Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 28-08-10, 20:34   #271
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Eu am pus masinile care ma interesau pe mine. Iar daca puneam peste 50k nu gaseam nimic, sunt masini noi. Mie mi se pare interesant ce spun cei de la DEKRA despre masini, care sunt punctele slabe, medii pe industrie, probleme punctual la motor/sasiu/directie, nu doar niste cifre aruncate asa, honda nambar oan restu praf.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

Last edited by a3ds; 28-08-10 at 20:36.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 28-08-10, 20:50   #272
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Eu am pus masinile care ma interesau pe mine. Iar daca puneam peste 50k nu gaseam nimic, sunt masini noi. Mie mi se pare interesant ce spun cei de la DEKRA despre masini, care sunt punctele slabe, medii pe industrie, probleme punctual la motor/sasiu/directie, nu doar niste cifre aruncate asa, honda nambar oan restu praf.
Acum sa fim cinstiti, masini ca vechile Mercedes "Cobra" W123, sau S- W126 nu o sa mai vedem sa se construiasca vre-odata si mai mult ca sigur ca si japonezii o iau pe urmele europenilor, adica calitate buna dar fara exces
Mai nou coreenii merg pe reteta japonezilor, preturi bune, dotari bune, siguranta si fiabilitate din ce in ce mai mare si asta pana ajung in varf, dupa "se dau si ei pe brazda".

Asa am un prieten acre are BMW E90 320D si pana la 150 k de km (80k mersi in RO) nu a calcat in service decat pentru revizii si 2,3 fleacuri si nici nu o menajeaza prea mult. Probabil ca nu sunt referinta in segment cei de la BMW cu seria 3 dar clar sunt in topul fiabilitatii si mai nou AUDI si Mercedes imbunatatesc si ei calitatea. Asta este cea mai buna parte a concurentei japonezilor si mai nou a coreenilor, ca nu i-au lasat sa se culce pe o ureche prea mult. Oricum fiabilitatea BMW a domniat concurenta germana in ultimii 10-15 ani. De acum incolo e batalia mai mare si foarte bine, asta este spre binele consumatorului.

Last edited by GTR; 28-08-10 at 20:52.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-08-10, 20:53   #273
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Asta ma gandeam si eu, concurenta pe care o fac orezarii nu poate sa duca decat la chestii bune pentru noi, end userii. Si eu am un amic cu e90 320d, am si mers cu masina, e foarte misto. O are de vreo 2 ani,nu am idee cati km a facut cu ea si tot asa, nici o problema, masina de zi cu zi, nu s-a plands de absolut nimic desi omu' este chichiricios rau.

Revine incet incet calitatea legendara a nazistilor, np, si americanii sunt in directia cea buna, pacat ca se termina petrolu'
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 28-08-10, 21:21   #274
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

problema mare e ca toyota a dat un comunicat de presa in care spunea ca vor reduce cu 30% bugetul pentru distribuitorii lor de piese si implicit acestia vor reduce calitatea, honda merge din rau in mai rau pe perioada crizei, nissan (a se citi renault) e varza. saab, si volvo sau dus, opel a cam inceput sa traga rateuri...de fiat si renault nu are rost sa vorbim. am ramas umit de cum sau clasat cei de la citroen in testele de fiabilitate.singurii care au mers pe plus pe perioada crizei sau la inceput cel putin au fost vag-istii. sa speram ca or sa profite de acest avantaj.
citisem pe un alt forum despre materialele folosite si am ramas surprins sa citesc, ca orezarii au inceput sa bage foarte multi bani in dezvoltarea si cercetarea pentru noi materiale si mai putin pentru dezvoltarea in sine a noilor generatii de automobile, si culmea chiar cumparau patente de la rusi si nemti.(nu ma puneti sa postez iar linkuri ca nu salvez orice site la care ma uit si mi-e sila sa caut)
acum sa vedem ce va fii pe viitor.
o alta piata care vine tare din urma parerea mea este cea americana.din punctul meu de vedere au un pret corect pentru ce ofer si vad ca sunt interesati sa intre tare pe piata europeana
edit: cred ca toti marii constructori scot pe piata o anumita masina mai mult pt reclama. ex f1, veiron, s2000 etc etc, masini care targetul lor nu cred ca este neaparat profitul
asa citisem si despre gti, tipe r, opc. ca dintre acestea 3 singurul care a reusit sa scoata profit a fost gti-ul printrun numar mai mare de vanzari (asta acumuland costurile de dezvoltare, liniile de asamblare, reclama si tot tacamul)

Last edited by vacaroz; 28-08-10 at 21:23.
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 28-08-10, 21:34   #275
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Pai de asta respect eu Porsche, la ei cea mai slaba masina are mai multi cai decat varful de gama de la Honda (pe acolo in orice caz ) si costa ceva mai mult cu 10%, ma refer la boxster, restul modelelor costa de 2,3 sau 4 ori mai mult si sunt pe profit dintotdeauna ca si companie, ii doare la banana de criza economica si orice. Nu stau in vanzari de dricuri si de masini de consum ca sa scoata un supermodel sub costul de productie ca sa isi faca reclama.(prietenii stiu la ce ma refer ).

La fel de smecheri sunt si Ferrari dar nu stiu cat de bine o duc cu vanzarile, oricum sunt departe de Porsche care vand zeci de mii de masini pe ani si toate numa' una si una .
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 30-08-10, 17:10   #276
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Exact toate una si la fel de 10 ani nimic schimbat in design doar facelift-uri.
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 30-08-10, 18:01   #277
Stage1

Stage 5
 
Stage1's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 551
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Revine incet incet calitatea legendara a nazistilor, np, si americanii sunt in directia cea buna, pacat ca se termina petrolu'
http://www.ziare.com/economie/stiri-...torului-991638
Stai linistit, inca 50 de ani sunt garantati fara batai de cap, ajungi la 70 de ani ca mos, sa ai tehnologia petroliera la dispozitie...
Intotdeauna am fost inventivi, intotdeauna s-au inventat lucruri din ce in ce mai bune, chiar daca incet se va renunta la petrol, se vor gasii resurse mai bune, pentru inlocuirea acestuia.
In legatura cu fiabilitatea, mi-a palcut replica lui GTR, citez ,,Mai nou coreenii merg pe reteta japonezilor, preturi bune, dotari bune, siguranta si fiabilitate din ce in ce mai mare si asta pana ajung in varf, dupa "se dau si ei pe brazda". ", se zice ca istoria se repeta, de acolo vorba cu greselile, macar alea sa nu se repete.
Quote:
Exact toate una si la fel de 10 ani nimic schimbat in design doar facelift-uri.
intradevar, ,,doar" facelift-uri. Daca e39 si e60 sunt atat de asemanatoare...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	116
Size:	196.6 KB
ID:	1633002  
__________________

The power within you...
Stage1 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-10, 18:59   #278
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Stage1 View Post
http://www.ziare.com/economie/stiri-...torului-991638
Stai linistit, inca 50 de ani sunt garantati fara batai de cap, ajungi la 70 de ani ca mos, sa ai tehnologia petroliera la dispozitie...
Intotdeauna am fost inventivi, intotdeauna s-au inventat lucruri din ce in ce mai bune, chiar daca incet se va renunta la petrol, se vor gasii resurse mai bune, pentru inlocuirea acestuia.
In legatura cu fiabilitatea, mi-a palcut replica lui GTR, citez ,,Mai nou coreenii merg pe reteta japonezilor, preturi bune, dotari bune, siguranta si fiabilitate din ce in ce mai mare si asta pana ajung in varf, dupa "se dau si ei pe brazda". ", se zice ca istoria se repeta, de acolo vorba cu greselile, macar alea sa nu se repete.

intradevar, ,,doar" facelift-uri. Daca e39 si e60 sunt atat de asemanatoare...
Daca nu sti sa citesti nu te mai baga, unde am spus eu ceva de BMW??? Era vorba de Porsche...
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 30-08-10, 20:46   #279
Stage1

Stage 5
 
Stage1's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 551
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Daca nu sti sa citesti nu te mai baga, unde am spus eu ceva de BMW??? Era vorba de Porsche...
Da, m-am grabit si n-am citit tot, scuze.
Totusi, la Porche, asta-i tot farmecul, asa a fost mereu, sa-si pastreze ,,chipul", nu bag mana-n foc, dar cred ca daca l-ar schimba, s-ar duce in groapa.
Stage1 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-10, 23:59   #280
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Stage1 View Post
Da, m-am grabit si n-am citit tot, scuze.
Totusi, la Porche, asta-i tot farmecul, asa a fost mereu, sa-si pastreze ,,chipul", nu bag mana-n foc, dar cred ca daca l-ar schimba, s-ar duce in groapa.
atunci dc pt porsche e buna aceasta ambitie de a pastra aceeasi forma aceleasi linii si pt bmw sau audi nu? aici nu va inteleg eu.... daca ai aceeasi caroserie ca si in perioada celui de-al 2-lea razboi mondial si e placuta pt ochi ce mai conteaza?
din cate stiu eu multi sau chinuit sa schimbe denumirea si infatisarea unei masini datorita rateurilor care le-au tras
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 31-08-10, 16:43   #281
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

E fantastic de relativa treaba sa spui care dintre categoriile de mai sus de masini sunt mai fiabile.....daca e sa vb de electrica(pt ca practic numai aia se strica la o masina, si din vina la aia se mai strica si restul) din cate am vazut chestiile electronice japoneze sunt intr-adevar mai fiabile.....adica Mitsubishi si Akai cam bate Bosch sau Siemens
Daca ar fi vb de motociclete, atunci raspunsul ar fi si mai simplu: "Japo rules"
.....la cata forja ia cate un ss de 600 sau chiar si un 750 sau miar si merg ca noi dupa 100mii km(ca acuma doar nu o sa credeti ca aia 30-40mii cand sunt la vanzare sunt majoritatea reali) si mai mult, cu intretinere minima!

Cat priveste strict un set motor, parca as inclina spre germane, dar nu-s sigur....
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 31-08-10, 18:02   #282
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

La Toyota, sezonul rechemarilor in service inca nu s-a terminat : Toyota to recall 1.13 million Corollas and Matrix over electronic problems
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 31-08-10, 20:28   #283
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
La Toyota, sezonul rechemarilor in service inca nu s-a terminat : Toyota to recall 1.13 million Corollas and Matrix over electronic problems
Ha. pe tema asta se face tam tam acum, oricum faza cu pedala s-a dovetit o facatura anti Toyota.
Da si tu un search sa vezi cum aproape toti producatorii fac recall. Inca Toyota sufla si in iaurt acum da pe VAG il doare undeva de problemele pe care le au, ca de... La EOS ploua in absolut toate si nu a auzit nimeni de recall, de problema trapelor la Q7, la Mazda problemele noului motor diesel, casetele de directie de la Grande Punto si exemple sunt cu sutele dar tapul ispasitor normal este Toyota, ca doar era nr.1 si trebuia sa i se dea la capatana.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 31-08-10, 21:16   #284
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Asta vroiam sa zic si eu, faptul ca un producator face recall nu e un lucru rau ci e bun, rezolva anumite probleme pe gratis. Daca cineva crede ca producatorul care nu face recall este mai bun ca ala care a facut e cel putin NAIV, probleme exista peste tot dar un brand serios si le rezolva, altii se fac ca ploua la unele, la altele nu. Faptul ca astia cheama anumite masini in service si le repara gratis este excelent, probleme au existat la toti dar nu toti au avut bunul simt sa faca asta.

Apropo, ce probleme are Q7 cu trapa ?
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 01-09-10, 04:46   #285
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default cam asta e cu JD Powers

http://www.thetruthaboutcars.com/the...bility-survey/

I conduct a car reliability survey at TrueDelta.com. Since we promptly update our results four times a year, we can report on new models ahead of anyone else. Last year, we announced that the 2009 Jaguar XF was faring poorly. This provoked a blistering backlash from owners at a particular Jaguar forum. In the end, threads on reliability were deleted and future ones all but banned in the interest of preserving what remained of the UK auto industry.


The outraged owners argued that TrueDelta’s results could not be correct, since Jaguar had just been declared the most dependable make by J.D. Power. I pointed out that the VDS covers the third year of ownership, 2006 in that case, and that Jaguar had discontinued, redesigned, or replaced every model in its line save the XJ in the interim. So the results did not apply to the XF, or the current XK for that matter.

Well, J.D. Power has now released the 2010 Vehicle Dependability Survey (VDS), which covers 2007s in their third year of ownership, and, as predicted, the redesigned XK has, all by its lonesome, sunk Jaguar’s ranking from 1st to 23rd. And it’ll only get uglier once the XF is reflected in these stats in another two years.


Many car buyers, though, are much more interested in how cars fare after the 3/36 warranty ends. J.D. Power has no information for them, hoping that car buyers will accept third-year problem frequencies as a sufficient indicator of how a car will perform over the long haul. Unfortunately, in many cases it is not. TrueDelta’s data suggest that all too often cars take a turn for the worse either soon after the warranty ends or after 100,000 miles.

As usual, the public gets brand-level scores rather than model-level scores from J.D. Power. Brand-level scores are of limited use for a car buyer, and can actually misinform as much as they inform. After all, people don’t buy the entire line. They buy a particular model. And the scores of models can vary widely within a brand.

Much is made of which brands did better this year (Porsche, Lincoln), and which did worse (Jaguar). Well, as noted above, the brand averages can be heavily influenced by the introduction of a single new design or the absence of a single old design.

For these and other reasons a focus on model-level scores would be much more valid and useful.

Also worth noting: as in the past most makes are tightly bunched around the average, 155 problems per 100 cars this year. Consumer Reports considers any score within 20 percent of the average in its own survey to be “about average.” Applying this metric to J.D. Power’s results, 21 of the 36 brands are “about average.”

Also worth noting: as in the past most makes are tightly bunched around the average, 155 problems per 100 cars this year. Consumer Reports considers any score within 20 percent of the average in its own survey to be “about average.” Applying this metric to J.D. Power’s results, 21 of the 36 brands are “about average.”

J.D. Power notes that for Cadillac, Ford, Hyundai, Lincoln, and Mercury perceptions of reliability lag reality. No surprise, since (as I’ve found all too often) people often judge (and more often than not reject) data based on how these data fit their perceptions rather than judging their perceptions based on how they fit the data.

J.D. Power’s explicit solution: convince consumers of gains in reliability. The implicit solution: pay to include VDS results in your ads. But are perceptions based on the VDS any more likely to be correct? Or, as seen in the Porsche and Jaguar cases, are they just as often part of the problem?

Last edited by a3ds; 01-09-10 at 04:53.
a3ds is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -