VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
|
371 |
54.80% |
08-09-10, 02:05
|
#331
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by GTR
Adevarul este ca multi, majoritatea chiar vorbesc in absoluta necunostinta de cauza. Eu in primii 8 ani de soferie nu am avut decat frantuzoaice, italience si predominat nemtoaice, ulterior printre alte europene au fost si cateva japoneze. Abea atunci cand deti si conduci mai mult timp o japoneza incepi sa-i cunosti atuurile si fiabilitatea. Per total nu pot spune ca masinile japoneze sunt superioare nemtestilor dar anumite modele au anumite atuuri de necontestat. Sunt categorii in care as alege japoneza fara vre-un regret dar sunt mai multe categorii in care nemtoaicele sunt clar alegerea potrivita asta si prin prisma faptului ca nemtii acopera mai bine decat japonezii atat gama de modele cat si gama de motorizari iar in ultimii ani progresul nemtilor a fost clar superior progresului japonezilor.
Concurenta este benefca noua si sunt sigur ca japonezii sunt cei care au ridicat stacheta iar nemtii au fost obligati sa contraatace si o fac bine.
|
nu la asta ma refeream ci la faptul ca altii vin sa se ia de unii care fac off topic si ridica in slavi nemtoaicele in exemplul de fata printr-o aroganta nejustificata si spun si fraze de genul.ce stii tu ce e o japoneze, ce stiu aia cu ce se mananca. voi bmw sforta, sau bmw fansboy etc etc. toti avem dreptul sa avem o marca la inima. deea e ca desi unii fac off-topic vin altii sa faca pe desteptii lafel de off topic
|
|
|
09-09-10, 12:31
|
#332
|
Stage 2
Join Date: Sep 2008
Posts: 51
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by vacaroz
nu la asta ma refeream ci la faptul ca altii vin sa se ia de unii care fac off topic si ridica in slavi nemtoaicele in exemplul de fata printr-o aroganta nejustificata si spun si fraze de genul.ce stii tu ce e o japoneze, ce stiu aia cu ce se mananca. voi bmw sforta, sau bmw fansboy etc etc. toti avem dreptul sa avem o marca la inima. deea e ca desi unii fac off-topic vin altii sa faca pe desteptii lafel de off topic
|
Eu atat zic sunt posesorul unei masini facute de NEMTI cu motor de JAPONEZA - asa vine din fabrica si este Smart ForFour - nu stiu de ce au scoso din fabricatie pentru ca era combinatie ideala eu o am de 60mii mers numai in tara si nu am schimbat nimik la ea nu bate nu troncane motorul e impecabil !!!
|
|
|
30-10-10, 10:53
|
#333
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Toyota recupereaza in secret propriile autovehicule pentru a le ascunde defectiunile fata de public
In incercarea de a ascunde defectiunile propriilor masini, Toyota a recuperat in secret de la cumparatorii din S.U.A. autovehicule cu probleme la sistemul de franare, informeaza Reuters.
Contractul de rascumparare include acorduri stricte de confidentialitate prin care cumparatorilor initiali le este interzisa divulgarea informatiilor privitoare la defectiunile masinilor.
De asemenea, o reclamatie aduce la cunostinta faptul ca inclusiv tehnicienii si managerii Toyota Motor Corp au constatat defectiuni la sistemul de franare, asemenea celor semnalate de clienti.
Reprezentantii Toyota au declarat joi ca au recuperat autovehiculele de la clientii care au reclamat defectiuni, insa au procedat astfel pentru a efectua o serie de analize amanuntite asupra acestor masini.
De curand Toyota a anuntat ca va rechema in service 1,5 milioane de masini pe plan mondial pentru posibile probleme la sistemul de franare unde pot aparea scurgeri ale lichidului de frana. Jumatate dintre masinile rechemate sunt din SUA, 40% sunt din Japonia, iar circa 3% sunt din Europa, noteaza AFP. Imaginea Toyota a avut mult de suferit dupa un recall masiv de 10 milioane de masini la inceputul anului.
|
|
|
02-11-10, 18:14
|
#334
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
nici nemtii, dar nici japonezii nu incearca sa le faca cat mai fiabile si cu asta am spus totul.
|
|
|
02-11-10, 20:27
|
#335
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by ZAUBER
nici nemtii, dar nici japonezii nu incearca sa le faca cat mai fiabile si cu asta am spus totul.
|
Noi vrem sa-i scapam de tablele pe 4 roti si ei ne mintesc cu nonsalanta....si mai si dai o caruta de bani pt minciuna aia!
|
|
|
27-11-10, 18:56
|
#336
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Desi nu este exact on topic, spune mult despre amploarea recall-ului facut de toyota ... si despre faptul ca nu cred ca potentialii clienti o mai percep ca pe cea mai fiabila marca de masini ... Eu zic ca mitul asta cu suprematia japoneza a inceput sa se cam risipeasca ...
P.s. Eu am stapanit o Toyota Camry model US si nu am fost neaparat surprins placut de fiabilitate ...
Last edited by UNLORD; 27-11-10 at 18:59.
|
|
|
27-11-10, 22:13
|
#337
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Desi nu este exact on topic, spune mult despre amploarea recall-ului facut de toyota ... si despre faptul ca nu cred ca potentialii clienti o mai percep ca pe cea mai fiabila marca de masini ... Eu zic ca mitul asta cu suprematia japoneza a inceput sa se cam risipeasca ...
P.s. Eu am stapanit o Toyota Camry model US si nu am fost neaparat surprins placut de fiabilitate ...
|
Ar trebui sa faci o mare diferenta intre modelele de SUA si cele de Europa. Multe masini japoneze se fac in yeni, una din Europa de 23k de eur este 20k de $echivalentul a 15k de eur, cam greu sa nu faca economie. Acolo nu se lovesc de pretentile europene, pentru ca majoritatea masinilor americane nu sunt deloc rafinate.
Dupa cum cred ca stii, in Europa reall-urile Toyota s-au "numarat pe degete".
Eu am vazut diferente mari intre Cayenne, BMW si Mercedes de SUA si cele de Europa, la Toyota de ce nu ar fi?
|
|
|
28-11-10, 14:07
|
#338
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by GTR
Ar trebui sa faci o mare diferenta intre modelele de SUA si cele de Europa. Multe masini japoneze se fac in yeni, una din Europa de 23k de eur este 20k de $echivalentul a 15k de eur, cam greu sa nu faca economie. Acolo nu se lovesc de pretentile europene, pentru ca majoritatea masinilor americane nu sunt deloc rafinate.
Dupa cum cred ca stii, in Europa reall-urile Toyota s-au "numarat pe degete".
Eu am vazut diferente mari intre Cayenne, BMW si Mercedes de SUA si cele de Europa, la Toyota de ce nu ar fi?
|
Culmea e ca mitul de cea mai fiabila marca a venit de peste ocean ... In europa numeri pe degete recallurile si in cazul multor marci europene. Iar ponderea lor este mult mai mica decat in US, deci si mai greu observabila. Ideea de recall, nu e neaparat un lucru rau si e scuzabila dar cand ajungi la cifre astronomice, ai probleme de siguranta rutiera, mai scoate si presa niste mici ascunzisuri etc, indica faptul ca ei ca si politica corporatista, si-o cam luasera in cap si se si lacomisera ... Cu toate astea, fiind japonezi, nu m-as mira ca in cativa ani sa redevina ceea ce poate au fost, desi eu zic ca perioada lor de gratie a fost prin anii 90. Cel mai ciudat (ca si politica - pe care nu o inteleg) este faptul ca au reusit sa scoata in 2000 un model de masina sport, mai prost, mai necarismatic, mai putin performant, mai nerafinat decat modelele de generatile trecute (anii sf80 - 9x) - Celica.
|
|
|
28-11-10, 18:23
|
#339
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Culmea e ca mitul de cea mai fiabila marca a venit de peste ocean ... In europa numeri pe degete recallurile si in cazul multor marci europene. Iar ponderea lor este mult mai mica decat in US, deci si mai greu observabila. Ideea de recall, nu e neaparat un lucru rau si e scuzabila dar cand ajungi la cifre astronomice, ai probleme de siguranta rutiera, mai scoate si presa niste mici ascunzisuri etc, indica faptul ca ei ca si politica corporatista, si-o cam luasera in cap si se si lacomisera ... Cu toate astea, fiind japonezi, nu m-as mira ca in cativa ani sa redevina ceea ce poate au fost, desi eu zic ca perioada lor de gratie a fost prin anii 90. Cel mai ciudat (ca si politica - pe care nu o inteleg) este faptul ca au reusit sa scoata in 2000 un model de masina sport, mai prost, mai necarismatic, mai putin performant, mai nerafinat decat modelele de generatile trecute (anii sf80 - 9x) - Celica.
|
1.Mitul de fiabilitate a venit in Europa din Europa, mai orecis de la Toyota Corolla care a fost desemnata 3 ani la rand cea mai fiabila masina.
2.Nu conteaza numarul de bucati vandute, statistica se face procentual.
3.In Europa problema este ca nu fac recall pt. ca nu exista legislatie, altfel ai vedea cu miile la foarte multe marci.
4. Daca ai fi fost la zi cu informatiile ai fi vazut ca problemele acidentelor Toyota in SUA au fost din probleme de fabricatie de 2% fata de acuzatiile aduse, pentru ca problema corporatista era a corporatiilor americane.
5. Modele sportive au fost si au ramas Subaru si EVO si mai nou GT-R care a demonstrat multe, in rest se pare ca nu pra au fost interesati de partea sportiva si au mai avut si gafe gen RX-8.
6. Este clar ca la ora actuala japonezii nu sunt ce au fost iar europenii au ridicat foarte sus standardul, dar asta este in beneficiul nostru al cumparatorilor.
P.S.
Kia sau Hyundai a fost desemnat cel mai fiabil constructor in 2010 in Germania.
|
|
|
29-11-10, 15:23
|
#340
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by GTR
Kia sau Hyundai a fost desemnat cel mai fiabil constructor in 2010 in Germania.
|
Culmea e ca pana acum cativa ani, Mazda era condiderata cea mai fiabila marca... M-am intors din Miami si vreau sa iti spun ca oamenii si-au cumparat in disperare masini coreene... (Sonata e noua lor "Camry")
|
|
|
29-11-10, 15:44
|
#341
|
Mitsubishi Driver
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 127
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Din punctul meu de vedere japonezele sunt mai fiabile insa ca si costuri de intretinere nemtoaicele sunt de preferat. Mult mai usor gasesti piese pentru o nemtoaica decat pentru o asiatica si deasemenea gasesti piese la preturi mult mai mici. Nu mai spun de tuning.... cat te costa o modificare exterioara la un mitsubishi (cazul meu) si cat de greu gasesti piese te cam face sa iti pierzi pofta de japoneze. E foarte greu cu transportul and stuff. Am inteles ca la honda se gasesc mai usor insa cred ca se datoreaza faptului ca s-au vandut mai bine in romania.
Sunt foarte multumit de masina mea insa imi pare rau ca nu sunt multi importatori de piese.
PS: Mitsu rulzzzzzz
__________________
give me fuel, give me fire, give me all which i desire... \m/
|
|
|
30-11-10, 02:42
|
#342
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by danielNEC
Din punctul meu de vedere japonezele sunt mai fiabile insa ca si costuri de intretinere nemtoaicele sunt de preferat. Mult mai usor gasesti piese pentru o nemtoaica decat pentru o asiatica si deasemenea gasesti piese la preturi mult mai mici. Nu mai spun de tuning.... cat te costa o modificare exterioara la un mitsubishi (cazul meu) si cat de greu gasesti piese te cam face sa iti pierzi pofta de japoneze. E foarte greu cu transportul and stuff. Am inteles ca la honda se gasesc mai usor insa cred ca se datoreaza faptului ca s-au vandut mai bine in romania.
Sunt foarte multumit de masina mea insa imi pare rau ca nu sunt multi importatori de piese.
PS: Mitsu rulzzzzzz
|
Cred ca nu prea te descurci tu, piesele nu sunt deloc mai scumpe, sunt preturi echivalente si nici nu sunt greu de gasit.
Sunt piese care vin mai greu putin dar eu nu am gasit orice piesa de japoneza am avut nevoie, unele chiar surpinzator de ieftine, rereori cand nu gasesc in Romania poate fi un inconvenient timpul de asteptare de 7-14 zile pe Europa si 10-25 zile SUA.
Cat de tuning este o diferenta mare, pentru europene exista o gramada de oferte din care 80% niste gunoaie calitative, cele de calitate tot atat de scumpe sunt.
Dezavantajul japonezelor in ultimul timp este:
- gama mica de motorizari
- lipsa mare de oferta sportiva
- au cam ramas in urma cu oferta de masini premium
- destul de multe modele nu mai au fiabilitatea care le-a adus faima
- multe modele cu desing "spalacit"
- multe modele cu materiale interioare dezamagitoare
|
|
|
30-11-10, 11:12
|
#343
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Am avut un Audi 1.6D fabricat in 1986 care acum 1 an de zile a facut un drum tur-retur de Spania fara probleme. Apoi un drum de Ucraina.
Am un golf 1.9TDI fabricat in 1996 care are peste 400 de mii de km cu motorul original, inca porneste "la sfert" iarna la -10 grade....inca mentine consumul de carburant in limitele declarate de fabrica. Face drumuri lungi relativ frecvent...daily driver.
Am un porsche 924 Turbo...1983...in 2007 am facut un concediu de 3500 de Km Londra,Paris,Reims...
In 2008 am fost la Nurburgring cu el, pe Nurburgring....apoi in Elvetia...la Cern....undeva la 4000Km.
De atunci am mai facut trip-uri de peste 1000 de Km cu el...fara probleme.
Pana acum am avut doar experiente placute cu masinile grupului german VAG.
|
|
|
30-11-10, 11:33
|
#344
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Toyota va organiza un nou recall, de data aceasta pentru a repara pompa de apă a lui Prius.
Rechemarea în service afectează 650.000 de unităţi la nivel global şi este valabilă pentru modelele produse între 2004 şi 2007. Cele mai multe unităţi Prius care ar putea fi afectate de această problemă sunt în Statele Unite ale Americii – 378.000 unităţi. Respectiva pompă are rolul de a circula lichidul de răcire prin sistemul hibrid pentru a-l răci şi a-i îmbunătăţi performanţele. Până în prezent, cei de la Toyota nu au primit nicio plângere legată de sistemul de răcire al lui Prius sau de pompa respectivă.
Aceasta defectiune putea afecta consumul autoturismului.
Se pare ca s-au pus serios pe treaba Toyota, acesta fiind un recall de mult bun simt si de imagine in acelasi timp. Recall de genul asta nu a facut nici un constructor auto pana acum cu toate ca ar trebui facut cam de toti constructorii.
|
|
|
03-12-10, 17:43
|
#345
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 990
Member of: [AUDI] [PEUGEOT]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by morghen
Am avut un Audi 1.6D fabricat in 1986 care acum 1 an de zile a facut un drum tur-retur de Spania fara probleme. Apoi un drum de Ucraina.
|
Audi 80 1.6 D , din 1987 , acum 2 ani a pupat 3500 km in grecia , nu m-a lasa in drum , n-a facut nici o problema . Acum mai multi ani a pupat drum in Turcia , si am revenit fara probleme . Are 252.000 km , iarna trecuta pornea dupa nopti de -30
__________________
Urasc cocalarul si taranul marca Romania !
|
|
|
|
|