Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 06-05-09, 23:50   #421
ferrelluk

Stock
 
Join Date: May 2009
Posts: 1
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Salutare tuturor,
Am o intrebare va rog, ma tot uit dupa un rover 75,insa am vazut diferite "modele" sa le zic asa cum ar fii:
CLASSIC
CLUB AUTO
CONNOISSEUR SE
si lista continua...
va rog mult daca cineva imi poate detaila o lista cu fiecare in parte si daca difera ceva si ce , intre ele si mai ales cum se deosebesc ele. Daca ar trebui sa ma uit dupa un anumit model, etc.
Multumesc mult.

LE: Imi cer scuze, probabil nu am postat unde trebuie, in cazul asta rog un MOD sa mute postul.
Multumesc

Last edited by ferrelluk; 07-05-09 at 00:00.
ferrelluk is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 00:27   #422
Troll the Great

Stage 1
 
Troll the Great's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 15
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by ferrelluk View Post
Salutare tuturor,
Am o intrebare va rog, ma tot uit dupa un rover 75,insa am vazut diferite "modele" sa le zic asa cum ar fii:
CLASSIC
CLUB AUTO
CONNOISSEUR SE
si lista continua...
va rog mult daca cineva imi poate detaila o lista cu fiecare in parte si daca difera ceva si ce , intre ele si mai ales cum se deosebesc ele. Daca ar trebui sa ma uit dupa un anumit model, etc.
Multumesc mult.

LE: Imi cer scuze, probabil nu am postat unde trebuie, in cazul asta rog un MOD sa mute postul.
Multumesc
Dupa cate stiu eu, difera prin optiunile pe care le are masina, CLASSIC find cea mai simpla (varianta de baza) iar CONNOISSEUR find varianta cu cele mai multe optiuni (interior de piele, clima, navigatie,geamuri electrice,etc).Ordinea e CLASSIC, CLUB, si CONNOISSEUR, fiecare avand si o varianta SE ( SE insemnand "special equipment") care are ceva echipament elctric in plus.
Trage un ochi aici http://www.wisebuyers.co.uk/motoring.../75+(1999-05)/ si o sa vezi diferentele dintre modele.
Daca mai ai intrebari legate de Rover 75 si stii si putina engleza, forumul asta http://forums.mg-rover.org/ iti va fi de mare ajutor.
Numai bine!

Last edited by Troll the Great; 07-05-09 at 00:54.
Troll the Great is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 09:58   #423
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by Troll the Great View Post
Dupa cate stiu eu, difera prin optiunile pe care le are masina, CLASSIC find cea mai simpla (varianta de baza) iar CONNOISSEUR find varianta cu cele mai multe optiuni (interior de piele, clima, navigatie,geamuri electrice,etc).Ordinea e CLASSIC, CLUB, si CONNOISSEUR, fiecare avand si o varianta SE ( SE insemnand "special equipment") care are ceva echipament elctric in plus.
Plus usoare variatiuni pe tema. A mea are piele si bord de lemn adevarat dar n-are scaune electrice, are ATC dar n-are navi, are geamuri electrice si oglinzi electrice incalzite dar n-are cruise control, are mai multe airbaguri si CD changer dar n-are traction control (asta mie nici nu-mi trebuie) etc. Confort de Connoiseur dar gadgeturi la nivel de Club. Nici cal nici magar.
Din anul doua mii si mai nu stiu cat mai apare si Contemporary.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 14:04   #424
marian411

Stage 1
 
marian411's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 12
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

salut din nou la toata lumea..acum 4 luni am cumparat un rover 75, foarte incantat la vremea aceea...dar mi s-a intamplat urmatorul lucru...se ridica apa la 90 in nici un minut...iar in sarcina se duce in nici un km pe rosu. dupa cum ma asteptam intrucat si workaholic_ro(mersi pt raspunsuri) si mecanicii la care am fost au spus sigur ca e garnitura de chiuloasa.inainte de a se apuca de aceasta am schimbat diverse alte piese care ar fi putut fi o cauza mai mica a problemei mele...dar nimic. a venit timpul si am demontat pt a schimba garnitura, am cumparat si bolturi ca trb si alea schimbate si alte chestii...si SURPRIZA...NU ACEASTA ERA CAUzA...3 DIN CELE PATRU CAMASI au o inclinatie in fata de aproximativ 0,5 mm...mecanicul spune ca din cauza antigelului necorespunzator s-a mancat blocul motor(acesta fiind din aluminiu) sau suportul pe care stau camasile si pot sa arunc motorul asta...a incercat sa compenseze diferenta creata de inclinatie...nu stiu daca a reusit ca masina tot aceleasi simptome are...CE ESTE DE FACUT? alt bloc motor? alt motor?multumesc.
marian411 is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 15:59   #425
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marian411 View Post
salut din nou la toata lumea..acum 4 luni am cumparat un rover 75, foarte incantat la vremea aceea...dar mi s-a intamplat urmatorul lucru...se ridica apa la 90 in nici un minut...iar in sarcina se duce in nici un km pe rosu. dupa cum ma asteptam intrucat si workaholic_ro(mersi pt raspunsuri) si mecanicii la care am fost au spus sigur ca e garnitura de chiuloasa.inainte de a se apuca de aceasta am schimbat diverse alte piese care ar fi putut fi o cauza mai mica a problemei mele...dar nimic. a venit timpul si am demontat pt a schimba garnitura, am cumparat si bolturi ca trb si alea schimbate si alte chestii...si SURPRIZA...NU ACEASTA ERA CAUzA...3 DIN CELE PATRU CAMASI au o inclinatie in fata de aproximativ 0,5 mm...mecanicul spune ca din cauza antigelului necorespunzator s-a mancat blocul motor(acesta fiind din aluminiu) sau suportul pe care stau camasile si pot sa arunc motorul asta...a incercat sa compenseze diferenta creata de inclinatie...nu stiu daca a reusit ca masina tot aceleasi simptome are...CE ESTE DE FACUT? alt bloc motor? alt motor?multumesc.
Imi par rau sincer sa aud povesti de-astea. Numai o curea de distributie rupta sau un motor inghetat suna mai rau.
Nu e primul caz de camasi montate lejer ("loose liners"), au constatat-o mai multi englezi, s-ar putea sa fie o chestie constructiva; ce nu pot sa-mi dau seama (aproape ca as refuza sa cred) e ca sunt inclinate. E prima data ca aud asa ceva, 1.8-ul e intradevar celebru pentru garnitura de chiulasa si as zice ca pacat ca nu e aia; din pacate trebuia desfacut oricum si ciudatenia se cere a fi remediata.
Antigelul trebuie sa fie OAT, de obicei roz, mai rar portocaliu,
daca pui altceva intradevar va coroda elementele din aliaje pe baza de aluminiu. (OAT in schimb e prietenos cu aluminiul si papa din aliajele pe baze de fier). Dar in mod normal ar fi trebuit sa cedeze radiatoarele care sunt cu pereti subtiri, inainte sa se vada ca ar fi atacat blocul.
In orice caz daca e albastru sau verde, 99% ca nu e OAT (exista rare exceptii la anumiti producatori).
Faptul ca ajunge la 90 de grade in mai putin de un minut e o alta ciudatenie, nici nu stiu ce sa zic, poate din cauza frecarilor excesive date de lipsa de aliniere (aici dau cu presupusul, nu cunosc precedente). Dupa ce am schimbat distributia am pornit motorul FARA lichid de racire si l-am lasat sa mearga putin, doar ca sa vad ca totul e ok inainte de a pune totul la loc. La urma era usor caldut, nici vorba de supraincalzire. E KV6 ce-i drept dar tot aluminiu etc. NU LUATI ASTA CA SFAT - E un lucru absolut INTERZIS.
Daca tot l-ai desfacut as zice sa incerci intai sa-l repari, nu te poate costa o avere sa rezolvi alinierile si sa depistezi pierderea de lichid (obligatoriu de gasit). Daca e imposibil sau prea scump as zice alt motor mai degraba decat alt bloc. Vreo 700 de lire la dezmembrari, daca ai noroc il ei la jumate. Il tii pe asta pentru piese de schimb sau vinzi bucatelele bune, mai sunt si alti baieti in necaz.
Daca reusesti sa-l repari pe asta fa rost de o garnitura de Land Rover Freelander sau si mai bine de Lotus Elise, dar asigura-te ca e exact modelul care se potriveste. Sunt de departe mai bune si aproape ca au eliminat raspanditul sindrom HGF.
Pune o intrebare si pe la englezi pe forumuri, povestea cu camasile ma depaseste, s-ar putea chiar sa se mire si ei.

