VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: AMG vs M vs RS
|
AMG
|
|
493 |
30.45% |
M
|
|
759 |
46.88% |
RS
|
|
367 |
22.67% |
15-11-09, 15:10
|
#1081
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 432
Member of: [MERCEDES]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
si este extrem de greu sa faci un motor fiabil cum fac mercedes
|
|
|
15-11-09, 15:19
|
#1082
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 210
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Nu ar mai fi la fel de fiabil daca ar scoate 420 cp din 4.0.....nu 450 din 6.2
V8-uri americane vechi de peste 20-30 de ani si acuma is bune ..se dau masinilie din tata in fiu ..de ce oare ? ca au un motore de 6.0 si 200 cp ..ce sa fie complicat ? nu sant solicitate deloc . E la indemana oricui sa faca asemenea motoare ..da, nu orice producator scoate 105 cp pe litru aspirat .
|
|
|
15-11-09, 16:01
|
#1083
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 603
|
Re: AMG vs. M vs. RS
cine vrea putere cumpara amg....cine vrea o masina normala cumpara un mercedes de serie. ce interior are bmw sau audi? fata de mercedes?
|
|
|
15-11-09, 16:32
|
#1084
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by lrazvani
Nu ar mai fi la fel de fiabil daca ar scoate 420 cp din 4.0.....nu 450 din 6.2
V8-uri americane vechi de peste 20-30 de ani si acuma is bune ..se dau masinilie din tata in fiu ..de ce oare ? ca au un motore de 6.0 si 200 cp ..ce sa fie complicat ? nu sant solicitate deloc . E la indemana oricui sa faca asemenea motoare ..da, nu orice producator scoate 105 cp pe litru aspirat .
|
1) AMG scoate 570 CP din 6.2 nu 450 CP, ala de pe C Klasse e limitat intentionat
2) E mai greu ce a facut AMG decat ce au facut Audi si BMW. Motoare de 100 cp / litru la 8000 RPM sunt cu duiumul, nu e mare filosofie. In schimb e dificil sa faci un motor MAI MARE, MAI PUTERNIC si MAI USOR decat concurenta.
Daca tie nu ti se pare impresionant ca un 6.2 V8 sa aiba 150 CP, 130 NM in plus fata de un 4.0 V8 asta in conditiile in care cantareste mai putin, e clar ca nu are rost sa discutam pe tema asta. Puterea litrica nu te ajuta niciodata, e irelevant, sunt doar niste cifre pe hartie, in schimb puterea adevarata (caii putere), cuplul, curba de putere si de cuplu, greutatea masinii sunt cauzele performantei. Ar trebui sa te obisnuiesti cu asta. Daca ar vrea sa fii sigur ca si AMG ar face motoare de turatie, e la mintea cocosului asta, doar ca ei au jucat mai bine (mai inteligent) in cazul asta. Repet. spune-mi si mie ce avantaje are motorul de M3 fata de ala de la AMG.
@ B_GT - "ce interior are bmw sau audi ? fata de mercedes ? "
La capitolul asta nu prea ai nimerit-o, in ultimul timp interioarele Audi sunt cele mai bune la capitolul finisari interioare / materiale folosite / ergonomie, majoritatea celor care le-au comparat au ajuns la concluzia asta. Noile modele de C Klasse / E Klasse / GLK, etc nu stralucesc la capitolul interior.
Last edited by _anaconda_; 15-11-09 at 16:40.
|
|
|
15-11-09, 17:04
|
#1085
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: AMG vs. M vs. RS
C-ul la interior din ce am vazut in poze chiar arata cheap....
|
|
|
15-11-09, 17:11
|
#1086
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 432
Member of: [MERCEDES]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
am mers cu audi a6 full..im spate ma durea spatele...in e class eram bine
|
|
|
16-11-09, 02:23
|
#1087
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by lrazvani
Nu e mai greu de facut un motor puternic daca cilindreea e mare ...e greu sa faci motor puternic daca cilindreea e MICA .
Si da..asiatici sunt peste nemti cu unele motoare ...si e vorba doar de motoare .
|
ce e mai greu sa faci un motor in 4 pistoane sau unul in 6-8-10-12?asta fiind la o putere similara per litru
si anaconda. fizica te depaseste putin. sa faci un motor care urca`n 8000 turatii e DIFICIL.acolo sunt multe interne care exercita niste forte foarte mari, ia in calcul si vibratiile. merc a adoptat solutia cea mai simpla. motor mare si turbo daca e nevoie cu cilindree cat mai mica. asa ca nu vad marea inginerie a celor de la merc
Last edited by vacaroz; 16-11-09 at 02:27.
|
|
|
16-11-09, 05:37
|
#1088
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by vacaroz
ce e mai greu sa faci un motor in 4 pistoane sau unul in 6-8-10-12?asta fiind la o putere similara per litru
si anaconda. fizica te depaseste putin. sa faci un motor care urca`n 8000 turatii e DIFICIL.acolo sunt multe interne care exercita niste forte foarte mari, ia in calcul si vibratiile. merc a adoptat solutia cea mai simpla. motor mare si turbo daca e nevoie cu cilindree cat mai mica. asa ca nu vad marea inginerie a celor de la merc
|
In parte ai dreptate dar sa faci un motor mare si mai usor decat unul mic tot un tip e rentabilitate este, performanta BMW 4 litri aspirat este foarte buna, nimeni nu contesta, si mie-mi place enorm motorul, dar nu pot sa spun nici ca este mai bun nici ca este mai prost decat 63 AMG.
Are avantaj de putere litrica, turatie (ca senzatie) si poate mica diferenta de dimensiune dar are dezavantaj de capacitate cilindrica si greutate.
As fi curios sa vad un sasiu M3 cu motor 63 AMG, posibil sa fie chiar mai rapid decat M3-ul original.
|
|
|
16-11-09, 09:22
|
#1090
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 432
Member of: [MERCEDES]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
asta se cheama marketing practica e baza
|
|
|
16-11-09, 10:37
|
#1091
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Daca tie nu ti se pare impresionant ca un 6.2 V8 sa aiba 150 CP, 130 NM in plus fata de un 4.0 V8 asta in conditiile in care cantareste mai putin, e clar ca nu are rost sa discutam pe tema asta. Puterea litrica nu te ajuta niciodata, e irelevant, sunt doar niste cifre pe hartie, in schimb puterea adevarata (caii putere), cuplul, curba de putere si de cuplu, greutatea masinii sunt cauzele performantei. Ar trebui sa te obisnuiesti cu asta. Daca ar vrea sa fii sigur ca si AMG ar face motoare de turatie, e la mintea cocosului asta, doar ca ei au jucat mai bine (mai inteligent) in cazul asta. Repet. spune-mi si mie ce avantaje are motorul de M3 fata de ala de la AMG.
|
Unul din avantajele unui motor de turatie, implicit de cilindree mai mica este volumul ocupat in compartimentul motor care duce in final la o distributie a greutatii pe axe, mult mai bune, cu alte cuvinte e mai usor botul (degeaba e mai usor motorul de AMG daca ocupa mai mult loc si este pus dezavantajos pe axa) si are centrul de greutate mai sus, iar asta e unul din cele mai importante aspecte in termeni de dinamica a masinii. BMW-ul fiind 50:50, zboara pe langa c63 si RS, dupa cum ati vazut in numeroasele linkuri postate. Un alt avantaj ar fi CONSUMul mai mic (nu intotdeauna e valabil dar in cazul asta cred ca e mai economic bimmerul), EMISII poluante mai mici, TAXE mai mici si fiind vb de BMW, cred ca se poate vb si de costuri de intretinere mai mici decat la Mercedes. Iar cum si fiabilitatea este pe ordinea de zi la BMW ( http://auto.ro/stiri/BMW-este-cea-ma...Marea-Britanie) cred ca se pot vedea niste avantaje majore. Esti cat de cat de acord ?
P.s. Pt liniute, solutia C63-ului este imbatabila, doar stim de ce e in stare motorul de la Merc, doar C63-ul a facut de rusine pana si RS6-le pe sfertul de mila.
Last edited by UNLORD; 16-11-09 at 10:57.
|
|
|
16-11-09, 10:48
|
#1092
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by Bogdan2fsc
asta se cheama marketing practica e baza
|
"Studiul a fost efectuat pe 840.000 de automobile si a cerut celor mai importante 50 de companii de leasing sa catalogheze fiabilitatea in functie de numarul de defectiuni ale fiecarui model din flota lor." ... dupa cum vezi, e un studiu si nu o reclama, dar nah, de criticat si desfintat toti suntem in stare...
Marketing e atunci cand VAG se bate cu pumnul in piept ca DSG e cea mai buna transmisie dublu ambreiaj si in realitate e plin de DSG-uri bubuite, in plus "in the supposedly sporting ‘S’ mode frustrates, hanging onto gears too long and occasionally getting confused by a sudden throttle input and throwing the car off balance.
Using the paddles works well enough on the road, although the automatic upshifts often come just before you do it yourself, resulting in an unexpected leap up two gears instead of one. Unfortunately the gearbox simply doesn’t work on track, which will disappoint plenty of potential Cupra buyers who are likely to try track days" ( http://www.autocar.co.uk/CarReviews/...-Cupra/244230/)
|
|
|
16-11-09, 11:52
|
#1093
|
Stock
Join Date: Nov 2009
Posts: 7
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Cred ca nu mai e nimic de comentat. Parerea oamenilor despre realitatea auto:
http://germancarscene.com/2009/11/14...-image-report/
Cat despre motorul de pe BMW M3 vs rivali nu prea aveti dreptate. M3 GTS produce 450CP din 4.4l iar RS5 Coupe din 4.2l 450CP, ma intreb oare care ar fi acel raport de CP/L al celor 2 rivali, sa nu mai zic de 6.2 de pe AMG?
Si inca ceva interesant.
"Audi RS6:
I understand that some would argue that the Audi RS6 shouldn't have been included in this shootout. It's not exactly a super-saloon. It's a supercar with four doors.
The upcoming V8 twin-turbo BMW M5 and Mercedes E63 AMG will have to be nothing short of phenomenal to claw back some of Audi's new-found respect in the super-saloon world. So, sorry Jaguar, and sorry Cadillac, but there's a new sheriff in town, and the name is Audi. And he's laying down the law.
•Plus: Amazing mid-range power. Unreal handling"
Sursa:"http://gulfnews.com/life-style/motoring/super-saloons-jaguar-xfr-cadillac-cts-v-audi-rs6-1.505237"
Spunea cineva de M5?Ce e ala?Vrabie? )
Nici E63 care e cel mai nou din grup nu se apropie ca performante de RS6, sa nu zic costul infim al tuning-ului de 730CP minim...
Va spune ceva...Unreal Handling?Mie DA.
S-a facut si o mica rectificare pe fastestlaps cu privire la RS6...
Uite si o comparatie M5 E60 si RS6 C6:
http://www.fastestlaps.com/index.php...=481c0cdbbdd8c
Nurbugring 3.7km:
http://www.fastestlaps.com/track39.html
Si pe Nurbugring varianta scurta e testat R8-ul V8 nu V10 care e mult mai rapid si mai agil in viraje... Iar R8 V10 e mult mai rapid chiar si decat fratiorul LP560-4 pe Nurbugring versiunea lunga adica 7:44 pt R8...
Momentan RS6. TT-RS si R8 V10 sunt liderii in clasa lor in fata BMW si Mercedes, repet in fata BMW M si Mercedes AMG (lasati-ma cu GT-R ca nu e facut de nemtii de la M sau AMG, sa respectam thread-ul).
Urmeaza o rectificare de lider si in clasa coupe cand vine RS5.
Batalia e in toi.
Last edited by InsaneDriver; 16-11-09 at 12:20.
|
|
|
16-11-09, 12:29
|
#1094
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 603
|
Re: AMG vs. M vs. RS
si daca vrei DESIGNO cu carbon,alcantara,piano black? ))) care costa 20000 un interior pt mercedes....unde gasesti astea pe un bmw?
Last edited by b_gt; 16-11-09 at 12:45.
|
|
|
16-11-09, 12:47
|
#1095
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by UNLORD
"Studiul a fost efectuat pe 840.000 de automobile si a cerut celor mai importante 50 de companii de leasing sa catalogheze fiabilitatea in functie de numarul de defectiuni ale fiecarui model din flota lor." ... dupa cum vezi, e un studiu si nu o reclama, dar nah, de criticat si desfintat toti suntem in stare...
Marketing e atunci cand VAG se bate cu pumnul in piept ca DSG e cea mai buna transmisie dublu ambreiaj si in realitate e plin de DSG-uri bubuite, in plus "in the supposedly sporting ‘S’ mode frustrates, hanging onto gears too long and occasionally getting confused by a sudden throttle input and throwing the car off balance.
Using the paddles works well enough on the road, although the automatic upshifts often come just before you do it yourself, resulting in an unexpected leap up two gears instead of one. Unfortunately the gearbox simply doesn’t work on track, which will disappoint plenty of potential Cupra buyers who are likely to try track days" ( http://www.autocar.co.uk/CarReviews/...-Cupra/244230/)
|
-studiile alea se refera la toata masina nu doar la motor.
- DSG chiar e o cutie buna, dovada ca din ce in ce mai multi au adoptat "tactica". Faptul ca sunt si unele cu probleme, sau ca la inceput au fost erori e normal. Si la BMW bubuiau SMG-urile de nu aveau aer, primele generatii
- in filmul ala C63 AMG a batut RS6 nu l-a facut de rusine dar acolo parea ceva dubios la startul RS6. Pana una alta nu au nicio legatura una cu alta iar atata timp cat la capitolul performante RS6 nu are rival in clasa restul e can can.
LE: 20 000 euro pentru ce ? Alcantara ? Pai asta gasesti standard pe un TT 3.2 FSI daca nu ma insel. Tipuri de ornamente de lemn de asemenea sunt cu duiumul la toate brand-urile, sa platesti sume de genu' pentru te miri ce nu e un exemplu bun...
@ vacaroz - da e greu sa faci un motor de turatie, dar e mai greu sa faci un motor mult mai puternic decat altul, cu 50% mai multa cilindree care sa fie totusi mai usor. Oricum ai pune problema la capitolul motoare, 6.2 V8 AMG 525-570 CP / 630 + NM mi se pare mai interesant ca 4.2 FSI 420 / 450 CP (daca o sa fie pe noul RS5) sau 4.0 420 CP.
Chestia cu volum mai mic si distributie "mult" mai buna pe axe...deja cam deviem de la subiect. Porsche-urile (911 Turbo, GT2, etc) nu prea au 50 - 50 % greutatea si totusi zboara pe langa un M3 sau multe alte masini similare. Nissan GT-R nu are fix 50-50% daca nu ma insel si de asemenea este foarte rapid, asa ca o distributie cu 1% mai buna a maselor din cauza ca motorul de pe M3 e ceva mai mic este sinonim cu a nu putea recunoaste avantajul evident al motorului de pe C 63 AMG. Sunt 300% sigur ca daca M3 avea motorul V8 6.2 litri (chiar si in varianta cea mai slaba de pe C) era mai rapid decat este acum. Oricum, o sa apara noul RS5, sa vedem atunci cum sta situatia
Last edited by _anaconda_; 16-11-09 at 12:53.
|
|
|
|
|