21-01-10, 23:24
|
#946
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: ACCIDENTE
Daca ar fi avut 220km/h nu mai scapa nimic din masin aia.
1.8is in mintile lui ajunge la 220km/h, dar nicidecum in oras...
|
|
|
22-01-10, 07:59
|
#947
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 567
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: ACCIDENTE
nu stiu sigur daca a avea 1.8IS... si nu stiu sigur daca avea 220... astea le-am auzit de la baietii care erau pe acolo dupa accident
in orice caz avea mai mult de 150 km/h pentru ca nu avea cum sa rupa toate scarile alea chiar si buduroiu ala de vreo-suta de kg apoi sa se mai rastoarne inca 50-70 de metri
__________________
Mitsubishi Colt 1.1
|
|
|
24-01-10, 01:05
|
#948
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 610
Member of: [VW] [Fiat]
|
Re: ACCIDENTE
Nu e asa. Pisicutza avea motor de 2.0 benzina. Si, daca facem un mic calcul, mai mult de 150km/h in 250-300m nu avea cum sa prinda. A "ajutat" foarte mult si mazga asternuta pe carosabil. Oricum, consider ca pana in ultimele clipe, baiatul a incercat sa'i salveze pe cei 2 care mai erau in masina, impactul cu toate acele obstacole fiind doar pe partea sa. Baiatul care o conducea era un adevarat expert in ale volanului, mai avusese si un ursuletz inainte. Nu mai plecati urechea la ce spun toti Hai sa fim seriosi, toti ii mai dam cate o repriza din cand in cand prin oras, sa le "desfundam" . D'zeu sa te ierte, cristi!
Last edited by TR.91.ZML; 24-01-10 at 01:14.
|
|
|
24-01-10, 02:35
|
#949
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: ACCIDENTE
La temperaturile de afara era destul de usor sa deduci starea carosabilului sa vezi ca nu e timpul sa treci de 100 km/h . Asta e, unii risca inutil, insa nu poti avea noroc totdeauna.
__________________
|
|
|
24-01-10, 02:40
|
#950
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 567
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: ACCIDENTE
ce sa mai ca e facuta tzandari...
usa e indoita total... ceasurile de bord sunt pe la plafon... e varza la sofer
totusi am fost surprins de rezistenta ei..., dar poate ca a fost mai rezistenta pentru ca a fost lovit mai mult sasiul de prima data...
unde e masina acum? daca mai e
|
|
|
24-01-10, 02:46
|
#951
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 610
Member of: [VW] [Fiat]
|
Re: ACCIDENTE
Quote:
Originally Posted by andreimp3
ce sa mai ca e facuta tzandari...
usa e indoita total... ceasurile de bord sunt pe la plafon... e varza la sofer
totusi am fost surprins de rezistenta ei..., dar poate ca a fost mai rezistenta pentru ca a fost lovit mai mult sasiul de prima data...
unde e masina acum? daca mai e
|
La iaica la statia unde se toarna asfaltu'. Adevaru' e ca a fost destul de rezistenta. Daca era ceva mai nou, era terminata, rupta in 2 mai mult ca sigur. Au avut "noroc" daca se poate spune asa...
|
|
|
24-01-10, 02:57
|
#952
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: ACCIDENTE
faptul ca e rezistenta nu inseamna ca e sigura, anumite parti din masina trebuie sa preia energia degajata.
Se vede si in video evolutia in timp : https://www.youtube.com/watch?v=3Hk6y8avBI8
|
|
|
24-01-10, 11:39
|
#953
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: ACCIDENTE
Quote:
Originally Posted by TR.91.ZML
Baiatul care o conducea era un adevarat expert in ale volanului, mai avusese si un ursuletz inainte.
|
Unde dracu' era ma el expert? Ce expert merge in halul asta in oras mai ales cand pe jos e mazga?
|
|
|
24-01-10, 12:20
|
#954
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 669
Member of: [Opel] [DACIA]
|
Re: ACCIDENTE
PFff sa dus drecu masina ....doamne fere...vad multi care bruscheaza volanu de parca a'r fi vara...nu e bine......se pute-au intampla mai multe...!Dar uite asa sa mai stins o viata tanara
|
|
|
24-01-10, 12:30
|
#955
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 567
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: ACCIDENTE
daca dati clik pe pagina anterioara si va uitati unde am postat eu... strada este cat se poate de uscata... aici a fost de vina teribilismul, bautura, neatentia si altele...
tipul le avea cu stapanirea... nu si de data asta... de data asa a fost un stop total...
practic... trebuie sa nu ai minte ca sa mergi pe contrasens apoi sa dai brusc de volan in dreapta... si nu a avut nici o intentie de franare... a intrat direct in scarile cladirii
|
|
|
24-01-10, 12:40
|
#956
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: ACCIDENTE
vreau sa cred ca un expert stie ce face,deci baiatul care a decedat din pacate nu era,asta este,unii nu stiu ca exista limite la orice,chiar si la noroc...
|
|
|
24-01-10, 16:22
|
#957
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: ACCIDENTE
Toti sunt experti...asta pana le tine cineva lumanarea.
Dumnezeu sa-l ierte!...dar clar el nu are nicio scuza pentru viteza cu care mergea.
|
|
|
24-01-10, 16:46
|
#958
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,417
Member of: [DACIA] [4Wheels]
|
Re: ACCIDENTE
Quote:
Originally Posted by andreimp3
daca dati clik pe pagina anterioara si va uitati unde am postat eu... strada este cat se poate de uscata... aici a fost de vina teribilismul, bautura, neatentia si altele...
tipul le avea cu stapanirea... nu si de data asta... de data asa a fost un stop total...
practic... trebuie sa nu ai minte ca sa mergi pe contrasens apoi sa dai brusc de volan in dreapta... si nu a avut nici o intentie de franare... a intrat direct in scarile cladirii
|
Probabil le avea cu stapanirea...dar atunci cand era in mintile lui nu dupa 1-2-3 pahare de bautura. Din cauza asta cred ca nici nu a franat...pentru ca daca nu era beat cu siguranta frana si el si poate nu se ajungea tocmai aici. Iar la ora aia 7 dimineata sau cat era imi vine cam greu sa cred ca soseaua era uscata...pe vremea asta este polei pe jos.
|
|
|
24-01-10, 22:57
|
#959
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 2,555
|
Re: ACCIDENTE
viteza...si masina cu o stea la siguranta, asta e rezultatul
Sunt multe masini care au avut accidente la viteze mult mai mari si soferii sunt intregi...defapt, wreckedexotics este plin de asa ceva.
|
|
|
|
|