Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 02-03-09, 15:02   #331
cristea

Stage 2
 
cristea's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 58
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by fredrox View Post
m-ar fi interesat un Rover 75
am gasit la 6500-7000 eu din 03 ,1900 cmc ,motorina,inm RO
Daca ati putea sa imi insirati cateva probleme des intalnite la acest model
nu ma pricep la partea de mecanica

Dacă este sub 9ooo Euro, nu prea recomand, are ceva vicii ascunse ira proprietarul o dă ieftin ca să scape de ea.
Din 2oo3 este posibil să fie model CDTI de 136 cp.

Nu te risca să cumperi o maşină numai pentru că este ieftină, cumpără una la care preţul este sincer. Rover 75 CDTI din 2oo3 între 85oo minim şi 12ooo max.
cristea is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 15:58   #332
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by valy_leo View Post
spune-mi te rog cel de sub filtrul de polen unde este situat?(de fapt nici filtrul de polen nu stiu unde este)!?!
Filtrul de polen e chiar in spatele panoului dinspre habitaclu al compartimentului motorului. Accesul se face pe deasupra, trebuie sa scoti plasticurile care acopera zona. Acolo inanuntru se "odihneste" si ECU.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 16:05   #333
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by ShNiddY View Post
workaholic_ro e normal sa tremure ambreaju (sa ticaie) atunci cand schimb de 2-3 ori viteza la 3500 de turatii? dupa ce ma linistesc isi revine si ambreaju ..sau poate e un semn ca nu mai tzine mult si trebe schimbat?
Faza cu centralizarea intradevar asa e..prima data se deschide la sofer apoi restul, merge chiar si de la 5 metri, si eu ma necajeam ca nu se deschide numa la a doua apasare
Nu e normal. Boala e mult mai frecventa la Mondeo dar, daca ai trecut bine de 100000km poate aparea si la Rover, conteaza mult cum a fost condusa masina.
Poate fi discul, poate fi DMF (volanta cu dubla masa), greu de ghicit.
3500 e destul de mult la diesel, eu schimb viteza la turatia asta cand nu ma grabesc si e V6. Recunosc ca-l "scap" uneori spre 7000 dar se intampla rar si de obicei sunt cazuri de "inghesuiala".
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 16:17   #334
ShNiddY

Stage 2
 
ShNiddY's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 25
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

dak merg normal nu simt sa tremure ambreaju sau ceva de genu dar atunci cand chinui umpic masinuta la o depasire sau ceva, in aglomeratie si i dau peste 3000 de turatii incepe pedala sa tremure, dar dupa cateva minute de mers normal isi revine..nu ma deranzeaza, simt sub talpa pulsu la pedala parca i-ar bate inima rapid
ShNiddY is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 16:19   #335
Zyxy

Stage 2
 
Zyxy's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 53
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Intrebare:
Si eu am V6 si-l mai scap cateodata cu a doua pe la 7000, E nasol sau asa trebuie turate ca sa se simta ceva, ca altfel e mai puturoasa.(?)
Zyxy is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 16:22   #336
ShNiddY

Stage 2
 
ShNiddY's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 25
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by Zyxy View Post
Intrebare:
Si eu am V6 si-l mai scap cateodata cu a doua pe la 7000, E nasol sau asa trebuie turate ca sa se simta ceva, ca altfel e mai puturoasa.(?)
la cdti-u meu ma doare sufletu can i dau peste 3000
ShNiddY is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 21:02   #337
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by Zyxy View Post
Intrebare:
Si eu am V6 si-l mai scap cateodata cu a doua pe la 7000, E nasol sau asa trebuie turate ca sa se simta ceva, ca altfel e mai puturoasa.(?)
Daca ai distributia buna n-are ce sa pateasca, daca nu - risti sa se revolte vreo curea. Totusi nu pricep de ce ai nevoie sa mergi in a doua cu o suta.
Nu trebuie neaparat turate in draci dar sunt motoare de turatie, nu le plac regimurile joase, fapt care sunt convins ca l-ai constatat. Cert este ca mersul subturat le face mai rau decat un condus sportiv. In manual scrie clar "do not work the engine".
In afara de asta e un motor care-l gasesti pe Lotus si pe Caterham si nu cred ca-i pus acolo ca sa fie tinut in 2000 de ture.





Il mai gasesti si pe ciudatenia asta:



Last edited by workaholic_ro; 02-03-09 at 21:07.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 21:11   #338
Zyxy

Stage 2
 
Zyxy's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 53
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Ia uite! Ma bucur sa vad ca echipeaza si masini sport.
Am vazut ca-i plac turatiile mari, dar ma gandeam sa nu-i dauneze.
Distributia...stii ca nici eu nu stiu cum stau.
N-am putut zilele astea, dar in viitorul apropiat voi verifica ceea ce mi-ai scris ref. la distributie.
Zyxy is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 21:20   #339
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by Zyxy View Post
Ia uite! Ma bucur sa vad ca echipeaza si masini sport.
Am vazut ca-i plac turatiile mari, dar ma gandeam sa nu-i dauneze.
Distributia...stii ca nici eu nu stiu cum stau.
N-am putut zilele astea, dar in viitorul apropiat voi verifica ceea ce mi-ai scris ref. la distributie.
Era sa uit. Ca sa impace toate gusturile l-au introdus si-n agricultura: Land Rover Freelander.
Modelele de mai sus sunt de 2.5 l dar diferenta de constructie fata de 2.0 l este absolut minora: 16 mm in plus la cursa pistonului si ceva mai multa putere maxima , la o turatie cu vreo 200 mai mica. In rest sunt absolut identice. Variantele de pe MG mai au usoare modificari la axele cu came, pentru a castiga timpi mai lungi de admisie.

P.S. Stiu cum stai cu distributia, as insista sa nu o ignori, gasesti un motor de schimb daca "Doamne fereste" da-i cu bataie de cap si-i pacat.

Last edited by workaholic_ro; 02-03-09 at 21:24.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 02-03-09, 21:35   #340
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by ShNiddY View Post
dak merg normal nu simt sa tremure ambreaju sau ceva de genu dar atunci cand chinui umpic masinuta la o depasire sau ceva, in aglomeratie si i dau peste 3000 de turatii incepe pedala sa tremure, dar dupa cateva minute de mers normal isi revine..nu ma deranzeaza, simt sub talpa pulsu la pedala parca i-ar bate inima rapid
O alta posibila cauza a trpidatiilor e suportul inferior de la motor, crapa uneori amortizorul de cauciuc si "tremura" cand ii ceri cuplu. Usor de verificat, il urci pe rampa si dai jos panoul inferior.


Last edited by workaholic_ro; 02-03-09 at 21:39.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 03-03-09, 12:03   #341
valy_leo

Stage 3
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 80
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

sunt necajit fratilor!!!! am probleme cu masinuta mea..un rover din 2005.Zilele trecute mi s-a oprit motorul in mers si mi-a aparut pe display ceck engine...asta de trei ori la rand.apoi ieri am mai condus-o pe langa casa vreo 2 kilometri si nu a mai facut nazuri.(de o saptamana motorul mai bolboroseste inca 2 secunde dupa ce invart cheia in contact).Astazi am dus-o la bavaria ptr un test si tipii de acolo mi-au spus ca da o eroare pompa de injectie si ca trebuie schimbata.PLus un releu de la bujiii.Pompa costa o gramada de bani ....are cineva vreo idee??? ce as putea face????Offf...sunt disperat ca sunt cam in groapa cu banii...Sper sa nu se supere nimeni din cauza ca ma plang ca o baba....!!!
valy_leo is offline   Reply With Quote
Old 03-03-09, 12:15   #342
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by valy_leo View Post
sunt necajit fratilor!!!! am probleme cu masinuta mea..un rover din 2005.Zilele trecute mi s-a oprit motorul in mers si mi-a aparut pe display ceck engine...asta de trei ori la rand.apoi ieri am mai condus-o pe langa casa vreo 2 kilometri si nu a mai facut nazuri.(de o saptamana motorul mai bolboroseste inca 2 secunde dupa ce invart cheia in contact).Astazi am dus-o la bavaria ptr un test si tipii de acolo mi-au spus ca da o eroare pompa de injectie si ca trebuie schimbata.PLus un releu de la bujiii.Pompa costa o gramada de bani ....are cineva vreo idee??? ce as putea face????Offf...sunt disperat ca sunt cam in groapa cu banii...Sper sa nu se supere nimeni din cauza ca ma plang ca o baba....!!!
Nu-i cred pe cei de la bavaria nici cand intreaba ceva.
Cere si o a doua opinie. Nu exista sa nu mai fie o firma cu un tester competent in Bucurestiul ala. Cere o simpla verificare si noteaza-ti codurile de eroare inainte de a arunca cu banii pe fereastra. Am mai vazut cazuri cand au fost schimbate gramezi de componente constatandu-se ulterior ca defectul e un fleac.
Nu ma pricep la diesel dar nu vad de ce ar fi pompa defecta pentru ca ceva nu taie alimentarea la timp.
Daca totusi au dreptate ai cheltuit 70-80 de lei pe o testare suplimentara, dar daca n-au...
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 03-03-09, 15:08   #343
ShNiddY

Stage 2
 
ShNiddY's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 25
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
O alta posibila cauza a trpidatiilor e suportul inferior de la motor, crapa uneori amortizorul de cauciuc si "tremura" cand ii ceri cuplu. Usor de verificat, il urci pe rampa si dai jos panoul inferior.

cand am verificat-o mi-a aratat mecanicul 2 tampoane din cauciuc care sunt crepate dar nu trebuie schimbate urgent...sunt siutate sub masina undeva in spatele rotilor din fatza, oare de alea vorbesti?
ShNiddY is offline   Reply With Quote
Old 03-03-09, 15:26   #344
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by ShNiddY View Post
cand am verificat-o mi-a aratat mecanicul 2 tampoane din cauciuc care sunt crepate dar nu trebuie schimbate urgent...sunt siutate sub masina undeva in spatele rotilor din fatza, oare de alea vorbesti?
Nu stiu despre ce tampoane vorbesti, eu ziceam de suportul de motor marcat cu sageata rosie. Daca ala-i crapat, atunci trebuie schimbat, nu urgent ca nu se strica nimic, atata doar ca o sa te enerveze.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 03-03-09, 21:29   #345
VisanMarius

Stock
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 7
Default Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Salut. Am o problema cu airbag-ul. De cele mai multe ori imi apare in bord eroarea de airbag. Am fost la tester si mi-au spus ca sistemul este praf. Nu-mi apare tot timpul... o fi oare de la conexiunile de sub scaun ? Cand am cumparat masina acum jumatate de an nu imi aparea nimic, masina n-a fost lovita, nu pot sa-mi explic cum s-a stricat asa deodata Cateva sfaturi va rog. Multumesc
VisanMarius is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -