Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 08-08-11, 10:43   #1816
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Pista de Formula 2. Este vorba despre localitatea Tărlungeni, din judeţul Braşov.

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/pista-de-f...#ixzz1UPVy3cdu
asa este bravo !!! nicaieri nu sa specificat ca e de F1 sau F....nu stiu cat...anuntul a fost PT CIRCUIT DE VITEZA INCHIS SI OMOLOGAT FIA si se va face la Brasov sigur...daca nu mananca mieii behehehe bani pe drum !!!
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-11, 11:26   #1817
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu View Post
Satenii comenteaza fara a avea gandirea de perspectiva, actovotate economica, pensiuni, trafic, zona de interes, taxe la primartie..etc etc
primarul, daca mai prinde un mandat !macar vede un viitor comunei, dar
jurnalistii dau nota dominanta in reportaj de dispret/derizoriu/ a unui proiect cu care ne putem si noi mandri in domeniu.
Oare aceste creaturi < J >sunt tot din neamul romanesc ? De mediatizat ce se intampla in raliuri, viteze pe traseu montan chiar si karting...nimik, in schimb elogiaza toti manelistii/bandele de cafteala si alte smecherii, tot soiul de golanii de cartier....
Singurele momente de reportaj , doar ca a participat sau nu, un domn dintr-o formatie politica sau altul tot de pe acolo, ca navigator sau a incercat ca pilot... ! Intuiti voi numele lor.!

Corect !!! Jurnalisti la apelu bocancilor..... pai ce treaba are o investitie care devine un ACTIV ce va produce bani cu asfaltarea drumurilor sau cu criza???

in alta ordine de idei, am fost in weekend la Arad la CNR. Afost e etapa mixta ce a contat si in campionatul ungariei. Pai fratilor vrea sa va spun ca e o diferenta de la cer la pamant dintre unguri si noi.
Pai aia puneau 1 sec. pe km fata de noi, pe probele speciale. ne-au umplut de sange frate. Rusinos rau !!!!!!!!
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 08-08-11, 11:48   #1818
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
in alta ordine de idei, am fost in weekend la Arad la CNR. Afost e etapa mixta ce a contat si in campionatul ungariei. Pai fratilor vrea sa va spun ca e o diferenta de la cer la pamant dintre unguri si noi.
Pai aia puneau 1 sec. pe km fata de noi, pe probele speciale. ne-au umplut de sange frate. Rusinos rau !!!!!!!!
Poate din aceste confruntări mai puţin costisitoare decât o participare la un raliu în străinătate vor mai lăsa "garda" mai jos ai noştrii şi se vor pune pe treabă măcar aşa ca ungurii.......
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 08-08-11, 14:02   #1819
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Ma bucur ca dupa 30 de ani vati dat seama ca pana si bulgarii (nu mai vb de unguri)erau si sunt mai buni ca noi...DE CE ?..TOTDEAUNA AM FOST COADA EUROPEI IN TOATE DOMENIILE...degeaba avem piloti buni care dau tot din ei si isi risca viatza daca in tzara asta de cacao sunt niste javre care conduc un sport care nu are castiguri imediate si "pe dedesubt" ca fotbalul sau VIP-urile(a se citi curve de lux), dar mobilizeaza un potential uman extraordinar si avem piloti slava domnului in romania ...NIMENI NU SE GANDESTE CA VALORILE NOASTRE POT SCOATE BANI daca sunt incurajati ...sa fim sanatosi ca vin belele mai mari !!!

Last edited by cornel1955; 08-08-11 at 14:07.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-11, 16:44   #1820
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Iata ce a postat ALINUSH27 pe un alt tread refritor la confruntarea timpilor realizati pe prbele de la Arad :
Prima concluzie la care am ajuns dupa 3 probe vazute astazi : ungurii care se bat la varf sunt din alt film . De ce ei pot si ai nostri nu ?
__________________
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de topinfomarbr@gmail.com
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 08-08-11, 19:11   #1821
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu View Post
Iata ce a postat ALINUSH27 pe un alt tread refritor la confruntarea timpilor realizati pe prbele de la Arad :
Prima concluzie la care am ajuns dupa 3 probe vazute astazi : ungurii care se bat la varf sunt din alt film . De ce ei pot si ai nostri nu ?
__________________
simplu Vali !!! pt ca ei nu traiesc in romania, traiesc intrun stat civilizat care sigur are si alte preocupari prin parlamentul lor decat sa jecmaneasca poporul si sal priveze de orice fel de sport ....apropo de mai sus cu Tarlungeni...as vrea sa supunem la vot...SE VA FACE SAU BANII VOR FI MANCATI PE "DRUM" ?..asta ca sati explici de ungurii au F1 la Hungaroring din '86 si noi nu putem merge ca ei ...punct !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-11, 19:34   #1822
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Când au început circuitele în România?

Citiţi ce spune Edwin KELETI despre Raliul ARADULUI 2011
http://blog.***********/2011/08/raliul-a ... y-request/
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 10-08-11, 09:58   #1823
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Când au început circuitele în România?

Ce spune Edwin KELETI despre Raliul Aradului 2011

Raliul Aradului, analiza by request
By Edwin

“Metronom, music by request” era titlul emisiunii de muzica a lui Cornel Chiriac pe vremuri la radio Europa Libera. Pentru multi dintre fanii raliurilor de astazi nici numele lui Cornel Chiriac nu le spune nimic, nici de radio Europa Libera nu au auzit si poate ca nici nu asculta muzica, pentru ca trebuie sa va spun, multa lume nu asculta muzica.
Poate si de aceea nu stiu ce este acela un metronom, un “device” menit sa-ti imprime ritmul exact, fara nicio abatere.
Si astfel ajungem, dupa un scurt intermezzo muzical, exact la cheia problemei analizei raliului Aradului si anume ca, da, ne-au ciuruit vecinii maghiari!
Acum hai sa stam oleaca stramb si sa judecam situatia cat se poate de drept inainte de a ne apuca de patimase luari de pozitii.
Atat Romania cat si Ungaria au trecut prin comunism si privatiuni de tipul “salam cu soia, martea si joia”, ambele sunt la periferia fenomenului raliuri, cu un usor avantaj pentru unguri care se pare ca sunt mai pasionati si mai patimasi fata de acest sport si, zice-se, au mai multi sponsori bogati.
Ce pot sa va spun, este ca in mod cert au avut foarte multi reprezentanti media la Arad si ca da, in campionatul lor, au de trei ori mai multe masini la start decat noi.
Personal asteptam cu mult interes aceasta confruntare, mai ales ca Gergo Szabo m-a prevenit ca vreo patru echipaje formate din conationalii sai sunt mai rapide decat insasi echipajul campion CNR 2010, asa ca se anunta lupta mare.
Am recunoscut cateva nume sonore pe care le cunoasteam de la diverse rallyshow-uri de la Cluj – Spitzmuller, Elek, sau de la precedenta editie a raliului Aradului – Botka, am vazut nume celebre din campionatul lor – ifj. Toth, “Asi”, Butor. Intradevar, venise toata crema.
Prima speciala a divizat din start spiritele pentru ca ungurii aveau voie sa foloseasca slick-urile in schimb boi doar crampoanele de macadam, fapt pentru care se prefigura o mare bataie pe care urmau sa o ia pilotii romani care evoluau in paralel cu maghiarii.
Asa a si fost, astfel ca nu luam ca baza a analize aceasta proba.
Sambata dimineata a inceput cu una din cele mai fantastice probe de macadam din CNR, o proba de 10,5 km care avea ceva din probele din Finlanda, cu un macadam perfect si niste saritori si viraje care varsa de toata frumusetea.
In plus, era o proba noua pentru toata lumea, asa ca era perfect sa vedem cum ne comparam.
Startul s-a dat cu campionul FIA Marco Tempestini in frunte, ceea ce, hai sa o recunoastem l-a dezavantajat un pic pe italian, insa fiind singurul pilot CNR cu masina S2000, era interesant de vazut cum se compara cu pilotii maghiari cu masinarii din aceeasi categorie, chit ca avand, probabil mai putine riduri decat masina lui Marco (versiune 2007 – masina, nu Marco!).
Proba, de viteza, a fost castigata, logic, de un Evo 9, cu timpul fantastic de 5.43,4sec, urmat extrem de aproape de un Peugeot 207 S2000 la doar 2,4 sec. Adica infim.
Spre exemplu, Tempestini a avut o intarziere de 14,5 sec fata de celalalt S2000, adica 1,38 sec/km, partial datorita pozitiei de deschizator, bineinteles!
Pe Marco l-au talonat la doar cateva zecimi, Marisca si Porcisteanu.
Urmatoarea proba, era deja una alergata de noi de doua ori in ani trecuti, asa ca ma asteptam sa reducem cu totii ecarturile. Din pacate nu a fost asa iar proba, un amestec de portiuni de viteza si de sectoare bine virajate a dat castigator un Evo X R4 cu Spitzmuller la volan. Primul roman clasat a fost Bogdan Marisca, la 12,3 secunde in timp ce Tempesta venea la 17,7 secunde de Mitsuba si la “doar” 11,8 de primul S2000.
Una peste alta, tot cam la 1 sec/km. Hhhmmm.
PS4, cea cu “saritoarea Nastase”, scurta, cu o portiune rapida si ingusta in padure precedata de doua portiuni foarte rapide mai deschise aduce victoria lui “Asi” pe un Evo 9, urmat de inj. Toth la doar 9 zecimi cu al sau S2000 caruia nu-i plac palierele drepte…
Cel mai bine clasat roman e Vallino la 8,5 secunde pe 5,9 km (1,44sec/km) in timp ce Marco este la 13,7 de lider si 12,9 de fratele maghiar cu S2000 (2,18 sec/km)! Ma gandesc ca poate a avut o problema tehnica.
Urmatoarea proba era prima din cele extrem de virajate si frumoase, perfecte pentru un S2000. Nici aici insa victoria nu le revine, Kazar cu Evo 9 impunandu-se cu 8 zecimi in fata lui Herczig cu a sa Fabia S2000. Italianul Tempestini este primul roman, la 12,6 sec de lider pe 12 km si 11,9 de omologul S2000. Din nou acea blestemata de secunda la km!
Proba far a raliului, cea de 22,4km, despre care ungurii ziceau ca la ei in campionat nu prea au ocazia sa intalneasca, era FA-BU-LOA-SA! Miliarde de viraje inguste, urcari, coborari, derapaje! Chiar aveai nevoie de un metronom ca sa poti sa mergi BLANA!
Ifj. Toth merge tare si bate proba cu timpul de 15.09,2 sec in timp ce Vali Porcisteanu reuseste un rezultat exceptional cu al doilea timp absolut pe aceasta proba – la doar 7,5 sec-, demonstrand ca se poate!
Marco se claseaza al 12-lea, la un pic peste 1 minut de lider si o sa-l rog sa ne spuna daca a avut ceva probleme tehnice sau nu. (Marco, am incercat sa te sun dar intra mesageria)
La jumatatea zilei secunde doar Vallino tinea piept navalitorilor si cailor lor putere, care daca e sa dam crezare colegilor din CNR, sunt mai in forma si mai puternici decat ai nostri!
Una peste alta nu mai continui prea mult aceasta analiza, ca pe NET se scrie mai compact decat in presa scrisa si nu vreau sa va plictisesc.
O conluzie ar fi ca da, au mai multi bani decat noi, ca dovada la ei sunt net mai multe S2000-uri la start, au aparut masinile R4, au un numar mare de masini din clasa de mijloc, etc.
De aici SIGUR vine O PARTE din diferentele pe probe. Fara discutie. Dar ma indoiesc ca IN TOTALITATE.
Eu cred ca noi trebuie sa ne mai continuam trendul fara indoiala puternic ascendent pe care se afla sportivii romani, trend inceput de cand a venit primul “cotropitor” strain, Tempesta. Atunci s-a declansat prima alarma in CNR – la vremea respectiva titram in ProMotor: “Furtuna in CNR”-, pilotii romani dandu-si seama ca eternele lupte dintre noi nu fac decat sa tina nivelul pe loc, sa faca lucrurile sa balteasca.
Filmul s-a rupt apoi cu Miettinen care i-a lasat locul lui Szabo, iar acum se pare ca ne intremam repejor, prindem puteri de la o zi la alta si eu cred ca NU ne facem de ras.
Atata doar ca diferentele, in sec/km, intalnite la Arad nu pot fi puse doar pe seama bugetelor mai reduse. E ingrijorator ca nici macar pe o proba nu am avut un invingator roman. Asta nu ma asteptam sa se intample.
Dar daca luam venirea lor ca pe un metronom, daca intelegem ca trebuie sa mergem pur si simplu mai tare, s-ar putea sa reusim.
Si daca nu noi, atunci poate noul val – Vallino, Tarnovean, Barbu, Radu David, Cornea, Tincescu, Badiu sau mai stiu eu ce tineri care cresc in ritmul muzicii actuale si-si ajusteaza din timp metronomul la ritmul european.
In rest, raliul a fost de senzatie, cu probe fabuloase. Din cate am vorbit cu oaspetii nostri, majoritatea sunt in extaz si isi expima dorinta de a reveni si la anul. Si, de ce nu, poate facem si noi o etapa la ei. Iar apoi ii invitam si pe Bulgari la un schimb de experienta.
Si, uite asa, crestem odata cu tara!
Despre Edwin:
Totul a inceput prin 1975-76, cand m-am indragostit de masina de curse a pilotului clujean Mihai Muresan. Am stiut de atunci ca voi fi pilot! Am sperat doar ca voi fi campion! Desi inginer de formatie, am ajuns sa fiu jurnalist auto din dragostea pentru masini si din dorinta de a ramane aproape de ele in anii in care sponsorii au lipsit. Aceasta meserie mi-a adus uriase satisfactii si mi-a permis ca impreuna cu pilotajul sportiv sa-mi cladesc o experienta consistenta in ceea ce priveste automobilele. Aceasta experienta vreau sa v-o ofer dumneavoastra...
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 10-08-11, 12:19   #1824
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Când au început circuitele în România?

1. Ms frumos , ca nu se deschidea pe adresa mentionata.
2. Dar, oare, va fi greu , prinzand Gutai in viitorul campionat sa se faca o triple cu ungurii si slovacii ? Eu am vz ceva la Kosice, si voi incerca sa promovez ideea pt 2012.
Iar ma va taxa cineva de ...idealism
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 12-08-11, 18:11   #1825
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Când au început circuitele în România?

inca o sportiva autentica si un proprietar pasionat

spre sa vedem Gordina la cursele de "coasta" cat mai curand

https://forum.4tuning.ro/134-dacia-tu...i/page-60.html
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	fgf.jpeg
Views:	113
Size:	743.0 KB
ID:	2117456  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 14-08-11, 12:25   #1826
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Hai ca mai merge una.....!!!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DACIA 85.jpg
Views:	164
Size:	180.1 KB
ID:	2119002  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 14-08-11, 12:42   #1827
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Hai ca mai merge una.....!!!!
Da, merge...dar de unde? de cand? cu cine ?
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 14-08-11, 13:28   #1828
Dacia-Motorsport

Stage 2
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 72
Default Re: Când au început circuitele în România?

Inca una...!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dacia grigoras.JPG
Views:	278
Size:	149.6 KB
ID:	2119088  
Dacia-Motorsport is offline   Reply With Quote
Old 14-08-11, 14:16   #1829
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Asta e tot de la Nicu Grigoras.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-08-11, 15:50   #1830
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by Dacia-Motorsport View Post
Inca una...!!
aceasta poza e una test?
1. Sigla brandului castrol e una fabricata si adaugata pe poza.
2. masina pare afi fost cea pe care mergea Nicu Grigoras, dar UAP nu promova sigla brandului amintit !
3. Si oricum mergeau tineri in puterea varstei, care, !!!!intre timp au imbatranit. Asadar nu mergewau batranii !!s.a.m.d.
Buna postarea altminteri spre evocarea perioadei, de fapt.
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -