Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 29-07-10, 01:39   #226
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
avand in vedere ca afirmatia vine de la unu carea a facut un topic gt-r versus restul lumi.....n-am ce zice :d
ma orbeste. dar un lucru nu intelegi u, ca si fara jigniri se poate posta si ca NU SUNT FAN VAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Problema este ca nici eu nu sunt fan Honda, japoneze, BMW, germane, etc., cam pe fiecare categorie am niste preferinte, toti au si avantaje si dezavantaje, spre deosebire de tine unde tendintele sunt clare, dde multe ori total neargumentate sau stupid argumentate si nu sunt nici pe departe singurul care a obesrvat sau ti-a reprosat asta.

Cat despre topicul "GT-R vs restul" astept sa-mi dai replica pe topic cu o masina cu raport mai bun pret/performanta.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 01:45   #227
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

GTR, te rog eu, fii mai finut, eu inteleg ca esti biased rau japoneze dar totusi, cand vine omu' cu 3 exemple din casa, 2 de Benz si unul de VW, accepta-i-le daca tot acceptam asa chestii pe cuvant de onoare, eu stiam ca o masina rulata pe taxi isi arata fiabilitatea, acolo vede jde mii de km chit ca nu-i face in 20 de ani, vad ca l-ai descalificat scurt pe baiatu' taximetrist desi in Germania toate taxiurile sunt Mercedes nu Toyota si nici Honda. Deasemenea, VW4 si Mercedesu sprinter ala dubita nu sunt autoturisme dar accepti ca au motoare normale si transmisii care se gasesc si pe autoturisme? De ce "nu se pune" decat daca e japo si are un zilion de km, asta acceptand marturii olografe ca nu am inteles?

As fi curios sa imi dai un link cu manageru' de la Mercedes care recunoaste ca nu fac masini fiabile, sunt curios daca dupa respectiva declaratie a mai apucat 2 zile de job pana sa l dea afara consiliul de administratie.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 02:34   #228
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
GTR, te rog eu............................dministratie.
Tinand cont ca este vorba de 2 declaratii de ~2 si de ~5 ani o sa-mi ia ceva timp sa le gasesc, dar nu o sa uit.

Pana una alta studiaza articolul respectiv din 2007:

"Capacitatea sistemelor tehnice ale automobilelor de a funcţiona la parametri optimi a scăzut considerabil în ultimii ani.

Erori ale calculatoarelor de bord, sisteme de frânare defecte, probleme la sisteme de securitate precum ABS sau ESP, acestea sunt câteva dintre defectele cel mai des întâlnite la modelele actuale.

În prezent, maşina tinde să devină un fel de produs destinat consumului de masă, pentru că de multe ori asemănările dintre o maşină şi un hamburger sunt evidente. Ambele trebuie vândute într-un număr cât mai mare, pentru că altfel afacerea nu este prosperă.

Oricum, legat de prosperitatea industriei auto, circulă destule zvonuri în piaţă. Unii cunoscători ai industriei de profil spun că o maşină iese pe poarta fabricii cam la jumătate din preţul final. Cu alte cuvinte, o maşină ce costa 10.000 de euro în showroom, îl costă pe producător 5.000. Calculaţi diferenţa, o înmulţiţi cu sutele sau milioanele de unităţi vândute, şi mai mult ca sigur o să vă dea cu foarte multe zerouri.

Oricum, profitul obţinut de un constructor trebuie şi el împărţit cu furnizorii de subansamble. Totuşi, până la aflarea cifrelor reale, profitul realizat de un producător de pe urma unei maşini rămâne o simplă speculaţie. Nu profitul constructorilor auto ar fi principala problemă, ci faptul că, odată cu introducerea electronicii, uneori în proporţie mult prea mare, la maşinile moderne, numărul defecţiunilor a început şi el să se înmulţească destul de mult.

Dacă prin anii '80 sau '90, sisteme precum ABS sau ESP reprezentau nişte simple prescurtări pentru marea masă de iubitori ai automobilului, în prezent acestea sunt parte integrantă a oricărei maşini. Evident, producătorii spun că toate aceste sisteme nu fac decât să sporească gradul de securitate în utilizarea unui automobil, statisticile spun însă altceva.

Există studii de specialitate care arată că programele software au un rol tot mai important în maşinile moderne, în medie, valoarea acestora ajunge la aproximativ 9% din cea a maşinii. Asta în cazul variantelor normale, ca să le zicem aşa, pentru că în cazul vârfurilor de gamă, procentul creşte exponenţial. Asta pentru că într-o Dacia Logan vei găsi cam 5% electronică, faţă de nişte modele precum BMW Seria 7, ori Mercedes S Class.

Japonezii domină topurile de fiabilitate

Practic, toate funcţiile de confort sau de avertizare sunt vegheate de software, fie că vorbim de cruise control, senzorii de parcare, motor sau cutia de viteze. Cu cât funcţiile acestor componente sunt mai avansate, cu atât creşte pericolul apariţiei unor defecţiuni, exact ca la sistemele de operare ale calculatoarelor. Maşinile germane nu mai reprezintă chiar un etalon al fiabilităţii, cele franţuzeşti o duc din rău în şi mai rău, italienii au avut mai mereu probleme la acest capitol, în timp ce producătorii asiatici, precum japonezii sau coreenii, conduc detaşat în topul celor mai fiabile maşini.

Un clasament al ultimilor 10 ani din punctul de vedere al fiabilităţii arată, încă o dată, că maşinile japoneze domină categoric în preferinţele proprietarilor de autovehicule. Studiul a fost realizat de o companie de asigurări independentă din SUA, Warranty Direct, pe baza intrărilor în service pentru reparaţii. Cea mai bună maşină s-a dovedit a fi Honda Accord, producătorul japonez având alte modele plasate strategic. Civic pe locul 6 şi CR-V pe 8.

O poziţie surprinzătoare au ocupat Toyota Corolla, abia pe 91 şi Mazda MX6 pe 97, în timp ce MX5 s-a situat pe locul 3, iar alte două modele Mazda au intrat în top 20. Industria germană, cea mai apreciată după cea japoneză, are cel mai bine plasat reprezentant pe 25 - Mercedes SLK. S Klasse ocupa abia poziţia 90. Lista este închisă de Porsche Boxter (locul 100). Volvo conduce în ierarhia mărcilor suedeze cu S40, pe 15, în timp ce modelul cel mai apreciat de la Ford, Ka, stă pe 22.

De la francezi s-a remarcat Citroën Xsara, pe poziţia 26. Cu siguranţă fiabilitatea nu este atributul prin care Renault câştigă procente din piaţa auto românească. Cu toţii ştim că atributul este rezervat de maşinile japoneze şi de cele germane. Renault, cel mai vândut brand din România, este plin de probleme, mai grave sau mai puţin grave. Sunt notorii accidentele în care maşina se răsturna de câteva ori, se făcea armonică, iar airbagurile erau intacte. O vizită în service la Renault vă va convinge.

Renault, probleme pe mai toate planurile

În general, producătorul francez încearcă să scape de o poziţionare slabă în preferinţe, datorită reţelei de service, supraaglomerată, ce nu face faţă solicitărilor, renumelui de maşină puţin fiabilă, ce se răsfrânge asupra tuturor modelelor, şi nu în ultimul rând prezenţa maşinilor noi, cu rulaj de până la 10.000 kilometri, cu amortizoare căzute şi a problemelor la motor apărute chiar şi sub 40.000 de kilometri.

O altă problemă, la Renault, o reprezintă partea electrică a maşinii. Unul dintre cazuri este întâlnit la Clio III, care în perioada de rodaj, adică aproape 1.500 de kilometri, constat cu surprindere că se aprinde beculeţul de service pe bord, iar calculatorul afişează mesajul "Check Steering". Şi asta chiar dacă maşina se comportă perfect, volanul "mergând" bine. Pusă pe tester, mecanicii au ajuns la concluzia că lipsea din calculatorul de bord setarea de 0 a volanului şi asta a generat eroarea.

