Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
16-11-11, 08:22
|
#4156
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by elyx13
salutare, in curand imi voi schimba motorul pe pisica, din 2.0 in 2.5, ce spuneti sa-mi schimb si grupul? sau sa-l las pe asta de 2.0? am inteles ca am 3.45, multumesc
|
Ti-am atasat fisierul cu specificatiile; eu asa proceda cum zice Skillzu !
Voie buna !
|
|
|
17-11-11, 07:05
|
#4157
|
Stage 3
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Skillzu
Da, e normal. Mai ales daca nu ai motorul pornit. De obicei, dupa cateva minute de functionare, eventual si cu faza scurta aprinsa, si motorul pornit, trebuie sa isi revina.
Daca nu isi revin dupa ce se incalzesc, atunci as considera ca e o problema.
|
da, se manifesta exact cum ai spus, dupa cateva minute de functionare a motorului sau daca nu e frig afara isi revin..... inseamna ca nu au nici o problema/defect din fabrica...
multumesc pentru lamurire
__________________
,,Make it count !"
|
|
|
19-11-11, 10:15
|
#4158
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Deci se da un BMW e36 , 318 i ( pe curea ) , coupe din 95' . Ambreajul patina foarte foarte rau . A fost schimbat , si am zis sa plecam la drum cu ea sa vedem cum se prezinta masina . Prietenul asta al meu , a zis ca are masina de aproape 2 luni si niciodata nu a mers cu ea mai mult de 120 la ora . Imi pun eu centura si ma inchin de 3 ori ( am stat in dreapta fata ) , si o calca pana pe la 180 la ora , si a tinut o asa un minut si ceva aproape doua . Cand ne intoarcem cu masina la garaj , relantiul era undeva la 500 , iar daca o turam se ingana ( parca o sugruma ceva ) . Imediat am schimbat filtrul de benzina cu unul nou , filtru de aer nou , am pus si alt motoras de relanti de la alta masina , si tot asa se prezenta masina . A doua zi masina nu mai avea nimic, a facut in jur de 10 km cu ea , si a inceput iar sa stea la 500 turatii si avea un tremurat . Masina are in jur de 240 de mii de km , si un consum enorm de 14-15 in oras si 10-11 la drum lung . Ce parere aveti ?
|
|
|
19-11-11, 12:32
|
#4159
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 753
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
sa schimbe masina.
un motor de 1.6/1.8 nici nu merita sa l repari.mai bine il schimbi
|
|
|
19-11-11, 12:43
|
#4160
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
sef, dar nu exista 1.8i coupe, si nici M40/curea pe coupe.
|
|
|
19-11-11, 13:05
|
#4161
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by maxmartinez
sef, dar nu exista 1.8i coupe, si nici M40/curea pe coupe.
|
corect !!!!
|
|
|
19-11-11, 17:02
|
#4162
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa
Deci se da un BMW e36 , 318 i ( pe curea ) , coupe din 95' . Ambreajul patina foarte foarte rau . A fost schimbat , si am zis sa plecam la drum cu ea sa vedem cum se prezinta masina . Prietenul asta al meu , a zis ca are masina de aproape 2 luni si niciodata nu a mers cu ea mai mult de 120 la ora . Imi pun eu centura si ma inchin de 3 ori ( am stat in dreapta fata ) , si o calca pana pe la 180 la ora , si a tinut o asa un minut si ceva aproape doua . Cand ne intoarcem cu masina la garaj , relantiul era undeva la 500 , iar daca o turam se ingana ( parca o sugruma ceva ) . Imediat am schimbat filtrul de benzina cu unul nou , filtru de aer nou , am pus si alt motoras de relanti de la alta masina , si tot asa se prezenta masina . A doua zi masina nu mai avea nimic, a facut in jur de 10 km cu ea , si a inceput iar sa stea la 500 turatii si avea un tremurat . Masina are in jur de 240 de mii de km , si un consum enorm de 14-15 in oras si 10-11 la drum lung . Ce parere aveti ?
|
argintiu cumva? a fost de Belgia cumparat de langa Tg Jiu?
|
|
|
19-11-11, 17:22
|
#4163
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Pai sa va raspund la toti , masina a fost cumparata de la un tigan . Tiganul respectiv a zis ca o are din Olanda . Si are motor 1.8 i pe curea , e posibil sa fi schimbat motorul unul din fostii propietari .
|
|
|
21-11-11, 17:12
|
#4164
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
salut .. am si eu curiozitate .. interiorul de la touring se potriveste la sedan .. din cate stiu eu cred ca s-ar potrivi .. dar o parere in plus nu strica .. p.s. spatarul este rabatabl ! multumesc !
|
|
|
22-11-11, 01:21
|
#4165
|
BMW Specialist
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of: [Moderators] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trusca
salut .. am si eu curiozitate .. interiorul de la touring se potriveste la sedan .. din cate stiu eu cred ca s-ar potrivi .. dar o parere in plus nu strica .. p.s. spatarul este rabatabl ! multumesc !
|
Spatele nu se potriveste din pacate.
Doar sezutul de la bancheta. Spatarul, si fetele de usi nu se potrivesc.
Fetele de usi sigur nu, dar acum mi-am adus aminte, ca exista in cazuri foarte rare, sedan cu banchete rabatabile. Caut sa verific daca in acest caz se potriveste, si revin cu un raspuns mai sigur.
L.E.: In ETK spune ca nu se potriveste. Bancheta rabatabila de sedan, ar fi compatibila cu cea de coupe. Mijlocul. Si ar fi diferite doar partile din lateral care raman fixe.
Ciudat mi se pare ca in ETK spune ca nici macar sezutul de la bancheta de Touring nu se potriveste la Sedan.
Last edited by Skillzu; 22-11-11 at 01:28.
|
|
|
22-11-11, 01:31
|
#4166
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Cum vi se pare suspensia la e36 compact vs normal? Ar fi bine sa detalieze cei care le-au avut pe amandoua si stiu despre ce vorbesc. Am citit ca pe compact este suspensia veche, de la ursulet, pe e36 normal este una noua multilink z axle, se simte diferenta in ride quality sau ce?
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
22-11-11, 01:37
|
#4167
|
BMW Specialist
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of: [Moderators] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by a3ds
Cum vi se pare suspensia la e36 compact vs normal? Ar fi bine sa detalieze cei care le-au avut pe amandoua si stiu despre ce vorbesc. Am citit ca pe compact este suspensia veche, de la ursulet, pe e36 normal este una noua multilink z axle, se simte diferenta in ride quality sau ce?
|
Mda, puntea spate de pe compact e de urs.
Parearea mea e ca nu se compara nimic cu suspensia independenta. Fie ea chiar si la inceputuri cum a fost pe pisica, tot este mult peste orice punte fixa din ziua de azi. Pentru ca nu prea ai unde sa avansezi cu o punte fixa, suspensiile independente au avansat mult.
|
|
|
22-11-11, 07:15
|
#4168
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Skillzu
Spatele nu se potriveste din pacate.
Doar sezutul de la bancheta. Spatarul, si fetele de usi nu se potrivesc.
Fetele de usi sigur nu, dar acum mi-am adus aminte, ca exista in cazuri foarte rare, sedan cu banchete rabatabile. Caut sa verific daca in acest caz se potriveste, si revin cu un raspuns mai sigur.
L.E.: In ETK spune ca nu se potriveste. Bancheta rabatabila de sedan, ar fi compatibila cu cea de coupe. Mijlocul. Si ar fi diferite doar partile din lateral care raman fixe.
Ciudat mi se pare ca in ETK spune ca nici macar sezutul de la bancheta de Touring nu se potriveste la Sedan.
|
MULTUMESC MULT !
|
|
|
22-11-11, 20:23
|
#4169
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
se ia un e36 325 tds. pe la 4000 rpm intr-a 5-a are 180 la ora
presupun ca raportul in diferential e 2.56 ca asta se pune by default pe motorizarea asta
mi se pare un pic cam mica viteza la turatia aia avand in vedere ca la 4800 incepe redline-ul si e stiuta ca dieselu dupa 4000 e lesinat
un diferential mai lung de 2.56 eu unu nu stiu sa existe ...daca raportul asta o fi pe masina(nu mai exista placuta pe care e pansonat raportul)
e cineva cu 2.5 tds care sa ma poata ajuta cu info despre viteza la anumite turatii in treapta 5-a ca sa pot face comparatii? ma intereseaza ce viteza are un 2.5 tds la 3000 si 4000 rpm
|
|
|
23-11-11, 09:15
|
#4170
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 203
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
care ma poate ajuta cu un raspuns va rog?
Am o problema pe care iarna trecuta nu am avut-o! Atunci cand stau pe loc cu masina la relanti, apa la 90, si caldura data drumu , nu-mi baga aer cald ci rece, daca o accelerez la 1500 imi baga cald, daca merg cu ea la fel! A mai patit careva asa? Unii spun ca ar fi termostat-ul, altii pompa de apa....
Multumesc anticipat!
__________________
Respect!Vand Xenon - www.km7.ro
|
|
|
|
|