Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.27%
Japonezii 370 54.73%
Voters: 676. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 17-11-12, 12:01   #676
maverick1508

Stage 5
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,315
Member of:
[Fiat]
[RENAULT]
[2 Roti]
[SEAT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
...si nici la 300k nu ajung.
Si asta pentru ca zice ondin. Ati auzit ma ?
maverick1508 is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 14:43   #677
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
"Nimeni nu este perfect"
Reputaţia celor de la Toyota a avut de suferit în 2009 când o rechemare a implicat 12 milioane de vehicule şi amenzi din partea autorităţilor americane. Producătorul japonez încearcă în continuare să îşi reclădească reputaţia şi să recâştige încrederea consumatorilor după acel fiasco, în urma căruia şeful firmei şi-a cerut scuze clienţilor.

ia uite ce zic chiar ei.
Eu zic sa te mai interesezi ce s-a intmplat ulterior, ca esti cam paralel cu subiectul.

"On February 8, 2011, the NHTSA, in collaboration with NASA, released its findings into the investigation on the Toyota drive-by-wire throttle system. After a 10 month search, NASA and NHTSA scientists found no electronic defect in Toyota vehicles.[28] Driver error or pedal misapplication was found responsible for most of the incidents.[29] The report ended stating, "Our conclusion is Toyota's problems were mechanical, not electrical." This included sticking accelerator pedals, and pedals caught under floor mats.[30]"
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 15:09   #678
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Eu zic sa te mai interesezi ce s-a intmplat ulterior, ca esti cam paralel cu subiectul.

"On February 8, 2011, the NHTSA, in collaboration with NASA, released its findings into the investigation on the Toyota drive-by-wire throttle system. After a 10 month search, NASA and NHTSA scientists found no electronic defect in Toyota vehicles.[28] Driver error or pedal misapplication was found responsible for most of the incidents.[29] The report ended stating, "Our conclusion is Toyota's problems were mechanical, not electrical." This included sticking accelerator pedals, and pedals caught under floor mats.[30]"
tu esti sigur paralel, deoarece concluzia specialistilor a fost ca problema pentru cele mai multe incidente nu a fost de natura electrica ci una mecanica, rezulta ca tot o problema este, de cele mai multe ori mecanica insa in unele cazuri si electrica. deci cine ziceai ca e paralel?
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 15:11   #679
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by maverick1508 View Post
Si asta pentru ca zice ondin. Ati auzit ma ?
numai un mare tampit poate sa creada ca un producator cheama inapoi o masina de 12 ani la reprezentanta sau una care a trecut de pragul celor 100k sau mai veche de 2-3 ani. la 300k deja e o minune daca mai functioneaza.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 15:40   #680
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
tu esti sigur paralel, deoarece concluzia specialistilor a fost ca problema pentru cele mai multe incidente nu a fost de natura electrica ci una mecanica, rezulta ca tot o problema este, de cele mai multe ori mecanica insa in unele cazuri si electrica. deci cine ziceai ca e paralel?
Poate vrei sa-ti traduc eu, sau vrei vre-o varianta in rusa? Probleme la pedala de frana nu au existat, probleme au existat la pedala de acceleratie. Recall-ul a fost pentru verificari, nu interventii!

"The Camry's braking distances with a purposely stuck accelerator were also shorter than that of the Ford Taurus' regular stopping distance."
Dar s-a demonstrat ca si daca ar fi ramas pedala de acceleratie blocata masina tot frana foarte bine, scotand distante de oprire mai mici decat un Ford Taurus.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 16:28   #681
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Poate vrei sa-ti traduc eu, sau vrei vre-o varianta in rusa? Probleme la pedala de frana nu au existat, probleme au existat la pedala de acceleratie. Recall-ul a fost pentru verificari, nu interventii!

"The Camry's braking distances with a purposely stuck accelerator were also shorter than that of the Ford Taurus' regular stopping distance."
Dar s-a demonstrat ca si daca ar fi ramas pedala de acceleratie blocata masina tot frana foarte bine, scotand distante de oprire mai mici decat un Ford Taurus.
asa se scrie 'vreo' ? uite ca sa intelegi si tu un citat in limba romana ca nu sunte rusi.

"După ce constructorul japonez a chemat la service-uri aproape 10 milioane de modele din cauza pedalei de acceleraţie, care se poate bloca, acum Toyota a primit mai multe plângeri cum că hibridul Prius ar avea grave probleme la sistemul de frânare.
Noul model Prius a fost anul trecut fiind cotat drept cel mai de succes autovehicul hibrid existent pe piaţă.

"Pana la sfârşitul anului trecut am înregistrat câteva zeci de plângeri din partea unor clienţi ai unor dealeri americani şi japonezi. Problemele privesc pedala de frână a noii generaţii Prius, lansată în cursul anului trecut. Investigăm în această perioadă problemă, a declarat Mieko Iwasaki, purtător de cuvânt Toyota."

astfel ca dupa cateva zeci de plangeri chemi tot lotul ca daca nu vin ei in timp si iti ureaza numai de bine de iti umplu frigideru.

nu inteleg de ce refuzati sa vedeti ceva evident, au avut probleme, poate le-au rezolvat poate inca nu, vrei sa risti pe banii tai sa cumperi acum o toyota?
e problema ta. eu as prefera in schimb o mazda sau honda, daca tot vreau ceva neaparat japonez.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 17:20   #682
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Mie pretul Toyotelor nu mi se pare justificat uneori.
Cineva a dat ~21000eur pe o Corolla (care este model pentru Europa de Est si toate zonele de gen, fabricata in Turcia mi se pare) motor 1.6 aspirat, fara dotari premium care oricum nu prea-s disponibile la modelul asta.
Pe bune ca de banii aia gaseam altceva mai bine echipat, cu o motorizare mai buna si probabil la fel de fiabila.
Or fi bune, nu zic, dar nu mi se pare a fi mai slaba concurenta la capitlul fiabilitate.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 17:59   #683
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
asa se scrie 'vreo' ? uite ca sa intelegi si tu un citat in limba romana ca nu sunte rusi.

"După ce constructorul japonez a chemat la service-uri aproape 10 milioane de modele din cauza pedalei de acceleraţie, care se poate bloca, acum Toyota a primit mai multe plângeri cum că hibridul Prius ar avea grave probleme la sistemul de frânare.
Noul model Prius a fost anul trecut fiind cotat drept cel mai de succes autovehicul hibrid existent pe piaţă.

"Pana la sfârşitul anului trecut am înregistrat câteva zeci de plângeri din partea unor clienţi ai unor dealeri americani şi japonezi. Problemele privesc pedala de frână a noii generaţii Prius, lansată în cursul anului trecut. Investigăm în această perioadă problemă, a declarat Mieko Iwasaki, purtător de cuvânt Toyota."

astfel ca dupa cateva zeci de plangeri chemi tot lotul ca daca nu vin ei in timp si iti ureaza numai de bine de iti umplu frigideru.

nu inteleg de ce refuzati sa vedeti ceva evident, au avut probleme, poate le-au rezolvat poate inca nu, vrei sa risti pe banii tai sa cumperi acum o toyota?
e problema ta. eu as prefera in schimb o mazda sau honda, daca tot vreau ceva neaparat japonez.
Poate ar trebui sa intelegi ca Toyota a deranjat prea multi producatori auto, atat europeni cat mai ales americani.
@ din problemele cu pedala de acceleratie sunt chiar stupide, presul (de zeci de ani mergem cu presuri ne prinse in butoni, erici, etc) si o proasta fabricare a angrenajului de pedale (culmea, un producator american).
Pana una alta nici in Romania si nici in restul Europei nu s-au auzit cazuri/accidente cauzate de probleme cu franele sau directia.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 18:18   #684
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by 22VIN View Post
Mie pretul Toyotelor nu mi se pare justificat uneori.
Cineva a dat ~21000eur pe o Corolla (care este model pentru Europa de Est si toate zonele de gen, fabricata in Turcia mi se pare) motor 1.6 aspirat, fara dotari premium care oricum nu prea-s disponibile la modelul asta.
Pe bune ca de banii aia gaseam altceva mai bine echipat, cu o motorizare mai buna si probabil la fel de fiabila.
Or fi bune, nu zic, dar nu mi se pare a fi mai slaba concurenta la capitlul fiabilitate.

Corolla 1.6 pleaca de la 16,430 eur tva inclus la 20,652 varianta full (cutie automata), preturi fara discount.

Daca alegi varianta full normal ca dai ceva in plus.

Astra sedan echipare si motorizare echivalente - 21.455,00 €.

Nu are rost sa vorbim de garantie si fiabilitate, net superioare Toyota.

Deci unde este pretul ala exagerat!?
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 18:37   #685
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Si te-ai uitat sa vezi ce inseamna "full" la ei?
Primesti dotari gen geamuri electrice, computer de bord, clima, senzori ploaie & lumina, cruise control, bluetooth, scaun reglabil pe inaltime, volan in piele. Dotari care in marea majoritate sunt deja banale pe unele masini.
Daca vrei clima in 2 zone, xenon, incalzire in scaune, navigatie sau macar un sistem audio mai bun decat cel cu 6 boxe al lor, n-ai (si lista poate continua). Nu stiu daca or avea scaune de piele. Si totul este din plastic; panourile de usi sunt facute cu totul din plastic.

Cat despre Astra Sedan pe care o dai drept exemplu, una nivel de echipare Cosmo (care din start are cateva lucruri peste "full" de la Toyota) cu motor 1.4T 140cp s-ar putea sa iasa ori la acelasi pret ori putin mai ieftina si mai pui si niste extraoptiuni (pleaca de la 18000).

Mai jos 2 poze cu interioarele, pentru comparatie.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2012-toyota-corolla-3.jpg
Views:	76
Size:	180.8 KB
ID:	2613707   Click image for larger version

Name:	noul_astra_hatchback_621_20_thumb.jpg
Views:	77
Size:	122.6 KB
ID:	2613708  
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 19:12   #686
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by 22VIN View Post
Si te-ai uitat sa vezi ce inseamna "full" la ei?
Primesti dotari gen geamuri electrice, computer de bord, clima, senzori ploaie & lumina, cruise control, bluetooth, scaun reglabil pe inaltime, volan in piele. Dotari care in marea majoritate sunt deja banale pe unele masini.
Daca vrei clima in 2 zone, xenon, incalzire in scaune, navigatie sau macar un sistem audio mai bun decat cel cu 6 boxe al lor, n-ai (si lista poate continua). Nu stiu daca or avea scaune de piele. Si totul este din plastic; panourile de usi sunt facute cu totul din plastic.

Cat despre Astra Sedan pe care o dai drept exemplu, una nivel de echipare Cosmo (care din start are cateva lucruri peste "full" de la Toyota) cu motor 1.4T 140cp s-ar putea sa iasa ori la acelasi pret ori putin mai ieftina si mai pui si niste extraoptiuni (pleaca de la 18000).

Mai jos 2 poze cu interioarele, pentru comparatie.
Cred ca nu ai inteles, am specificat "Astra sedan echipare si motorizare echivalente"!

Pretul era comparat la echipari echivalente, full-ul la Opel Astra (care l-ai tu in poza, foarte dotata ce-i drept) este peste 29k de EUR, deci sare si pretul in aer.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-11-12, 20:10   #687
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Cred ca nu ai inteles, am specificat "Astra sedan echipare si motorizare echivalente"!

Pretul era comparat la echipari echivalente, full-ul la Opel Astra (care l-ai tu in poza, foarte dotata ce-i drept) este peste 29k de EUR, deci sare si pretul in aer.
Da, dar la peste 29k eur ai diesel biturbo de 190cp si tot felul de dotari premium. Nu se ia in socoteala.

Ai specificat Astra Sedan echipare si motorizare echivalenta, si eu am pus pretul de plecare de la Cosmo (care este echivalenta cu Sol-ul de la Corolla, cred ca lipseste Bluetooth si port USB in rest sunt aceleasi). Cu motorul 1.6 aspirat si cutie automata in 6 viteze costa 20.260 fara niciun discount (cu discountul de pe site-ul Opel 18500); cu cutie manuala costa 18800 fara niciun discount.

Deci 20.260 o Astra Sedan echivalenta. Mai punem extraoptiune faruri xenon adaptive cu DRL cu LED si ajungem la 21.505, pretul pus de tine, dar deja nu mai sunt echivalente.

Daca te refereai strict la poze, imi cer scuze, am pus o poza prea fantezista.
Atasez poza cu interiorul de la Cosmo fara nicio extraoptiune (coaja).


Si oricum, Corolla e un model vechi de cativa ani, preturile s-au redus acum. Astra Sedan s-a lansat anul asta, preturile sunt mari deocamdata deci nu e cel mai bun criteriu de comparatie.
As baga o Jetta sau o Octavia 2 in ecuatie.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	imageinterior.png
Views:	55
Size:	239.8 KB
ID:	2613778  

Last edited by 22VIN; 17-11-12 at 20:12.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 18-11-12, 01:29   #688
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by 22VIN View Post
Da, dar la peste 29k eur ai diesel biturbo de 190cp si tot felul de dotari premium. Nu se ia in socoteala.

Ai specificat Astra Sedan echipare si motorizare echivalenta, si eu am pus pretul de plecare de la Cosmo (care este echivalenta cu Sol-ul de la Corolla, cred ca lipseste Bluetooth si port USB in rest sunt aceleasi). Cu motorul 1.6 aspirat si cutie automata in 6 viteze costa 20.260 fara niciun discount (cu discountul de pe site-ul Opel 18500); cu cutie manuala costa 18800 fara niciun discount.

Deci 20.260 o Astra Sedan echivalenta. Mai punem extraoptiune faruri xenon adaptive cu DRL cu LED si ajungem la 21.505, pretul pus de tine, dar deja nu mai sunt echivalente.

Daca te refereai strict la poze, imi cer scuze, am pus o poza prea fantezista.
Atasez poza cu interiorul de la Cosmo fara nicio extraoptiune (coaja).


Si oricum, Corolla e un model vechi de cativa ani, preturile s-au redus acum. Astra Sedan s-a lansat anul asta, preturile sunt mari deocamdata deci nu e cel mai bun criteriu de comparatie.
As baga o Jetta sau o Octavia 2 in ecuatie.
Nu ai inteles deloc, Astra 1.6 benzina 115 CP echipata full este peste 29000 de eur si pe langa asta vorbim de o masina care a aparut de cateva luni (Astra Sedan) fata de o masina care este pe piata din 2007 si este la sfarsit de cariera, care aparent ar fi comparabila FIX cu Astra H, care are aparitia in acelasi an.

Opel a scos niste masini foarte reusite, Insignia, noua Astra si chiar si Corsa este ok, dar Toyota este per total mai masina si asta se vede in pretul de revanzare. Renunti la ceva design, renunti la ceva optiuni dar reunti si la dureri de cap. Acum asta nu prea se simte la masini noi, la care pana in 60-80k de km nu prea exita probleme, diferenta se face dupa.
Si la Jetta si Octavia 2 e cam aceeasi poveste.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-11-12, 11:58   #689
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,790
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
nu ai frane sau directie.
Ondin, repet, Toyota nu a avut niciodata problema pe care o povestesti.
FARA frane sau directie.
Sa ne intelegem, toyota ar fi ultima masina de pe planeta pe care mi-as cumpara-o, nu inghit modelele lor sub nicio forma, nu suport felul in care sunt desenate la exterior si modelate la interior, dar asta e o chestiune de probleme psihice personale, nu e relevant pentru nimeni.
Totusi, nu pot sa inteleg de ce un om cu cunostintele si educatia ta poate sa foloseasca argumente atat de false si exagerate intr-o discutie cu oameni care inteleg fenomenul, nu unor nestiutori carora le poti indruga ce minciuni vrei, ca oricum nu te pot contrazice.
Te intreb in continuare, cum argumentezi exagerarea mincinoasa din postul tau, si de ce o faci?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 18-11-12, 13:18   #690
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Ondin, repet, Toyota nu a avut niciodata problema pe care o povestesti.
FARA frane sau directie.
Sa ne intelegem, toyota ar fi ultima masina de pe planeta pe care mi-as cumpara-o, nu inghit modelele lor sub nicio forma, nu suport felul in care sunt desenate la exterior si modelate la interior, dar asta e o chestiune de probleme psihice personale, nu e relevant pentru nimeni.
Totusi, nu pot sa inteleg de ce un om cu cunostintele si educatia ta poate sa foloseasca argumente atat de false si exagerate intr-o discutie cu oameni care inteleg fenomenul, nu unor nestiutori carora le poti indruga ce minciuni vrei, ca oricum nu te pot contrazice.
Te intreb in continuare, cum argumentezi exagerarea mincinoasa din postul tau, si de ce o faci?
evident nu detin nici o toyota si nici nu voi detine vreodata, doar am aratat ceea ce s-a publicat in media cu privire la problemele de fiabilitate ale acestui brand. daca au mintit toti cei care au scris despre asta am indus si eu fara intentie lumea in eroare. dar daca au primit amenzi consistente din partea autoritatilor si au fost obligati sa recheme atatea masini in service este evident ca au avut probleme in ultima vreme atat cu sistemul de franare cat si cu directia, fie ca erau mecanice sau electronice problemele au existat pentru ca nu cred ca isi permite nimeni sa apara cu asa ceva in media fara ca sa fie adevarat. mai mult decat atat chiar cei de la toyota si-au tot cerut scuze in mod repetat si nu cred ca doar pentru probleme de design.
daca au avut multi clienti care s-au plans ca din anumite motive nu pot frana cum vor ei sau daca vireaza mult in loc la viteze mici intampina nu stiu ce probleme in tarile civilizate sunt institutii care imediat isi intra in atributii, deschid anchete si investigheaza cazurile iar concluziile lor sunt foarte drastice incepand de la amenzi si pana la obligarea de a rechema masinile in service pentru remediere problema.
la noi de vina este clar tampitul ala cu toyota care nu a adaptat viteza la conditiile de drum iar daca clientul merge la reprezentanta si reclama problema rad toti de el ca asa face domnule toate, este totul normal.
poate din atatea milioane vandute cateva nu au nici o problema, doar 2% au probleme, dar tot sunt obligati sa le verifice pe toate, pentru ca nici unui posesor de Prius sau alt model vizat nu ii place sa dea un car de bani ca sa fie si el eco si apoi sa afle din presa ca poate masina lui nu functioneaza chiar asa cum o fac altele in aceleeasi conditii.
spre norocul nostru cele din Romania sunt perfecte, nu au nici un fel de problema si nu se asemeana nici pe departe cu cele din alte state europene civilizate sau americane.

si chevrolet a avut ceva probleme cu frana, cei de la vw ceva probleme la golf 6 cu un cablu pe sub volan care in Ro s-a rezolvat cu un soricel de plastic care l-au prins de coloana de directie, bmw a chemat si el acum cativa ani primele X5, stiu caz clar de cevin chemat discret la Munchen cu cazare si drum decontat de marele BMW, deci toti au probleme, nu este un capat de tara din asta, vine masina inapoi si se rezolva, iar daca suntem mai informati si mai prevazatori decat altii, nu are cum sa strice, dimpotriva, alegem mai bine ce facem cu bani nostrii.
ondin is offline   Reply With Quote
- Copyright 2020 4Tuning -