Nici mărcile germane nu scapă de hibe

Proverbiala fiabilitate a maşinilor germane începe să pălească odată cu trecerea timpului şi transformarea industriei auto într-una de consum, precum, să zicem, ce a băuturilor răcoritoare. Asă că nici mărcile "nemţeşti" nu scapă de "bube". Printre cele mai vândute maşini de pe piaţa românească este Volkswagen Passat. Vechiul model ce s-a bucurat de un succes răsunător, atât ca maşină nouă, cât şi second-hand. Şi cum Passat-ul a devenit "frate" cu românul, noua serie s-a bucurat şi ea de succes.

Noul Passat are o suită de probleme tehnice care nu fac decât să slăbească din prestigiul Volkswagen, de a fi un constructor de maşini fiabile. Poate o parte din vină o au furnizorii care, se pare, livrează subansamble de proastă calitate, dar, mai mult ca sigur, este şi vina producătorului. Pentru că vrea să-şi maximizeze profitul, prin alegerea celor mai ieftini furnizori, ce oferă produse de o calitate îndoielnică.

De aici rezultă o maşină-simbol, care a ajuns să "sufere" acut din această cauză. În multe cazuri, la revizia de 30.000 de kilometri, maşinile întâmpină o "mică" problemă: vibraţii destul de mari la ralanti. Te duci cu maşina în service, ţi se spune că nu este nimic grav, dar după un timp, cei de la service încep să facă poze pe sub maşină, în special în spate.

Dacă întrebi despre ce este vorba, răspunsul vine prompt, trebuie schimbată volanta, telescopul spate este scurs aproape tot. Şi asta la maşini de până în 30.000 de kilometri, care mai mult ca sigur că nu a fost folosită pentru a căra pietre, iar gropile din asfalt nu pot "interveni" asupra suspensiei chiar aşa de repede. Dacă întrebi oamenii din service, aceştia răspund cu nonşalanţă că sunt modele care vin şi la trei săptămâni cu telescoapele scurse, iar despre volantă, aceştia spun că este o problemă generală la Passat.

Marele noroc este că până în 30.000 de kilometri, bucşele, telescoapele, pivoţii se pot schimba în garanţie, evident, dacă sunt defecte de fabricaţie. Oricum, volanta este în garanţie până la 100.000 de kilometri sau doi ani. Nu vă culcaţi pe o ureche atunci când duceţi maşina în service, pentru că este proverbială "priceperea meseriaşilor".

Deci, cunoscând calitatea serviciilor din serviceurile româneşti, trebuie să staţi lângă maşină, să participaţi la schimbul pieselor, pentru că de multe ori mecanicii sunt cu gândul în altă parte. Una dintre variantele cele mai uzitate este de a "cunoaşte" pe cineva din interior, asta ca să nu bateţi toată ziua cărările la service.

Mărcile premium nu sunt ocolite de probleme de fiabilitate

De la o maşină care costă foarte mult, este normal să te aştepţi să nu ofere prea multe bătăi de cap şi să fie fiabilă. Din păcate, tehnologia avansată care echipează aceste maşini le face şi mai greu de întreţinut, fiind destul de dese situaţiile în care o limuzină îşi poate lăsa proprietarul în mijlocul drumului. Problema a fost constatată şi de publicaţia "Auto Bild", care au editat "Raportul de Calitate" pe 2007.

Din nefericire, constructorii premium germani au pierdut foarte mult la capitolul fiabilitate chiar în topul realizat de compatrioţii lor. Astfel, Audi şi Mercedes-Benz au intrat în clasament abia pe poziţia 11, unde sunt însoţiţi de marca populară din Germania, Opel şi de Smart.

Cea mai mare surpriză legată de mărcile premium din această ţară este aceea oferită de BMW, care a scăzut de pe locul 11 până pe 15, făcând, practic, rocada cu Mercedes. Bavarezii sunt urmaţi în top de Volkswagen, care se află pe locul 16 sau de Ford, care a scăzut de pe 16 pe 19.

Nemulţumirile din ce în ce mai mari ale clienţilor cu privire la fiabilitatea modelelor construite i-au determinat pe giganţii premium germani să-şi revizuiască serios gama de produse. Mercedes-Benz, care în urmă cu 20 de ani reprezenta un adevărat etalon de fiabilitate, fiind considerată maşina care îi supravieţuieşte proprietarului, a avut multe probleme în ultimii ani.

Ca să mai şteargă din imaginea proastă căpătată în ultimul timp, nemţii au anunţat îmbunătăţirea şi perfecţionarea maşinilor şi a proceselor de producţie. Astfel, odată cu lansarea noilor S-Klasse şi C-Klasse, constructorul din Stuttgart a declarat că problemele sale de fiabilitate au luat sfârşit. Asta rămâne de constatat odată cu trecerea timpului. "
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 02:44   #229
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Foarte neinteresant articolul, stiam ca a scazut calitatea masinilor dupa 2000 la toata lumea nu numai la germani. Ce nu spune nimeni este ca masinile japoneze sunt cele mai bune de pe internet, in viata reala nu prea isi ia nimeni. Iar cei care totusi isi iau in secunda 2 incep sa arunce cu rahat in alea germane(exact ca in reclamele pe care le blamez, alea la Nissan si la Toyota) . Nu te mai stresa cu declaratiile alea, nu sunt chiar atat de curios. In 2009 si 2010(dupa ce au declarat in 2008 ca o sa revina la calitatea care i-a facut legendari) Mercedes au urcat mult in topul JD Power in timp ce Lexus au scazut sub Benz. Deci fac treaba nemtalaii, don't worry. Sa nu mai zic de scandalul de la Toyota Lexus care au inceput cu recallurile de anul trecut(in urma scandalurilor din presa nu ca le-ar fi facut de buna voie) deci nu mai sunt nici orezarii cum au fost.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 02:53   #230
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
GTR, te rog eu, fii mai finut, eu inteleg ca esti biased rau japoneze dar totusi, cand vine omu' cu 3 exemple din casa, 2 de Benz si unul de VW, accepta-i-le daca tot acceptam asa chestii pe cuvant de onoare, eu stiam ca o masina rulata pe taxi isi arata fiabilitatea, acolo vede jde mii de km chit ca nu-i face in 20 de ani, vad ca l-ai descalificat scurt pe baiatu' taximetrist desi in Germania toate taxiurile sunt Mercedes nu Toyota si nici Honda. Deasemenea, VW4 si Mercedesu sprinter ala dubita nu sunt autoturisme dar accepti ca au motoare normale si transmisii care se gasesc si pe autoturisme? De ce "nu se pune" decat daca e japo si are un zilion de km, asta acceptand marturii olografe ca nu am inteles?

As fi curios sa imi dai un link cu manageru' de la Mercedes care recunoaste ca nu fac masini fiabile, sunt curios daca dupa respectiva declaratie a mai apucat 2 zile de job pana sa l dea afara consiliul de administratie.
Si poate ar trebui sa-ti explic urmatoarele:

1.Masinile de transport gen VW 4 si Transporter sunt gandite ca masini intens, sunt exemple si in Romania de masini de gen care trebuie sa faca fata la cca. 1000 km/zi, sunt masini gandite initial pentru marfa, deci nu intra si nu au legatura cu categoria autoturisme si nici vorba de aceleasi transmisii si subansamble.

2. Nu numai motoarele inseamna fiabilitate, ci si tren de rulare, electrica, electronica, finisari interioare, etc.

3. Normal ca nu o sa bag in seama exemplul lui cu Opel cand Opel nu a intrat in viata lui in vre-un top de fiabilitate si cat cunoastem toti posesori de Opel care nici nu se plang dar nici nu se pot lauda cu fiabilitatea masinilor lor cat despre Mercedes te invit pe forumurile Mercedes din Germania si Romania sa citesti cu ochii tai problemele generale de fiabilitate ale lui E-Class.

4.Fiabilitatea nu se rezuma numai la nr. de km ci si la uzura cauzata de timp, este foarte mare diferenta intre o masina care a facut 300 k de km in 2 ani cu una identica care a facut acesti km in 10 ani.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 03:01   #231
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Foarte neinteresant articolul, stiam ca a scazut calitatea masinilor dupa 2000 la toata lumea nu numai la germani. Ce nu spune nimeni este ca masinile japoneze sunt cele mai bune de pe internet, in viata reala nu prea isi ia nimeni. Iar cei care totusi isi iau in secunda 2 incep sa arunce cu rahat in alea germane(exact ca in reclamele pe care le blamez, alea la Nissan si la Toyota) . Nu te mai stresa cu declaratiile alea, nu sunt chiar atat de curios. In 2009 si 2010(dupa ce au declarat in 2008 ca o sa revina la calitatea care i-a facut legendari) Mercedes au urcat mult in topul JD Power in timp ce Lexus au scazut sub Benz. Deci fac treaba nemtalaii, don't worry. Sa nu mai zic de scandalul de la Toyota Lexus care au inceput cu recallurile de anul trecut(in urma scandalurilor din presa nu ca le-ar fi facut de buna voie) deci nu mai sunt nici orezarii cum au fost.

Problema cu propietarii masinilor japoneze o sa o intelegi atunci cand o sa mergi mai mult cu o masina japoneza (dar nu o corcitura slaba).
Sa nu-ti faci probleme ca nu apreciez sau ca nu ma bucur de masinile germane, ba dimpotriva si daca pun toate clasele la socoteala clar germanii castiga si aici nu ma refer la fiabilitate ci la alegerile mele.

Noapte buna, mai vorbim ca mai am putine ore de somn.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 09:15   #232
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

nissan la ce categorie intra?
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 11:17   #233
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
nissan la ce categorie intra?
la categoria corcitura maidanezo-renaulto-japonezoaica ))
mai putin daca este vorba despre sectiunea GT-R sau Skyline :P
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 14:47   #234
StoRo

Stage 3
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 75
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Eu tot cu germanele votez, nu imi place deloc ce fac japonezii astia.
StoRo is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 15:23   #235
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
nissan la ce categorie intra?
Pai depinde de divizie si ce implica strict Nissan.

Daca vb de gama low cost au modele medii in fiabilitate, ei nu prea au avut reclamatii de fiabilitate decat la Micra si X-Trail, in rest au stat destul de bine, ba chiar foarte bine daca vorbim de divizia Infinity.

Quote:
Originally Posted by StoRo View Post
Eu tot cu germanele votez, nu imi place deloc ce fac japonezii astia.
Ia zi tu ce fac japonezii astia de te deranjeaza pe tine.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 16:05   #236
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Nissan au probleme majore sau au avut la flagshipul lor, Maxima, din 98 incolo ar fi trebuit sa faca recall sa schimbe niste bobine de inductie, nu au facut-o, tipic orezar si si-au dat cu firma in cap. La modelele pana prin 98 nu au avut aceasta problema, stiu pentru ca ma batea gandu' sa mi iau un Maxima 3.0 V6 si am studiat fenomenu'.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 19:47   #237
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Nissan au probleme majore sau au avut la flagshipul lor, Maxima, din 98 incolo ar fi trebuit sa faca recall sa schimbe niste bobine de inductie, nu au facut-o, tipic orezar si si-au dat cu firma in cap. La modelele pana prin 98 nu au avut aceasta problema, stiu pentru ca ma batea gandu' sa mi iau un Maxima 3.0 V6 si am studiat fenomenu'.
Esti chiar stupid uneori, M3 E46 a avut probleme de ungere a motoarelor faricate in perioada October 2001 - February 2002 (adica crapa motorul) mult mai grav decat niste bobine amarate, recall ZERO.
Cazuri sunt la toate brandurile, mai mult sau mai putin importante sau costisitoare, gaseste ceva mai plauzibil decat un Nissan Maaxima care nu este flagship-ul lor, flagship-ul lor este Infinity.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 19:57   #238
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Dude, la Nissan, Maxima este flagshipul. Infinity este alta divizie, asta 1 la mana. 2 la mana,ai probleme de personalitate grave si un ton inacceptabil pe un forum de oameni civilizati. 3 la mana, problema de la Nissan nu a fost remediata in 5 luni cum au facut BMW, a durat vreo 4 sau 5 ani si nu este deloc ceva banal:

Over six months ago. It got the engine light on. My wife and I brought it to the original dealer for fix. They said there is a coil was bad, but they don't know which one yet. Therefore they suggest do a 60K turn up ($950.00). They told me next time when the engine light come back then they will replace that coil to save money for us. After that we start experience engine knocking and shutdown engine. Begun with the cold weather. It hard to start, had to keep the acceleration up for for than 10 min otherwise it stop the engine. Then when at the intersection waiting for green light. I can feel the engine car misfires randomly. We brought to the dealer again and they replace one coil (don't remember which one). After brought the car home, the car still has the cold start problem and engine misfires. We brought the car back to the dealer again a few week later. They replace all the coils. Take the car home. The next day the symptoms are still there.

The car back to the dealer again. My wife demand put the old coils back and the car still running after the test.

But the next day the car still got back to the same problems. A few days later we brought the car back to the dealer. They said it was the transmission problem. We OK-ed for replace it. The next days the symptom came back. We report it to the dealer and brought it back to them. Because there was no engine light and their diagnostic didn't find any problem. They suggest us to take car back and use it until it shows up the engine light. Since then we have been using the car with the same simptom of misfires without any engine light indicator. I would like to mentioned that we live in Minnesota, the car problems started since late December, specially during that month through March. After the cold weather, only the engine misfire is still remain. But I bet when the cold weather come. The hard start engine will show up also. We currently don't know what to do with the problem. Still finding the best possible solution without the rip off from the dealer.

Last edited by a3ds; 29-07-10 at 19:59.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 20:16   #239
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

nissan navara. multi proprietari se vita de zdranganitul bordului dupa cateva mii e km, volanta care mai nou e buba principala la nissan si minune "Navara s-a descurcat foarte prost din cauza declansarii inatrziate a airbag-urilor pentru pasageri si a obtinut doar jumatate de stea"
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 29-07-10, 21:36   #240
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Dude, la Nissan, Maxima este flagshipul. Infinity este alta divizie, asta 1 la mana. 2 la mana,ai probleme de personalitate grave si un ton inacceptabil pe un forum de oameni civilizati. 3 la mana, problema de la Nissan nu a fost remediata in 5 luni cum au facut BMW, a durat vreo 4 sau 5 ani si nu este deloc ceva banal:

Over six .......................the dealer.
Stupid (adesea adverbial) = lipsit de sens, ceea ce ai facut si acum cu o poveste izolata care nu are nici un fel de relevanta.
Daca o sa dai pe GOOGLE "bmw m3 e46 engine failure" o sa gasesti sute de articole inclusiv unele aparute in presa, ce mi-ai dat tu nu prea am gasit pe Google.
Reparatia M3-ului nu costa decat 14000 de EURO, in cazul in care aveai ghinionul sa treaca perioada de garantie sau sa te lasi pacalit de dealer.

Infinity este flagship-ul Nissan cum Lexus este flagshipul Toyota si Acura flagship-ul Honda.

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
nissan navara. multi proprietari se vita de zdranganitul bordului dupa cateva mii e km, volanta care mai nou e buba principala la nissan si minune "Navara s-a descurcat foarte prost din cauza declansarii inatrziate a airbag-urilor pentru pasageri si a obtinut doar jumatate de stea"
Stiu, astea intr-adevar sunt probleme reale, cunoscute si remediate cam tarziu.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -