Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 13-07-11, 15:09   #1666
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
si pe langa asta o alta veste trista..Lascarica super moderator se ascunde ...NU AI DREPTUL SA MA PENALIZEZI PE MINE CU INFRACTIUNE...CE DRACU ' taie-ma definitiv daca nuti convine ce zic aici si fa bine spre binele general sa stai descoperit pe PM....asta este o jignire la adresa mea si o ofensa adus celor care au facut ceva in romania ....tu oricum nu ai ce sa ma inveti pe mine si pe multi de aici...am postat aici pt ca pe PM nu merge ...stai si apasa in continuare pe butoane la computer ca la asta tre pricepi...o singura data daca mai indraznesti sa ma "penalizezi" ai sa vezi ce urmeaza... ...si daca scoti mesajul asta e ca mine...nai sange in tine...
Ai sufletul pustiit de durere si deznadejde.
Iti inteleg senzatia, pentru ca stiu cat e de greu sa suporti ca totul sa se naruiasca in jurul tau, doar pentru ca unii nu-ti inteleg limba.
Nu merita sa-ti frangi inima pentru cine nu te merita ... si in fond, hai sa visam in continuare la viitor, prin lumina clipelor pe care le-am trait.
Ele chiar au existat si bucuria lor nu ti-o poate lua nimeni ... ei ... nu se stie daca vor avea vreo data sansa sa traiasca asa ceva (aproape garantat daca continua sportul auto romanesc cum s-a derulat in acest an )
Sa sti totusi ca si printre ei (cei tineri) sunt foarte multi capabili de sentimente reale si spirit sportiv. Dar mediul actual si mai ales anturajul ii determina sa cedeze pasiunea, in schimbul comportamentului superficial ... pentru ca asa da bine in fata "gastii".
Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei care ne-au parasit, iar noi sa fim cum am fost, stapani pe simturile noastre si realisti, nu "bocitoare" pentru traiul amar la care suntem supusi...
Ce ar zice Calcianu, Petre Cristea sau Nurvolarii daca ti-ar citi ultimile postari
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 13-07-11, 15:23   #1667
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by raulllamboiu View Post
Ai sufletul pustiit de durere si deznadejde.
Iti inteleg senzatia, pentru ca stiu cat e de greu sa suporti ca totul sa se naruiasca in jurul tau, doar pentru ca unii nu-ti inteleg limba.
Nu merita sa-ti frangi inima pentru cine nu te merita ... si in fond, hai sa visam in continuare la viitor, prin lumina clipelor pe care le-am trait.
Ele chiar au existat si bucuria lor nu ti-o poate lua nimeni ... ei ... nu se stie daca vor avea vreo data sansa sa traiasca asa ceva (aproape garantat daca continua sportul auto romanesc cum s-a derulat in acest an )
Sa sti totusi ca si printre ei (cei tineri) sunt foarte multi capabili de sentimente reale si spirit sportiv. Dar mediul actual si mai ales anturajul ii determina sa cedeze pasiunea, in schimbul comportamentului superficial ... pentru ca asa da bine in fata "gastii".
Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei care ne-au parasit, iar noi sa fim cum am fost, stapani pe simturile noastre si realisti, nu "bocitoare" pentru traiul amar la care suntem supusi...
Ce ar zice Calcianu, Petre Cristea sau Nurvolarii daca ti-ar citi ultimile postari
ma bucur ca ai priceput mesajul dar numai nea Mitica poate sa spuna cat suflet am depus el si eu la auto-sportul romanesc...si sa nu vina nimeni sa ma taie la postare ca pe un boschetar din gara de nord ca in secunda 2 sabia e la gatul lui...sau virus....din respect pt voi voi sta in banca mea!!!
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 13-07-11, 15:30   #1668
raulllamboiu

Stage 4
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 272
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
ma bucur ca ai priceput mesajul dar numai nea Mitica poate sa spuna cat suflet am depus el si eu la auto-sportul romanesc...si sa nu vina nimeni sa ma taie la postare ca pe un boschetar din gara de nord ca in secunda 2 sabia e la gatul lui...sau virus....din respect pt voi voi sta in banca mea!!!
Pai atunci ... nu e mai bine sa va REuniti ca sa REporniti ceva care s-a verificat din plin ca a fost bine, decat sa pierdeti timpul cu cei care nu simt si nu pot gandi ca noi?
Eu unul parca ... as mai da o tura
raulllamboiu is offline   Reply With Quote
Old 13-07-11, 15:34   #1669
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by raulllamboiu View Post
Ai sufletul pustiit de durere si deznadejde.
Iti inteleg senzatia, pentru ca stiu cat e de greu sa suporti ca totul sa se naruiasca in jurul tau, doar pentru ca unii nu-ti inteleg limbaCe ar zice Calcianu, Petre Cristea sau Nurvolarii daca ti-ar citi ultimile postari
daca miar citi ultimele postari...din pacate sunt morti si nu au cum...miar da dreptate...SPORTUL AUTO SE FACE CU FRUNTEA SUS...si asta spuneam ca avem tineri talentati dar fara sprijin nici financiar nici legal...SUSTIN IDEEA SA SE INFIINTZEZE O ALTA AUTORITATE AUTO IN ROMANIA ....sa vedem un Patriciu pe aici sau altii cu bani sa vedem cum renaste auto-sportul in romania...
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 13-07-11, 15:41   #1670
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by raulllamboiu View Post
Pai atunci ... nu e mai bine sa va REuniti ca sa REporniti ceva care s-a verificat din plin ca a fost bine, decat sa pierdeti timpul cu cei care nu simt si nu pot gandi ca noi?
Eu unul parca ... as mai da o tura
este mult de discutat pe tema asta...raspunsul il ai mai sus...se vor intruni cateva capatzani inteligente la mine si sa vedem ce iese...sper ca vom darama templul corupt din capul unora care se cred zeii automobilismului...stiii la cine ma refer si am curaj so spun dar nu merita sami obosesc degetele sa le pronuntz numele
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 13-07-11, 17:37   #1671
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Când au început circuitele în România?

despre nea Marin Dumitrescu , din nou !

Marin Dumitrescu

Marin Dumitrescu reprezintă pinionul de transmisie între generația de aur ilustrată de Calcianu și Cristea și generația clasicilor, apărută după anul 1967. Marin Dumitrescu a fost campion la motociclism viteză la 125 cmc activând la clubul sportive Steaua și Dinamo și campion la motocros. Debutează în 1948 în cursele de viteză pe circuit, cu Jeep-uri modificate. Bucurându-se de condiții propice, Marin Dumitrescu devine, între 1949 și 1958, strângătorul majorității titlurilor de campion absolut de viteză pe circuit și coastă. A concurat și în raliuri, alături de Petre Vezeanu. Ultimul titlu de campion l-a câștigat cu Dacia 1300, în anul 1976.

Rezultate :

1945-1975 Multiplu Campion National Absolut la Coasta si Circuit (‘’adunatorul tuturor titlurilor de campion absolut la coasta si circuit’’ Almanah Auto 1973) In total peste treizeci de titluri de Campion National Absolut si la grupe

Raliuri : 1967 Loc II General Raliul Transbalcanic 1969 Campion National Clasa IV, Vice Campion Absolut

Viteza in coasta : 1968 Campion National Absolut 1970 Campion National Clasa II 1972 Campion National Clasa III 1973 Campion National Clasa IV, Vice Campion National 1974 Campion National Clasa IV 1976 Campion National Clasa VI

Lucrari : In 1946 a construit doua automobile performante de competitie, utilizand mecanica BMW 328 la Uzina Vulcan In 1973 a construit prima masina romaneasca PERFORMANTA de concurs (Dacia 1300) Cluburi : CCA, Dinamo, Steaua, Fondator Unirea Tricolor, Fondator Club Politehnica Bucuresti. Antrenor: Unirea Tricolor, Politehnica Bucuresti

In anul 1978 a scris autobiografia -‘’Un Sfert De Veach La Volanul Bolizilor’’
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	fgvdfgf.jpg
Views:	95
Size:	52.8 KB
ID:	2083118   Click image for larger version

Name:	fhfjj.JPG
Views:	77
Size:	145.8 KB
ID:	2083119   Click image for larger version

Name:	jtjtyjty.jpg
Views:	77
Size:	68.1 KB
ID:	2083120  

Click image for larger version

Name:	mgmhg.jpg
Views:	70
Size:	142.3 KB
ID:	2083121  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 13-07-11, 21:34   #1672
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Când au început circuitele în România?

Marin DUMITRESCU

Marin DUMITRESCU reprezintă pinionul de transmisie între generaţia de aur ilustrată de Calcianu şi Cristea şi generaţia clasicilor, apărută după anul 1967. Marin Dumitrescu a fost campion la motociclism viteză la 125 cmc activând la clubul sportive Steaua şi Dinamo şi campion la motocros. Debutează în 1948 în cursele de viteză pe circuit, cu Jeep-uri modificate. Bucurându-se de condiţii propice, Marin Dumitrescu devine, între 1949 şi 1958, strângătorul majorităţii titlurilor de campion absolut de viteză pe circuit şi coastă. A concurat şi în raliuri, alături de Petre Vezeanu, Ştefan Iancovici. Ultimul titlu de campion l-a câştigat cu Dacia 1300, în anul 1976. A activat ca sportiv legitimat la: C.C.A., DINAMO, STEAUA, CICLOP, ACR Bucureşti. Este fondator al cluburilor: UNIREA TRICOLOR Bucureşti, POLITEHNICA Bucureşti. A fost antrenor al echipei de viteză POLITEHNICA Bucureşti. În anul 1978 a scris o carte autobiografică: „Un sfert de veac la volanul bolizilor”.
Lucrări: Marin DUMITRESCU
Marin Dumitrescu a lucrat întreaga iarnă 1948-1949 a lucrat la pregătirea unor bolizi care să participe la curse sub culorile echipei „VULCAN”. Datorită largheţii regulamentelor de atunci, prepararea automobilelor de curse depăşea stadiul bricolării, ajungându-se la adevărate prototipuri. Monopostul „VULCAN”, preparat şi pilotat de Marin Dumitrescu, era o armă redutabilă în cursele de viteză pe circuit din Bucureşti, împotriva unor bolizi de Grand Prix mult mai puternici: Maseratti, Duesenberg, Alfa Romeo. În 1946 a construit două automobile performante de curse, utilizând mecanica BMW la uzina VULCAN.

În 1973 a construit prima maşină românească de performantă de curse (DACIA 1300)

Palmares :
1945-1975 Multiplu campion naţional absolut la viteză în coastă şi viteză pe circuit (« adunătorul tuturor titlurilor de campion absolut la coastă şi circuit » - Almanah Auto 1973). În total peste treizeci de titluri de campion naţional absolut şi la grupe.

Internaţional
Raliu:
-1967 locul II cls general, Raliul TRANSBALCANIC, copilot Ştefan IANCOVICI.

Palmares Naţional:
Raliu:
-1969 Campion Naţional clasa IV, Vice-Campion Absolut, copilot Petre VEZEANU

Viteză în coastă:
-1968 Campion Naţional Absolut
-1970 Campion Naţional Clasa II
-1972 Campion Naţional Clasa III
-1973 Campion Naţional clasa IV, Vice-Campion Naţional
-1976 Campion Naţional clasa VI
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 13-07-11, 22:40   #1673
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by Rusanescu View Post
Marin DUMITRESCU

Marin DUMITRESCU reprezintă pinionul de transmisie între generaţia de aur ilustrată de Calcianu şi Cristea şi generaţia clasicilor, apărută după anul 1967. În 1946 a construit două automobile performante de curse, utilizând mecanica BMW la uzina VULCAN.
În 1973 a construit prima maşină românească de performantă de curse (DACIA 1300)
aha.....asa se face sportul auto cu oameni de talia unui Marin "Tiganu" Dumitrescu...sa nu se interpreteze dar lui ii place sa i se spuna Marin Tiganu...este om dintro bucata...ar fi bine daca ar aparea pe aici ....si sa apara si Radu pe aici sa mai complecteze amintirile...mai ales ca Radu era tot cu Lada ca si mine
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 14-07-11, 06:40   #1674
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

si sa vedeti talentele adevarate din romania pe unde sunt prezente si apreciate
http://www.topgear.ro/stiri/marin-du...1-and-counting
excelent material...
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 14-07-11, 07:02   #1675
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

ia sa vedeti ce am gasit pe un site...nui dau numele sa nu fac reclama...dezinformare totala...80% sunt nume mari dar in lista sunt strecurati tot felul de nume paralele cu sportul si fara rezultate (vezi Gheorghe Theodor fost coleg de club cu mine care nu are nici un titlu de campion sau macar vice sau 3 si mieii aia behehehee !!!de la politia rutiera de care nici macar nu am auzit inafara de Relu Cladoveanu care mergea bine la Gr A)si lipsesc o gramada de valori de acolo ca Stefan Iancovici+, Ludovic Balint+, Victor Nicoara, Laurentiu Moldovan+, Horia Andronic+, Mihai Parvulescu, George Preoteasa+, Werner Hirshvogel, Nicu Grigoras+...si multi , multi altii...
urmeaza lista cu iz de reclama comerciala pt unii de acolo...bineinteles cei fara rezultate:


Cei mai reprezentativi sportivi:

Petre Cristea, Delly Craznaru, Alexe De Vassal, Marin Dumitrescu, Eugen Ionescu Cristea, + Ilie Olteanu, + Petre Vezeanu, Stefan Vasile, Matei Simionescu, Ilie Motoc-tatal si fiii Cornel si + Dorin Motoc, Dan Amarica, Alexandru Ionescu Cristea, Doru Gandu, Cornel Caprita, Ionel Malaut, Dan Ionescu, George Grigorescu, Ursu Burebista, Gheorghe Theodor, Ion Celibidache, Aurel Cladoveanu, Dumitru Jianu si Mircea Ghita din cadrul Brigazii de Politie Rutiera - Bucuresti Ovidiu Mazilu, Nicolae Nicolau, Szabo Vasile, Horatiu Ionescu Cristea, Luminita Petrescu, Ionut Rizescu, + Marcel Stan tatal si fiul Eduard Stan, Emanoil Ilina, Sorin Iliescu, Alexandru Pitigoi, Ionut Bobocel, Radu Grozea, Calin Herascu, Ioan Olaru, Vladimir Biji, Minovici Catalin, Nicolae Grecan, Tamara Hlebovski, Catalin Harnagea, + Paul Alexandrescu, Gheorghe Fotescu, Corneliu Clementeanu, Stefanescu Mihai, + Petre Surloiu, Mircea Stoian.

Last edited by cornel1955; 14-07-11 at 07:29.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 14-07-11, 09:23   #1676
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Când au început circuitele în România?

Cei care merg la cursele de coasta au ocazia sa-l vada pe Nea Marin "in actiune" - este extrem de "verde" si la fel de pus pe sotii ca intotdeauna, nu scapa nici un prilej sa-si laude nepotii (concurenti pe monoposturi) tuturor fetelor care ii ies in cale! Dumnezeu sa-l tina sanatos!

Last edited by john17; 14-07-11 at 09:39.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 14-07-11, 09:31   #1677
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Cei care merg la cursele de coasta au ocazia sa-l vada pe Nea Marin "in actiune" - este extrem de "verde" si la fel de pus pe sotii ca intotdeauna, scapa nici un prilej sa-si laude nepotii (concurenti pe monoposturi) tuturor fetelor care ii ies in cale! Dumnezeu sa-l tina sanatos!
Subscriu
In 2007 la coasta de la ranca aveam cortul langa cortul lor si nea Marin nu s-a dezlipit de o cunostiinta pana nu i-a povestit despre talentul fiilor. Dupa indelungi discutii respectiva fata i-a raspuns sec ca ei ii plac mai mult evo-urile si rs-ul
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 14-07-11, 12:11   #1678
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Când au început circuitele în România?

Nu e despre automobilism, dar e interesant!
Mintea omului naşte ...
Spectaculos: Acest om a reusit sa zboare ca o pasare!
Publicat pe 14 Iulie 2011
Oare care este sentimentul pe care o pasare il are atunci cand zboara? Exista un singur om pe Pamant care poate sa ne raspunda la aceasta intrebare.
Yves Rossy este numele americanului care a reusit ce foarte multi au cautat timp de cateva sute de ani: sa inventeze o "masinarie" capabila sa-i "ofere aripi" purtatorului.
Inventia lui Rossy este foarte simpla si in realitate include o pereche de aripi de carbon, la care sunt atasate 4 motoare de mici dimensiuni. Aripile se ataseaza la un costum de neopren cam la fel ca un ghiozdan, fiind foarte usoare.
Fata de orice alt dispozitiv de zbor, inventia americanului nu are niciun fel de control al directiei. Astfel, orice curba si orice intoarcere este posibila numai prin controlul corpului, exact ca in cazul pasarilor. Virajele pe care pilotul le-a luat in aer sunt rezultatul a foarte multe ore de antrenament.
Yves Rossy a demonstrat cum inventia sa poate sa functioneze trecand canalul Manecii in mai putin de 10 minute, la o intalmie de 3000 de metri.
Totusi, ca lucrurile sa fie si mai palpitante a reusit o filmare si deasupra Marelui Canion in Statele Unite, tot la 3.000 de metri inaltime. Clipul este spectaculos!

Vizionare plăcută!
https://www.youtube.com/watch?v=WgdIE...mbedded#at=219

Last edited by Rusanescu; 14-07-11 at 12:15.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 14-07-11, 12:14   #1679
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Când au început circuitele în România?

Nu e despre circuite dar e interesant!
Se pare că promotorul a fost renumitul Justin CAPRĂ:
Priviţi:
https://www.youtube.com/watch?v=KR8R9-2Emng
https://www.youtube.com/watch?v=jz_4k...eature=related
https://www.youtube.com/watch?v=oNben...eature=related

Last edited by Rusanescu; 14-07-11 at 12:20.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 14-07-11, 13:23   #1680
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by Rusanescu View Post
Nu e despre automobilism, dar e interesant!
Mintea omului naşte ...
Spectaculos: Acest om a reusit sa zboare ca o pasare!
Publicat pe 14 Iulie 2011
Excelente materiale chiar daca sunt un pic off-topic...fac dovada ingeniozitatii romanului....Dl. Inginer Justin Capra a fost coleg de servici cu mine la IUGTC bucuresti Sectia 3...a venit la mine si mia admirat ultimul Easter tip monococa cu Lada de 1600 cmc in 1989 si mia spus ca sunt dus cu capul, dar a si apreciat creatia....PRIMUL APARAT DE ZBOR INDIVIDUAL A FOST CREAT DE ACEST OM , si vanat de o gramada de agentii de spionaj...eu aveam 3 ani pe vremea aia...NASA ia oferit bani de nu putea sai duca dar a refuzat...mai tarziu se pare ca inventia a fost furata cu ajutorul "prietenilor" americani...a fost facuta o copie la Bell Helicopters in 1962...furaciune pe fatza...am fost la el in curte acasa si am vazut toate realizarile lui...este incredibil de cata imaginatie dispun confratii nostrii romani cu care trebuie sa ne mandrim !!!

Last edited by cornel1955; 14-07-11 at 13:34.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -