VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
  
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
  
|
371 |
54.80% |
29-12-08, 00:39
|
#31
|
Toyota Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of: [Toyota]
|
Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE
Quote:
Originally Posted by DarkJEDI
ford are masini in clasa de lux. se cheama lincoln si sa nu mentionam ca volvo si aston martin au fost ale lor.
sa deviat cam mult de la subiect. eu zic sa nu o mai dati cu revizia de 1000000000000000 lei. in general dealerii si service-urile vor sa te fure,deci e relativa treaba.
|
chestia e ca multa lume se plange ca intretinerea la ford e scumpa
si tu vrei sa spui ca daca bentley apartine de vag,inseamna ca e o masina germana
|
|
|
29-12-08, 00:55
|
#32
|
Stage 2
Join Date: Jan 2008
Posts: 41
|
Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE
Sa sti ca nu sunt fan Ford, chiar eram hotarat sa-mi iau Mazda 6, dar a fost o conjunctura nefericita, era chiar imediat dupa lansarea noului model, aveau disponibile numai benzinare, ramasesem fara masina, etc.
Ce m-a deranjat a fost atitudinea ta din a exclude Ford din versusul asta si faptul ca ai aruncat niste date acolo pe care nu stiu de unde le-ai luat.
Nu stiu cat de mult am aberat, am relatat doar niste lucruri pe care le-am trait pe pielea mea, am dat niste date din surse sigure, nu am postat ce am auzit de la unul sau altul.
Sorry, no offence.
LE: Toti se plang la ora actuala ca intretinerea e scumpa si este intr-adevar.
Last edited by forbidden27; 29-12-08 at 00:57.
|
|
|
29-12-08, 01:23
|
#33
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Honda]
|
Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE
exceptand off-ul din ultimele posturi totusi scapati din vedere un lucru, nu se poate discuta de fiabilitate la masini noi . fiabilitatea se vede in timp. daca totul functioneaza dupa "manual" in primul an dupa fabricatie nu inseamna ca masina respectiva e fiabila, practic e normal sa fie asa. si eu de ex am avut ford din 2002 . cat timp a fost la mine nu am avut nici un fel de problema cu el, asa la deplasare . in conditii de utilizare extrema nu bag mana in foc ca ar fi rezistat. honda mea vede zilnic rosu la turometru daca sant conditii pt asta . cu fordul n-aveam curaj sa fac asa ceva . ideea e ca daca vrem sa vorbim de fiabilitate trebuie sa ne raportam la masini uzate , folosite in conditii extreme de temperatura, drumuri proaste ,kilometri multi,chiar abuzate , eventual statistici ca doar na condus nimeni de aici toata "flota" germana sau japoneza
Last edited by !41!; 29-12-08 at 01:27.
|
|
|
29-12-08, 10:15
|
#34
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of: [FORD]
|
Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE
Quote:
Originally Posted by nigger
chestia e ca multa lume se plange ca intretinerea la ford e scumpa
si tu vrei sa spui ca daca bentley apartine de vag,inseamna ca e o masina germana
|
pe bentley scrie made in germany, deci da este o masina germana.
|
|
|
02-01-09, 22:11
|
#35
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE
Quote:
Originally Posted by DarkJEDI
pe bentley scrie made in germany, deci da este o masina germana.
|
Aud in presa spunandu-se ca Lambo e marca italiana si Bugatti ca fiind franceza...Bentley ce are ?
|
|
|
02-01-09, 23:22
|
#36
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 478
Member of: [RENAULT]
|
JAPONEZE vs GERMANE
ma bag si eu.
Masinile germane SUNT bune insa japonezii avand o tehnologie superioara pot crea masini mai fiabile!
spuneti-mi mie cine face automobile cu motoare rotative? si cine lucreaza cu ultrasunete la favricarea subansamblurilor ?
__________________
live high, have fun.. and don't do anything stupid!
Instalatii GPL TOMASETTO fara butelie! 0764781647
|
|
|
03-01-09, 04:17
|
#37
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of: [FORD]
|
Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE
nemtii au inventat motorul rotativ , vezi Felix Wankel, primii care au pus motor rotativ pe masini au fosst nemtii si nu prea lea placut, daca mazda are patentu cumparat de la wankel sa faca motoare rotative nu inseamna ca numai ei pot. masinile japoneze de pana acum sau dovedit a fo rezistente si interesante din multe puncte de vedere, nemtii au avut masini precise , confortabile, da foaaaaaaaarte plictisitoare. fiabilitatea nu poate fi atribuita unei tari intregi prducatoare de masini,ci fiecarui model in sine. fiecare are chichitele lui, mai mari sau mai mici. in mare depinde si de exploatarea masinii respective.
|
|
|
03-01-09, 13:54
|
#38
|
  Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE
Quote:
Originally Posted by DarkJEDI
nemtii au inventat motorul rotativ , vezi Felix Wankel, primii care au pus motor rotativ pe masini au fosst nemtii si nu prea lea placut, daca mazda are patentu cumparat de la wankel sa faca motoare rotative nu inseamna ca numai ei pot. masinile japoneze de pana acum sau dovedit a fo rezistente si interesante din multe puncte de vedere, nemtii au avut masini precise , confortabile, da foaaaaaaaarte plictisitoare. fiabilitatea nu poate fi atribuita unei tari intregi prducatoare de masini,ci fiecarui model in sine. fiecare are chichitele lui, mai mari sau mai mici. in mare depinde si de exploatarea masinii respective.
|
Motorul wankel era un esec in europa, nu puteau sa faca nici nemtii nici englezii una care sa mearga mai mult de 20-30.000km fara probleme, de asta au lasat. In schmb Mazda a facut un motor extraordinar cu precizie mult mai mare decat germanii si incomparabil cu englezii.
Daca luam motoarele obisnuite, de strada la care in ultimii 10 ani trebue pus ulei mult mai fin decat in cele europene...oare de ce  poate calitatea e mult mai buna...sau mai precisa...hm
In anii '80 porsche era sa da faliment, au venit inginerii de la honda si au invatat germanii cum trebue facut o masina care sa fie ieftina si sa tina. Asta stiu ca am vorbit cu un inginer din uzina.
Fapt divers, aparatele de prelicrare a metalului si robotii in 50% vin din japonia, acolo in fiecare oras este o uzina specializat pe tema asta.
|
|
|
03-01-09, 17:29
|
#39
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE
Japonezii lucreaza zi-lumina si au alte teluri in viata, sunt ca plantele, ca robotii stau calare pe problema pana o rezolva fara alte compromisuri. Au niste sisteme de calitate foarte bine puse la punct in mare parte copiate de mai toti constructorii de automobile.
__________________
|
|
|
03-01-09, 18:02
|
#40
|
  Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE
Quote:
Originally Posted by xxdadixx
Japonezii lucreaza zi-lumina si au alte teluri in viata, sunt ca plantele, ca robotii stau calare pe problema pana o rezolva fara alte compromisuri. Au niste sisteme de calitate foarte bine puse la punct in mare parte copiate de mai toti constructorii de automobile.
|
Acolo managmentul si moralul de munca e total altceva decat pe restul globului.
Acolo nu exista fluctatie, asta inseamna ca la 18 ani ajungi la o firma, uzina si de acolo mergi in pensie...asta inseamna ca nu merita sa tii smecheriile si ideile bune pentur tine ca la urmatorul loc de munca sa te faci mare. La fel nu sunt stresati atat de mult oamenii. Acolo in fiecare jumat de an schimbi postul de munca, adica inveti altele in uzina respectiva, in asa fel pana la pensie un lucrator face de toate la o uzina.
Managementul nu din sus in jos lucreaza ci din jos in sus, adica problema e preocupat nu de managemant ci de ingineri, la fel in mare parte uzinele si firmele de acolo fac totul indoor, adica de la 0 totul e facut la ei.
Toyota a facut prima greseala cand in anii 90 nu mai angaja ingineri dar productia a crezcut de 10 ori. Nu mai avea capacitate sa faca totul in casa si incepuse sa comande multe piese de la alte construcotri, firme mici.
Rezultatul...calitatea a scazut simtitor, asta a rezultat in angajarea a 2000 de injineri si readuce totul sub aripile construcorului.
|
|
|
03-01-09, 20:45
|
#41
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: JAPONEZE vs GERMANE
Quote:
Originally Posted by demin2609
ma bag si eu.
Masinile germane SUNT bune insa japonezii avand o tehnologie superioara pot crea masini mai fiabile!
spuneti-mi mie cine face automobile cu motoare rotative? si cine lucreaza cu ultrasunete la favricarea subansamblurilor ?
|
rotativa a fost copiata de japonezi, altii cu mult timp in urma au inceput sa mestereasca la motorul rotativ
spune`mi u la ce sunt japonezii nr 1 ?
la electronica, pc? pai tot nemtii sunt in fata lor la pc`uri cu DELL`urile lor. asta dupa statistici
cum cineva vorbea pe alt topic nu poti cere fiabilitate de la o masina nou, e clar, ce e nou tine o perioada de timp.
acum ceva ani se spunea ca japonezele sunt bune.... dupa cativa ani ca modelele care urmau sa se produca sunt bune, acum ca cele de la ora actuala. japonezele fiabile e un mit care inca nu a fost devedit
|
|
|
03-01-09, 22:52
|
#42
|
Toyota Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of: [Toyota]
|
Re: JAPONEZE vs GERMANE
Quote:
Originally Posted by vacaroz
spune`mi u la ce sunt japonezii nr 1 ?
la electronica, pc? pai tot nemtii sunt in fata lor la pc`uri cu DELL`urile lor. asta dupa statistici
|
offtopic: in primul rand germanii nu au nimik interesant in lumea calculatoarelor,in al doilea rand DELL este companie americana,si in al treilea rand japonezi sunt cei mai tari din lume la electronica
si din cate stiu eu toyota a vandut si vinde mai mult cat orice mare companie din germania de autovehicule,in lume.De ce oare?
|
|
|
04-01-09, 00:17
|
#43
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: JAPONEZE vs GERMANE
Quote:
Originally Posted by nigger
offtopic: in primul rand germanii nu au nimik interesant in lumea calculatoarelor,in al doilea rand DELL este companie americana,si in al treilea rand japonezi sunt cei mai tari din lume la electronica
si din cate stiu eu toyota a vandut si vinde mai mult cat orice mare companie din germania de autovehicule,in lume.De ce oare?
|
nu induce lumea in eroare, vine dar ca venituri cine se situeaza pe primul loc? nu din germania dar tot din europa 
si de dell mai ceteste ca sa vezi deunde vine si ce inseamna dell...
si ca sa vezi colac peste pupaza ca e cam singura companie in acest domeniu... si tot este peste galbejiti.
e ceva... nu crezi ?
|
|
|
04-01-09, 00:33
|
#44
|
  Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: JAPONEZE vs GERMANE
Quote:
Originally Posted by vacaroz
nu induce lumea in eroare, vine dar ca venituri cine se situeaza pe primul loc? nu din germania dar tot din europa 
si de dell mai ceteste ca sa vezi deunde vine si ce inseamna dell...
si ca sa vezi colac peste pupaza ca e cam singura companie in acest domeniu... si tot este peste galbejiti.
e ceva... nu crezi ? 
|
scz. de off: Dell, Inc. (NASDAQ: DELL, HKEX: 4331) is a multinational technology corporation that develops, manufactures, sells, and supports personal computers and other computer-related products. Based in Round Rock, Texas, Dell employs more than 82,700 people worldwide.
Founded: Austin, Texas (November 4, 1984) (as "PC's Limited")
Founder(s): Michael S. Dell
Headquarters: Round Rock, Texas
United States
__________________
|
|
|
04-01-09, 03:02
|
#45
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE
[si din cate stiu eu toyota a vandut si vinde mai mult cat orice mare companie din germania de autovehicule,in lume.De ce oare? [/quote]
si Dacia vinde mai mult decat Lamborghini, Ferrari, Bugatty, si Bentley la un loc probabil, dar asta nu inseamna ca e mai buna nu ? Asta reflecta preturile masinilor, normal ca se vor vinde mult mai multe Toyote la 10 000 euro, decat Porsche care au preturi de 6-15 ori mai mari. Asta ca o mica paranteza, nu ca Toyota ar fi proasta sau buna, fiabila sau nu
|
|
|
|
|