Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
24-07-10, 23:40
|
#1996
|
Stage 1
Join Date: Jun 2010
Posts: 21
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
daca e cu cutie automata si cu trapa s ar putea sa ma intereseze pe mine
schimbi cu un ford mondeo 2001? + diferenta ta
|
roverul e fara trapa si nu are cutie automata e manuala
si cam cat ar fii diferenta
|
|
|
25-07-10, 08:34
|
#1997
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marius75r
roverul e fara trapa si nu are cutie automata e manuala
si cam cat ar fii diferenta
|
as fi fost interesat daca ar fi fost automatic si cu trapa
multumesc
|
|
|
25-07-10, 08:41
|
#1998
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
pentru liviu1410
|
|
|
25-07-10, 08:55
|
#1999
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by inseder
Super masina xchris. Bravo.
Am si eu niste intrebari :
ulei am inteles ca trebuie castrol magnatec 10w-40w
ce filtru de ulei, aer, polen imi trebuie?
Ca mi-e sa nu ma duc la service si sa imi puna aia ceva aiurea sau ceva foarte scump.
Ms mult.
|
cel mai bine cumpara ti le tu de la orice magazin de piese pe baza certificatului de inmatriculare si apoi du te cu ele la service daca nu vrei sa ti le schimbi tu
toate filtrele fara ulei ar trebui sa fie in jur de 300 de lei (eu am dat 258. filtre MANN )
filtrul de polen il poti gasi si la 130 de lei si la 40 de lei, depinde daca vrei cu carbon sau simplu
uleiul e bun 10w-40
|
|
|
25-07-10, 08:56
|
#2000
|
Stock
Join Date: Jun 2010
Posts: 4
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Daca se intampla numai la cald, atunci iti curge (scapa) cel putin un injector. Picaturile de benzina se evapora in galeria incinsa si ineaca motorul; dupa 20-30 min. vaporii de benzina se duc, presiune de pe rampa de injectie cade de la 3.5 bar la mai putin sau chiar la 0 si injectorul nu mai picura. Cand pui contactul pompa de alimentare restabileste presiunea (instant) si motorul pleaca normal.
|
multumesc pt raspuns. saptamana viitoare cred ca o sa rezolv si asta si apoi, in principiu, nu ar trebui sa mai am nici un fel de probleme.
|
|
|
25-07-10, 09:04
|
#2001
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by xchris
Il poti schimba tu lejer.Ai nevoie doar de o surubelnita dreapta mai ingusta.Dai chederul jos din fata celor doua capace de langa stergatoare,sub capace ai doua dopuri de plastic cu cap de stea .Le desfaci usor fara a apasa pe surubelnita,pana se ridica la cca juma de cm.Apoi tot cu surubelnita desfaci dopurile de langa parbriz,ai canturi la fiecare dop ,doar bagi surubelnita in unul din cele 2 canturi si ridici pana iese dopul.Am omis,sa dai stergatoarele jos inainte.Dupa ce termini cu toate dopurile de plastic,apuci ornamentul de la mijlocul Lui si-l torsionezi Putin in sus pana trece de balamalele capotei.Vei vedea acolo capacul de la filtru care e prins in 2 cleme .Schimba-l si reia operatia invers.Cu ocazia asta desfa si mufa de la ecu (deconectezi bateria inainte) si cureti cele 2 mufe cu un spray contact.Ecu e chiar langa filtru si tot ai ocazia asta...
!afta!
|
nu vreau sa te contrazic dar nu e necesara demontarea stergatoarelor. se poate fara la cele cu volan pe partea stanga
|
|
|
25-07-10, 09:05
|
#2002
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by xchris
Ai probat?La cele mai multe calculatoare,aceastea vad doar daca exista sarcina pe portul respectiv,adica becurile au o rezistenta(ca si valoare).Dar becurile astea ar trebui sa fie calculate pe intrare pt a nu da eroare martorul.Probez eu luni daca vrei ca mi-ia dat idei....si asa am destule...
BR
|
astept raspuns
multumesc
|
|
|
25-07-10, 09:21
|
#2003
|
Stage 3
Join Date: Sep 2007
Posts: 123
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
nu vreau sa te contrazic dar nu e necesara demontarea stergatoarelor. se poate fara la cele cu volan pe partea stanga
|
La asta nu m-am gandit,sorry.Eu am volanul pe dreapta.
BR
|
|
|
25-07-10, 10:26
|
#2004
|
Stage 2
Join Date: Jul 2010
Posts: 34
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
PLayer care e treaba cu pozele postate mai sus ?
|
|
|
25-07-10, 12:25
|
#2005
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by inseder
PLayer care e treaba cu pozele postate mai sus ?
|
raspunsesem pe privat lui liviu1410 legat de o problema la instalatia de clima si nu stiam cum sa atasez poze mesajului privat
pentru a demonta ventilatorul trebuie desfacute conductele de clima de la radiatorul cu freon, asa ca mai intai trebuie eliminat freonul din instalatie iar o reincarcare costa in jur de 100-150 de lei.pentru a elimina aceasta problema in cazul in care pe viitor va trebui din nou demontat ventilatorul pentru alte interventii se decupeaza suprotul-cadru al ventilatorului.dureaza 5 minute si costa 80 de bani panza de bomfaier. in plus ai doar de castigat facand operatiunea asta
Last edited by player1; 25-07-10 at 12:38.
|
|
|
25-07-10, 12:50
|
#2006
|
Stage 2
Join Date: Jul 2010
Posts: 34
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
raspunsesem pe privat lui liviu1410 legat de o problema la instalatia de clima si nu stiam cum sa atasez poze mesajului privat
pentru a demonta ventilatorul trebuie desfacute conductele de clima de la radiatorul cu freon, asa ca mai intai trebuie eliminat freonul din instalatie iar o reincarcare costa in jur de 100-150 de lei.pentru a elimina aceasta problema in cazul in care pe viitor va trebui din nou demontat ventilatorul pentru alte interventii se decupeaza suprotul-cadru al ventilatorului.dureaza 5 minute si costa 80 de bani panza de bomfaier. in plus ai doar de castigat facand operatiunea asta
|
ms tocmai operatia asta o sa o fac si eu si e bun sfatul.
|
|
|
26-07-10, 10:38
|
#2007
|
Stage 2
Join Date: Jun 2007
Posts: 55
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marius75r
roverul e fara trapa si nu are cutie automata e manuala
si cam cat ar fii diferenta
|
Si un pret ceva? as fi interesat mai mult pentru piese!
|
|
|
26-07-10, 17:22
|
#2008
|
Stage 2
Join Date: Aug 2008
Posts: 38
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
salutare ,
pt motorul meu , 1.8 fara turbo are cineva vreo idee de ce miros a benzina gazele arse ? Am constatat asta cand am dat cu spatele cu usa deschisa . Motorul merge bine .
multumiri
|
|
|
27-07-10, 00:49
|
#2009
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
spune mi tu xchris daca sti:
cum pot "pacali" martorul de bec ars din bord in cazul in care vreau sa mi inlocuiesc becurile de la stopuri cu unele cu led?
|
Vad ca nu era pentru mine, dar poate te ajuta...
LED-urile au un consum mult mai mic decat becurile cu incandescenta, ceea ce ECU interpreteaza ca o rezistenta mult mai mare (LED-ul nu are propriu-zis rezistenta, d-aia vorbesc de o "interpretare", de o rezistenta echivalenta). Pentru a-l pacali trebuie sa-i "arati" o rezistenta de o valoare mult mai mica, prin conectarea unui rezistor in paralel cu consumatorul cu pricina, in cazul nostru "becul" cu LED-uri. Partea proasta la acest rezistor e ca se incalzeste ca naiba, asa ca trebuie sa asigure o putere disipata echivalenta cu a becului si sa fie plasat intr-un loc unde nu poate praji nimic. Practic degaja cam aceeasi caldura ca becul.
Ca exemplu valoric, pentru un bec de 25W ai un grup de LED-uri echivalent de vreo 3W, deci ai de "pacalit" vreo 22, sa zicem ca-i destul 20... Asta face un pic peste 1,5A curent consumat, deci e vorba de un rezistor de cca. 8 Ohm, ceramic, evident de o putere de minim 20W.
Partea proasta la genul asta de "aranjament" e ca daca ti se duce "LED"-ul, sau daca nu face contact, ECU e pacalit de rezistor si nu te avertizeaza, chiar daca nu se aprinde nimic...rezistorul ii ajunge ca sa declare ca becul e OK.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
|
|
|
27-07-10, 04:32
|
#2010
|
Stage 1
Join Date: Jun 2010
Posts: 21
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by phunk3r
Si un pret ceva? as fi interesat mai mult pentru piese!
|
2300 euro
|
|
|
|
|