Pentru curiozitatea mea personala: CUM au incercat sa compenseze nealinierile; ceva bricolaje cu distantiere pe dedesubt ?
Daca ai gasit un mecanic cooperant si "dezbumbat" la minte dispus sa "carpesca" blocul poate ar fi bine sa arunci o privire aici:
http://www.weicon.com/en/produkte/2k...stik-stahl.php
In Romania se vand la Parcon SRL:
http://www.parcon.ro/contact.php
Am fost azi pe la ei (am nevoie de niste rasini speciale), se pare ca nu au inca experienta dar sunt foarte cooperanti (cel putin cei din Cluj) si se vor stradui sa vada daca ceea ce vand ei te poate ajuta. Scumpe chimicalele dar pretul e o bagatela la problema ta. De la douazeci si ceva pana spre cincizeci de euro o juma' de kil.
Vezi in special WEIDLING C, WEICON F, Ceramic W si WEICON chit, dar neaparat roaga-i sa intrebe producatorul daca le recomanda pentru asa ceva. Neamtul va raspunde cu siguranta, e o chestie de orgoliu, nu de interes finaciar.

Succes!
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 22:05   #426
fustos iosif

Stock
 
Join Date: May 2009
Posts: 1
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

salut.Am si eu un rover 45 di 2000 motor 1.6 benzina,si mi s.a aprins becul de la srs de pe bord.am 12000 de km in tara cu ea si este prima data cand se aprinde.masina merge fara probleme.ma puteti ajuta? mersi mult
fustos iosif is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 22:35   #427
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by fustos iosif View Post
salut.Am si eu un rover 45 di 2000 motor 1.6 benzina,si mi s.a aprins becul de la srs de pe bord.am 12000 de km in tara cu ea si este prima data cand se aprinde.masina merge fara probleme.ma puteti ajuta? mersi mult
Sistemele de siguranta nu pot fi ignorate !
La Rover 75 avaria de airbag e de obicei de la obicei mufele de sub scaune care se slabesc. La 45 nu stiu, dar ar fi prima chestie de verificat.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 23:10   #428
marian411

Stage 1
 
marian411's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 12
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

thanks....o sa incerc sa vad ce pot rezolva...dar sunt cu nervishorii la pamant...din pacate.
marian411 is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 19:40   #429
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marian411 View Post
thanks....o sa incerc sa vad ce pot rezolva...dar sunt cu nervishorii la pamant...din pacate.
Fii tare se va rezolva. Sa ne ti la curent cu mersul "problemei"
Poate iti poate recomanda cineva de pe forum un mecanic bun. (din pacate nici eu nu am)


M.
__________________
ROVER MG Club Romania
Club Rover MG Romania - DIAGNOZA ELECTRONICA PENTRU POSESORII DE ROVER MG - CU TESTER ORIGINAL REPREZENTANTA T4 Testbook, si tot ce mai tine de rover/mg... rovermgclubro@gmail.com
Intalnirea Nationala Rover MG Club Romania 2018 - 08, 09, 10 iunie 2018 !!! - data limita inscriere 15 mai 2018 ! – locuri limitate
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 23:56   #430
marian411

Stage 1
 
marian411's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 12
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

da...azi am prins o noua speranta...cineva m-a mustruluit ca dupa ce mecanicul a ajuns la chiuloasa si a vazut camasile strambe...l-am lasat sa o monteze la loc si am mai stricat si garnitura si bolturile degeaba...trebuia sa o lase asa sa o iau frumos de la el cu o platforma ceva...si sa o duc la un altul care sa dea in continuare camasile si blocul jos...sa vada ce e de facut...ca trb sa fie cdeva de facut...de planat blocul, de schibat camasile...something...in fine trb sa gasesc un maestru...sa poata sa rezolve problema aceasta mica ..dar neelucidata...
marian411 is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 09:24   #431
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marian411 View Post
da...azi am prins o noua speranta...cineva m-a mustruluit ca dupa ce mecanicul a ajuns la chiuloasa si a vazut camasile strambe...l-am lasat sa o monteze la loc si am mai stricat si garnitura si bolturile degeaba...trebuia sa o lase asa sa o iau frumos de la el cu o platforma ceva...si sa o duc la un altul care sa dea in continuare camasile si blocul jos...sa vada ce e de facut...ca trb sa fie cdeva de facut...de planat blocul, de schibat camasile...something...in fine trb sa gasesc un maestru...sa poata sa rezolve problema aceasta mica ..dar neelucidata...

Camasile nu se pot deforma, asa ca daca nu sunt uzate da-le pace.
Inainte de a plana blocul plimba-te pe el cu un ceas comparator, n-are rost sa te apuci de muscat din el daca nu-i deformat. Acelasi lucru si cu chiulasa. Parerea mea e ca problema e sub camasi, nu se sprijina cum si pe ce trebuie, d-aia stau strambe si coborate sub nivelul normal. As incepe studiul acolo.

Last edited by workaholic_ro; 09-05-09 at 09:26.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 10:25   #432
flower67

Stage 1
 
flower67's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 16
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Salutare , fratilor ! Am si eu o problema.Am dat jos una din valvele VIS s-o curat , am pus-o la loc si nu merge cum trebuie motorul . Stie cineva cum se stabileste pozitia exacta a angrenajului melcat din interior ?Erau niste poze de montare/demontare a valvelor pe undeva,dar nu mai stiu unde .Cred ca le-a postat workaholic,pe care-l salut cu ocazia asta.
flower67 is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 10:57   #433
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by flower67 View Post
Salutare , fratilor ! Am si eu o problema.Am dat jos una din valvele VIS s-o curat , am pus-o la loc si nu merge cum trebuie motorul . Stie cineva cum se stabileste pozitia exacta a angrenajului melcat din interior ?Erau niste poze de montare/demontare a valvelor pe undeva,dar nu mai stiu unde .Cred ca le-a postat workaholic,pe care-l salut cu ocazia asta.
Poate ajuta ...
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=139301
http://www.the75andztclub.co.uk/foru...ad.php?t=13865...

daca mai gasesesc mai pun

M.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 11:00   #434
marian411

Stage 1
 
marian411's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 12
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

da...o sa vad cine se incumeta...mai am o intrebare...dak iau un motor de 1.8 simplu cu 120 cp se potriveste pe masina mea care are motorul de 1.8 turbo 150 cp? sau cutia de pe masina mea se potriveste la un 2.0 diesel. scuze dak sunt aberante intrebarile...
marian411 is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 11:06   #435
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marian411 View Post
da...o sa vad cine se incumeta...mai am o intrebare...dak iau un motor de 1.8 simplu cu 120 cp se potriveste pe masina mea care are motorul de 1.8 turbo 150 cp? sau cutia de pe masina mea se potriveste la un 2.0 diesel. scuze dak sunt aberante intrebarile...
eu (M) am vrut sa iti dau un "sfat" sa cauti un motor beton la dezmembrari...
si te costa numai omologarea + pusul la un sevice autorizat rar (trebuie pentru omologare)
...ai 2 variante:
1. iei un motor de la dezmembrari ...
2. iei o masina cu nr de anglia si iti mai raman si piese dein care mai recuperezi din costuri
In principiu problema este la rar nu la potrivitul de motor (se acepta numai acelasi cod de motor altfel trebuie omologare, sau ai pe cineva..undeva)
Oricum cel mai bine este cu varianta 2 poti si proba motorul si ai si absolut toate piesele necesare.....

M.
PS. cutia de disel are alte rapoarte decat cea pe benzina
marcellr is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -