VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
Nu contest ca pe unele circuite M3 ar fi ceva mai rapid (who cares 0.2 secunde?) decat RS5 dar in niciun caz mai rapid (cu 1 secunda) pe un circuit ud dar din moment ce vine de la Top Gear te astepti la orice. Eu ma uit la majoritatea emisiunilor ca mi se par amuzanti cateodata dar nu dau 2 bani pe datele exacte date de ei, cateodata sunt chiar penibili cu circuitul ala. Ca sa nu mai spun ca el vede un lucru rau sa fie confortabil un coupe de genul, adica ar fi mai bine sa aiba un interior de rahat si sa fie inconfortabil. Pai din moment ce alea sunt variante sport ale coupeurilor/sedanurilor premium care asta au ca scop, cum naiba sa fie altfel ? Apoi se contrazice singur spunand ca butonul ala e prost fiindca face masina mai inconfortabila. Pai ori e bine sa fie asa ori nU ?
Chestii gen 760Li rapid cat un 911 Turbo, RX8 cat M3 E46, la fel cat 535d sunt maxime. Exemple mai sunt la greu, Gallardo Spyder MULT mai lent ca R8 Spyder si mai lent ca R8 V8, etc. Unele rezultate sunt hilare, inclusiv asta de mai sus.
__________________ www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
HAHA, alora la top gear le-a iesit seria 7 la fel de rapid pe circuit ca un 911 turbo? Marfa. Ce sa zic, tare. Timpii pe circuit sunt cea mai de 2 bani unealta de marketing these days. Toti retardatii fac "teste pe circuit" ca sa le iasa smecheriile si sa dea bine, sau sa fie buna la ceva si o anumita masina, daca la aspect, confort, dotari, motorizari, performante masurabile obiectiv(acceleratii) nu e... Trist.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
Nu contest ca pe unele circuite M3 ar fi ceva mai rapid (who cares 0.2 secunde?) decat RS5 dar in niciun caz mai rapid (cu 1 secunda) pe un circuit ud dar din moment ce vine de la Top Gear te astepti la orice. Eu ma uit la majoritatea emisiunilor ca mi se par amuzanti cateodata dar nu dau 2 bani pe datele exacte date de ei, cateodata sunt chiar penibili cu circuitul ala. Ca sa nu mai spun ca el vede un lucru rau sa fie confortabil un coupe de genul, adica ar fi mai bine sa aiba un interior de rahat si sa fie inconfortabil. Pai din moment ce alea sunt variante sport ale coupeurilor/sedanurilor premium care asta au ca scop, cum naiba sa fie altfel ? Apoi se contrazice singur spunand ca butonul ala e prost fiindca face masina mai inconfortabila. Pai ori e bine sa fie asa ori nU ?
Chestii gen 760Li rapid cat un 911 Turbo, RX8 cat M3 E46, la fel cat 535d sunt maxime. Exemple mai sunt la greu, Gallardo Spyder MULT mai lent ca R8 Spyder si mai lent ca R8 V8, etc. Unele rezultate sunt hilare, inclusiv asta de mai sus.
esti hilar , pe bune.cu cateva pagini in spate te bateai cu pumnii in piept pt 1 secunda care o avea in fata audi-ul.acum ca e invers treaba n-are nici o relevanta si totul e o consipratie impotriva audi
Daca o sa te uiti pe lista de timpi de la top gear, audi rs4 e mai rapid decat rs5. Cu 2 secunde chiar. Sa piarda chiar atat de mult pe pista uda? Ma indoiesc...
Daca o sa te uiti pe lista de timpi de la top gear, audi rs4 e mai rapid decat rs5. Cu 2 secunde chiar. Sa piarda chiar atat de mult pe pista uda? Ma indoiesc...
Da pierde ..pe lista M3 standard a scos 1.25 pe pista uscata iar in AMS era un test in care S4 344cp era mai lent ca M3 E46 pe pista uda..
Cel mai frustrant pentru unii e ca Audi nu e asa performant cum vroiau ei e prea scump ,prea greoi subvireaza marele plus fiind motorul din care MTM a scos 500 cp fata de cel de la Bmw care se plafoneaza pe la 445 450cp
Nu contest ca pe unele circuite M3 ar fi ceva mai rapid (who cares 0.2 secunde?) decat RS5 dar in niciun caz mai rapid (cu 1 secunda) pe un circuit ud dar din moment ce vine de la Top Gear te astepti la orice. Eu ma uit la majoritatea emisiunilor ca mi se par amuzanti cateodata dar nu dau 2 bani pe datele exacte date de ei, cateodata sunt chiar penibili cu circuitul ala. Ca sa nu mai spun ca el vede un lucru rau sa fie confortabil un coupe de genul, adica ar fi mai bine sa aiba un interior de rahat si sa fie inconfortabil. Pai din moment ce alea sunt variante sport ale coupeurilor/sedanurilor premium care asta au ca scop, cum naiba sa fie altfel ? Apoi se contrazice singur spunand ca butonul ala e prost fiindca face masina mai inconfortabila. Pai ori e bine sa fie asa ori nU ?
Chestii gen 760Li rapid cat un 911 Turbo, RX8 cat M3 E46, la fel cat 535d sunt maxime. Exemple mai sunt la greu, Gallardo Spyder MULT mai lent ca R8 Spyder si mai lent ca R8 V8, etc. Unele rezultate sunt hilare, inclusiv asta de mai sus.
Quote:
Originally Posted by a3ds
HAHA, alora la top gear le-a iesit seria 7 la fel de rapid pe circuit ca un 911 turbo? Marfa. Ce sa zic, tare. Timpii pe circuit sunt cea mai de 2 bani unealta de marketing these days. Toti retardatii fac "teste pe circuit" ca sa le iasa smecheriile si sa dea bine, sau sa fie buna la ceva si o anumita masina, daca la aspect, confort, dotari, motorizari, performante masurabile obiectiv(acceleratii) nu e... Trist.
Nu sunt f. relevante testele de la Top Gear nici pt mine, e prea multa vb. si prea putina actiune ... doar ca nu e asta primul test in care M3-ul iese mai rapid ... e doar inca o comfirmare a faptului ca e mai dinamic decat RS5, atat in linie dreapta cat si pe circuit, fie el si umed. Cam din toate testele facute pana acuma si de celelalte publicatii, stim cu totii care a fost masina mai rapida ... In plus Clarkson nu prea are oricum BMW la inima, nu vad de ce toata lumea vede numai conspiratii ... Si vreau sa vad si eu unde a iesit 760Li mai rapid decat Porsche Turbo ...
Nu sunt f. relevante testele de la Top Gear nici pt mine, e prea multa vb. si prea putina actiune ... doar ca nu e asta primul test in care M3-ul iese mai rapid ... e doar inca o comfirmare a faptului ca e mai dinamic decat RS5, atat in linie dreapta cat si pe circuit, fie el si umed. Cam din toate testele facute pana acuma si de celelalte publicatii, stim cu totii care a fost masina mai rapida ... In plus Clarkson nu prea are oricum BMW la inima, nu vad de ce toata lumea vede numai conspiratii ... Si vreau sa vad si eu unde a iesit 760Li mai rapid decat Porsche Turbo ...
A zis că face cāt un Porsche Turbo nu că ar fi mai rapid.
Toata lumea incearca sa divagheze, totul e contrafacut, toata presa auto e partinitoare, numai speculatii, mult orgoliu si f. putine discutii on-topic ... si inevitabil se ajunge la tot felul de timpi pe circuit a unor masini care nu au legatura cu acest topic, cum si diferenta dintre "very wet" si "wet" poate sa insemne pe circuit si mai mult de 10 secunde uneori, dar nici asta nu conteaza cand aici e vb. doar de M,RS si AMG ... Eu am postat un ultim filmulet in care apar 2 masini (M si RS) care sunt cronometrate si conduse de acelasi pilot... dar nah, daca RX8 si M3 au acelasi timp pe circuit sau 760Li e pe pista umeda e cu 0.2 s mai lent decat 996 Turbo pe pista inundata ... tre sa iasa si un pic de circ! Ce legatura are Porsche condus pe furtuna si 760Li su M,RS sau AMG ?