Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 09-05-09, 11:22   #436
marian411

Stage 1
 
marian411's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 12
Default

motor am cautat pe aici prin Ro...dar nu am gasit 1.8 turbo...doar 1.8 simplu sau 2.0 motorina. la fel si in Anglia...si d-aia ma intrebam daca merge cel de 1.8 simplu sa il pun in locul acestuia de 1.8 turbo. omologarea nu ma intereseaza...pe mine ma intereseaza problema tehnica...

aaa. si inca ceva...cutia este automata..

Last edited by alex MG ZR 160; 09-05-09 at 12:08.
marian411 is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 12:08   #437
alex MG ZR 160

Stage 5
 
alex MG ZR 160's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,218
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marian411 View Post
da...o sa vad cine se incumeta...mai am o intrebare...dak iau un motor de 1.8 simplu cu 120 cp se potriveste pe masina mea care are motorul de 1.8 turbo 150 cp? sau cutia de pe masina mea se potriveste la un 2.0 diesel. scuze dak sunt aberante intrebarile...

da blocul motor de 1.8 k series este acelasi pentru toate variantele 120 cp 160 cv .
motor daca vrei poti gasi ( eu s-ar putea sa am unul de vanzare )

Last edited by alex MG ZR 160; 09-05-09 at 15:07.
alex MG ZR 160 is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 12:24   #438
marian411

Stage 1
 
marian411's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 12
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

blocul motor difera..mi-au spus 2 ebayeri care nu aveau interes sa nu le cumpar lor blocul motor...si cu "s-ar putea sa am eu un motor"...pot sa caut si eu sa cumpar de la cine ai cumpara si tu...mersi
marian411 is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 15:06   #439
alex MG ZR 160

Stage 5
 
alex MG ZR 160's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,218
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marian411 View Post
blocul motor difera..mi-au spus 2 ebayeri care nu aveau interes sa nu le cumpar lor blocul motor...si cu "s-ar putea sa am eu un motor"...pot sa caut si eu sa cumpar de la cine ai cumpara si tu...mersi
Eu te am vrut sa te ajut .
eu imi dau jos motorul de pe masina mea care e 1.8 vvc 160 sa-mi pun 2.0 turbo .


uite aici specificatii la motoarele K-series poate te vor ajuta.
Attached Files
File Type: pdf powertrainenginecatalogue.pdf (2.20 MB, 78 views)
alex MG ZR 160 is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 15:08   #440
alex MG ZR 160

Stage 5
 
alex MG ZR 160's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,218
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

rover 75 The 2.0 litre was dropped on introduction of the 1.8 litre turbo as these were more favourable to the UK company fleet market (company cars are taxed by the UK Government according to carbon dioxide emissions). Gear boxes on all manual cars were Getrag 5 speed fed via a hydraulic clutch, and automatic cars were fitted with a 5 speed Jatco unit.



sursa : http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_75


daca vrei informatii despre acel motor de 2.0 turbo iti pun la dispozitie multe materiale si carti.
alex MG ZR 160 is offline   Reply With Quote
Old 09-05-09, 20:52   #441
marian411

Stage 1
 
marian411's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 12
Default

pai una e blocul motor cum ai zis prima oara si una e tot motorul...nu?! am inteles acum...cat vrei tu pe motor? esti mecanic...te ocupi si de montaj pe masina mea? l-ai dat jos pe al tau? de ce vrei de 2.0...e mai puternic? ca din cate stiu tot atatia cai are fiecare...

ai idee dak este cutia de viteze automata difera cu ceva? se va potrivi un motor care a fost pe o masina ce avea cutia manuala?

Last edited by alex MG ZR 160; 10-05-09 at 02:52.
marian411 is offline   Reply With Quote
Old 10-05-09, 03:01   #442
alex MG ZR 160

Stage 5
 
alex MG ZR 160's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,218
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marian411 View Post
pai una e blocul motor cum ai zis prima oara si una e tot motorul...nu?! am inteles acum...cat vrei tu pe motor? esti mecanic...te ocupi si de montaj pe masina mea? l-ai dat jos pe al tau? de ce vrei de 2.0...e mai puternic? ca din cate stiu tot atatia cai are fiecare...

ai idee dak este cutia de viteze automata difera cu ceva? se va potrivi un motor care a fost pe o masina ce avea cutia manuala?
pai eu vreau 2.0 ca e mai puternic are 200cp si poate fi modificat destul de usor.

inca nu l-am dat pe al meu jos, iar cu cutia automata poate sa fie o problema .
o sa ma documentez si iti voi raspunde.
alex MG ZR 160 is offline   Reply With Quote
Old 10-05-09, 14:38   #443
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marian411 View Post
da...o sa vad cine se incumeta...mai am o intrebare...dak iau un motor de 1.8 simplu cu 120 cp se potriveste pe masina mea care are motorul de 1.8 turbo 150 cp? sau cutia de pe masina mea se potriveste la un 2.0 diesel. scuze dak sunt aberante intrebarile...
Risti sa iei unul cu aceeasi belea; de ce nu incerci sa rezolvi intai problema la cel vechi ?
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 10-05-09, 15:01   #444
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by flower67 View Post
Salutare , fratilor ! Am si eu o problema.Am dat jos una din valvele VIS s-o curat , am pus-o la loc si nu merge cum trebuie motorul . Stie cineva cum se stabileste pozitia exacta a angrenajului melcat din interior ?Erau niste poze de montare/demontare a valvelor pe undeva,dar nu mai stiu unde .Cred ca le-a postat workaholic,pe care-l salut cu ocazia asta.
Salutare si tie floricel67!
Intrebarea e foarte frecventa mai pe toate forumurile, lumea le da jos si nu mai stie sa le puna inapoi. Cel mai simplu este sa le montezi cu cama in pozitia intermediara, adica nici un switch actionat. Pentru "balance" ai marcat un sector de cerc pe carcasa si o sageata pe ax pentru zona de lucru, pentru power n-ai cum gresi. Ai grija sa potrivesti si bratul (power), respectiv axul fluturelui (balance) in pozitiile corespunzatoare. Iti va servi si de verificare, sa vezi daca ai facut treaba corect.
Pune contactul (fara a porni motorul) si baga pe rand mufele. Vei auzi un bazait care iti spune ca ECU le-a parcat pe pozitia de repaus (deschis).
Lumea vorbeste despre deconectat bateria si alte manvevre de siguranta; e un sambure de adevar aici, dar singurul risc este ca ECU sa iti scrie in "log" un cod de eroare care poti sa-l stergi la urmatoarea testare sau sa-l ignori.
Motive ca motorul sa nu mearga bine pe partea de "VIS valves":
- nu ai etansat capacul si inghite aer fals;
- uleiul a intrat in micromotoare si nu mai merg sau sunt foarte lente;
- un motoras "intoxicat" cu ulei a "cerut" prea mult curent si a prajit un traseu de pe cablaj;
- ai lipituri reci la switch-urile de capat de cursa (foarte comuna problema); iti recomand sa dublezi conexiunile cu un conductor flexibil (vezi poza);
- microreleul de schimbare a sensului are contactele arse sau sudate (am o intreaga teorie de ce, nu insist acum)

__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.

Last edited by workaholic_ro; 10-05-09 at 15:07.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 10-05-09, 19:37   #445
marian411

Stage 1
 
marian411's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 12
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

incerc sa dau de un mecanic bun care sa aibe si uneltele necesare...sa nu fac planarea la unul, imbucsarea la altul si principalul...dak nu face masina sa spuna ca au facut ailalti treaba prost..mersi mult
marian411 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 01:22   #446
flower67

Stage 1
 
flower67's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 16
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

workaholic,despre problema cu valvele VIS.Am facut totul cum ai spus(eu am desfacut numai power valve),am pus mufa pe ea,ECU a pozitionat-o,dar motorul tot nu merge cum trebuie.Cand se decelereaza,tinde sa se opreasca,are variatii de turatie cam 5-6 sec,dupa care isi revine.Cand accelerez mai brusc , se ineaca... oare trebuie resetat ECU-ul? Mentionez ca motorul mergea brici inainte de a desface valva , deci nu cred sa fie contacte imperfecte... Motorasul merge , switch-urile lucreaza (le-am verificat cu aparatul de masura).De fapt am observat ca bratul valvei nu se misca din pozitia initiala, indiferent ca motorul e rece , cald , turat sau in ralanti.

Last edited by flower67; 11-05-09 at 01:39.
flower67 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 05:30   #447
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Arrow Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by valy_leo View Post
De doua zile am observat ca dupa ce rasucesc cheia in contact ptr oprire motor, motorul continua sa functioneze o secunda.Exista aceasta diferenta din momentul comenzii date prin rasucirea cheii si oprirea efectiva a motorului.....credeti ca e o problema???sau o fi de la motorina??? Deci uitam sa spun ca e un motor diesel de 2.0 tdci 135 cai.si i-am schimbat ambreiajul acum 2 zile....or fi deranjat mecanicii vreun fir ceva??? Multumesc anticipat!

..............De doua zile am observat ca dupa ce rasucesc cheia in contact ptr oprire motor, motorul continua sa functioneze o secunda...............

Ai rezolvat problema ?
Daca da spune-ne si noua !
M.
__________________
ROVER MG Club Romania
Club Rover MG Romania - DIAGNOZA ELECTRONICA PENTRU POSESORII DE ROVER MG - CU TESTER ORIGINAL REPREZENTANTA T4 Testbook, si tot ce mai tine de rover/mg... rovermgclubro@gmail.com
Intalnirea Nationala Rover MG Club Romania 2018 - 08, 09, 10 iunie 2018 !!! - data limita inscriere 15 mai 2018 ! – locuri limitate
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 07:09   #448
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Arrow Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

schimb antigel
Conform documentatiei trebuie sa fie OAT (codare conform BTC - type 4E)
- antigel pe baza de etilen-glicol
Recomandare manual:
- de verificat la 1 an concentratia
- de schimbat la 4 ani
Se pune in combinatia (50%-50%), diluat.
ps. pentru motorul 2.0 cdti sunt necesari 8,2l de antigel
Intrebare:
Ati schimbat ? Daca da se schimba normal (adica se lasa sa se goleasca instalatia "popular" prin curgere ?) sau este o instalatie (sub presiune) care goleste instaltia si baga antigelul nou ?

Rog raspunsuri avizate !

Trebuie sa il schimb pentru ca are deja culoarea maro
M.

Last edited by marcellr; 11-05-09 at 07:12.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 08:19   #449
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Arrow Re: Pentru cei care aveti ROVER 75

Quote:
Originally Posted by marcellr View Post
..............De doua zile am observat ca dupa ce rasucesc cheia in contact ptr oprire motor, motorul continua sa functioneze o secunda...............

Ai rezolvat problema ?
Daca da spune-ne si noua !
M.
foarte promt userul valy_leo

raspunsul lui:

da, am rezolvat problema, nu stiu daca am uitat sa postez sau am postat rezultatul dar am fost la bavaria si la tester au spus ca presiunea din pompa de injectie e de vina! concluzie pompa noua +manopera+un releu de la bujii=4300 ron.Acum merge ca unsa! Nu stiu daca intr-adevar a fost pompa de injectie sau am luat teapa, eu iti spun ce am patit si cum a decurs.Bafta si du-o la un tester sau la cineva care se pricepe la pompe de injectie(banuiesc ca e mai ieftin sa repari decat sa pui nou.Depinde de buget!)
Toate cele bune

Multumesc pentru raspuns,

M.
PS. am uitat sa spun (poate are ceva importanta) problema a aparut dupa ce bateriia a fost deconectata mai multe ore
Am primit si un raspuns la o intrebare pe care doream sa o pun:----

ECU se reseteza usor, prin deconectarea bateriei pentru 30 de minute. Are nevoie de vreo 200 km sa-ti invete stilul de condus si sa-si refaca setarile


Dupa ce fac 200 km vedem daca mai face......

Last edited by marcellr; 11-05-09 at 09:18.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 08:40   #450
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: pentru cei care aveti ROVER 75 sfaturi -probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marcellr View Post
Ati schimbat ? Daca da se schimba normal (adica se lasa sa se goleasca instalatia "popular" prin curgere ?) sau este o instalatie (sub presiune) care goleste instaltia si baga antigelul nou ?

Rog raspunsuri avizate !

Trebuie sa il schimb pentru ca are deja culoarea maro
M.
In principiu trebuie sa fie roz, dar mai exista si variante portocalii.
Motorul cu benzina se multumeste cu umplerea prin curgere libera, se auto-aeriseste. Nu se umple niciodata sub presiune nici un tip de motor. Procedeul "profi" este prin vacuumare. Scopul este de a preveni aparitia eventualelor "capcane" de aer.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -