Quote:
Originally Posted by 74axd
pentru tara in care traim e de preferat benzina.
|
De ce e de preferat benzina? Ca oricum esti nevoit sa mergi cu viteza redusa mai ales acum cand toate soselele sunt in stare jalnica iar gropi pot aparea la tot pasul in special pe drumurile judetene dar si cele nationale mai putin circulate. Ori in aceste conditii in care trebuie sa mergi cu maxim 60-70 poate un 80 la ce iti mai foloseste acceleratia buna pana la 100/h si topspeedul
cand trebuie sa mergi mai mult cu treptele 2,3 sau 4 mai subturat?
Unde mai beneficiezi de calitatile motorului pe benzina?Unde in tara asta au mai ramas sosele ca in palma? Uite, eu sincer in Moldova in afara de:
E85
o parte din DN25 mai exact intre Tecuci si Vaslui
E583 Iasi -Roman
DN15D Roman - P. Neamt
si E58 din Sv spre Bistrita
nu stiu vreo alta sosea care sa nu aiba gropi, denivelari frecvente, portiuni de poduri cu probleme, restrictii, etc poate doar mici zone asfaltate recent prin sate unde primarul e PDL ori prin orase mari.
Si cred ca stiti si voi..... de acum nu o sa mai vedem asfalt nou pana prin 2013-2014 pe judetene si nationalele fara interes major decat carpeli. Un lucru e cert: bugetul pe anul asta la consilii locale va fi numai pt carpeli. Sunt lucrari neplatite de anul trecut, iar singurele sosele care se vor asfalta vor fi cele care anul trecut au obtinut fonduri europene.
Chiar credeti ca in asemenea conditii se merita sa mai ai masina pe benzina?
Quote:
Originally Posted by 74axd
daca nu credeti intrebati frecventa cu care vin la reparat in service motoarele pe benzina in confruntare cu cele diesel.
|
Cate probleme ati auzit voi la diesele legate efectiv de motor si cutie? E adevarat ca injectoarele cad la greu, turbinele si pompele si ele dar motorul efectiv nu cred ca se defecteaza mai des decat la benzinare ba chiar din contra