Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
17-08-09, 09:58
|
#721
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by 1ghost
eu am prima problema delicata cu ea in 3ani si banuiesc ca de acolo se trage (supraturatia motorului, autoaprindere si mult fum in spate)daca stiti cumva si un pret ptr turbina, sau merita sa o repar pe cea veche va multumesc anticipat
|
motorul fiind cel de pe bmw 320d cred ca foloseste aceeasi turbina.nu stiu sigur s ar putea sa se potriveasca
|
|
|
17-08-09, 10:08
|
#722
|
Stock
Join Date: Aug 2009
Posts: 6
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
ok dar am inteles ca ar putea fi vorba de 3 modele de turbina
|
|
|
17-08-09, 10:10
|
#723
|
Stock
Join Date: Aug 2009
Posts: 6
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
si nu stiu cum sa ajung la ea fara sa demontez toata masina sa pot citi ce marca este
|
|
|
17-08-09, 11:13
|
#724
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by 1ghost
si nu stiu cum sa ajung la ea fara sa demontez toata masina sa pot citi ce marca este
|
daca zici ca e defecta turbina atunci oricum trebuie sa o dai jos. alt fel nu stiu ce sa zic , poate te sfatuieste cineva de forumu asta care se pricepe. nu vreau nici sa mi dau cu parerea daca nu stiu exact.bafta
|
|
|
17-08-09, 11:56
|
#725
|
Stock
Join Date: Jul 2009
Posts: 5
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salutare tuturor,
Multumesc pentru raspuns lui CRISTEA si WORKOHOLIC in primul rand.Nu am mai intrat pe forum de ceva vreme din lipsa timpului.In legatura cu problema Roverului meu(75,2.0 CDT) nu am rezolvat nimic.De vreo 10 zile am inceput din nou sa incerc remedierea problemei,adica motorul care nu trage deloc.Am dus masina de 3 ori la tester(3 ateliere diferite) unde am primit aproximativ acelas raspuns....totul este in regula cu motorul:
- s-a verificat turbo...care merge in parametrii de fabrica
- s-au verificat injectoarele.....functioneaza bine
- am dat jos si toba pentru a evita catalizatorul....(cineva sugera ca acesta este probabil infundat si nu se face bine evacuarea).....nu s-a schimbat nimic la motor,merge la fel
- pompa de motorina a fost verificata...e ok
- debitmetrul de aer e ok....a fost schimbat anul trecut,l-am pus nou.
Motorul nu scoate sunete urate,nu zangane,mecanicii ziceau ca merge chiar foarte frumos.Si totusi,se accelereaza extrem de greu si mie mi se pare ca motorul este sufocat.
Si inca ceva interesant: masina nu scoate gram de fum,are 10 ani aproape si 200.000 km....dar nu scoate fum deloc.Nici la pornire ,nici la accelerare....absolut nimic.
Nu mai stiu ce sa mai fac,problema e ca vreau sa plec in GERMANIA peste 2 zile si parca mi-e frica sa merg cu ea.Am fost la SIBIU acum vreo 2 saptamani iar pantele de acolo abia le-am urcat cu viteza a 2-a,ce sa mai zic de pantele care ma asteapta in AUSTRIA....
O sa mai incerc si sfatul lui CRISTEA.Am cumparat METABOND pentru diesel,pun motorina buna si o sa incerc sa merg cu ea 50-60 km turata.Poate voi avea noroc.....
Salutari tuturor.
|
|
|
17-08-09, 14:13
|
#726
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by ghotic76
Salutare tuturor,
Multumesc pentru raspuns lui CRISTEA si WORKOHOLIC in primul rand.Nu am mai intrat pe forum de ceva vreme din lipsa timpului.In legatura cu problema Roverului meu(75,2.0 CDT) nu am rezolvat nimic.De vreo 10 zile am inceput din nou sa incerc remedierea problemei,adica motorul care nu trage deloc.Am dus masina de 3 ori la tester(3 ateliere diferite) unde am primit aproximativ acelas raspuns....totul este in regula cu motorul:
- s-a verificat turbo...care merge in parametrii de fabrica
- s-au verificat injectoarele.....functioneaza bine
- am dat jos si toba pentru a evita catalizatorul....(cineva sugera ca acesta este probabil infundat si nu se face bine evacuarea).....nu s-a schimbat nimic la motor,merge la fel
- pompa de motorina a fost verificata...e ok
- debitmetrul de aer e ok....a fost schimbat anul trecut,l-am pus nou.
Motorul nu scoate sunete urate,nu zangane,mecanicii ziceau ca merge chiar foarte frumos.Si totusi,se accelereaza extrem de greu si mie mi se pare ca motorul este sufocat.
Si inca ceva interesant: masina nu scoate gram de fum,are 10 ani aproape si 200.000 km....dar nu scoate fum deloc.Nici la pornire ,nici la accelerare....absolut nimic.
Nu mai stiu ce sa mai fac,problema e ca vreau sa plec in GERMANIA peste 2 zile si parca mi-e frica sa merg cu ea.Am fost la SIBIU acum vreo 2 saptamani iar pantele de acolo abia le-am urcat cu viteza a 2-a,ce sa mai zic de pantele care ma asteapta in AUSTRIA....
O sa mai incerc si sfatul lui CRISTEA.Am cumparat METABOND pentru diesel,pun motorina buna si o sa incerc sa merg cu ea 50-60 km turata.Poate voi avea noroc.....
Salutari tuturor.
|
sal,
Incearca sa scoti mufa de la MAF....poate ai noroc....
|
|
|
17-08-09, 16:01
|
#727
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by 1ghost
si nu stiu cum sa ajung la ea fara sa demontez toata masina sa pot citi ce marca este
|
GT15 Garret sau (mai probabil) TD025L Mitsubishi, dar nu stiu la ce-ti foloseste informatia asta.
Verifica tubulatura, turbina-intercooler-admisie, aproape sigur ca "fasaie" pe undeva, am vazut masini gatuite rau din cauza fisurilor sau lipsei etansarilor. O problema curenta la motoarele astea sunt O-ring-urile de etansare a tubulaturii pe intercooler.
Daca pui un manometru pe admisie poti sa afli daca "impinge" destul sau nu.
Am mai auzit teorii despre imbacsirea turbinei din cauza mersului subturat, cica si-ar reveni dupa o etapa de conducere sport. Oricum, chiar daca diesel-ul nu sta rau cu cuplul la turatii joase, stilul "taximetristic" de a-i da a patra la 50 ca sa nu consume e o tampenie.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
|
|
|
17-08-09, 16:39
|
#728
|
Stock
Join Date: Aug 2009
Posts: 6
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
quote,iti multumesc mult pentru informatia data, dar se pare ca trebuie sa ajung cu ia la mecanic,daca gasesc unul.
are cineva vreun service in zona bucuresti (mecanici nu cizmari)
|
|
|
17-08-09, 19:53
|
#729
|
Stage 2
Join Date: Sep 2008
Posts: 41
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by tudor31
Eu am patit la fel,kilometrajul nu mai indica si acul de la rezervor cand era sus cand era la mijloc.
Desfaci bornele de la baterie,dai bateria jos,desfaci suruburile din fundul cutiei de la baterie.Desfaci filtrul de motorina este legat cu un colier de cutia in care sta bateria.Dai cutia bateriei afara.Apoi vezi pompa abs cu conductele de frana.Are 4 conducte.Langa acele 4 conducte vezi o mufa cu un capac negru.Dai capacul afara,tregi siguranta si scoti mufa si o verifici.Ai mare grija sa nu iei foc.O sa pun maine si poze.
|
Mersi pentru informatii, dar inca nu m-am apucat sa o demontez sa vad ce problema ar fi; probabil ca maine. Tu ai schimbat pompa pt ca trebuia? sa inteleg ca si eu va trebui sa o schimb? Cam cat te-a costat aceeasta pompa?
Astept un raspuns.
|
|
|
17-08-09, 19:57
|
#730
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 85
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by ghotic76
Salutare tuturor,
Multumesc pentru raspuns lui CRISTEA si WORKOHOLIC in primul rand.Nu am mai intrat pe forum de ceva vreme din lipsa timpului.In legatura cu problema Roverului meu(75,2.0 CDT) nu am rezolvat nimic.De vreo 10 zile am inceput din nou sa incerc remedierea problemei,adica motorul care nu trage deloc.Am dus masina de 3 ori la tester(3 ateliere diferite) unde am primit aproximativ acelas raspuns....totul este in regula cu motorul:
- s-a verificat turbo...care merge in parametrii de fabrica
- s-au verificat injectoarele.....functioneaza bine
- am dat jos si toba pentru a evita catalizatorul....(cineva sugera ca acesta este probabil infundat si nu se face bine evacuarea).....nu s-a schimbat nimic la motor,merge la fel
- pompa de motorina a fost verificata...e ok
- debitmetrul de aer e ok....a fost schimbat anul trecut,l-am pus nou.
Motorul nu scoate sunete urate,nu zangane,mecanicii ziceau ca merge chiar foarte frumos.Si totusi,se accelereaza extrem de greu si mie mi se pare ca motorul este sufocat.
Si inca ceva interesant: masina nu scoate gram de fum,are 10 ani aproape si 200.000 km....dar nu scoate fum deloc.Nici la pornire ,nici la accelerare....absolut nimic.
Nu mai stiu ce sa mai fac,problema e ca vreau sa plec in GERMANIA peste 2 zile si parca mi-e frica sa merg cu ea.Am fost la SIBIU acum vreo 2 saptamani iar pantele de acolo abia le-am urcat cu viteza a 2-a,ce sa mai zic de pantele care ma asteapta in AUSTRIA....
O sa mai incerc si sfatul lui CRISTEA.Am cumparat METABOND pentru diesel,pun motorina buna si o sa incerc sa merg cu ea 50-60 km turata.Poate voi avea noroc.....
Salutari tuturor.
|
Stiu ca poate parea prosteasca intrebarea mea, dar ai verificat toba finala? Eu am patit odata la o alta masina, cineva bine voitor mi-a bagat in toba finala niste spuma poliuretanica (sau cum ii spune - d'aia de se foloseste la termopane). Aveam aceleasi simptome ca si tine:masina nu tragea deloc si parca era gatuita.
Cu problema mea nu poate sa ma indrume nimeni? De unde fac si eu rost de codul de la casetofon?
Multumesc anticipat.
|
|
|
18-08-09, 08:22
|
#731
|
Stock
Join Date: Jul 2009
Posts: 5
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salutare,
Mersi pentru sfat MARCELLR,dar aseara am reusit sa rezolv problema la masina.In ,,post-ul,, anterioare am sustinut,cu buna credinta....ca am schimbat debitmetrul de aer anul trecut.Am dus la mecanic piesa, dar se pare ca acesta nu l-a mai pus si i-a gasit o alta intrebuintare.Problema la masina s-a rezolvat la un prieten,care culmea e tinichigiu,vopsitor auto.....nu mecanic,nu are testere sau alta aparatura care sa-l ajute la o diagnoza.Are doar bun simt si dorinta de a ajuta.....sau poate doar a fost norocos.In speta,acolo unde este filtru de aer era si problema ,respectiv acel senzor care era stricat sau nu mai functiona la parametrii normali,20 min. de lucru(mai mult i-a luat pana a desfacut piesa pentru ca avea 2 piulite tare ciudate si nu avea cheie pentru ele).Ma mir totusi ca la diagnozele anterioare nu s-a vazut aceasta problema.Azi tre sa soseasca piesa...abia astept.Ieri am probat masina fara piesa respectiva,a pus pe direct (sau cam asa ceva) si mergea excelent.
E super ca exista acest forum,mi-am rezolvat si problema cu airbag-ul care statea mereu aprins in bord.Am rezovat in 5 min. treaba asta dupa ce am citit posibile rezolvari aici ,era de la mufa toata problema.(acum proape 2 ani cineva a zis ca poate sa-mi rezolve treaba cu airbag-ul,insa mă costa 200 RON).Erau probabil cei mai usori 200 RON pe care-i putea castiga in ziua aia.
Multumesc celor care au incercat sa ma ajute.
Sa auzim de bine,salutare tuturor.
|
|
|
18-08-09, 08:28
|
#732
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by ghotic76
Salutare,
Mersi pentru sfat MARCELLR,dar aseara am reusit sa rezolv problema la masina.In ,,post-ul,, anterioare am sustinut,cu buna credinta....ca am schimbat debitmetrul de aer anul trecut.Am dus la mecanic piesa, dar se pare ca acesta nu l-a mai pus si i-a gasit o alta intrebuintare.Problema la masina s-a rezolvat la un prieten,care culmea e tinichigiu,vopsitor auto.....nu mecanic,nu are testere sau alta aparatura care sa-l ajute la o diagnoza.Are doar bun simt si dorinta de a ajuta.....sau poate doar a fost norocos.In speta,acolo unde este filtru de aer era si problema ,respectiv acel senzor care era stricat sau nu mai functiona la parametrii normali,20 min. de lucru(mai mult i-a luat pana a desfacut piesa pentru ca avea 2 piulite tare ciudate si nu avea cheie pentru ele).Ma mir totusi ca la diagnozele anterioare nu s-a vazut aceasta problema.Azi tre sa soseasca piesa...abia astept.Ieri am probat masina fara piesa respectiva,a pus pe direct (sau cam asa ceva) si mergea excelent.
E super ca exista acest forum,mi-am rezolvat si problema cu airbag-ul care statea mereu aprins in bord.Am rezovat in 5 min. treaba asta dupa ce am citit posibile rezolvari aici ,era de la mufa toata problema.(acum proape 2 ani cineva a zis ca poate sa-mi rezolve treaba cu airbag-ul,insa mă costa 200 RON).Erau probabil cei mai usori 200 RON pe care-i putea castiga in ziua aia.
Multumesc celor care au incercat sa ma ajute.
Sa auzim de bine,salutare tuturor.
|
sa inteleg ca am fost "pe directie" cu sfatul......
daca mufa nu era pusa trebuia sa dea eroare la tester
daca era pusa si maf-ul defect poate indica bine la tester...
oricum ma bucur ca ai rezolvat si stima ca scrii si aici sa afle si altii......
vezi ca ai PM
Stima,
M.
__________________
ROVER MG Club Romania
Club Rover MG Romania - DIAGNOZA ELECTRONICA PENTRU POSESORII DE ROVER MG - CU TESTER ORIGINAL REPREZENTANTA T4 Testbook, si tot ce mai tine de rover/mg... rovermgclubro@gmail.com
Intalnirea Nationala Rover MG Club Romania 2018 - 08, 09, 10 iunie 2018 !!! - data limita inscriere 15 mai 2018 ! – locuri limitate
|
|
|
18-08-09, 09:54
|
#733
|
Stock
Join Date: Jul 2009
Posts: 5
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salutare ,
Da MARCELLR,ai fost ,,perfect,, in ceea ce mi-ai indicat,foarte buna precizarea,zic multumesc si scot palaria .
Sa auzim de bine,te salut
|
|
|
18-08-09, 18:53
|
#734
|
Stage 1
Join Date: Jun 2009
Posts: 11
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by liviu_p4
Mersi pentru informatii, dar inca nu m-am apucat sa o demontez sa vad ce problema ar fi; probabil ca maine. Tu ai schimbat pompa pt ca trebuia? sa inteleg ca si eu va trebui sa o schimb? Cam cat te-a costat aceeasta pompa?
Astept un raspuns.
|
Desfa intai si vezi daca este mufa(ceea ce cred ca este sigur)apoi daca este asa mufa nu ai cum sa o schimbi pentru ca este pe carcasa pompei abs si oricum nu se gaseste.Asa ca trebuie sa cumperi pompa cu tot cu mufa mama si cu cea tata si cu tot cu cablaj.Am cumparat-o din Bucuresti cu 100 euro de la cineva care se ocupa cu piese de Rover 75.Am vb la tel. si in 2 zile a venit.Daca trebuie pompa spune si iti dau nr de tel.
|
|
|
19-08-09, 08:08
|
#735
|
Stage 2
Join Date: Sep 2008
Posts: 41
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by tudor31
Desfa intai si vezi daca este mufa(ceea ce cred ca este sigur)apoi daca este asa mufa nu ai cum sa o schimbi pentru ca este pe carcasa pompei abs si oricum nu se gaseste.Asa ca trebuie sa cumperi pompa cu tot cu mufa mama si cu cea tata si cu tot cu cablaj.Am cumparat-o din Bucuresti cu 100 euro de la cineva care se ocupa cu piese de Rover 75.Am vb la tel. si in 2 zile a venit.Daca trebuie pompa spune si iti dau nr de tel.
|
Am desfacut ieri bateria ,capacul bateriei si am ajuns la pompa, am desfacut si mufa, dar nu prezinta ceva vizibil doar putin umeda cu ceva praf pe ea. La prima vedere pare ok, adica nu are ceva urme de scurt. Nu stiu la tine cum arata acea mufa. Dar un scurt ceva tot e ca toate mi-au luat-o razna, si computerul de bord face figuri, numai turometrul e ok.
Daca nu te deranjeaza poti sa-mi dai nr tau de telefon pe privat sa te mai intreb cate ceva despre problema?
|
|
|
|
|