Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 23-10-09, 08:01   #811
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: ACCIDENTE

Aleks si daca mergi incet vine altul din fata pe contrasens si intra in tine si tot mori nevinovat (chestia asta era eu sa o patesc si singur si la altcineva in masina prin simplu fapt ca soferul din fata realizeaza si calculeaza tarziu ca are loc sa se bage in depasire si se baga la risc la limita..dar mai ramane avantajul ca la viteza redusa ai timp mai mult de reactie ..nu avem ce sa cerem la o infrastructura din anii 60 sau instructorii auto se culca pe o ureche invart cursantii numai prin oras si ii scot odata afara din localitati si de aici apar problemele unii unele care nici nu stiu sa circule pe un drum national ,european : se sperie de Tir-uri nu anticipeaza viteza in curbe nu stiu sa faca o depasire..
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 00:19   #812
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: ACCIDENTE

Sigur Adrian. Situaţia e atât de complexă încât dreptatea nu e numai de partea unora, tocmai de aia vin cu contraargumente la corul de păreri fixiste, nu pentru că mi se pare mie că şoferii sunt sfinţi şi copacii sar la ei să-i omoare.
Trebuie mai multă deschidere, altfel rămânem limitaţi în clişee proteviste.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 10:17   #813
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: ACCIDENTE

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
nu pentru că mi se pare mie că şoferii sunt sfinţi şi copacii sar la ei să-i omoare.
Dupa cum am mai zis, si asta cu copacii e cu dus si cu intors. Daca luam in considerare scenariul spus de tine, cand ai 60km/h, masina scapa in copac si mori ca prostul e reala, pentru ca la 60km/h daca nu dai de un obstacol te opresti pana la urma in siguranta (chiar si daca te rastorni, tot nu patesti nimic). Dar la 140km/h cum s-a intamplat in accidentul cu cei 5 in Astra; si daca n-ar fi fost copaci, la viteza aia s-ar fi dat peste cap de x ori si pana la urma tot tragic sfarseau.
Degeaba reparam noi drumurile si tot ce tine de ele in tara asta; mai rau se intampla - vezi un drum de 2 benzi cam ingust, dar bine asfaltat, si daca n-ai suficient creier ii dai de te crezi pe autostrada. Sansele sa se intampla ceva nasol sunt mari.
Eu sunt foarte de acord cu ce zice Mircea Badea in privinta vitezei pe drum: la noi in tara, dupa ce mergi in coloane cu viteze de 50km/h (inevitabil pe orice drum principal al tarii), cand dai de o portiune libera pai ii dai, ca nu se stie cat te tine drumul liber si profiti de el. Daca am avea autostrazi sau drumuri cu 2 benzi pe sens si centuri puse la punct pe toate rutele principale nu te mai ambalezi daca prinzi ceva aglomeratie sau localitate - stii ca vei avea drum liber in fata unde poti sa mergi cu o viteza decenta constant si acum stai cuminte ca nu merita sa risti.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 11:26   #814
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: ACCIDENTE

E corect, şi eu sunt perfect deacord cu treaba asta cu porţiunile libere, rare şi care te fac să recuperezi.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 11:40   #815
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: ACCIDENTE

Inspectorii Registrului Auto Roman (RAR) au verificat, de la inceputul anului, peste 66.000 de vehicule aflate in trafic si au constatat nereguli tehnice sau legate de acte la 67% dintre masini, majoritatea nerespectand standardele de securitate rutiera, potrivit datelor RAR furnizate MEDIAFAX. In perioada 1 ianuarie - 16 octombrie, RAR a controlat in trafic 66.127 de vehicule, la nivelul intregii tari. Aproape 3.500 de masini avea defectiuni cu pericol iminent de accident, iar 9.000 de unitati depaseau normele de poluare.Jumatate dintre cele 41.000 de vehicule cu probleme nu respectau standardele de securitate, avand defectiuni la dispozitivele de iluminare si semnalizare, dotari lipsa sau sasiuri ori pneuri neconforme.

Inspectorii au mai constatat nereguli privind inspectia tehnica periodica, documentele fiind expirate sau falsificate, modificari neomologate sau aplicarea de folii sau tratamente pe parbriz si geamuri laterale.

RAR opreste in trafic masinile care prezinta indicii ca ar avea defectiuni care sa afecteze siguranta traficului. Rezultatele controalelor nu reflecta, astfel, starea generala a parcului auto.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 23:03   #816
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: ACCIDENTE

Sunt curios ce inseamna la ei pericol iminent de accident.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 25-10-09, 00:27   #817
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: ACCIDENTE

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Dupa cum am mai zis, si asta cu copacii e cu dus si cu intors. Daca luam in considerare scenariul spus de tine, cand ai 60km/h, masina scapa in copac si mori ca prostul e reala, pentru ca la 60km/h daca nu dai de un obstacol te opresti pana la urma in siguranta (chiar si daca te rastorni, tot nu patesti nimic). Dar la 140km/h cum s-a intamplat in accidentul cu cei 5 in Astra; si daca n-ar fi fost copaci, la viteza aia s-ar fi dat peste cap de x ori si pana la urma tot tragic sfarseau.
Dar cu aia care mergeau cu 90 si au sfarsit decapitati din cauza copacului ? Sigur, daca nu era copacul se rostogoleau de cateva ori dar nu cred ca mureau, si in nici un caz nu cred ca erau decapitati. Si intre noi fie vorba, daca masina e solida, simpla rostogolire a ei n-ar trebui sa conduca la moartea pasagerilor. Adica daca poarta centura si nu se deformeaza habitaclul peste ei ar trebui sa scape doar cu cateva oase rupte. Plus ca, n-am inteles de ce e obligatoriu ca o masina pierduta de sub control sa se rostogoleasca...asta e o lege nescrisa sau cum ? Adica, nu poate sa iasa pur si simplu in camp ? Intreb.

Last edited by C63 AMG; 25-10-09 at 00:31.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 25-10-09, 22:33   #818
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: ACCIDENTE

Campul e denivelat, se presupune in mod logic ca prinde o denivelare care o dezechilibreaza in asa hal incat se poate rasturna. Eu nu vad o masina care sa scape la 140km/h in camp si sa ramana pe toate cele 4 roti.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 26-10-09, 06:09   #819
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: ACCIDENTE

Eh, cum ţi-e bulanul, poate să se înfunde în pământ, poate să se răstoarne, dinamica accidentelor e diferită de la caz la caz, eu am păţit o treabă spectaculoasă cu sărit de pe un pod în lucru la 140, apoi frânare fără ABS vreo ceva zeci de metri, nu mult, apoi zburat în stânga de pe pod fără balustrade şi am scăpat cu maşina şifonată (am plecat cu ea tractată, deci nu zob) şi cu spoiler spate smuls, capotă la portbagaj care nu se mai închidea din cauza tragaciului strâmbat, radiatoare, scuturi şi bară amntiruliu smulse sau îndoite, şi cam atât.
Mult noroc pe cât ghinion am avut să găsesc pe pod de două benzi, pe E85, în curbă, o Wola, utilaj din ăla cu cupă, perpendicular pe cele două benzi, şi muncitorii rezemaţi de ea, că deh, aşa-i la noi când se strică utilajul în timp ce-l întorci, stau muncitorii lipiţi de el să te anunţe că tocmai ţi s-a terminat drumul, deşi ai 20-30 de metri vizibilitate după cotul ăla pe care-l făcea podul de la intersecţia cu D.N. spre Ploieşti.
Am avut ghinion, că după aia l-a tractat o Rabă de-a lor din drum, am dat prea tare, şi asta a fost.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 26-10-09, 17:27   #820
Alex30

Stage 5
 
Alex30's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,417
Member of:
[DACIA]
[4Wheels]
Default Re: ACCIDENTE

Are cineva detalii despre accidentul de azi dimineata de la Baba Novac ? Pe la 7...era o Solenta care a dat peste cineva...era si Smurd-ul acolo si sange pe jos...urat
__________________
Alex30 is offline   Reply With Quote
Old 27-10-09, 17:18   #821
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: ACCIDENTE

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Eh, cum ţi-e bulanul, poate să se înfunde în pământ, poate să se răstoarne, dinamica accidentelor e diferită de la caz la caz, eu am păţit o treabă spectaculoasă cu sărit de pe un pod în lucru la 140, apoi frânare fără ABS vreo ceva zeci de metri, nu mult, apoi zburat în stânga de pe pod fără balustrade şi am scăpat cu maşina şifonată (am plecat cu ea tractată, deci nu zob) şi cu spoiler spate smuls, capotă la portbagaj care nu se mai închidea din cauza tragaciului strâmbat, radiatoare, scuturi şi bară amntiruliu smulse sau îndoite, şi cam atât.
Eu am zburat in boscheti si m-am proptit in ultimul hal intr-un damb (in care daca nu ma propteam ajungeam in lac) - cu 90km/h am intrat in curba in care am pierdut controlul de m-a trimis in boscheti (in care acum nu mai pot sa intru cu mai mult de 50) si eu am scapat si mai bine - nici macar o zgarietura, si nu stiu cum.
La ce viteza ai avut tu, norocul chiar ca a fost de partea ta. Fiecare cum ii e soarta. Cum ai zis si tu, poti si cu 50km/h sa mori infipt in pom ca prostu'
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 29-10-09, 20:43   #822
Malos

Stage 5
 
Malos's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: ACCIDENTE

http://www.tion.ro/stiri/timis/artic...91029-01510114
Malos is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 10:19   #823
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: ACCIDENTE

Urmatoarea mea masina, va fi cu siguranta un Volvo. Masina aia zici ca a fost un pic acrosata, pe cand Toyota zici ca a facut testul Euro' N Cap (impact frontal).
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 11:19   #824
Malos

Stage 5
 
Malos's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: ACCIDENTE

In cazul asta volvo arata bine, dar nu e o regula...
Volvo este gandita sa protejeze viata soferului, nu sa ramana intreaga dupa ce sufera un impact , conteaza mult cum s-au lovit masinile, ca putea sa arate si volvo mai rau, dar intr-un accident nu conteaza cit de deformata este masina ci cat de sifonat este soferul sau pasagerii masinii ( pasagera din toyota a ajuns la spital )

Last edited by Malos; 30-10-09 at 11:22.
Malos is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 17:34   #825
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: ACCIDENTE

Corect, putin conteaza cat se avariaza masina dupa impact daca energia degajata nu este asimilata de catre pasageri. In cazul de fata nu mi se pare o minune din partea Volvo-ului, daca descriere este corecta, el venea cu viteza iar Toyota circula incet, pregatindu-se sa vireze la stanga.
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -