Quote:
Originally Posted by BMnWA
au scos motor diesel mai performant decat cel de la audi
|
Partial corect, la motoarele 2.0d 200CP si 3.0d 300CP bate Audi dar momentan Audi are ceva inedit, 6.0 V12 TDI, BMW mai are de mancat 2-3 paini pana sa faca asa ceva, motor derivat din cel de curse care a castigat la LeMans.
Quote:
Originally Posted by BMnWA
si un mercedes c280 din 93 manual cu un interior cu care va faceti voi astia audizati poster pe perete si va inchinati noaptea
|
Chiar si interioarele de Mercedes din ziua de azi sunt in anumite situatii mai slabe decat alea de Audi contemporane (vezi C/E Klasse care sunt pline de plastic nu tocmai rafinat, cel putin in variantele mai ieftine) asa ca masina aia a ta care e de o seama cu bunica-mea...e pistol cu apa.
Quote:
Originally Posted by GABBY_
Ca tu nu iti permiti sa intretii un diesel sau sa il achizitionezi asta e cu totul altceva.Nu imi poti spune ca intre doua masini identice la pret si dotari vei alege benzinara.una e sa ai un 2.0 tdi (140) cu care faci Constanta-Brasov si retur cu 160 ron iar alta e cand ai un 2.0 fsi (150 cp) si cu mai putin de 250-300 ron nu poti face acelasi traseu.
|
Sunt cazuri in care motorul diesel costa ceva mai mult dar sunt situatii in care diferenta este destul de mica - poate fi ignorata deci cine isi cumpara benzina isi cumpara ca asa a vrut. Sa nu mai vorbim de benzinarele mai scumpe, turbo sau alea de cilindree mare, de la 3000 CMC in sus. Sa intelegem ca aia care au modele sport sau modele echipate cu V6/V8 benzina isi doreau in secret un 2.0 TDI sau 320/520d si nu si l-au permis ?
. Unii nu sunt dispusi sa se pricopseasca cu un diesel pentru 1-3 litri / suta de km asa cum iti place tie sa crezi.
Quote:
Originally Posted by BMnWA
Am in familie un 530d manual si la mers frumos afara linistit ajunge consumul la 5.8 si mers sport pana pe rosu cu inferioare etc ajunge la 7.5 afara. In oras ajunge la 9 cand e aglomerat..dar mai mult slabe sanse sa urce consumul
|
Lasa povestile, un 530d in forja sare de 10% fara probleme, aici nu e 4liers.ro.
Quote:
Originally Posted by tzapul
eu am golf III 1.9 TDI si pot sa va spun ca las in urma multe benzinare. Si pe langa asta mai am si putere la el....asa k ce sa ii mai ceri?....sunet?....la ce iti trebuie sunet?.....ce o masina e mai buna daca se aude mai bine?.....nu conteaza cum se aude ci cum merge or: eu la partea asta sunt super multumit
|
Asa cum o gramada de benzinare te lasa in urma pe tine, nimic special. Ce ai putea cere de la el ? Multe...daca ti se pare asa bun inseamna ca ai niste standarde destul de joase.
Quote:
Originally Posted by GABBY_
Sa inteleg ca Audi diesel papa cu maxim 1 litru mai putin decat Mercedes.Maxim am zis!!! Inseamna ca poate consuma si cu 2-3 litrii mai putin decat Mercedes-ul,asa ca acesta comparatie pe care o faci e exact impotriva conceptiei tale.Referitor la bmw-urile de care mi=ai zis sper ca ai inteles destul de bine ca fiecare cere pe masina lui cat vrea, sunt masini diesel care costa mai mult decat cele pe benzina la exact aceleasi dotari.Eu zic sa mergi la reprezentanta BMW(observ ca doar masina asta exista pentru tine) si sa faci o comparatie de pret intre masinile diesel si cele benzinare la aceleasi dotari si apoi mai discutam.
|
La niste masini de zeci de mii de euro, 1-3 litri / suta de KM este un fel de nu ar mai fi, intelegi ? Daca diferenta era sa zicem de 5 litri in oras, atunci facea sens. Audi A6 a aparut in 2004, a primit un facelift dar in orice caz, E klasse este proaspat aparut asa ca o parte din diferenta de consum este anulata de o cutie de viteze mai buna si de lipsa 4WD (care creste consumul), de aia diferenta este derizorie. Probabil noul model o sa puncteze mai bine la capitolul consum dar tot nu m-ar convinge sa dau banii pe dizal.
Quote:
Originally Posted by BMnWA
nu la pret de nou, care nu intereseaza pe nimeni
|
Ce..? PARDON ? Daca tie si / sau altora de pe forum nu va pasa de masini noi / cat mai noi nu inseamna ca toti sunt asa, ai fi surprins cati urasc cazanele SH. Cum iti permiti sa vorbesti in numele tuturor ? Din ce in ce mai penibil. Ca sa nu mai spun ca aia care va fac voua un serviciu si va dau masini SH sa le cumparati...initial le-au cumparat NOI. Daca oamenii aia nu ar exista, sa cumpere masini noi apoi sa le cumperi tu dupa 15 ani probabil inca ai fi la stadiul de bicicleta.
Quote:
Originally Posted by BMnWA
bai..thctbc cand un pejo 1.6 hdi din 2007 407 este 6000 euro normal ca iti permiti masina "nou" iti dai seama un fel de logan facelift )) dar cand o sa vezi tu un bmw din 2007 orice model la 6000 sa imi dai un semn sa cumpar cateva.
|
Nu stiu cum sa iti spun dar un Peugeot 407 e cam de 10 ori mai misto din orice punct de vedere decat o felina de E36. Bineinteles, asta daca este stock, una modificata cu gust ca a ta, gen ornamente din "carbon" (aka folie din targ), schimbatoare M (un fel de M3 @ 100 CP) si alte elemente de bun gust, se schimba treaba, orice om normal la cap ar alege acel E36 custom in detrimentul unui 407 nou, ce naiba.
. Asta a fost maxima zilei dar nu ma lua in seama, continua-ti proiectul, sunt nerabdator sa vad ce iese.
PS - esti constient ca DOHC cu banii care i-a dat pe 407 nou isi lua cam 4-5 E36, nu ?