general se conduc foarte usor, cam ca orice masina japoneza.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 07:08   #918
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

In GranTurismo , ala fiind SINGURUL simulator de curse care duce spre real cand intrai la constructorul Honda scria cam asa : "you must drive it very hard to get maximum performance" N-am inteles atunci exact ce vrea sa zica dar m-am prins cand mi-am luat Honda in realitate.In teorie cu multe masini ar trebui procedat asa dar nu toate si rezista. Ca sa mergi prin oras cu 59km/h trebuie doar permis cat. B
!41! is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 09:53   #919
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by vlad300 View Post
Deci imi trebuie categoria H ca sa pot sa conduc o Honda nu?
Ce scoala din bucuresti ma poate invata si pe mine sa conduc o japoneza! I mean it!!!
Cu riscul de a ma repeta, eu decat am preluat expresia de la un coleg forumist din US, si toata treaba ii era destinata lui Franz. Sau te-ai gandit ca poate o sa pari ceva mai inteligent cu post-ul asta?
fasso is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 10:18   #920
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Eu am masina din 2006 cu 85.000 km reali. Stiu asta pentru ca e la mine de noua.
Am un vecin cu logan 26.000km in 9ani, masina arata si functioneaza f bine.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 12:00   #921
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Inseamna ca a tinut-o mai mult de mobila...

Creste gaini in ea sau ce ii face?
eMH is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 16:06   #922
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by fasso View Post
Lasa slanina cu ceapa si o sa vezi ce confortabile devin scaunele
Care slanina ? Ca nu-s genul care maninca slanina. Am si eu 96 de kg, bine am avut si 104 kg, dar de cind lucrez, mai ales noaptea, si nu-mi duc de mincare, am slabit la 96, si poate mai slabesc. Si oricum, nu-s gras, ci mai degraba musculos, da amu nici la sala nu ma mai duc, ca-s obosit, si nu mai am chef de sport, sau dus vremurile alea, cam imbatrinesc. Si pe linga ca ma string din lateral scaunele alea, is si tapene, nu-s asa moi ca la Volswagen.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 16:31   #923
LordCaddy

Stage 5
 
LordCaddy's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 561
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Care slanina ? Ca nu-s genul care maninca slanina. Am si eu 96 de kg, bine am avut si 104 kg, dar de cind lucrez, mai ales noaptea, si nu-mi duc de mincare, am slabit la 96, si poate mai slabesc. Si oricum, nu-s gras, ci mai degraba musculos, da amu nici la sala nu ma mai duc, ca-s obosit, si nu mai am chef de sport, sau dus vremurile alea, cam imbatrinesc. Si pe linga ca ma string din lateral scaunele alea, is si tapene, nu-s asa moi ca la Volswagen.
LordCaddy is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 16:39   #924
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Care slanina ? Ca nu-s genul care maninca slanina. Am si eu 96 de kg, bine am avut si 104 kg, dar de cind lucrez, mai ales noaptea, si nu-mi duc de mincare, am slabit la 96, si poate mai slabesc. Si oricum, nu-s gras, ci mai degraba musculos, da amu nici la sala nu ma mai duc, ca-s obosit, si nu mai am chef de sport, sau dus vremurile alea, cam imbatrinesc. Si pe linga ca ma string din lateral scaunele alea, is si tapene, nu-s asa moi ca la Volswagen.
Pai vezi daca ti-a trebuit masina de curse? Asa sunt astea...
Volksvagin-ul nu fugea tare, dar avea fotolii in fata.
Asta nu are fotolii in fata, dar fuge tare! Si are si multe luminite inauntru si multe butonase!

P.S.: Tare sunt curios sa vad o poza cu tine...
eMH is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 17:45   #925
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Amu eu inteleg ca masinile astea noi germane sint beton, rau de tot : Bmw-uri si Mertanuri SLK si AMG , etc. Da le-oi vedea eu peste vreo 15 ani cum or mai fi. Am vazut eu pe multi cu masinile lor germane noi, ca dupa ce ies din garantie, asa dupa vreo 5 sau 7 ani vechime, deja apar probleme. Si majoritatea problemelor apar din cauza electronicii. Masina firmei un Mercedes nu stiu de care, ca nu m-am uitat in talon sa vad ce si cum, ca nu ma intereseaza, si vreau sa spun ca, eu si un coleg, am dus masina la un atelier, si ia explicat colegu meu la mecanic ca, cind ii dai gaz mai tare, se opreste motorul, si asta face de fiecare data. Stiti ce a zis mecanicu austriac ? Ca-i problema electronica. Cam asta inseamna sa ai masina noua. Au prea multa electronica, sa fie cit mai complicat. De aia nu-mi trebe masina noua. Eu la salaru meu, imi permit sa-mi iau masina noua in lising sau rate, platesc 100-150 de euro pe luna si gata, am masina noua. Pt ce ? Sa ma dau smecher ? Cind se strica o masina mai veche, reparatia nu costa mult. Da cind se strica una noua, te tii de cap si-l injuri pe ala de sus, de parca el ar fi de vina. Masina noua - il duci la atelier, si din cauza ca are prea multa electronica, nici testeru nu-i mai da de cap ce ar putea avea masina. Stiti ce am observat eu ? Inainte sa-mi iau Civicu, am vrut sa-mi iau o masina germana, si oricite masini germane am incercat, toate erau neingrijite, da japonezele erau toate ingrijite. Asta cum va explicati ? Mie-mi plac masinile germane, numa germanele nu ma plac pe mine, asta inseamna ca n-am noroc la ele. Pe cind japonezele nu prea imi plac, da alea ma plac pe mine, nu ma lasa balta, nu fac figuri, etc. Asa-s si cu femeile, cind imi place de una, la aia nu-i place de mine. Cind la una ii place de mine, mie nu-mi place de ea. Totu-i pe invers. Japonezii au facut totdeauna masini tapene si fiabile. Nemtii si ei, mai demult. Da astea noi, numa fiabile nu sint. Plini is atelierele de Bmw-uri, Vw-uri, Opel-uri. De franceze sa nu mai vorbesc.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 28-02-13, 23:35   #926
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Franz....esti sarea si piperul aici.

Amu , ca ai incercat CIvic, te poti orienta si catre Accord. Sa vezi ce fotolii superbe are in fata, si e printre cele mai fiabile masini construite in ultima vreme....
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 06-03-13, 14:58   #927
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

720.000 de masini marca BMW au fost chemate pentru verificari din cauza unei probleme la sistemul electric ce ar putea duce la calarea motorului.
Peste 700.000 de automobile BMW chemate pentru verificari
Principalele modele afectate sunt Seria 1, produse in perioada 2008-2012, Seria 3 si Z4, produse in 2009-2011. Compania germana a chemat pentru verificari 505.000 automobile din Statele Unite, 65.000 din Canada, 100.000 din Japonia si 50.00 de autovehicule din Africa de Sud.

Asta da. Se face Firma Bmw de rusine. Am spus eu ca masinile astea noi is complicate din cauza ca are prea multa electronica. Colegu meu cu Renaultu 1,5 dci, din 2004, a mers la reprezentanta Renault, pt ca are ceva probleme la electronica. Bine mia zis mecanicu ca, masinile franceze sint slabe sica au multe probleme la electronica. Cine ride la urma, haaa ? Cine ? Deci de masini franceze si germane, am auzit si citit ca, sint problematice la partea electronica. Da la japoneze inca n-am auzit. Deci, concluzia ..... Japaniiz is the best.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 06-03-13, 18:29   #928
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Tu ai citit macar ce ai scris? Nici macar nu se intampla in Europa...
eMH is offline   Reply With Quote
Old 06-03-13, 20:11   #929
LauX_LauX_LauX

Stage 4
 
LauX_LauX_LauX's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 182
Member of:
[Honda]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

VW vs. Honda

G60(160CP) e facut praf de B18C(200CP) de pe Integra;
2.0L 16V ABF(150CP) e jupuit de F20C(250CP) de pe S2000;
R32(250CP) e mancat de C32B(290CP) de pe NSX.

Cand treci de la o Dacie la o masina Nemteasca simti diferenta si te bucuri, tot lafel de mult te vei bucura atunci cand pui mana pe o Japoneza. Sa nu mai vorbesc de fiabilitate... La stilul meu de mers daca nu aveam Civic faramam 3 Golfuri pana acum.

Honda The Power Of Dreams !
__________________
LauX_LauX_LauX is offline   Reply With Quote
Old 06-03-13, 20:32   #930
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by LauX_LauX_LauX View Post
VW vs. Honda

G60(160CP) e facut praf de B18C(200CP) de pe Integra;
2.0L 16V ABF(150CP) e jupuit de F20C(250CP) de pe S2000;
R32(250CP) e mancat de C32B(290CP) de pe NSX.

Cand treci de la o Dacie la o masina Nemteasca simti diferenta si te bucuri, tot lafel de mult te vei bucura atunci cand pui mana pe o Japoneza. Sa nu mai vorbesc de fiabilitate... La stilul meu de mers daca nu aveam Civic faramam 3 Golfuri pana acum.

Honda The Power Of Dreams !
Si Honda 1.4 90 de cai e facuta praf RAU de 1.8 IS de 143 de cai!
Si Honda de 160 de cai e facuta praf de 328 de 193 de cai!
Si S2000 de 240 de cai e facut praf de M3 de 286 de cai!

Ideea era ca e normal ca o masina cu o putere mai mare sa mearga mai repede decat o masina cu o putere mai mica.

Eu sunt singurul de aici care crede ca argumentul lui e invalid??
eMH is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -