Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 21-02-13, 14:52   #901
Cata_UNU

Stage 5
 
Join Date: May 2011
Posts: 513
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

franz34sm- tu esti genial omule, cand am chef sa rad, intru aici pe sectiunea asta si caut posturile tale, esti mult prea show.
De ce nu mergi la stand up sa vorbesti despre masini???
Cred ca publicul plateste dublu sa auda inca o perla.
Cata_UNU is offline   Reply With Quote
Old 21-02-13, 18:58   #902
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Mailurile personale nu le citesc zilnic, dar topicul tau in fiecare seara ma binedispune eu pun pariu ca ai luat Honda aia ca avea luminite albastre in bord
Si eu zic ca revine la diesel german, cand se strica Honditza pun 5lei pariu.
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 22-02-13, 20:47   #903
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by crywolf View Post
Mailurile personale nu le citesc zilnic, dar topicul tau in fiecare seara ma binedispune eu pun pariu ca ai luat Honda aia ca avea luminite albastre in bord
Si eu zic ca revine la diesel german, cand se strica Honditza pun 5lei pariu.
Eeee ... nu numa de aia am luat. Ci din mai multe motive. 10 culori de lumini la casetofon sony, incalzire in scaune si in oglinzi, model 2000, si nu '96, boxe, amplificator, folie faina si stralucitoare pe volan si schimbator, stropitoare la faruri, un fel de bec de ceata pe spate, inchidere centralizata la buton, unde arunci scrumiera - apesi de buton si se deschide incet hidraulic, cind reglezi unde sa vina aerul ( sa zicem la picioare sau la parbriz, etc ) , toate-s cu butoane, si nu invirti de ea, ci toate-s cu butoane, 128.000 de km originali, etc ..
Daca nu avea atitea chestii, atunci sigur luam Golfu. De ce Golf ? Pt ca-s ieftine piesele. La japoneze sint scumpe. Am si gasit un Golf 3 din '96 cu clima, 1,9 tdi cu 90 de cai, cu doar 144.000 de km originali, da nu io prins prea bine frinele, si n-avea roti faine. Imi convenea din doua motive : consumul si piesele ieftine. Daaaar ... eu am ales masina cu mai multe dotari, mai noua, si km mai putini. De aia am ales Honda. Ca cu 2000 de euro n-am gasit o masina germana cu atitea dotari, km putini, si asa de ingrijita.
Honda sa se strice ?????????? Mai greu. Nici Nisanu pe care l-am avut nu s-a stricat. Daca nu intram cu ea intr-un pom, si no face-am praf, atunci nici in ziua de azi no dadeam. O japoneza nu se strica, umbli cu ea 20 de ani si tot nu se strica. Da germanele astea tot timpu fac figuri, da tot timpu. Ba una, ba alta. Cu totul ca-mi plac masinile germane.

Last edited by franz34sm; 22-02-13 at 20:52.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 22-02-13, 21:26   #904
Cata_UNU

Stage 5
 
Join Date: May 2011
Posts: 513
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Este imposibil ca o masina din '96 sa aiba km aia, la fel si una din 2000.
Si faza cu "un batran a mers cu ea duminica la piata" e fumata.
Aia nu sunt km relai.
Km relai la o masina din 2001- 31x.xxx. Luata de noua, rulata doar in Romania.. adica.
Km relai, 2006 19x.xxx .

Si nu mai iti tot lauda cazanele, ca m-ai tampit, deja exagerei aiurea, fara rost.

Ca nu tin franele, pai pune, discuri noi, saboti(daca e cazul)(ferodouri), placute, kit reparatie in etrieri, pompa frana kit reparatie, lichid frana nou, si o sa vezi ca au frane.
Cata_UNU is offline   Reply With Quote
Old 22-02-13, 21:53   #905
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Cata_UNU View Post
Este imposibil ca o masina din '96 sa aiba km aia, la fel si una din 2000.
Si faza cu "un batran a mers cu ea duminica la piata" e fumata.
Aia nu sunt km relai.
Km relai la o masina din 2001- 31x.xxx. Luata de noua, rulata doar in Romania.. adica.
Km relai, 2006 19x.xxx .

Si nu mai iti tot lauda cazanele, ca m-ai tampit, deja exagerei aiurea, fara rost.

Ca nu tin franele, pai pune, discuri noi, saboti(daca e cazul)(ferodouri), placute, kit reparatie in etrieri, pompa frana kit reparatie, lichid frana nou, si o sa vezi ca au frane.
Schimba etrieri, discuri, placute, lichid si pompa de frina, etc. Poate tre sa schimb si rotile. !!! Nu de aia imi cumpar o masina, ca sa schimb pe ea una alta, si sa bag bani in ea. Ori iau una pusa la punct fara sa schimb pe ea nimica, ori nu discut. Cazane cica. Daca nu crezi kilometrii aia reali, asta e, treci cu vederea. Golfu ala cu 144 de mii de km, are un proprietar. Civicu a avut doi proprietari, si am hirtiile de la verificare, pe ultimii 7 ani, cu kilometrii inscrisi. Da naa ... daca tu zici ca nu exista, atunci nu exista. Numa de la 200 de mii de km in sus, pina la 500 de mii de km, ca astia-s kilometrii normali la o masina veche, nuu ?
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 22-02-13, 22:44   #906
Cata_UNU

Stage 5
 
Join Date: May 2011
Posts: 513
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Daca vrei o masina buna fara sa mai bagi tu bani in ea , ridica pretul de 2 mii de heuro.

Pune o poza cu ultima pagina din cartea service, sa vad cand e ultima revizie.
Desigur, nu o sa pui..
Cata_UNU is offline   Reply With Quote
Old 22-02-13, 23:05   #907
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Cata_UNU View Post
Km relai la o masina din 2001- 31x.xxx. Luata de noua, rulata doar in Romania.. adica.
Km relai, 2006 19x.xxx .
Eu am masina din 2006 cu 85.000 km reali. Stiu asta pentru ca e la mine de noua.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 22-02-13, 23:16   #908
Cata_UNU

Stage 5
 
Join Date: May 2011
Posts: 513
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Dar nu e de uz zilnic...sau..habar nu am. Dar eu merg mult cu masina.
Cata_UNU is offline   Reply With Quote
Old 23-02-13, 00:13   #909
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Cata_UNU View Post
Este imposibil ca o masina din '96 sa aiba km aia, la fel si una din 2000.
Si faza cu "un batran a mers cu ea duminica la piata" e fumata.
Aia nu sunt km relai.
Km relai la o masina din 2001- 31x.xxx. Luata de noua, rulata doar in Romania.. adica.
Km relai, 2006 19x.xxx .

Si nu mai iti tot lauda cazanele, ca m-ai tampit, deja exagerei aiurea, fara rost.

Ca nu tin franele, pai pune, discuri noi, saboti(daca e cazul)(ferodouri), placute, kit reparatie in etrieri, pompa frana kit reparatie, lichid frana nou, si o sa vezi ca au frane.
Ba este foarte posibil. Tata, de exemplu, a facut in 8 ani 42k de km.
Am vazut masini de 20 de ani cu 50-60k de km. Prin alte tari mai este si penal sa umbli la kilometraj.
Unii au 2,3 masini, sau chiar daca au una, merg cu ea ocazional.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 23-02-13, 00:28   #910
Cata_UNU

Stage 5
 
Join Date: May 2011
Posts: 513
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Nu neg asta, dar alea au si un pret, si arata intr-un fel.
Nu au leduri si nike pe luneta si nu au in anunt full fara piele.
Si dincolo se umbla la km si stampile false prin cartea tehnica, se fac si acolo magarii destule.

Eu prezentasem niste date proprii, sau ale prietenilor, care utilizeaza zilnic masina. Se folosesc de ea.
Si cred ca o masina folosita normal pe acolo se invarte la km.

Last edited by Cata_UNU; 23-02-13 at 00:30.
Cata_UNU is offline   Reply With Quote
Old 23-02-13, 09:51   #911
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Prin alte tari mai este si penal sa umbli la kilometraj.
La noi ai impresia ca e ok sa-l dai inapoi ?!
fasso is offline   Reply With Quote
Old 26-02-13, 14:18   #912
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Aaaii da ce inguste scaune are Honda asta. Cind imi pun curu in el, simt cum ma stringe din lateral, din amindoua partile. Se vede ca masinile astea japoneze au fost facute pt limbrici ( galbejiti ).
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 26-02-13, 20:55   #913
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Lasa slanina cu ceapa si o sa vezi ce confortabile devin scaunele
fasso is offline   Reply With Quote
Old 27-02-13, 19:42   #914
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Fasso, 1000 puncte de la mine )
Nu sunt scaune inguste sunt scaune cu tenta sportiva sau semi-sport sa le zicem. Fata de fotoliile de la modele (ca exemplu) de la Mercedes-urile mai vechi in care puteai sa dormi, dar sustinere laterala canci.
Dar eu cred ca mai repde trage franzi la gulas
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 27-02-13, 22:39   #915
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Si pe langa asta, mai e o chestie, pe care o citisem mai demult pe honda-tech daca nu ma insel : Masinile japoneze(se facea referire la Honda in special) au fost facute pentru cei care stiu sa le conduca.
fasso is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -