21-10-09, 11:58
|
#796
|
Daewoo Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: ACCIDENTE
Quote:
Originally Posted by Rommy
nu spun ca nu a fost vina lor/lui dar...la pamant cu copacii de pe marginea drumurilor....mai bine se pune bariera de ciment la 5-10 cm de banda de mers...
|
Daca s-ar circula cu niste limite, nu zic in limitele de viteza legale fiindca stim toti ca le mai incalcam, nu s-ar mai intampla multe. Cauzele accidentelor: viteza excesiva, conducerea sub influenta alcoolului, condus imprudent... nu au vina copacii aia, ci soferii care intra in ei. In cazul asta ar trebui sa dispara si stalpii, masinile parcate pe margine, masinile care circula din contrasens, podurile si capetele de pod, sensurile giratorii... sa fie doar o pista lunga si dreapta... nu?!
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" ![Cool](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_cool.gif) (Ion Creanga)
|
|
|
21-10-09, 19:49
|
#797
|
Stage 2
Join Date: Apr 2009
Posts: 28
|
Re: ACCIDENTE
Quote:
Originally Posted by MillionDollarBaby
Pana o sa ajungem sa avem bariere de ciment , strazi , autostrazi ca in palma facute exact ca in Italia sau Austria , mai dureaza ...mult ! ![icon_rolleyes2](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_rolleyes2.gif)
|
nu am pretentia la asa ceva...doar bariere de ciment...la urma urmei nici nu ar mai fi nevoie sa taie copacii ca barierele ar fi pe marginea soselelor...dar..."traim in Romania...si asta ne ocupa tot timpul liber"
|
|
|
21-10-09, 19:55
|
#798
|
Stage 2
Join Date: Apr 2009
Posts: 28
|
Re: ACCIDENTE
Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA
Daca s-ar circula cu niste limite, nu zic in limitele de viteza legale fiindca stim toti ca le mai incalcam, nu s-ar mai intampla multe. Cauzele accidentelor: viteza excesiva, conducerea sub influenta alcoolului, condus imprudent... nu au vina copacii aia, ci soferii care intra in ei. In cazul asta ar trebui sa dispara si stalpii, masinile parcate pe margine, masinile care circula din contrasens, podurile si capetele de pod, sensurile giratorii... sa fie doar o pista lunga si dreapta... nu?! ![Laughing](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_lol.gif)
|
Nu spun ca nu e vina noastra...a soferilor.Toti am facut greseli care erau sa ne coste viata...stiu ca eu sigur nu odata dar, poate se iveste ceva pe moment si na...faci o greseala....tre sa platesti cu viatza?
SAU
Cu totii am fost/suntem incepatori...stim cum e...nerabdatori sa o calcam sa simtim adrenalina...unii poate nu sunt constienti pe moment de ceea ce fac...oricum...nu cred ca pentru o greseala ar trebui sa intri intr-un copac...si sa mori...eventual intri (Doamne fereste) in bariera de care spuneam...amortizeaza mai tare si nu se reduc drastic riscurile decesului...
|
|
|
21-10-09, 19:58
|
#799
|
Stage 2
Join Date: Apr 2009
Posts: 28
|
Re: ACCIDENTE
o sa ma interesez la un post de televiziune sa vad o chestie cu copacii astia...cine stie...poate reusim sa facem ceva ![Very Happy](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif)
incercarea moarte n-are ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) )
|
|
|
21-10-09, 20:09
|
#800
|
Audi Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of: [AUDI]
|
Re: ACCIDENTE
Geo_ZGA are dreptate. Trebuiesc respectate niste limite.
Am fost foarte aproape de a scrie o istorie in aceasta dimineata.
Am ferit un bou la iesirea din rondul de la Alba Iulia inspre Unirii si masina a fugit de fund(presiunea prea mare in anvelope, zic eu si viteza care era peste limita legala) .
Deja vedeam cum sar bordura si dau masina peste cap.
Din fericire, totul s-a terminat cu bine, am redresat masina si o sperietura mai mare a tras soferul ce era pe banda alaturata decat mine.
Cu siguranta asta nu s-ar fi intamplat daca respectam limita de viteza si daca boul ala s-ar fi asigurat la schimbarea benzii...
Concluzia e ca nu e nevoie de multi factori ptr a se intampla un accident.
__________________
|
|
|
21-10-09, 20:16
|
#801
|
Stage 2
Join Date: Apr 2009
Posts: 28
|
Re: ACCIDENTE
Quote:
Originally Posted by BC-20-LET
Geo_ZGA are dreptate. Trebuiesc respectate niste limite.
Am fost foarte aproape de a scrie o istorie in aceasta dimineata.
Am ferit un bou la iesirea din rondul de la Alba Iulia inspre Unirii si masina a fugit de fund(presiunea prea mare in anvelope, zic eu si viteza care era peste limita legala) .
Deja vedeam cum sar bordura si dau masina peste cap.
Din fericire, totul s-a terminat cu bine, am redresat masina si o sperietura mai mare a tras soferul ce era pe banda alaturata decat mine.
Cu siguranta asta nu s-ar fi intamplat daca respectam limita de viteza si daca boul ala s-ar fi asigurat la schimbarea benzii...
Concluzia e ca nu e nevoie de multi factori ptr a se intampla un accident.
|
cum am zis...cu totii facem greseli dar asta nu inseamna ca tre sa le platim cu moartea
|
|
|
21-10-09, 20:40
|
#802
|
General Supervisor
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: ACCIDENTE
Exemplu: frig afară, uscat pe jos, prinzi o capcană de gheaţă şi ţi se roteşte maşina pe şosea.
Nu ai viteză mare, dar iese de pe drum şi se opreşte cu portiera şoferului īntr-un pom. Mori ca boul īnfipt īn pom la 60 la oră, c-ai dat cu capul de stālpul uşii sau că ţi-a intrat copacul īn creieri.
Parapeţi pe marginea oricărui drum sau perdea verde de tufişuri, ca-n Bulgaria de exemplu.
|
|
|
21-10-09, 20:42
|
#803
|
Stage 2
Join Date: Apr 2009
Posts: 28
|
Re: ACCIDENTE
Quote:
Originally Posted by aleks
Exemplu: frig afară, uscat pe jos, prinzi o capcană de gheaţă şi ţi se roteşte maşina pe şosea.
Nu ai viteză mare, dar iese de pe drum şi se opreşte cu portiera şoferului īntr-un pom. Mori ca boul īnfipt īn pom la 60 la oră, c-ai dat cu capul de stālpul uşii sau că ţi-a intrat copacul īn creieri.
Parapeţi pe marginea oricărui drum sau perdea verde de tufişuri, ca-n Bulgaria de exemplu.
|
corect
|
|
|
21-10-09, 20:44
|
#804
|
Audi Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of: [AUDI]
|
Re: ACCIDENTE
Sau daca esti mai "norocos" iti spargi cel putin 2 jante.
Situatia descrisa de tine, Aleks, traita de mine anul trecut in Virginia Water, Surrey, UK.
Era un drum pe care mergeam zilnic cu aceeasi viteza(70km/h) si intr-o curba am pierdut controlul masinii, fara sa am vreun aport la asta(bruscare a volanului, pedalei de frana sau acceleratie).
Rezultatul: zig-zag pe soseaua cu 1 banda pe sens. Zig-Zag din bordura in bordura pana s-a oprit masina.
Norocul a facut ca eram singur la acea ora pe portiunea respectiva de sosea.
Ei numesc fenomenul "black ice" pentru ca e foarte greu sa-ti dai seama ca e strat de gheata pe asfalt, cel putin vizual.
Dupa asta am vazut cel putin 8 masini avariate, in acelasi loc. Altii nu au fost la fel de norocosi (o mini utilitara era suita pe un stalp, mercedes rasturnat)...
Last edited by BC-20-LET; 21-10-09 at 20:49.
|
|
|
21-10-09, 21:05
|
#805
|
Stage 2
Join Date: Apr 2009
Posts: 28
|
Re: ACCIDENTE
Eu duminica la o iesire de pe autostrada era sa intru in parapet.Aveam 60 in acea iesire era ud pe jos si cum sunt rotunde si din ce in ce mai stranse acele curbe...era sa ies din nou pe autostrada...prin parapet...
Daca avea 70-80 loveam cu siguranta parapetul...
Deci nu tine intotdeauna de noi sa nu facem greseli...de vina pot fi si diferitele conditii...ca sunt ale masinii sau ale vremii....
|
|
|
22-10-09, 17:40
|
#806
|
Daewoo Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: ACCIDENTE
Aveti si voi dreptate, dar pana la a se face parapeti pe marginea soselelor, mai avem si obligatia de a conduce preventiv si in functie de conditiile meteo si ale carosabilului... scrie si in codul rutier. Asta poate sa insemne ca pe un drum unde e posibil sa existe portiuni de gheata, putem sa mergem si cu 10 km/h... nu cu 70-80 km/h, doar fiindca am mai trecut si nu au fost probleme.
Toti am avut experiente in care poate am pierdut controlul masinii... eu mereu mi-am pus intrebarea "daca mergeam mai incet putin, oare s-ar fi intamplat?". Sunt N factori care pot duce la accident, de ce sa eliminam rezultatul si nu cauzele?
Eu zic ca pana la practica (parapeti) trebuie sa stim teoria... adica educatie pt soferie. Pana la urma, nu raspundem doar de vietile noastre... mai sunt si alti participanti in trafic.
|
|
|
23-10-09, 00:29
|
#807
|
Stage 2
Join Date: Apr 2009
Posts: 28
|
Re: ACCIDENTE
punct ochit punct lovit GEO
|
|
|
23-10-09, 01:23
|
#808
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: ACCIDENTE
Intr-adevar unii se comporta pe sosele de parca au mers toata viata pe autobahn-uri. Daca le spui de conducere preventiva, crede ca ii injuri.
|
|
|
23-10-09, 07:28
|
#809
|
General Supervisor
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: ACCIDENTE
Nu vă contrazice nimeni. Vă spun doar că nu poţi conduce aşa cum ar trebui, nu-ţi permite ritmul de viaţă, modul īn care trăim şi īn care sunt aranjate lucrurile.
Mă bucur pentru voi că aveţi tot timpul din lume şi că vă permiteţi să conduceţi pe FIECARE SEGMENT de drum şi DE CĀTE ORI VĂ URCAŢI la volan īn cel mai lent şi mai sigur mod posibil pe lume.
Eu unul admit, nu sunt un şofer atāt de bun ca voi, mi-aş dori să am timpul şi lipsa de ocupaţie şi talentul vostru īn şoferie īn aşa fel īncāt să nu fiu niciodată īn pericol atunci cānd pun contactul. Pānă o să ajung la nivelul ăsta de iluminare, sincer mi-aş dori să merg pe nişte drumuri mai sigure.
Nu ştiu, sunt mai puţin priceput, mai inconştient şi mai limitat īn ale şoferiei, asta e, dar mi-aş dori ca aceia care concep planurile sforăitoare de prevenire a accidentelor să ia īn calcul nu numai FACTORUL ŞOFER, ci şi factorul INFRASTRUCTURĂ.
Eu spun că-i destul de logic, şoferul cu maşina lui nu levitează din punctul A īn punctul B, circulă pe nişte drumuri care ar trebui să contribuie la PREVENIREA ACCIDETELOR, nu la potenţarea pericolelor.
E frumos să fim şoferi perfecţi toţi, dar dacă nu suntem, că trăim īn realitatea din jur, nu īn vise, de ce să nu existe interes de prevenire şi pe partea asta?
|
|
|
23-10-09, 08:01
|
#810
|
Stage 2
Join Date: Apr 2009
Posts: 28
|
Re: ACCIDENTE
Quote:
Originally Posted by aleks
Nu vă contrazice nimeni. Vă spun doar că nu poţi conduce aşa cum ar trebui, nu-ţi permite ritmul de viaţă, modul īn care trăim şi īn care sunt aranjate lucrurile.
Mă bucur pentru voi că aveţi tot timpul din lume şi că vă permiteţi să conduceţi pe FIECARE SEGMENT de drum şi DE CĀTE ORI VĂ URCAŢI la volan īn cel mai lent şi mai sigur mod posibil pe lume.
Eu unul admit, nu sunt un şofer atāt de bun ca voi, mi-aş dori să am timpul şi lipsa de ocupaţie şi talentul vostru īn şoferie īn aşa fel īncāt să nu fiu niciodată īn pericol atunci cānd pun contactul. Pānă o să ajung la nivelul ăsta de iluminare, sincer mi-aş dori să merg pe nişte drumuri mai sigure.
Nu ştiu, sunt mai puţin priceput, mai inconştient şi mai limitat īn ale şoferiei, asta e, dar mi-aş dori ca aceia care concep planurile sforăitoare de prevenire a accidentelor să ia īn calcul nu numai FACTORUL ŞOFER, ci şi factorul INFRASTRUCTURĂ.
Eu spun că-i destul de logic, şoferul cu maşina lui nu levitează din punctul A īn punctul B, circulă pe nişte drumuri care ar trebui să contribuie la PREVENIREA ACCIDETELOR, nu la potenţarea pericolelor.
E frumos să fim şoferi perfecţi toţi, dar dacă nu suntem, că trăim īn realitatea din jur, nu īn vise, de ce să nu existe interes de prevenire şi pe partea asta?
|
exact asta vroiam sa spun...te-ai exprimat mai bine...
si cum am mai zis...pt o greseala nu merita sa platesti cu viata...parerea mea!
|
|
|
|
|