VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
16-09-11, 07:53
|
#1456
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
de ce nu vin si altii daca sunt asa de inventivi cu un motor cu 4 cilindrii la care sa se opreasca unul dintre ele, sa functioneze doar in 3 cand nu este nevoie de toata puterea pe punte, iar pentru ca uzura acestora sa fie uniforma acel cilindru care 'sta', sa fie in mod aleator, cand unul cand altul.
scade consumul, poluarea si poate costurile cu masina in general.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?
Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
|
|
|
16-09-11, 08:03
|
#1457
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Intrebarea adevarata este de ce nu se renunta la mizeriile de motoare cu ardere interna, un motor electric este de 10 ori mai misto, mult mai performant, cu randament mai mare, mult mai fiabil si nepoluant, mult mai ieftin de construit si de intretinut(aproape 0 intretinere).
Dar deh. E grele. Gandesti in paradigma care ti se ofera.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
16-09-11, 15:46
|
#1458
|
Virtual Tuner
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of: [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
daca tu numesti motoarele cu ardere interna - mizerii, dupa parerea mea "existi" perfect degeaba pe forumu asta...
|
|
|
16-09-11, 16:12
|
#1459
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,223
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by a3ds
Intrebarea adevarata este de ce nu se renunta la mizeriile de motoare cu ardere interna, un motor electric este de 10 ori mai misto, mult mai performant, cu randament mai mare, mult mai fiabil si nepoluant, mult mai ieftin de construit si de intretinut(aproape 0 intretinere).
Dar deh. E grele. Gandesti in paradigma care ti se ofera.
|
Pai si baietii cu petrolul din ce sa mai traiasca? Pana una alta din punctul meu de vedere ei invart lumea neoficial, oricum ideea ta e buna. Stima!
|
|
|
16-09-11, 23:09
|
#1460
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Motoarele nu sunt gandite de femeile de serviciu din fabrica, ma gandesc ca stiu ei ce fac.
|
Ca şi la celelate mărci, sunt gāndite de ingineri. Ori se ştie că inginerii rezolvă perfect problemele īn teorie
|
|
|
16-09-11, 23:35
|
#1461
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by GTR
Asta avea Mercedes pe S600 acum mai bine de 10 ani. Cred ca daca era o solutie buna ar fi pastrat-o.
|
A aparut din nou pe SLK 55 amg :
https://www.youtube.com/watch?feature...&v=CUCm4F8_awU
|
|
|
16-09-11, 23:57
|
#1462
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by aleks
Ca şi la celelate mărci, sunt gāndite de ingineri. Ori se ştie că inginerii rezolvă perfect problemele īn teorie
|
mare inginerie, daca se strica doar este garantia.
|
|
|
20-09-11, 23:35
|
#1463
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 106
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Prefer mercedes in general, dar la ultima generatie balanta inclina spre seria 5 in defavoarea E class-ului care mi se pare cam uratzel.
Audi nu m-a impresionat niciodata la capitolul design. Nu au vreun model care sa pot spune ca e urat, dar nici n-am gasit unul care sa ma impresioneze. Mi se pare ca e design-ul fricosului. De teama sa nu deranjeze pe cineva au desenat masini "nicicum". Nu sariti! aveti libertatea sa va doara in cot de ce cred eu.
Pe de alta parte, Mercedes a facut experimente de design, dintre care pe unele le-au dat rau in bara: ex. w212, face-lift-ul la W211, face-lift-ul la SL (fatza misto, spate misto, dar n-au nicio treaba una cu alta), C class-ul actual, dar le-au si iesit unele de trebuie sa scoti mopul ca sa stergi saliva de pe jos: ex CLS (ambele), CL (care vreti voi din toata istoria modelului), SL-ul actual (dar pre face-lift), E W211 (pre face-lift).
Prefer abordarea asta. Cine nu risca nu castiga, cine risca mai si pierde, dar asta e.
Quote:
Originally Posted by ondin
de ce nu vin si altii daca sunt asa de inventivi cu un motor cu 4 cilindrii la care sa se opreasca unul dintre ele, sa functioneze doar in 3 cand nu este nevoie de toata puterea pe punte, iar pentru ca uzura acestora sa fie uniforma acel cilindru care 'sta', sa fie in mod aleator, cand unul cand altul.
scade consumul, poluarea si poate costurile cu masina in general.
|
Am impresia ca "cilindrul care sta" de fapt se misca si este uns, doar ca nu primeste benzina si scanteie. La mercedes asa era parca.
Mai demult aveau cei de la Mercedes "cylinder shut-off" pe V8-ul de 5 litri si pe v12-le de 6 litri (poate totusi numai pe v12, in fine...), dar au abandonat pentru ca s-a ajuns la concluzia ca au dat o palma la rahat.
In articol zice ca "se opresc" cilindrii 2 3 5 si 8. Judecand dupa asta cilindrii aia nu-mi vine sa cred ca se opresc din rotatie. Daca se opresc chiar as fi curios cum e construit arborele cotit la motorul ala
Last edited by mihaitarta; 20-09-11 at 23:51.
|
|
|
28-09-11, 16:47
|
#1464
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
|
|
|
28-09-11, 17:29
|
#1465
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Tie chiar ti se pare real filmuletu ala?In fata e oarecum panta si el nu poate inainta , in schimb da cu spatele (in deal) fara probleme.Ceva da cu virgula...
|
|
|
29-09-11, 07:09
|
#1466
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 251
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
chiar nu stiam ca seria 7 este si 4x4. aici ma referla modele mai vechi 2004, ceva de genul. dar este permanent 4x4, sau dupa 30 km/h se decupleaza?
un vito avea sistemul asta. era 4x4 doar in 1-a pana la ~20 km/h, dupa care era doar o punte motrica.
__________________
cuplul castiga curse, iar caii putere vand masini
|
|
|
29-09-11, 10:04
|
#1467
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by a3ds
Intrebarea adevarata este de ce nu se renunta la mizeriile de motoare cu ardere interna, un motor electric este de 10 ori mai misto, mult mai performant, cu randament mai mare, mult mai fiabil si nepoluant, mult mai ieftin de construit si de intretinut(aproape 0 intretinere).
Dar deh. E grele. Gandesti in paradigma care ti se ofera.
|
Abia acum am citit postul asta si sunt perfect de acord.
Pentru o deplasare fara pretentii sportive motorul electric nici n-are nevoie de cutie de viteze si intretinerea e chiar zero la motoarele fara perii, gresarea la 1000-1500 de ore e suficienta de cele mai multe ori.
Dimensionate corespunzator duc suta de mii de ore cu ZERO probleme.
Plusul care mi se pare mie foarte tare ar fi ca orice masina electrica ar putea fi dotata cu un sistem de propulsie de avarie - un motor mult mai mic si eventual un acumulator de avarie care ara asigura ca nu ramai niciodata in drum.
Solutia stocarii energiei nu ni se va oferii pana cand petrolul se va termina.
Inainte sa se termine companiile petroliere vor face banii foarte multi pentru ca pretul o va lua razna.
Poate ca n-am nici eu ce cauta pe forum dar sustin ideea ca MAI-urile reprizinta una din marile probleme, cu totul altfel stateau lucruile daca acum 100 de ani se incepea dezvoltarea infrastructurii pentru folosirea motoarelor electrice, statii (similare PECO) de incarcare rapida sau eventual in care sa poti sa schimbi acumlatori cu unii incarcati sau alte solutii.
Presupun ca prima data se va folosi pila de hidrogen ca sursa cu autonomie mare.
Last edited by RVL 2000; 29-09-11 at 10:06.
|
|
|
30-09-11, 11:03
|
#1468
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Sunt prastie la fizica, dar, intreb: Un lichid ar putea fi incarcat electric?
|
|
|
05-10-11, 17:05
|
#1469
|
Stage 1
Join Date: Feb 2011
Posts: 21
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Teoretic da.. dar ar functiona ca un condensaor, adica ar stoca energia si ar eliberao integral. Dar nu orice lichid... nu cunosc exact lichidele dar sunt lichide scumpe...
Deci daca ar functiona ca un condensator ar fi egal cu 0... ca nu te ajuta cu nimik sa elibereze tot deodata si sa iti functioneze motorul 5 secunde. Eventual sa fie niste fiole ca sa le zic asa.. care sa fie incarcate electrostatic in anumite statii speciale si sa elibereze energia pe rand... oricum e complexa treaba
Va rog frumos sa corectati informatia mea daca e gresita. Nu sunt in domeniu si nu cunosc exact cum sta treaba dar asa stiu .
Later edit.
Ideea nu e prea ok, deabea acum miam dat seama. Deoarece daca umplii un astfel de recipient sub presiune risti destul de multe... In schimb daca nul umplii complet..e lichid si in curbe se misca ceea ce ar destabiliza masina.
Last edited by AlexandruHD; 05-10-11 at 17:08.
|
|
|
05-10-11, 19:21
|
#1470
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
|
Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi
Quote:
Originally Posted by AlexandruHD
In schimb daca nul umplii complet..e lichid si in curbe se misca ceea ce ar destabiliza masina.
|
Spre deosebire de benzina...
Nu ma pricep, repet. Dar daca cineva e in masura sa ne explice, ar fi minunat.
|
|
|
|
|