Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
19-03-09, 17:53
|
#361
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
salutare, am si eu un R 75 din 2003 diesel 1951 cmc 131 cai, masina e best, o am de 3 ani
|
|
|
19-03-09, 18:08
|
#362
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
am citit si eu pe forum toate parerile despre rover 75. asa-i romanu daca nu e vw sau opel in rest nu sunt masini ci autoturisme. cand ai asa masina trebuie sa ai si un statut in societate parerea mea. iti ei asa masina ca iti place o admiri pe plan doi te intereseaza intretinerea si piesele. am fost si eu la autocenter din curiozitate sa intreb de piese pret . in cateva ore aveam orice piesa. romanu ar vrea un maybach mic sa consume 1l la 1000 km si sa nu ai consumabile deci un perpetuum mobile. daca nu vreti sa va coste nimic mergeti pe jos fratilor
|
|
|
19-03-09, 18:09
|
#363
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
cine e de aceeasi parere cu mine?
|
|
|
19-03-09, 18:14
|
#364
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 53
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
Pai...ce sa zic...Rover 75 e ieftin acum, deci accesibil multora, chiar mai ieftin decat un Logan, dar te dispera pretul pieselor si aici cred ca se face selectia clientelei
|
|
|
19-03-09, 22:00
|
#365
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 58
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
Quote:
Originally Posted by ShNiddY
pentru motorul meu cdti cum e mai bine sa folosesc frana de motor sau nu? va spun sincer nu o folosesc niciodata si ma doare sufletul cand aud unele motoare supraturate si bruscate k vezi tu unii se caca pe ei de mari soferi ce sunt k asa se conduce..si la semafor baga in trepte inferioare 4-3-2-1 (eu scot in ralenti)..e adevarat k motoarele diesel pe injectie consuma 0 litri in frana de motor si k nu le place sa mearga in ralenti??...sincer sa va spun mai bine schimb placutele de frana mai des decat sa folosesc abuziv frana de motor, care implica ambreajul si cutia de viteze
|
Cel mai bine este să foloseşti frâna de motor la momentul când turaţia este sub 15oo. Aşa poţi să scazi din 4 în 2 fără să bruschezi.
Este un topic undeva unde se recomandă ca înainte se frână de motor, în momentul în care ai piciorul pe ambreiaj, să accelerezi în gol, pentru a se ajunge la aceeaşi turaţie, dar este vorba de antrenament şi mie, sincer, nu prea îmi place să tot fac asemenea accelerări în gol.
Deci, dacă vi la un semafor şi ai a 4-a o laşi în frână de motor până scade turaţia la 12oo-15oo şi schimbi în a 2-a pe urmă frână de serviciu.
Eu nu fac frână de motor în treapta-ntâi.
|
|
|
19-03-09, 22:10
|
#366
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 58
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
Quote:
Originally Posted by ShNiddY
pentru motorul meu cdti cum e mai bine sa folosesc frana de motor sau nu? va spun sincer nu o folosesc niciodata si ma doare sufletul cand aud unele motoare supraturate si bruscate k vezi tu unii se caca pe ei de mari soferi ce sunt k asa se conduce..si la semafor baga in trepte inferioare 4-3-2-1 (eu scot in ralenti)..e adevarat k motoarele diesel pe injectie consuma 0 litri in frana de motor si k nu le place sa mearga in ralenti??...sincer sa va spun mai bine schimb placutele de frana mai des decat sa folosesc abuziv frana de motor, care implica ambreajul si cutia de viteze
|
Quote:
Originally Posted by arni
cine e de aceeasi parere cu mine?
|
toţi de pe acest forum
|
|
|
20-03-09, 10:09
|
#367
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Quote:
Originally Posted by cristea
toţi de pe acest forum
|
salutare posesorilor. am si o intrebare ce inseamna la diesel motor subturat e o tin la 1800 e bine? in oras max treapta 3 a patra nu a vazut niciodata masina mea in oras dar cred ca in timpul apropiat nici pe a 3 nu o va vedea in nebunia de trafic. in plus a si intrat un nenorocit in mine mi-a bushit portiera sofer cu banii mei in 2-3 zile se rezolva dar astept sa vad ce zic asigurarile sunt constient ca va dura 2-3 luni
culmea ala e vinovat si alerg eu ca va dati seama nu am cun sa-l oblig sa-mi fucka masina mi-a dat asigurarea si la revedere. imi place legislatia din romania
avea si un cazan care nu valoreaza mai mult decat portiera si nu este el proprietarul
Last edited by alex MG ZR 160; 20-03-09 at 14:11.
|
|
|
20-03-09, 15:33
|
#368
|
Stage 3
Join Date: Dec 2008
Posts: 80
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
Quote:
Originally Posted by arni
cine e de aceeasi parere cu mine?
|
Intrutotul de acord cu tine.Am avut si opel( e drept ca mai demult un kadet) si am condus si vw. Fiecare masina cu calitatile si cu defectele ei.dar R75 da clasa multor masini.EU unul sunt mandru de masinutza mea un r75 cdti din 2005 superb negru.Poate o singura obiectie...se zgaraie relativ usor.Si mi-au tras baietii de la spalatorie niste zgarieturi de imi plange inima.In rest... e o masina care nu as schimba-o decat cu un a6 sau s80 sau e220 (toate astea sa fie mai noi eventual de 2007).Si e drept ca pesele sunt scumpe.Consumabilele nu foarte scumpe.Dar am avut o problema cu pompa de ambreiaj si am schimbat cu ocazia asta tot ce se putea schimba(pompa +cilindru+kit) si m-a dus la 37 milioane si apoi pompa de injectie care probabil ca o puteam repara dar am preferat sa o schimb si m-a costat 43 milioane de schimbat noua +releul de la bujii.In rest numai de bine despre ea.Si e sexy foc!!!
|
|
|
20-03-09, 17:10
|
#369
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
Quote:
Originally Posted by valy_leo
Intrutotul de acord cu tine.Am avut si opel( e drept ca mai demult un kadet) si am condus si vw. Fiecare masina cu calitatile si cu defectele ei.dar R75 da clasa multor masini.EU unul sunt mandru de masinutza mea un r75 cdti din 2005 superb negru.Poate o singura obiectie...se zgaraie relativ usor.Si mi-au tras baietii de la spalatorie niste zgarieturi de imi plange inima.In rest... e o masina care nu as schimba-o decat cu un a6 sau s80 sau e220 (toate astea sa fie mai noi eventual de 2007).Si e drept ca pesele sunt scumpe.Consumabilele nu foarte scumpe.Dar am avut o problema cu pompa de ambreiaj si am schimbat cu ocazia asta tot ce se putea schimba(pompa +cilindru+kit) si m-a dus la 37 milioane si apoi pompa de injectie care probabil ca o puteam repara dar am preferat sa o schimb si m-a costat 43 milioane de schimbat noua +releul de la bujii.In rest numai de bine despre ea.Si e sexy foc!!!
|
asa e sexy ,stilata cu parfum de nobil. se vede asta si in trafic toata lumea face torticolis uitandu-se la ea dupa aia la sofer.
|
|
|
20-03-09, 17:18
|
#370
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
si majoritatea habar nu au ce marca e
pt valy_leo asa e si cu femeile frumoase si destepte investesti initial si dupa aia te bucuri o perioada lunga de timp.
nu cred ca ai sa mai ai probleme majore cu ea de masina vorbesc. sa te bucuri de ea in continuare de masina vorbesc
|
|
|
20-03-09, 19:58
|
#371
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 53
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
Asa este, multi inca nu stiu ce marca e
Azi am parcat-o in fata unui birt unde erau adunati cativa"baietzashi" si-i auzeam cum se contrazic: ba ca-i Jaguar, ba ca-i nu stiu ce altceva...pana a zis unu' mai "citit", ca-i Rover si i-am vazut cum s-au dus in spatele masinii sa se convinga
|
|
|
20-03-09, 22:27
|
#372
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
pai zyxy nu sunt tarani romanii? exista asa frumusete de masina
|
|
|
21-03-09, 09:41
|
#373
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 53
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
Nu sunt tarani romanii, doar aia din fatza birtului
|
|
|
21-03-09, 19:53
|
#374
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 25
|
Re: Pentru cei care aveti ROVER 75
Quote:
Originally Posted by cristea
Cel mai bine este să foloseşti frâna de motor la momentul când turaţia este sub 15oo. Aşa poţi să scazi din 4 în 2 fără să bruschezi.
Este un topic undeva unde se recomandă ca înainte se frână de motor, în momentul în care ai piciorul pe ambreiaj, să accelerezi în gol, pentru a se ajunge la aceeaşi turaţie, dar este vorba de antrenament şi mie, sincer, nu prea îmi place să tot fac asemenea accelerări în gol.
Deci, dacă vi la un semafor şi ai a 4-a o laşi în frână de motor până scade turaţia la 12oo-15oo şi schimbi în a 2-a pe urmă frână de serviciu.
Eu nu fac frână de motor în treapta-ntâi.
|
Nu stiu nu prea mai convins ...eu la semafor ca-s cu a 3-a sau a 4-a, incetinesc si in timp ce scade turatia o scot din viteza, placutele de frana se schimba nu e problema. Eu am citit pe niste forumuri k nu e bine sa folosesti ralentiul in mers si de atunci folosesc frana de motor doar pe distante lungi, dar nu si in aglomeratie unde frana de motor presupune folosirea in exces a ambreajului...si stim toti cum e cu ambreajul la R75
|
|
|
21-03-09, 22:19
|
#375
|
Stock
Join Date: Mar 2009
Posts: 2
|
help me
am un rover 75 2.0 cdti vreau sa fac revizia acuma de 105 mii si nu stiu cat ulei imi trebuie . in autodata v3,18 care e cea mai noua nu imi gaseste tipul motorului . dar la bmv 520;320 e acelasi tip, ce sa fac de care ulei sa cumpar si cat ?
|
|
|
|
|