Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 23-09-12, 13:47   #526
Tibylica

Stage 3
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 78
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
cu cat are mai multa tehnologie pe ea cu atat mai putin fiabila o sa fie...indiferent de marca.

INCA ceva....cuvantul CAND nu se scrie "CIND" ci "CAND"..valabil si pentru "sint" "a-mi aka imi" sau "decit"...nici eu nu sunt prea bun prieten cu romana...dar totusi...
Corect!

Si multi scriu "CIND" in loc de "CAND" ca au ramas in urma! Inainte asa se scria.
Tibylica is offline   Reply With Quote
Old 23-09-12, 16:00   #527
zpzpzpo

Stage 5
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 886
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by sleed View Post
Japonezele rezista foarte mult peste 400.000 de km , in schimb o germana mai putin deoarece japonezii sunt recunoscuti pentru masinile lor foarte fiabile!JDM Power!
baaaaai,inteligentule !
zpzpzpo is offline   Reply With Quote
Old 23-09-12, 17:34   #528
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Tibylica View Post
Corect!

Si multi scriu "CIND" in loc de "CAND" ca au ramas in urma! Inainte asa se scria.
Daca nu se adapteaza la o regula asa de simpla, aparuta de mai bine de 10 ani, ce valoare poate avea parerea pe care o scrie aici, raportata la viteza cu care se schimba lucrurile in domeniul auto acum?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 24-09-12, 12:43   #529
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Daca nu se adapteaza la o regula asa de simpla, aparuta de mai bine de 10 ani, ce valoare poate avea parerea pe care o scrie aici, raportata la viteza cu care se schimba lucrurile in domeniul auto acum?
Da asa este. Se scrie CAND si nu CIND. Cand am terminat eu scoala, asa se scria : CIND. Ca dupa 10 ani s-au schimbat treburile, ASTA E. Nu vreau sa ma i-au in gura cu nimeni, dar am cunoscut una pe net, care dupa ce ne-am antalnit, m-a atentionat ca nu-i plac barbatii care nu stiu scrie corect romaneste. La care eu am intrebat-o daca stie cate degete sant la 10 maini. Si an loc de 50, a zis 100. Si apoi i-am zis si eu, ca nici mie nu-mi plac femeile care nici macar sa numere nu stiu. De cata cultura generala are, nu m-o mai interesat. Sa stii scrie corect romaneste, si sa ai ceva in cap ( stiinta ), e cu totul diferit. Oare care-i mai important ? Si dupa cum o zis unu pe aici, ca bine zice.... Cu cat are o masina mai multa electronica, cu atat e mai nefiabila. Asta insemnand ca, masinile noi sint varza., indiferent ca e japoneza sau nemteasca. Deci tot la masini mai vechi ajungem noi.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 24-09-12, 17:33   #530
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Da asa este. Se scrie CAND si nu CIND. Cand am terminat eu scoala, asa se scria : CIND. Ca dupa 10 ani s-au schimbat treburile, ASTA E. Nu vreau sa ma i-au in gura cu nimeni, dar am cunoscut una pe net, care dupa ce ne-am antalnit, m-a atentionat ca nu-i plac barbatii care nu stiu scrie corect romaneste. La care eu am intrebat-o daca stie cate degete sant la 10 maini. Si an loc de 50, a zis 100. Si apoi i-am zis si eu, ca nici mie nu-mi plac femeile care nici macar sa numere nu stiu. De cata cultura generala are, nu m-o mai interesat. Sa stii scrie corect romaneste, si sa ai ceva in cap ( stiinta ), e cu totul diferit. Oare care-i mai important ? Si dupa cum o zis unu pe aici, ca bine zice.... Cu cat are o masina mai multa electronica, cu atat e mai nefiabila. Asta insemnand ca, masinile noi sint varza., indiferent ca e japoneza sau nemteasca. Deci tot la masini mai vechi ajungem noi.
Asa o fi cu vocabularul de acum 10 ani...nu e cine stie ce problema...poti sa te consideri "old school" ....doar ca pe noi...generatie noua "care suntem"...ne cam zgarie pe retina astfel de vocabular "vintage"
JDV is offline   Reply With Quote
Old 27-09-12, 01:16   #531
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Da asa este. Se scrie CAND si nu CIND. Cand am terminat eu scoala, asa se scria : CIND. Ca dupa 10 ani s-au schimbat treburile, ASTA E. Nu vreau sa ma i-au in gura cu nimeni, dar am cunoscut una pe net, care dupa ce ne-am antalnit, m-a atentionat ca nu-i plac barbatii care nu stiu scrie corect romaneste. La care eu am intrebat-o daca stie cate degete sant la 10 maini. Si an loc de 50, a zis 100. Si apoi i-am zis si eu, ca nici mie nu-mi plac femeile care nici macar sa numere nu stiu. De cata cultura generala are, nu m-o mai interesat. Sa stii scrie corect romaneste, si sa ai ceva in cap ( stiinta ), e cu totul diferit. Oare care-i mai important ? Si dupa cum o zis unu pe aici, ca bine zice.... Cu cat are o masina mai multa electronica, cu atat e mai nefiabila. Asta insemnand ca, masinile noi sint varza., indiferent ca e japoneza sau nemteasca. Deci tot la masini mai vechi ajungem noi.
Ai terminat cam repede scoala parca stiu ca eram clasa a 5-a a 6-a cand s-a trecut la cand si sunt si sunt doar cu 2 ani mai mic ca tine.
L.E. La un sarci rapid vad ca a fost in 93deci ne apropiem de 20 de ani!

Last edited by RVL 2000; 27-09-12 at 01:19.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 27-09-12, 10:12   #532
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Ai terminat cam repede scoala parca stiu ca eram clasa a 5-a a 6-a cand s-a trecut la cand si sunt si sunt doar cu 2 ani mai mic ca tine.
L.E. La un sarci rapid vad ca a fost in 93deci ne apropiem de 20 de ani!
Am 34 de ani, si trec in 35. 33 am avut cand m-am inscris pe forum. Si nu stiu unde trebuie sa intru ca sa-mi schimb anii. Am ancercat sa intru peste tot, degeaba ca n-am reusit.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 27-09-12, 23:24   #533
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Bineee maaaaaa Am fost cu masina ( Nisan Almera) sa-i fac verificarea tehnica. Si trebuie sa-i schimb rulmentii la rotile din fata, si de pe o parte, si de pe cealalta. Plus sa repar rugina de la aripile din spate. An Romania m-ar costa cu totul intre 400 - 420 de euro. Aici in Viena ma costa 650 de euro. Deja a-mi pare rau dupa Bmw-u ala, pe care l-am avut. ( ( Si nevastamea si mecanicu mi-au zis cas fraier. Ca am dat Bmw-u si mi-am luat un Nisan. ( Amu asta e. Nu mai pot da timpul anapoi. Ma roade anauntru de numa.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 28-09-12, 07:05   #534
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Degeaba dezbateri pe tema asta intre cei care au si nu au japoneze.

Singurul mod pentru a vedea daca si care masina este mai buna, nemteasca sau japoneze este sa ai sau sa fi trecut prin 2 masini de continente diferite.
Degeaba zici ca bmw-u/vw-ul meu sunt cele mai tari daca nu ai avut niciodata o Toyota de exemplu. Si vorba... stiu un amic de-al unui amic etc... e fumata.

Ca "ce am eu e cel mai bun" e putin cam subiectiva treaba.

Universal valabil si pentru proprietarii de japoneze. Nu e bine sa denigram ceva ce nu am avut, nu am experimentat la prima mana. Eu personal nu am avut niciodata masina nemteasca si cu toate astea nu-mi permit sa scriu ca sunt mai putin fiabile, dar pot spune ca Toyota mea de 11 ani este fenomen, fara sa fac comparatii.

Stima domnilor.
__________________
"Soichiro Honda was turned down by Toyota Motor Corporation for a engineering job. He was jobless for a while and started making his own scooters at home. Encouraged by his neighbours, he later setup his own company – Honda Motor Corporation. "
Santon is offline   Reply With Quote
Old 28-09-12, 12:18   #535
NEo007

Stage 5
 
NEo007's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Masini personale:

Toyota Rav4 2006, 2.0 benzina, aprox. 100.000 km, cumparata de noua:
- schimbat in garantie coloana directie si discuri frana;
- celelalte reparatii se rezuma la schimbat amortizoare si inlocuit acumulatorul original, in rest doar benzina. Masina posibil sa ceara in viitor caseta noua directie.

Seat Leon Cupra 2009 (o putem considera germana), aproximativ 92.000 km, masina cu destule modificari dar intretinuta tip top, cumparata de noua:
- in garantie nu am schimbat nimic;
- alte reparatii: cea mai costisitoare a fost inlocuirea compresorului de clima (si cel original era Made in Japan, am pus Denso, tot made in Japan, diferiti senzori temperatura apa. La fix 3 ani de zile a murit bateria originala.
Pe partea de directie, suspensie, masina se prezinta impecabil la cei 90.000+ km, dar nici nu a vazut si nu o sa vada drumuri proaste.

Nu as putea sa formulez o parare legata de fiabiliatea modelelor avute, amandoua au mancat cam la fel de multi bani, pana la urma depinde foarte mult felul in care e intretinuta o masina, varsta si km pe care ii are.
NEo007 is offline   Reply With Quote
Old 28-09-12, 19:05   #536
Tibylica

Stage 3
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 78
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Bineee maaaaaa Am fost cu masina ( Nisan Almera) sa-i fac verificarea tehnica. Si trebuie sa-i schimb rulmentii la rotile din fata, si de pe o parte, si de pe cealalta. Plus sa repar rugina de la aripile din spate. An Romania m-ar costa cu totul intre 400 - 420 de euro. Aici in Viena ma costa 650 de euro. Deja a-mi pare rau dupa Bmw-u ala, pe care l-am avut. ( ( Si nevastamea si mecanicu mi-au zis cas fraier. Ca am dat Bmw-u si mi-am luat un Nisan. ( Amu asta e. Nu mai pot da timpul anapoi. Ma roade anauntru de numa.
Hahahaha superb!Tu acuma faci misto sau vorbesti serios? Mai bine luai un 320d de dupa 00 decat jafu ala din 97 tata!

Asa ca nu o mai dati voi cu "japoneza rulz" , 'germana rulz" si alte porcarii! Ca masina perfecta nu s a S-A inventat inca! oricare are sanse sa se strice, insa alea vechi sanse au mai mari! SI depinde si cum fu intretinuta mai baieti mai, pai eu tre' sa va invat acuma, zau?

Last edited by Tibylica; 28-09-12 at 19:09.
Tibylica is offline   Reply With Quote
Old 29-09-12, 06:56   #537
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Bineee maaaaaa Am fost cu masina ( Nisan Almera) sa-i fac verificarea tehnica. Si trebuie sa-i schimb rulmentii la rotile din fata, si de pe o parte, si de pe cealalta. Plus sa repar rugina de la aripile din spate. An Romania m-ar costa cu totul intre 400 - 420 de euro. Aici in Viena ma costa 650 de euro. Deja a-mi pare rau dupa Bmw-u ala, pe care l-am avut. ( ( Si nevastamea si mecanicu mi-au zis cas fraier. Ca am dat Bmw-u si mi-am luat un Nisan. ( Amu asta e. Nu mai pot da timpul anapoi. Ma roade anauntru de numa.
Pai tu ce ai vrea ma? sa te tina 300.000km discurile, rulmentii, bratele, bucsele, caseta de directie, cablul de la frana de mana Mai ziceam daca era o planetara, cutia de viteze sau altele.
Si cum naiba sa fie 2rulmenti +niste rugina pe aripi 650E? Rulmentii sigur nu-s mai mult de 60-70E ambii iar pt niste rugina in Romania rezolvi cu 100E asa ca las-o mai moale cu preturile astea si ca iti pare rau dupa bmw. La ala nu se duc rulmentii?
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 29-09-12, 12:50   #538
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Pai tu ce ai vrea ma? sa te tina 300.000km discurile, rulmentii, bratele, bucsele, caseta de directie, cablul de la frana de mana Mai ziceam daca era o planetara, cutia de viteze sau altele.
Si cum naiba sa fie 2rulmenti +niste rugina pe aripi 650E? Rulmentii sigur nu-s mai mult de 60-70E ambii iar pt niste rugina in Romania rezolvi cu 100E asa ca las-o mai moale cu preturile astea si ca iti pare rau dupa bmw. La ala nu se duc rulmentii?
Am uitat sa zic si de discuri si placute pe spate. Deci fi antena aici.
O bucata rulment pe fata - 65 de euro. Doua bucati 130.
1 buc disc pe spate - 39 de euro. Doua buc 78.
Placute pe spate - 43 de euro.
Munca la astea in Romania costa 70 de euro, si in Viena costa 140 de euro.
Rugina reparata costa in Romania 50 de euro. Aici in Viena costa 200 de euro.
Deci an total costa, daca l-as face in Romania - 371 de euro. Plus chitanta de verificare 60 de euro. In total e 431 de euro. Daca al fac in Viena costa 591 de euro. Plus 60 chitanta de verificare. An total 651 de euro. Deci Romania 430. Viena 650. Deci n-am mintit. Vezi cat ma costa mizilicurile astea ? An fine. Ma bucur ca numa mizilicuri am avut de schimbat. Ca de ar fi sa m-ii se duca injectoarele sau pompa de injectie de inalta. Atunci mi-as face cruce, si as zice ca in viata mea nu-mi mai trebuie japoneza. Daaaaaar.. masina are aproape 180 de mii de km, si inca se tine bine. Ca doara-i japoneza si tine cel putin 500 de mii de km. ( Ma refer la capitolul motorizare ). Si asta conteaza. Restu sant mizilicuri. La o masina nemteasca poate careva zice, ca are 180 de mii de km, si inca n-a avut nimica ? ( Ma refer la motorizare ). Ca o cunostinta de a mea are un Mertan C clase diesel, din '98, cu 130 sau 140 de mii de km, si i s-a dus pompa de injectie, care l-a costat 1100 de euro. ( reparatu, plus schimbat de ulei ). Asa ca, sa tac eu din gura, ca japoneza se tine destul de bine. Deci hai ca la urma tot nu-mi pare rau dupa japoneza. M-a enervat numa faptul ca am dat atatia bani pe mizilicuri.
Ce am observat la japoneza asta a mea, e ca, pe o strada, nu pot face o antoarcere completa dintr-o miscare. Cu Bmw-u o faceam. Ori ca, cand antorc complect de volan, rotatia e mai mica decat la Bmw. Ori ca japoneza are 4 usi, si e mai mare. Si Bmw-u avea 2 usi, si era mai scurta. Nu pot sa-mi dau seama. Deci mucles ca-i buna japoneza. Ca si motorizare, te tine toata viata.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 29-09-12, 21:21   #539
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

ia faceti un drum prin Afganistan, Sahara, Maroc, Senegal, Pakistan ...si sa-mi spuneti ce masini vedeti
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 29-09-12, 22:58   #540
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Toyboy View Post
ia faceti un drum prin Afganistan, Sahara, Maroc, Senegal, Pakistan ...si sa-mi spuneti ce masini vedeti
Asta-i la fel ca argumentul lui frantz cu benzinarele in SUA. Conjunctura economica, interesele zonale, parteneriatele comerciale, ele dicteaza "trendul", si in functie de ele ai sa vezi o piata plina de japoneze, de americane sau de europene...
aleks is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -