Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 05-01-09, 13:51   #76
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

trageti aer in piept, calmati-va, nu o luati personal va rog, si sa incercam cumva sa revenim la masinile germane versus masinile japoneze, altfel o sa lungium discutia interminabil pe cu totul alte directii, si ne vom agata fiecare de argumentele care ne vor conveni, chiar daca nu au nicio legatura cu topicul.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 14:16   #77
Tzepozzz

Stage 5
 
Tzepozzz's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 611
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by ~ EWN ~ View Post
Daca tot vorbim de Toyota Avensis sa spun si eu cate ceva....unchiul meu a avut primul model 2.0 td 90 de cp, la inceput am zis eh´ toyota avensis doar 90 de cp... timp de 4 ani in afara de consumabile nu a schimbat nimica! A fost de 3 ori in Romania cu ea, si nu a avut nici o problema! A si inca ceva, masina la 90 de cp ai sai care asa... par putini asa a facut masini precum rover 75 2.0 cdti de pe loc, pe mine cu Vectra si din mers si de pe loc, vectra c 2.2 dti din mers.... astra g si din astea numai zic pe foaie masina scotea 12 s la 90 de cp DIESEL iar in realitate vreo 11 si jumate 11 si ceva... masina tragea foarte bine dupa parerea mea pentru doar 90 de cp si era un motor foarte silentios si flexibil (era flexibil ca un i-ctdi de la honda...ca sa va faceti o idee) asa masina la 90 de cp nu am mai vazut never never...din mers facea foarte multe masini de puterea ei sau +10-15 cp.....si inca ceva.... la deal sa moara motorul? niciodata! nici daca urcai cu 1600-1700 de rpm in a 5-a....pe cand Vectra mea....sau multe alte masini.....mor la deal....in a 5-a la acelasi deal....pe traseu montan cand eu ma chinuiam cu a 3-a cu turbo care intra la 2700 rpm....el urca lejer cu a 4-a....in fine, deabia atunci am inteles de ce toata lumea spunea ca masinile japoneze sunt asa de bune si fiabile....apoi pe parcurs am mers si cu alte masini japoneze si mi-am facut o parere definitiva si anume ca masinile japoneze sunt mult mai fiabile/silentioase etc. decat cele nemtesti! Chiar daca la piese sunt mai scumpe (un schimb de filtre il costa de 2 ori jumate decat ma costa pe mine cu Opel-ul) se merita va spun eu!

Numai bine.
ori nu esti prea informat ori ne minti...
avensis are ~1270 kg, cuplu maxim la 2200RPM (90CP)
vectra 2.0 DTI are ~1500kg, cuplu maxim la 1500RPM (100 CP)
2.2 DTI la fel (125 CP)
rover 75 2.0 CDTI are ~1500 kg, cuplu maxim la 2000 RPM (116CP)

turbo la 2700 RPM e vrajeala calda (sau nu iti merge bine masina)
pe tine daca ai vectra 2.0 DTI e posibil sa te faca pentru ca avensis are un raport putere/greutate mai mare ca la a ta
vectra 2.2 sau rover 2.0 nu ai cum sa le faci vreodata nici de pe loc nici din mers.
din ce am citit eu pana aici nimeni nu a definit termenul de fiabilitate...la ce anume te referi cand vorbesti de fiabilitatea unei masini?
Tzepozzz is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 14:25   #78
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Poate...dar la fel si adevarat.

Volvo si Saab...si turbo...cu electronica italiana ori carb...mai bine nu spun nimic
Cat despre siguranta, acolo da, putem spune ca erau considerate masini foarte sigure in america, unde masina ta, americana cu bordul si volanul te omoara la un "impact" de 30 km/h.
Citroen a facut niste "avansari" absolut irrelevante in constructia masinilor daca privim suspensia...inca nu am vazut suspensie hitraulic/pneumatic care sa fie buna...mai ales cum e facut la citroen, unde ca sa schimbi o curea de distributie tre sa scoti motorul... Nu neg faptul ca sunt masini cu un confort foarte ridicat, dar merg ca un vapor, virezi si rogi la dumnezeu sa iesi din curba.
Peugeot si filtrele de particule...fara de care vanzarile motoarelor HDI ar fi scazut in tarile occidentale mult. Daca vrei si VW pune la comanda.

Cat despre F1...alta mancare de pestem banii nu inseamna mult acolo, experienta da, din asta nu aveau multa nici honda nici toyota. Nu prea au nimic in comun aceste masini cu masinile de sprada, sau orive alte masini de copetitie.
Ma enervezi cand perseverezi in ignoranta.
Saab 9-5 "the safest car to drive up to date".
Volvo are cel mai avansat complex de crash-test din lume, complex copiat cu nesimtire de bmw.
Ce stii tu de masinile italiene? Ai vreuna? Ai avut vreuna? Ah, ca ai auzit tu de la un prieten al unui var al vecinului colegului de munca al unchiului tau. Relevant, nu?
Cand italienii faceau opere de arta din masini, nemtii incercau sa afle pe ce parte se invarte roata. Scot din aceasta ecuatie Mercedes-Benz, care nu mai e de mult o marca germana.
Inca n-ai vazut suspensie hidraulica buna? Ce inseamna asta? Ai condus 47 de modele diferite de suspensii? Inca n-ai vazut... adica toata lumea greseste cand afirma ca suspensia de pe Citroen DS e inca una dintre cele mai bune suspensii din lume, dar stii tu mai bine, ca ai MAAAARE experienta in asta.
Peugeot? Stimabile, 207 a fost cea mai vanduta masina din GERMANIA in 2007, si cu asta am incheiat povestea.
__________________

Official Porsche hater.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 14:58   #79
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
Ma enervezi cand perseverezi in ignoranta.
Saab 9-5 "the safest car to drive up to date".
Volvo are cel mai avansat complex de crash-test din lume, complex copiat cu nesimtire de bmw.
Ce stii tu de masinile italiene? Ai vreuna? Ai avut vreuna? Ah, ca ai auzit tu de la un prieten al unui var al vecinului colegului de munca al unchiului tau. Relevant, nu?
Cand italienii faceau opere de arta din masini, nemtii incercau sa afle pe ce parte se invarte roata. Scot din aceasta ecuatie Mercedes-Benz, care nu mai e de mult o marca germana.
Inca n-ai vazut suspensie hidraulica buna? Ce inseamna asta? Ai condus 47 de modele diferite de suspensii? Inca n-ai vazut... adica toata lumea greseste cand afirma ca suspensia de pe Citroen DS e inca una dintre cele mai bune suspensii din lume, dar stii tu mai bine, ca ai MAAAARE experienta in asta.
Peugeot? Stimabile, 207 a fost cea mai vanduta masina din GERMANIA in 2007, si cu asta am incheiat povestea.
Unu la mana calmeaza-te...
Iar dupa asta reciteste posturile mele anterioare, unde un lucru iese cert, nu sunt fan a masinilor europene, deci nici a germanilor.
Saab e o masina cat de cat buna, asta nu neg, dar e si opel...care nu-m place. Iar inainte de asta era plina de electronica italiana...asta era si buba masinii.
Cat despre suspensia, am lucrat la un service citroen in ultimul an...am vazut ce inventia au astia...si dumnezeu sa te fereasca de ele... cand merg merg foarte bine, si frumos, dar problema e ca destul de mult stau...la service.
Masini din italia: lancia delta hf integrale, masina superba, dar mai scarboasa decat o blonda proasta, daca nu ii dai absolut toata atenia si banii tai te paraseste oricand. Am avut fiat punto, foarte bine vandut peste tot, la 26.000 trebuia sa schimb ECU-ul complet (400e la second). Un prieten are 156-157, ambele sunt capodopere de arta...dar in sensul adevarat a cuvantului, deci tinute in vitrina sau unde vrei dar nu pe strada. 156-ul anul '07 a stat 4,5 luni in service autorizat, nu deodata...asa treptat, si avea prostul obicei de a se strica cand esti cel mai departe de casa. Asta nou, 157, mers perfect...in primele 30.000, de atunci in fiecare luna sta minim 2-3 zile la service, deja proprietarul e varul un mecanic atat de mult merge pe la ei...
Si lancia...ca vad ca iti place, Thesis...e foarte frumos, elegant, placut la inerior, imi place muzica cum suna, cat de confortabila e...dar sa cumperi 2, ca una iti asigur ca jumate din viata va sta in service.

Hai sa terminam ca nu merita, parerea mea: cine nu vrea probleme, adica absolut nimic cu masina sa cumpere de la orezani, cine vrea sa se dea smecher cumpara o pisicuta sau passssat si sa traim toti fericiti.
Ah...si cine e mai altfel, cumparati citroen, saab, volvo si altele...oricum majoritatea incepe sa da faliment...macar ramaneti cu o raritate

Last edited by aleks; 05-01-09 at 15:45. Reason: atentie la scris te rog
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 16:06   #80
~ EWN ~

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 811
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by Tzepozzz View Post
ori nu esti prea informat ori ne minti...
avensis are ~1270 kg, cuplu maxim la 2200RPM (90CP)
vectra 2.0 DTI are ~1500kg, cuplu maxim la 1500RPM (100 CP)
2.2 DTI la fel (125 CP)
rover 75 2.0 CDTI are ~1500 kg, cuplu maxim la 2000 RPM (116CP)

turbo la 2700 RPM e vrajeala calda (sau nu iti merge bine masina)
pe tine daca ai vectra 2.0 DTI e posibil sa te faca pentru ca avensis are un raport putere/greutate mai mare ca la a ta
vectra 2.2 sau rover 2.0 nu ai cum sa le faci vreodata nici de pe loc nici din mers.
din ce am citit eu pana aici nimeni nu a definit termenul de fiabilitate...la ce anume te referi cand vorbesti de fiabilitatea unei masini?
frate ma lasi cu datele tale....eu nu vorbesc din date....am probat...am mers....si pe drum de munte....si in tara....si peste tot, era o placere sa conduci masina aceea, pentru ca era un motor elastic...la deal cel putin era o placere sa urci cu ea, la deal am si facut rover-ul ala....lasa-ne cu datele astea....condu´ frate daca ai ocazia.....mergi un an cu ea....porma condu´ si o Vectra mea si o sa vezi ce diferenta....pe hartie multe par frumoase dar daca nu le conduci sa vezi cat de elastic e motorul degeaba....

si asta cu cuplu maxim la 1500 la Vectra e caterinca ))) la 1500 inca ma rog sa se miste ca-lumea de pe loc ) tu ce crezi ca e tdi? am mers si cu Vectra C si cu Astra G (asta se misca mai decent) cu motorizarea asta.....n-ai ce sa ii faci....si are reviziile la zi....probleme nu are, si turbo-ul intra la 2500-2700....se vede ca vorbesti in necunostinta de cauza....dute la casa opel vorbeste cu mecanicii....lasa datele de pe net...alea sunt pentru copii nu pentru tine...

Si pentru tine ca sa sti.....vectra mea scoate 13 s pe hartie iar toyota 12 s...astea pe hartie! ca toyota iti garantez ca scoate 11 si ceva....da...cu doar 90 de cp....probeaz-o si o sa imi dai dreptate!

Asa ca poti sa imi spui orice vrei, orice date, chiar orice....eu am probat am mers, am facut diferenta....si stiu care e treaba....dar banuiesc ca tu esti unul din ala care isi cumpara masina dupa datele de pe net nu? ))

Last edited by ~ EWN ~; 05-01-09 at 16:08.
~ EWN ~ is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 17:07   #81
alecsutu1

Stage 5
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 687
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

ca mi-am amintit o marca germana care ameninta oarecum din punct de vedere al fiabilitatii marcile japoneze -Porsche
alecsutu1 is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 18:14   #82
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Masini din italia: lancia delta hf integrale, masina superba, dar mai scarboasa decat o blonda proasta, daca nu ii dai absolut toata atenia si banii tai te paraseste oricand. Am avut fiat punto, foarte bine vandut peste tot, la 26.000 trebuia sa schimb ECU-ul complet (400e la second). Un prieten are 156-157, ambele sunt capodopere de arta...dar in sensul adevarat a cuvantului, deci tinute in vitrina sau unde vrei dar nu pe strada. 156-ul anul '07 a stat 4,5 luni in service autorizat, nu deodata...asa treptat, si avea prostul obicei de a se strica cand esti cel mai departe de casa. Asta nou, 157, mers perfect...in primele 30.000, de atunci in fiecare luna sta minim 2-3 zile la service, deja proprietarul e varul un mecanic atat de mult merge pe la ei...
Si lancia...ca vad ca iti place, Thesis...e foarte frumos, elegant, placut la inerior, imi place muzica cum suna, cat de confortabila e...dar sa cumperi 2, ca una iti asigur ca jumate din viata va sta in service.
si eu de acord cu cele spuse de hexer in legatura cu masinile italiene.Cele mai frumoase masini la design exterior dar fiabilitate= 0
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 18:23   #83
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by alecsutu1 View Post
ca mi-am amintit o marca germana care ameninta oarecum din punct de vedere al fiabilitatii marcile japoneze -Porsche
ce ameninta ? toyota yaris? japonezii au foarte putine modele sportive per constructor. toyota de ex. a facut zeci de modele de masini mici sau de familie sau 4x4 si pe langa astea supra - oarecum comparabila cu unele modele de porsche. o fi porsche fiabil fata de saleen sau alta supersportiva dar nu merge nici un porsche cat o corolla porsche face supercaruri ,japonezii fac masini de toate modele si marimile ..
!41! is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 21:22   #84
nigger
Toyota Driver

Stage 5
 
nigger's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of:
[Toyota]
Default Re: JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
si toyota investeste sume fabuloase in f1 si rezultatele se lasa asteptate
eu pun punct la discutia asta aici...
lasa ca e VW in f1
nigger is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 21:36   #85
nigger
Toyota Driver

Stage 5
 
nigger's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of:
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
Peugeot? Stimabile, 207 a fost cea mai vanduta masina din GERMANIA in 2007, si cu asta am incheiat povestea.
si corolla e cea mai vanduta masina din toate timpurile
nigger is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 21:45   #86
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Toyota e una din putinele constructori de masini care numai dupa 50 de ani are probleme finaciare, adica nu face profit si e cel mai mare totodata...

Daca ceva, asta in sine spune sa cumparam orice ce e sub aripile toyota...
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 22:46   #87
~ EWN ~

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 811
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Toyota e una din putinele constructori de masini care numai dupa 50 de ani are probleme finaciare, adica nu face profit si e cel mai mare totodata...

Daca ceva, asta in sine spune sa cumparam orice ce e sub aripile toyota...
majoritatea au probleme financiare....mai ales in perioada asta....ca sunt dupa 50 de ani sau 200 nu conteaza....criza afecteaza pe toata lumea sau aproape pe toata lumea....

asa de curiozitate, tu ce masina ai?
~ EWN ~ is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 23:13   #88
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by ~ EWN ~ View Post
majoritatea au probleme financiare....mai ales in perioada asta....ca sunt dupa 50 de ani sau 200 nu conteaza....criza afecteaza pe toata lumea sau aproape pe toata lumea....

asa de curiozitate, tu ce masina ai?

Dar toti aveau probleme candva, sau de mai mutle ori in istoria lor dar spune ceva ca


Intre mai multe am una stabila, pe care nu am in gand sa vand, veci, dacia 1100, dar ma gandesc ca decizia asta e irrelevanta. Daca ar trebuia sa cumpar o masin mie, ca masina zilnica asi lua un honda civic ESI fara nici o ingoiala. Eventual un Golf 3/Vento/Tolledo/Polo/Passat/Cordoba 1.9D, asta nu din cauza fiabilitatii, ci faptul ca din 2000E pot scoate peste 170 de cai din acest motor, e drept intr-un an consuma minim 2-3 cutii de viteze
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 23:41   #89
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by !41! View Post
ce ameninta ? toyota yaris? japonezii au foarte putine modele sportive per constructor. toyota de ex. a facut zeci de modele de masini mici sau de familie sau 4x4 si pe langa astea supra - oarecum comparabila cu unele modele de porsche. o fi porsche fiabil fata de saleen sau alta supersportiva dar nu merge nici un porsche cat o corolla porsche face supercaruri ,japonezii fac masini de toate modele si marimile ..
fac si masini de peste 200 000 euro? fac si tiruri? utilaj greu?
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 05-01-09, 23:47   #90
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
fac si masini de peste 200 000 euro? fac si tiruri? utilaj greu?
nu o lua ca pe ceva personal...dar, inainte sa postezi niste chestii, mai documenteaza-te domnule dell. exista google...si o sa vezi cate chestii fac.....
300zxtt is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -