Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 15-01-09, 18:50   #136
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by joe_infect View Post
in golf 5 , audi A8 si inca cateva masini nemtesti instalatia electrica este fabricat in romania ) poate si de asta innebunesc calculatoarele cateodata ....
Si pentru Toyota Avensis, Honda CRV, Civic, Nissa Micra, Nissan Tone.....

Last edited by xxdadixx; 15-01-09 at 18:53.
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 15-01-09, 18:58   #137
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

n-ati vrea sa stiti cum merge o instalatie de bentley sau aston martin made-in romania un fir de 32 de litze lungit cu foarfeca pana raman 2-3 litze si trece testul electric . apoi sus pe "pretioasa" masina de 100 000 euro!
!41! is offline   Reply With Quote
Old 15-01-09, 20:16   #138
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by Ionut90 View Post
dupa mine tot masinile nemtesti sunt mai fiabile si o zic din propria experienza.
Am avut in casa un suzuki baleno din 2001 pe benzina si gpl(din fabrica cred sau i lau montat inainte de vanzarea masini la primul proprietar) va zic ca cat am tinuto noi,adica un an,jumate de an a stat numai la mecanic dupa care ne-am hotarat si am schimbat masina.
Serios?
As fi foarte curios sa aflu DE CE a stat masina pe la mecanic?Din cauza accidentelor,din cauza proastei utilizari sau din alte cauze?
Nu de alta dar si eu am un Baleno,de 3 ani,cu care am facut peste 80.000 de km si merge extrem de bine.Motorul are acuma peste 200.000 de km si nu mananca ulei,porneste la prima cheie si pe -14 grade.In 3 ani ,in afara de consumabilele schimbate la timp,nu am bagat nici un ban in plus.O singura problema am avut cu ea,cand,din cauza mea,am reusit sa dau peste cap imobilizatorul .
__________________
Proud Suzuki owner.
Future owner of Lancia Delta-Meravigliosa Creatura.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 15-01-09, 20:36   #139
Ionut90

Stage 3
 
Ionut90's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 137
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by raduku View Post
Serios?
As fi foarte curios sa aflu DE CE a stat masina pe la mecanic?Din cauza accidentelor,din cauza proastei utilizari sau din alte cauze?
Nu de alta dar si eu am un Baleno,de 3 ani,cu care am facut peste 80.000 de km si merge extrem de bine.Motorul are acuma peste 200.000 de km si nu mananca ulei,porneste la prima cheie si pe -14 grade.In 3 ani ,in afara de consumabilele schimbate la timp,nu am bagat nici un ban in plus.O singura problema am avut cu ea,cand,din cauza mea,am reusit sa dau peste cap imobilizatorul .
Deci nu a fost nici din cauza accidentelor si nici a prostiei utilizari avand in vedere ca masina era folosita mai mult pentru a merge la munca si inapoi.
Ea a stat din cauze mecanice mai multe piese au cazut pe rand iar in ultimul timp manca si ulei .Tin minte ca am venit cu ea in tara si dupa drumul de 2200km a trebuit sa ii mai punem ulei.Deci nu a fost nici din cauza accidentelor si nici a prostiei utilizari avand in vedere ca masina era folosita mai mult pentru a merge la munca si inapoi.
__________________

BMW fan(318tds fosta masina a familiei si numai buna pt un incepator ca tine)
Ionut90 is offline   Reply With Quote
Old 15-01-09, 20:47   #140
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Cred ca o masina daca ai grija de ea, ii faci reviziile la timp, folosesti piese de calitate, nu sari peste liniile de tramvai, etc, nu mai conteaza ca e japoneza/nemteasca.
__________________
INFINTI G37 S ====>>> https://forum.4tuning.ro/115-masina-mea-nissan-infiniti/97760-infiniti-g37s.html
TRANSPORT CONTAINERIZAT INTERN SI INTERNATIONAL
IMPORT AUTOTURISME USA
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 15-01-09, 21:46   #141
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by The_Mask View Post
Cred ca o masina daca ai grija de ea, ii faci reviziile la timp, folosesti piese de calitate, nu sari peste liniile de tramvai, etc, nu mai conteaza ca e japoneza/nemteasca.
Corect!
raduku is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 08:08   #142
joe_infect
Honda Driver

Stage 5
 
joe_infect's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 450
Member of:
[Honda]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post
Si pentru Toyota Avensis, Honda CRV, Civic, Nissa Micra, Nissan Tone.....
la masinile astea nu am vazut chiar daca am mai lucrat pe cateva dintre ele , dar pe a8 si golf 5 am vazut etichete pe cabluri cu scris made in romania
este adevarat , calitatea cablurilor in romania cred ca este destul de bun ...
joe_infect is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 10:49   #143
RikA

Stage 2
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 64
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by The_Mask View Post
Cred ca o masina daca ai grija de ea, ii faci reviziile la timp, folosesti piese de calitate, nu sari peste liniile de tramvai, etc, nu mai conteaza ca e japoneza/nemteasca.
De acord cu tine la ce ai spus aici.

Parerea mea despre acest versus,este ca pe ansamblul transmisie,suspensie Japonezele sint mai fiabile ca germanele.
Problema japonezelor este tablaria caroseriei! Am vazut mult prea multe japoneze cu rugina pe caroserie decit germanele (cu exceptia Opel,modele mai vechi) .
Nu stiu cum va sta modelele noi japoneze la acest capitol,asta numai timpul ne va spune.
RikA is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 10:49   #144
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by joe_infect View Post
la masinile astea nu am vazut chiar daca am mai lucrat pe cateva dintre ele , dar pe a8 si golf 5 am vazut etichete pe cabluri cu scris made in romania
este adevarat , calitatea cablurilor in romania cred ca este destul de bun ...
si la Seat se fac, e exact langa mine fabrica producatoare.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 11:00   #145
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by RikA View Post
De acord cu tine la ce ai spus aici.

Parerea mea despre acest versus,este ca pe ansamblul transmisie,suspensie Japonezele sint mai fiabile ca germanele.
Problema japonezelor este tablaria caroseriei! Am vazut mult prea multe japoneze cu rugina pe caroserie decit germanele (cu exceptia Opel,modele mai vechi) .
Nu stiu cum va sta modelele noi japoneze la acest capitol,asta numai timpul ne va spune.
Ai dreptate, modele vechi erau destul de slabe in ce priveste calitatea tablariei, de aia si-au si atras denumirea de jap-crap. s-au schimbat radical insa lucrurile de atunci, masinile anilor 2000 nu sunt cu nimic mai prejos decat suratele lor europene, dimpotriva chiar...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 13:12   #146
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by RikA View Post
Problema japonezelor este tablaria caroseriei! Am vazut mult prea multe japoneze cu rugina pe caroserie decit germanele (cu exceptia Opel,modele mai vechi) .
Nu stiu cum va sta modelele noi japoneze la acest capitol,asta numai timpul ne va spune.
Nu pot spune acelasi lucru. Acum depinde si de cum a fost intretinuta masina.De obicei la modelele mai scumpe de japoneze am observat un tratament mai atent a caroseriei la rugina si mai ales un fel de tabla galvanizata ce nu ruginea deloc dar era foarte greu de indreptat in cazul accidentelor.Ce mi-a placut la ei era felul cum a fost proiectata caroseria si mai ales cum se scurgea apa de pe caroserie, praguri , usi , si desfacand unele modele am gasit un fel de tuburi din plastic prin care se scurgea apa pt a nu sta in acele zone ale masinii care ulterior ar genera in rugina.

Dintre modelele mai vechi de europene, doar unele modele de audi si peugeot pot spune ca au avut cea mai buna protectie anticoroziva.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 17:51   #147
procos
Toyota Driver

Stage 3
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 90
Member of:
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Vă salut ! Īn viziunea mea la capitolul fiabilitate japonezii sunt peste nemţi, exemplul perfect īl am īn faţa blocului, o Toyota cu motor de 2000 diesel care doar el ştie cāţi km are. Maşina se comportă exemplar şi la 23 de ani după ce a ieşit de pe porţile fabricii, porneşte la orice temperatură la sfert de cheie, rugina este inexistentă şi după 18 ani de drumuri romāneşti īncă nu bate şi troncăne din toate īncheieturile. Am avut şi maşină nemţească dar Once You Go Jap, You Never Go Back
procos is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 21:13   #148
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

Quote:
Originally Posted by procos View Post
Am avut şi maşină nemţească dar Once You Go Jap, You Never Go Back
ar fi bine ca si alti posesori de nemtesti sa incerce o japoneza si garantat vor avea o alta parere despre masinile samurailor
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 03:16   #149
joe_infect
Honda Driver

Stage 5
 
joe_infect's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 450
Member of:
[Honda]
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

cam si eu sunt de acelasi parere , am avut si eu vw si pejo si lucrand in domeniul auto au mai trecut cateva masini pe mana mea .... acum am honda .
joe_infect is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 19:34   #150
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: Fiabilitate - JAPONEZE vs GERMANE

nu este o diferenta mare de fiabilitate intre cei 2! sunt si honde,mazda,mitsubishi,subaru...etc.. dar si mercedes,opel,bmw,vw...care cad, sau tin sute de mii de km!

in principiu este ca in viata, daca ai noroc...

2 prieteni din cta si-au luat 2 ML noi, iar dupa 15.000 km au cazut aproximativ in aceelasi timp.o coincidenta nefericita.
daca nici mercedes nu fac motoare/cutii de viteza... f bune, atunci cine!
sincer si eu ma mir cum s-a intamplat una ca asta, dar...asta este.

ciuma asta bubonica o au toate brandurile, sa nu mai blamam asa de mult dacia, pt ca nu este o catastrofa de masina pe cum spun unii!
bmwM8 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -