VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
Masina preparata nu trebuie neaparat. Sunt o gramada de M3-uri sau M5 sau si 335 / 325 care fac drift STOCK. Intr-adevar, iti trebuie o indemanare iesita din comun, ceea ce se poate spune dealtfel si despre soferul de pe Audi. Nu imi spune dumneata mie ca daca iei un sofer obisnuit si il trantesti intr-un RS3 face asa.
te-ai convis ca se poate?Ori facem winter drift, ori nu mai facem... pai ce pana mea...
PS: acum ca ala cu RS-u are scene filmate de sus si ti se pare tie mai "spectaculos" e altceva.Sunt sigur ca toti conducatorii de BMW, Mercedes si alte masini cu RWD vor ajunge la stirile de la ora 5, dupa ce au intrat in drift cu "bolidul" intr-o terasa de pe Dorobanti.
__________________
dati-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul
If I'm going to Hell ... I'm going in an BMW
the joint makes me high, but BMW makes me fly
In a BMW, happiness isn't around the corner, happiness is in the corner.
cei doi baieţi care au postat mai sus şi care au rămas fără posturi: puneţi māna şi aduceţi argumente sau lăsaţi secţiunea asta īn pace, vă rog eu.
Şi īncă o rugăminte: nu vă daţi cu părerea la modul de lege la 18 ani despre AMG, despre M şi despre RS īn aceeaşi propoziţie, că e stupid, serios.
Mai ales cu propoziţii de genul:
Quote:
parca sportivitatea RS-ului e mai slaba decat cea a AMG-ului sau a ///M-ului
Fac pariu ca daca se suie intr-un S8 cu toate jucariile pe el habar nu au cum sa il porneasca si ei vorbesc aici de sportivitate si ca li se pare lor altfel. Doamne .
__________________ www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
pe mine ma distreaza ca aici pe topicu unde ar trebui sa se vorbeasca despre performanta masinilor(ca practic asta inseamna AMG , M si RS) , mai vine cate unu si da o duma despre cat de elegant e Mercu...iar dincolo pe topicu unde se vorbea se seria 7 vs S classe vorbiti de motoare de 600+ cai...
Pai pe acceleratii, tot Mercedes este cel mai rapid. Ca sa fie si bmw smecher la ceva, are niste secunde in plus pe circuit, handling mai bun cica. Daca e sa ma intrebi pe mine, este un non subiect, este o chestie mult prea greu de cuantificat un timp pe circuit, depinde de mult prea multi factori subiectivi, in special pilotul. Pe mine ma intereseaza la o masina motorul in primul rand, aici AMG ruleaza fin, dupa aceea designul, si aici Mercedes arata cel mai bine, dupa aia confort si lux, cred ca si aici Mercedes sta super ok, in orice caz mai bine decat BMW.
Deci, plm. Pentru cei care vor timpi pe circuit, exista Ariel Atom. O berlina in 4 usi cu greu se poate numi masina de circuit. Daca dai 100 de mii de euro pe o masina, cred ca vrei senzatii tari. O berlina de familie(la origine) nu este masina pe circuit decat in mintea reisarilor de 15 ani, dealtfel majoritari pe 4tuning, cu marote gen bmwrulllzzzzmanozzze.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
Pai pe acceleratii, tot Mercedes este cel mai rapid. Ca sa fie si bmw smecher la ceva, are niste secunde in plus pe circuit, handling mai bun cica. Daca e sa ma intrebi pe mine, este un non subiect, este o chestie mult prea greu de cuantificat un timp pe circuit, depinde de mult prea multi factori subiectivi, in special pilotul. Pe mine ma intereseaza la o masina motorul in primul rand, aici AMG ruleaza fin, dupa aceea designul, si aici Mercedes arata cel mai bine, dupa aia confort si lux, cred ca si aici Mercedes sta super ok, in orice caz mai bine decat BMW.
Drumurile nu sunt doar in linie dreapta ... si e vb. de cat de usor abordezi un drum virajat de zi cu zi cu oricare dintre masini aceste masini ... iar desi M3-ul e mai rapid pe circuit, e si in acelasi timp mai comfortabil si mai safe si mai placut de condus pe un drum virajat de zi cu zi (comparand cu rivalul direct C 63 AMG). In clasa asta, la comfort te inseli amarnic, Mercedesul, (mai ales cu packetul sport plus - dif, jante 19, ceramice parca etc , e mai rigid si mai inconfortabil la condus (cam in toate testele s-a punctat asta) decat BMW-ul. La clasa mare, indubitabil E-Klasse AMG e mai comfortabil si ma rafinat decat M5-ul iesit deja din productie dar care a avut multe de spus si o sa ramana apreciat de puristi pt motorul V10 si care nu a trecut ca gasca prin apa ca generatia trecuta de E, AMG. Mai exista si SUV-uri, unde X5/X6 M au monopolizat clasa la capitolul performanta. Iar la comfort, de ce crezi ca ar fi neapat ML 63 AMG (acelasi motor peste tot, mare realizare ) e mai comfortabil decat XM-urile ? Pana aici a fost discutia despre masinile care fac grosul vanzarilor si unde cred ca M Gmbh sta simtitor mai bine decat RS/AMG ... Unde intradevar AMG straluceste este capitolul supercar cu SLS-ul, editia AMG SLS Stirling Moss etc si unde Mercedes isi etaleaza blazonul de brand nemtesc super coios, mai ales ca intotdeauna s-au vrut cel mai grandios brand premium... si sunt in continuare ... dar si preturile masinilor pe care le scot nu sunt chiar pt toti muritorii !
Quote:
Originally Posted by a3ds
Pe mine ma intereseaza la o masina motorul in primul rand, aici AMG ruleaza fin, dupa aceea designul, si aici Mercedes arata cel mai bine, dupa aia confort si lux, cred ca si aici Mercedes sta super ok, in orice caz mai bine decat BMW.
Ruleaza fin un singur motor(s-au au rulat mult timp), pe cam toate caroseriile, sincer nu mi se pare f. fumabil ce spui, si daca ne amintim de capitolul premii, tot BMW-ul s-a evidentiat mai bine, doar au avut mai mult motoare, nu s-au zgarcit ! La design, e pur subiectiv si stii si tu asta, la comfort, am spus mai sus ca nu se aplica intotdeauna regula asta, despre lux, ai cam 90% dreptate, C63-ul sa stii ca nu e neaparat mai bun calitativ la plasticaraie decat M3-ul.
Quote:
Originally Posted by a3ds
Deci, plm. Pentru cei care vor timpi pe circuit, exista Ariel Atom. O berlina in 4 usi cu greu se poate numi masina de circuit. Daca dai 100 de mii de euro pe o masina, cred ca vrei senzatii tari. O berlina de familie(la origine) nu este masina pe circuit decat in mintea reisarilor de 15 ani, dealtfel majoritari pe 4tuning, cu marote gen bmwrulllzzzzmanozzze.
Ariel Atom ca sa fii tu off-topic. Despre "bmwrulllzzzzmanozzze si alte chestii compulsive" nu faci decat sa te comporti ca la @ 15 ...