Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 20-08-09, 14:09   #391
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
1.Faptul ca nu are repartitie 50-50 e una, dar pana la tinuta de drum a unei acadele e cale lunga. Nici un banal A4 tdi nu este acadea, cu atat mai putin S5. Daca era acadea atunci si 335i e un fel de Sugus, diferenta fiind foarte mica (In plus nu as conta pe testul ala, nu prea ai cum sa scoti 100% din masina in timp ce vorbesti la camera si toate cele, mai depinde si de circuit etc). Uitati-va la un R32 vs 130i, rezultatul este invers.

2.PS: Daca Audi = another ugly deutch invention, la BMW i se potriveste de minune Big Money Wasted.

3.PS2: Avand in vedere ca tot frustratul isi ia de la gura 1 an sa faca 8k euro sa isi cumpere un cazan de E46 din 2001 136CP dizal nu stiu cum puteti aduce in discutie A4 TDI .

4.PS3: Sunt atatea teste in care Audi iese in fata BMW incat nu vad problema ca sunt la fel de scumpe sau mai scumpe, nimeni nu domina toate clasele. Chiar este echilibrat, momentan Q5 > X3, RS6 > M5, R8 nu are rival, si alte clase unde este echilibrat. Mai apare si RS3 asa ca diferentele sunt mici, un om intreg la cap alege ce ii place nu ca aia scoate 0.1 sec pe circuit mai putin, unu la mana nu ai curcuit aici in .RO, doi la mana 99.99% din soferi nu pot scoate nici pe departe maximul din masinile alea.
1. Tractiune fatza = chici, "chinezarie" s.a. .....am mai explicat de ce e asa; in plus forarea pe rotile fatza: cu alea accelerezi, cu alea franezi, cu alea virezi.......si atunci spatele pt ce il mai ai? ........numa pt frana de mana??!!! ....asa mai bine il dai jos
2. Eh ciuda pe Brings Me Woman e mare......
3. Sugur ca nu ai dreptate deloc aici, vb prostii......deja E46 2.0d din '01gasesti si la 7000E .....iar un frustrat pana sa ajunga la bani de unu d-ala are prima data 6000 pt un "pasat" eventual, sau la banii aia e mai jmeker cu auuudiu au4 ......pe cand A4 = Pejou 407
plus 2.0d cazan?? pana atunci tedeiu sa farama in bucati...dar mai intai pe la 80mii km scoate un fum de parca e 1.6 de golf 2 iar la 200mii ii cade distributia....iar daca nu i-ai dat tot timpul ulei bun asa iti sare de rupe supapele, si tre sa bagi 2000E in motor sa ii faci capitala
4. Mai ales la furatul clientului prin pretul nejustificat de mare(nu ca ar fi sfinti nici BMW-ul nici Mercedes-ul, da e prea de tot).....CHIAR MAI MARE LA MARE LA MAI MULT DE JUMATATEA MODELELOR DE SERIE!!!!
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 15:39   #392
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Adevarul e ca cineva mananca de dimineata la pranz si la cina numai rahatei umflati...Daca nu ar face masini exceptionale, mai rapide ca M-uri pe circuit si mai frumoase nu s-ar vinde atata si nu ar mai exista atata apreciere. Ia zi tu domnule Stie TOT, cand a luat BMW ultima data PERFORMANCE CAR OF THE YEAR?! Cumva acum recent?! Adica in 2007 cu RS4 B7 si in 2008 cu R8?!Ahhh...ce chestie domne si parca "prostii" aia fac topul ca sunt din toate colturile lumii si crede-ma stiu mai bine ca tine ce inseamna masina sport si mai stiu ce inseamna un Quattro vs un Spate asa ca las-o moarta ca esti praf. Atata timp cat la ora actuala TT-RS, RS6, R8 V8 si R8 V10 sunt liderii clasei din care fac parte si absolut toti pilotii si redactorii n-au decat cuvinte de lauda la adresa lor nu mai comenta aiurea ca sa te aflii in treaba.
Sa nu amintesc faptul ca avand in vedere ca TT are Quattro cu Haldex ar trebui sa fie mai greu ca un Z4, dar de unde ca e mult mai usor, ba chiar foloseste 69% aluminiu si a primit Inovatia Anului in 2008, deci iarasi te duce mintea cat o ceapa degenerata.
Audi ramane cel mai tehnologic brand posibil, foarte futuristic in design, incredibil de sigur si mai ales din Audi poti scoate oricand, oriunde si la orice ora minim 90% din el, pe cand in BMW "muncesti" ca un bou in calduri si mai ajungi si in rapa, plus ca sta foarte prost la capitolul tractiune in viraje si pe strada la noi toti dobitocii isi cumpara cum zicea Anaconda mai sus rable TDI din 1900 toamna si spun ca si-au luat "BMW adevarat", vai mama lor...ba chiar fac credite pt rable de 7-8000 de euro, alea sunt masini?!)) Si la Audi nu mai exista 1.9TDI exista doar 1.6 TDI, iar urmatorul motor dpdv al capacitatii e 2.0TDI 140-143CP, asa ca taci cand nu stii despre ce este vb.
Iar faptul ca RS5 Coupe va demonstra in 2-3 luni ca M3 e o adevarata rabla pe langa el si mai ales la motor unde RS5 va avea mai multi CP/L decat motorul de pe M3 va distruge definitiv mitul ca BMW produce cele mai bune motoare... plus ca turatiile vor fi mai mari la RS, inca un avantaj...sa nu zic ce motor colosal a produs deja Audi, acel monstru de 525CP (560CP pe LP560-4) PRODUS EXCLUSIV DE INGINERII AUDI nu de Lamborghini asa cum cred unii oameni "mai destepti" ca, comunicatele lor de presa, unde acest motor se tureaza binisor mult mai sus ca la M5/M6/M3 adica in 8700...asa ca nu imi spune mie ca Audi n-are motoare din ambele categorii de foarte inalta performanta...ba chiar e peste BMW la capitolul asta.
Motoare adevarate sunt cele de pe TT-RS, S4, RS4 B7-RS5 B8, RS6, R8 V10 unde puterea si cuplul omniprezent, sa nu mai zic de sunetul baritonal si puternic bate orice motor de la BMW cu tot cu engine of the year si toate aberatiile lor.
Luam ca exemplu 3.0TFSI de pe S4 B8, unde cu un compresor Eaton de ultima generatie scoate 333CP si 440NM vs un motor similar de la BMW dar cu 2 turbine, unde se stie ca la turbine se scoate o putere mult mai mare ca la compresor dar BMW nu stie sa faca motoare in adevaratul sens al cuvantului cu doar 306CP si mai nou 326CP si tot sub nivelul de performanta de pe S4, plus ca motorul de pe S4 doar cu CHIP si evacuare ridica stafeta la 430CP fata de cei 400CP scosi prin aceeasi metoda din 335i.
Si da am condus la BMW-uri de mi s-a acrit, mai proaste de atat in gama premium nici ca n-am simtit, defapt cam la nivel de Saab, dar Saab cel putin era mai confortabil, in schimb varza pe viraje, cutia e infecta, cea manuala in 6 trepte, unde daca vrei sa dai in marsalier tragi de cutie in stanga sa intre de iti vin dracii si ai impresia ca o sa se rupa manerul, dar in fine, eu "n-am condus" "nu stiu ce inseamna bmw la limita" si "sunt prost"...asta e concluzia voastra idioata la care au ajuns toti "desteptii" care in alt thread ati ajuns sa comparati sunetul unui uragan de Veyron de 10-15x mai scump ca un BMW cu motor de rasnita V10 care la relantii se aude ca la Diesel (vezi filmare test M5 Clarkson Topgear) si turat exact ca un aspirator supraturat, nu tu bas nu tu nimic, gen Lambo cu motor de Audi pe Gallardo. Alea sunt motoare aspirate?!Haha...
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 16:41   #393
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Adevarul e ca cineva mananca de dimineata la pranz si la cina numai rahatei umflati...Daca nu ar face masini .................................................. ....................................exact ca un aspirator supraturat, nu tu bas nu tu nimic, gen Lambo cu motor de Audi pe Gallardo. Alea sunt motoare aspirate?!Haha...
Mie personal imi este mila de tine, pe de alta parte o sa fi si tu fericit ca si A2 dacao sa-ti iei pt. tine o sa fie un vis implinit.

Eu nu zic ca Audi face masini proaste, ba chiar evolueaza f bine dar pana la afirmatile tale aberante impotriva BMW este cale lunga.

1. Renumitul tau R8 se bate cu un M3 e46 CSL care l-a facut BMW prin 2003.

2. Ca BMW face motoare de rahat?? Sa-ti aduc aminte ca BMW a facut in 1985 un motor de 1500 cmc cu 800 CP pe cand Audi nu a reusit nciodata o asemenea performanta.

2'. Etalonul diesel al ora actuala este BMW 3.0l de pe 335d.

3. "cazanul" de 320d 136 cp din 1998 cu ce tractor de 1.9 sa-l comparam ca nu poate fi comparat cu A4 B5 1.9 tdi ca BMW este mult superior din toate punctele de vedere.

4. Sa vorbim de design??? E90 model controversat dar mie personal imi place si este original, Audi are un fel de facelift din 1994 incoace.
Si daca o sa cauti bine, era un kitt tuning pt B5 care seamana mult cu actualul B7.

5. Sa mai vorbim de sasiu, da, aici este de vorbit, ca in 2001 au reusit sa fac si Audi primul sasiu bun si bravo lor pentru asta, doar ca au uitat sa-l mai schimbe.

6. RS-urile, intodeauna mi-au placut dar un fiasco in vanzari, oare de ce.

7. R8 umilit de GTR si Corvette, departe deci de a fi un etalon in clasa.

8. RS4 batut pe pista de M3.

9. RS6 - superb, clar peste actualul M5, singurul etalon Audi si sa vedem cat o sa mai ramana.

10. TT - foarte reusit dar design-ul ma lasa rece, noul Z4 mai slab performant dar mult mai frumos.

11. Q5 probabil cel mai performant in clasa lui sa speram si un concurent serios in fiabilitate.

12. Q7 foarte frumos si bun.

13. X5M deocamdata nu are rival in performanta.

Ca sa intelegi nu sunt nici pro BMW sau Audi nici contra lor, sunt rivali clar (de putin timp) si asta nu poate decat sa fie bine dar nici unul din ei nu are suprematie totala si / total BMW inca sunt cu 1 pas (mic) in fata dar ofensiva AUDI este deosebita si pe mine ma bucura.

Scoate-ti si tu ochelarii aia de cal si fi si tu obiectiv ca subiectivismul este pt. oamenii cu capul patrat.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 16:45   #394
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Vă rog din nou, īncetaţi să vă balăcăriţi īn toate felurile şi īncetaţi să jigniţi proprietarii diverselor mărci, dimpreună cu maşinile lor. Fiecare dintre noi īşi alege masina personală după gusturile proprii şi după posibilităţile de moment, şi e bine că se īntāmplă asta, altfel am fi o serie de roboţei identici pe străzi.
Am verificat pe site-urile celor 3 companii producătoare: niciuna nu acordă premii sau recompense pentru cel mai agresiv sau fanatic fan.
Drept urmare, la prima ieşire, alta decāt la nivel strict argumentativ, respectivul user primeşte infracţiune şi să nu mă īnjuraţi prin p.m.-uri pe urmă cum că n-aţi fost avertizaţi.
Comportaţi-vă ca nişte bărbaţi cerebrali care schimbă păreri argumentate despre maşini pentru bărbaţi adevăraţi, că asta prepara pānă la urmă toate cele 3 divizii sport luate īn discuţie aici, şi nu ca nişte piţipoance isterice şi supărate că rujul lor nu e cel mai apreciat din discotecă.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 16:49   #395
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

2. Daca vorbim de motoare turbate vezi ca si Audi avea o gramada de cai / litru cand participa la raliuri.

2'. Si 6.0 V12 TDI ce este ?

3. Cand a aparut prima data 1.9 TDI era ceva interesant la el (si a fost inainte de 199, un motor foarte reusit. De atunci s-a mentinut mult si bine, cu modificarile de rigoare dar este un motor foarte reusit.

4. Facelift din 94 incoace ? . Cred ca discutam de masini diferite, cand vine vorba de model nou diferentele sunt exact cat trebuie. Daca Audi este in facelift permanent la design, Aston Martin / Alfa Romeo cum mai sunt ? Mini facelift ? .

7. Umilit cred ca e ceva exagerat. Este mai putin performant dar aici este M vs RS vs AMG si momentam R8, in special V10 nu are rival de la BMW.

8. RS4 are an buni in plus la vechime fata de M3, nimic deosebit. Sa asteptam noul RS4 sa vedem ce mai stie M3.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 17:25   #396
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

toate ca toate, fiecare cu parerea sa si cu modul de a o expune....dar nu pot sa inteleg cum naiba se mai aduce in discutie copilaria asta "aaa...335i-ul?...3 litri si 2 turbine si numai 306cp?".Mai are rost sa povestesc si eu si sa desenez de ce...nu s-a "tabacit" destul problema?Daca avea cam 0.6bar pe turbina si 400cp era mai lamurita lumea?Am vazut pe site german atingand si 420cp si 495Nm doar prin chip.Cat despre omniprezenta, ce vrei mai omniprezent decat 400Nm intre 1450 si 5600rpm?

Last edited by carutasu; 20-08-09 at 17:36.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 17:34   #397
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
2. Daca vorbim de motoare turbate vezi ca si Audi avea o gramada de cai / litru cand participa la raliuri.

2'. Si 6.0 V12 TDI ce este ?

3. Cand a aparut prima data 1.9 TDI era ceva interesant la el (si a fost inainte de 199, un motor foarte reusit. De atunci s-a mentinut mult si bine, cu modificarile de rigoare dar este un motor foarte reusit.

4. Facelift din 94 incoace ? . Cred ca discutam de masini diferite, cand vine vorba de model nou diferentele sunt exact cat trebuie. Daca Audi este in facelift permanent la design, Aston Martin / Alfa Romeo cum mai sunt ? Mini facelift ? .

7. Umilit cred ca e ceva exagerat. Este mai putin performant dar aici este M vs RS vs AMG si momentam R8, in special V10 nu are rival de la BMW.

8. RS4 are an buni in plus la vechime fata de M3, nimic deosebit. Sa asteptam noul RS4 sa vedem ce mai stie M3.
2. Audi scotea din 2110 cmc 600 CP in 1986, BMW a scos 1985 800 CP din 1500 cmc, eu zic ca diferenta este enorma.

2'. 335 d - 94.2 bhp/litre, 123 d - 100.8 bhp/litre (de asta uitasem), 6.0 V12 TDI - 83.1 bhp/litre

3. Corect, dupa parerea mea (si numai) 1.9 tdi a fost peste succesorul 2.0 TDI dar 2.0 d, a fost scos mai tarziu, dar mai bun ca 1.9 tdi, asa ca nu poti sa zici de 320d ca este "cazan" cand la anul respectiv era cel mai bun in categorie peste A4 B5 1.9 TDI si motorizare si sasiu si design si finisari si fiabilitate, la asta am refeream.

4.Aston Martin, Porsche, Mini, Fiat 500, Mustang, Camaro, Chalenger, Corvette sunt niste masini care au facut istorie prin design cu modele lor, Alfa nu a facut mari schimbari decat o genetratie 156-159, Audi A4, BMW 3, ca si restul marcilor nu au facut vre-o istorie prin design sunt niste modele normale de clasa.

7. Nu are rival nici in categorie, asa cum nici X6 nu are rival si atunci nu are rost sa-l specificam si am comparat R8 cu altele pt. ca "PvDTranceAddicted" il dadea cam etalon al categoriei si umilit nu este exagerat daca privim raport performanta/pret.

8. Cand apare noul RS4 probabil M3 o sa mai aiba 1-2 ani de viata si o sa vina urmatorul M3 si tota asa. Este normal ca noul RS4 o sa bata M3-ul actual doar o sa fie cu 3 ani mai nou.

O zi buna!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 18:27   #398
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pana la urma RS e facut de audi sau de quattro gmbh? Din cate am citit quattro gmbh ar fi o firma privata care modifica audi-uri. Asta inseamna ca e ca Alpina, Brabus etc... nicidecum ca M sau AMG care sunt divizii sport ale BMW AG si Daimler AG.
Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
la noi toti dobitocii isi cumpara cum zicea Anaconda mai sus rable TDI din 1900 toamna si spun ca si-au luat "BMW adevarat", vai mama lor...ba chiar fac credite pt rable de 7-8000 de euro, alea sunt masini?!))
Eu zic ca rablele alea din 1900 toamna sunt mai masini decat matizul tau.
__________________

Last edited by xxdadixx; 20-08-09 at 18:32.
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 19:50   #399
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

1.motorul de F1 scotea undeva in jur la 1200 de cp din 1500cmc
2.a aparut deja 740d cu 3.0 biturbo de 306cp si 600NM deci 102cp/l
3.cand a aparut 320d in 1998 avea 68cp/l cam cat aveau unele motoare pe benzina de la Peugeot Opel 136cp sa nu mai zic de Vw care aveau 2.0 115cp si audi 130cp
4.motorul ala 3.0l N56 de pe 335 a fost lansat prin 2000-2001 iara in 2004 a primit pompa de apa electrica si 2 turbo si tot asa 335 consuma 12.4l fata de 14l noul S4
__________________

Last edited by adrian78bmw; 20-08-09 at 19:52.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 20:45   #400
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

https://www.youtube.com/watch?v=CCg5iMKAc0Y

https://www.youtube.com/watch?v=axb19DwhqUk&feature=fvw
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 21:05   #401
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Inca odata demonstrez CU CEL MAI NOU TEST AUTOBILD ca RS-urile sunt peste M si chiar peste AMG: RS6 vs M5 vs E63 AMG = RS6 Castigator...daca stiti putin germana va spune si de ce:cele mai bune frane, un motor senzational, cuplu omniprezent, acceleratia cea mai devastatoare dintre cele 3 (ba chiar arata si acel tabel la fiecare masina testata) unde RS6 a scos 4.4s pana la 100km/h fata de 4.5s E63 si 4.6 M5 si ca ultim argument au spus ca sistemul Quattro face toti banii si e foarte practic, eficient si sigur. PUNCT
http://www.autobild.de/autobild-tv/?clip_id=1553
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 21:30   #402
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Inca odata demonstrez CU CEL MAI NOU TEST AUTOBILD ca RS-urile sunt peste M si chiar peste AMG: RS6 vs M5 vs E63 AMG = RS6 Castigator...daca stiti putin germana va spune si de ce:cele mai bune frane, un motor senzational, cuplu omniprezent, acceleratia cea mai devastatoare dintre cele 3 (ba chiar arata si acel tabel la fiecare masina testata) unde RS6 a scos 4.4s pana la 100km/h fata de 4.5s E63 si 4.6 M5 si ca ultim argument au spus ca sistemul Quattro face toti banii si e foarte practic, eficient si sigur. PUNCT
http://www.autobild.de/autobild-tv/?clip_id=1553
da foarte tare 0.1 sec diferenta si RS6 are biturbo numa asa poate audi sa tina pasul daca era aspirat mai mult de 450cp nu scoteau..si diferenta de pret M5 e 94700 AMG si RS 122000 de euro
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 21:40   #403
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Daca era aspirat mai mult de 450CP nu scoteau ? Gallardo nu are 560 ? R8 nu are 520 sau cat are ? Cum adica numai cu biturbo poate sa tina pasul ?

RS4 ce este ? Nu are 100cp/litru de ani de zile ? O fi RS6 turbo dar si M5 este de turatie, la Audi nu ai nevoie de 8500 RPM ca sa ai 500CP. In plus nu e vorba numai de 0.1 pana la 100 km/h, ci de masina overall.

PS: Uita-te la interiorul de pe M5 si la ala de pe RS6 si o sa vezi unde se duce mare parte din banii extra, apoi Quattro, potential mare de tuning (un banal soft si ai un castig mare).
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 21:52   #404
Limba14

Stage 4
 
Limba14's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 247
Default Re: AMG vs. M vs. RS

clar M !!!
desi amg face motoarele cele mai puternice, se stie ca M face masinile cele mai bune.
au si pe ce baza sa lucreze.
zicea un domn adineaori ca bmw nu stie face motoare ... ca nu au putere mare la anumita cilindree.: 335i cu dou turbo scoate numai 306 cp, iar un s4 scoate 333. si ce???
s-a dovedit in foarte multe teste ca puterea nu reprezinta totul. la 5th gear au comparat 335i-ul cu s5-le si pe cirucit a fost mai rapid 335-ul.
la top gear au comparat c63 amg cu rs4 si m3. a castigat clar m3-ul.

faptele vorbesc.
__________________
Future Lamborghini owner.

Limba14 is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 22:03   #405
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Iar RS4 era cel mai vechi din grup si iesit din productie...hahaha....normal ca vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca-s acrii. Iar Audi are 2 motoare cu peste 100CP/L chiar mai puternice si mai rafinate ca la bmw, iar noua versiune a 4.2FSI de pe RS4 va avea pe RS5 450CP si 460NM, adica peste 100CP/L si chiar un coeficient mai bun de cp/l decat BMW, asa ca lasa-ma cu bmw ca bmw nu reuseste sa produca motoare mai avansate ca audi...sa nu mai zic de 3.0TFSI sau 2.5TFSI sau motorul anului 5 ani la rand adica 2.0TFSI...asa ca las-o moarta. RS6 e mai rapid ca M5 punct.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -