Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 24-08-09, 16:19   #511
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Audi nu e sub nicicare, e deasupra tuturor.BMW si Mercedes sunt sateliti in jurul lui ...Audi a inovat redescoperit roata si a inventat bradul.Multumit
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 16:19   #512
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Audi e sub Mercedes? De cand?! Audi nu are un hypercar dar asta nu inseamna ca n-or sa aiba, e simplu, doar ca Audi e peste BMW din orice punct de vedere ai privii...toate S/RS sunt mai rapide, mai frumoase, mai sigure, cu un bord la ani lumina peste bmw si cu materiale de calitate, sa nu mai zic si de modelele standard. Suprematie in majoritatea testelor a demonstrat ca e si cel mai practic dintre cele 3...nu e de ajuns?
cum ai masurat tu diferenta asta intre borduri cu unitate de masura de ani lumina? explica`ne si noua te rog.
ESPinoza is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 16:19   #513
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Si ce daca a venit BMW cu noile X5/X6M, in acelasi timp Audi mai scoate 2 RS-uri si tot asa, intodeauna Audi la sport e cu un pas inaintea BMW-ului, la ora actuala avand 7 masini peste BMW la sport:S3 (130i hatchback n-are nici o sansa in fata lui), S4 V6T, S5 Coupe, TT-RS, RS6 in ambele variante si R8 V8 si R8 V10. Si asta fara sa luam in calcul ca anul asta vine si S8 nou ca rival al lui 760i si RS5 Coupe care cel putin timp de 2-3 ani pana vine noul M3 va fi liderul clasei asa cum a fost si cazul lui RS4 B7. Deci numara si tu cate masini sunt peste BMW.
Si din 2010 vine si S7/RS7 si RS3...sa vedem ce sanse mai sunt si atunci sa mai zica cineva ca BMW e mai sport, mai rapid si mai puternic ca un Audi S/RS si chiar "standard", gen 2.0TFSI, 3.0TFSI, 4.0TFSI (noul A8 ).
Tu declari "intodeauna Audi la sport e cu un pas inaintea BMW-ului, la ora actuala avand 7 masini peste BMW la sport"

FALS: Audi a avut doar niste aparitii sproradice, Audi Quattro (Quattro car production was 11,452 vehicles over the period 1980–1991), Audi S2(B3,B4)-RS2(B4) , Audi S8 (First generation (1997-2002)), RS4 1 an de suprematie si cam asta a fost tot in trecut.

La ora actuala R8 nu are rival in categorie,
raman RS6 si TT-RS in fata 5 si Z4,
S3 si-o ia de la 135i Performance Option si sa nu-mi spui ca nu sunt aceeasi categorie ca aman2 au 2 usi (laterale), 5 locuri, sasiu din aceeasi clasa doar ca BMW are si portbagaj (un avantaj pt. Audi), exact cu sunt Golf si Jetta de exemplu.

M3 nu are rival S4 si S5 sunt mai slabe.

Asa ca nu are deocamdata suprematie decat in 2 clase.

R8 nu are rival in clasa BMW.
M6 nu are rival in clasa Audi.

Ce va urma vom vedea, nici unul din ei nu doarme.

Mercedes isi pastreaza stilul, cel mai elegant, cel mai confortabil, cu cea mai mare prestanta si cu toate ca are si cele mai mari performante in clasa mare cu S-ul parca tot nu il vad sportiv si cred ca nu a tintit niciodata sa fie primul la capitolul performante (cu mici exceptii mai mult sau mai putin reusite).

Apropo, R8 este pe sasiu de Gallardo, deci nu au dezvoltat ei vre-un sasiu minune.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 16:19   #514
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

M3 cu cine zici tu sa-l comparam?Ca RS4 zici ca nu se pune la socoteala.

Last edited by carutasu; 24-08-09 at 16:48.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 16:24   #515
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

La inovatii Audi e mereu in fata, in fiecare an a demonstrat prin premiile primite la inovatia anului, prin premiile de design, prin premiile anului la reviste si tot asa. Sa nu mai zic cam cate premii a primit R8 de la aparitie, cred ca deja e in cartea recordurilor, iar S4/S5 sunt mai rapide ca 335i sedan si 335i coupe asa ca sunt 7 cum am zis. S3 e mai rapid ca 135i pentru ca 135i e un coupe mare nu hatchback, inca nu exista A3 coupe ca sa spui ca se pot compara si din cate tin minte vine repede si RS3, poate ai noroc si vine si in varianta coupe ca sa vada bmw atunci.
Pana una alta S3/S4/S5/TT-RS/RS6/R8 V8/R8 V10 nu au rivali pe masura de la bmw, asta spun testele nimic de comentat aici.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 16:49   #516
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
La inovatii Audi e mereu in fata, in fiecare an a demonstrat prin premiile primite la inovatia anului, prin premiile de design, prin premiile anului la reviste si tot asa. Sa nu mai zic cam cate premii a primit R8 de la aparitie, cred ca deja e in cartea recordurilor, iar S4/S5 sunt mai rapide ca 335i sedan si 335i coupe asa ca sunt 7 cum am zis. S3 e mai rapid ca 135i pentru ca 135i e un coupe mare nu hatchback, inca nu exista A3 coupe ca sa spui ca se pot compara si din cate tin minte vine repede si RS3, poate ai noroc si vine si in varianta coupe ca sa vada bmw atunci.
Pana una alta S3/S4/S5/TT-RS/RS6/R8 V8/R8 V10 nu au rivali pe masura de la bmw, asta spun testele nimic de comentat aici.
Ai o problema cu capul? Pai noi comparam cea mai performanta din clasa, ca daca pun si dieselurile cred ca are BMW vre-o 10 puncte in fata Audi.

Fac ..... pe S4 si S5 atat timp cat de la BMW am varianta mult superioara, M3.
Ne apucam acum sa comparam fiecare motorizare in parte, nu vezi ca iar aberezi.

Tu faci diferenta intre un hatchback si coupe, este ca si cum ai spune nu pot sa compari RS6 sedan cu avant ca sunt alta categorie, tu nu-ti dai seama ce aberatii scoti cand nu-ti convine.

Ia zi tu, ca te vad ager la minte, care este diferenta de sasiu si tehnologie intre seria 1 hatchback si seria 1 coupe??

135I, X5M, X6M, M3, M6, nu au rival Audi.

Cine sunt astia 2 - S4 si S5 ca M3 nu a auzit de ei.

Apropo, sa nu mai punem 123d, 335d, etc.

Last edited by GTR; 24-08-09 at 16:55.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 18:06   #517
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Acum nu o sa fiu nebun sa spun ca R8 este urat, este frumos, dar imi inspira mai mult design decat performanta, GT-R-ul arata ce este.
Si mie imi place cum arata GTR-ul, e foarte "sharp" ca sa zic asa, dar daca pui un GTR langa un R8 s-a terminat smecheria ! Nimeni, sau aproape nimeni, n-o sa se uite la GTR, toti or sa se uite la R8.

Quote:
La sunet crede-ma R8-ul simplu ma lasa rece, mai bine suna STI-ul, AMG-ul, Corvette-ul nu ami vb de Ferrari si Lamborginii, la R8 V10 se schimba calimera, pe V10 real nu l-am auzit dar in filmulete si descrieri este bestial.

https://www.youtube.com/watch?v=jeE7nCIlXrE o comparatie intre ele
Da am observat si eu ca V8-ul se aude cam naspa...adica prea incet ! Dar si nissan-ul are aceiasi problema. Oricum noi comparam GTR-ul cu R8 V10, nu V8. Si ala te cred si eu ca se aude bestial, doar e motor de lambo

Tare link-ul ala, vroiam sa-l pun si eu ieri. Uite altul:

http://www.topgear.com/uk/videos/stig-lap-r8-v10

Si inca unul cu gallardo si r8 v10 pe circuit:

https://www.youtube.com/watch?v=kyBDfTxxbO4

Quote:
Dar, in Romania, majoritatea propietarilor de masini supersport nu au mers mai mult de 60-70% din potential. In afar de cateva banale liniute de semafor masinile lor sunt un mister pentru ei, alegerea fiind facuta pentru imagine, fapt mult mai valabil in Romania decat in Europa mai vestica.
Pote stii si tu exemple cu oameni care stau la ap. de 2 camere la periferie dar si-au cumparat 63 AMG, sau M3 sau alte masini sport, pe care in niste clipe de teribilism la "ambalat", sau pusti care la 19 ani au primit M5 (la cerere) si care dupa 3 luni nu stiu sa foloseasca LC.
Ce legatura are una cu alta ? Tocmai, ca daca prefera sa stea intr-un apartament de doua camere si prefera sa-si investeasca banii intr-o masina in loc de o vila sau mai stiu eu ce, mi se pare ca denota faptul ca e un pasionat de masini, si nu neaparat un basinos. Sau poate ca omul s-a obisnuit cu apartamentul respectiv si nu simte nevoia de altceva, chiar daca are bani de altul cu n-spe camere. Cat despre launch-controlul de la M5, sincer la cat de solicitant e pentru masina eu unul nici nu m-as atinge de el. Plus ca e si destul de complicat de operat din cate am inteles (adica mai intai trebuie sa dezactivezi controlul tractiunii, dupa aia sa modifici setarea transmisiei, sa tragi de nu stiu ce maneta, sa apesi frana si acceleratia in acelasi timp, sa dai drumul la maneta bla bla bla- pur si simplu nu se merita). Nu mai zic ca daca pornesti de la semafor cu LC zice lumea ca iti dai rasini. Bine de fapt oricum pornesti zice ca iti dai rasini, la ce demaraj are masina aia.

Quote:
Sistem 4x4 au aman2 dar ma refeream de tehnologia lui, GT-R are unica si cea mai dezvoltata tehnologie 4x4, are motor fata, cutie viteze spate si 2 cardane, o inovatie tehnologica care a surprins toata lumea.
Degeaba daca cantareste 1800 de kile. Sau 1700 nu mai tin minte exact. Oricum e mult pentru o masina sport, si asta se simte (banuiesc).

Quote:
Informatiile alea de pe bord ale GT-R au si istoric, citeste si tu ce face computerul ala ca sa sti despre ce vorbesti.
Bine man, te cred ca au si istoric. Asta e o chestie de soft, se poate pune lejer si la audi asa ceva. Dar nu cred ca intereseaza pe nimeni sa stie ce temperatura a avut uleiul la momentul X, sau cate G-uri a avut in curba Y. Sau ma rog, poate gresesc...

Last edited by C63 AMG; 24-08-09 at 18:34.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 18:31   #518
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by C63 AMG View Post
Ce legatura are una cu alta ? Tocmai, ca daca prefera sa stea intr-un apartament de doua camere si prefera sa-si investeasca banii intr-o masina in loc de o vila sau mai stiu eu ce, mi se pare ca denota faptul ca e un pasionat de masini, si nu neaparat un basinos. Sau poate ca omul s-a obisnuit cu apartamentul respectiv si nu simte nevoia de altceva, chiar daca are bani de altul cu n-spe camere. Cat despre launch-controlul de la M5, sincer la cat de solicitant e pentru masina eu unul nici nu m-as atinge de el. Plus ca e si destul de complicat de operat din cate am inteles (adica mai intai trebuie sa dezactivezi controlul tractiunii, dupa aia sa modifici setarea transmisiei, sa tragi de nu stiu ce maneta, sa apesi frana si acceleratia in acelasi timp, sa dai drumul la maneta bla bla bla- pur si simplu nu se merita). Nu mai zic ca daca pornesti de la semafor cu LC zice lumea ca iti dai rasini. Bine de fapt oricum pornesti zice ca iti dai rasini, la ce demaraj are masina aia.
Nu ai inteles, Romanii isi cumpara masina aia ca sa se uite lumea "fraierii" admirativ la ei nu pentru ca ar avea vreo legatura cu potentialul adevarat al masinii.
Nu este usor LC la BMW dar nici foarte complicat, practic este; si in 3 luni eu zic ca trebuia sa invete o chestie care a invatat-o in 5 min ulterior. Asta demonstreaza exact ce ti-am spus, suna bine "mi-am luat M5" dar daca il intrebi ce poate, spune "nu stiu ca nu i-am dat rau dar e foarte tare masina".
Cum oare de nu vedem genul asta de oameni la STI, EVO si alte cateva de gen, normal, nu intorc pipitele capul, ce daca este barbateasca, tunabila , performanta, nu asta ii intereseaza defapt.
Putem sa ne uitam la un Onoriu care a scos tot ce se putea din masinile lui (chiar daca e un pic laudaros uneori are pe ce), un Andrei Tentean un pasionat adevarat cu potential mare, sau putem sa ne uitam la gramada de "ciumpalaci" cu potential financiar (+/-) care au stolul de puicute langa ei, masina frumoasa alaturi si la prima demonstratie de forta a ei au impachetat-o, ca de, nu stia ce potential are bijuteria.
Daca tu nu ai vazut asta in Romania inseamna ca ai o problema, nu stiu la cate curse ai participat sau ai organizat sau macar vizionat, nu stiu daca ai fost macar pe o pista de karting sa-ti verifici potentialul, nu stiu daca ai scos untul dintr-o masina de peste 300 cp, dar pareri vad ca ai.


Quote:
Originally Posted by C63 AMG View Post
Degeaba daca cantareste 1800 de kile. Sau 1700 nu mai tin minte exact. Oricum e mult.
Pai atat timp cat are performantele respective nu este deloc degeaba.



Quote:
Originally Posted by C63 AMG View Post
Bine man, te cred ca au si istoric. Asta e o chestie de soft, se poate pune lejer si la audi si asa ceva. Dar nu cred ca intereseaza pe nimeni sa stie ce temperatura a avut uleiul la momentul X, sau cate G-uri a avut in curba Y.
Sau ma rog, poate gresesc...
Chiar gresesti.

O zi buna!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 19:33   #519
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Oricand pe un circuit de karting pot demonstra ca sunt capabil si pasionat auto in acelasi timp. Mie chiar nu-mi pasa de confort, confortul e ultimul pt mine, dar de lux da. Adica pe mine chiar m-ar deranja sa imi cumpara un supercar, hypercar, GT, etc si sa nu arate a lux in interior si exterior, chiar conteaza. E vorba ca obsesia mea pentru design e mai mare ca obsesia pentru 0.01s pe circuit, prefer combinatia celor doua si practicalitatea de zi cu zi. Plus ca atunci cand m-am urcat in R8 chiar nu mi-a mai venit sa ies din el, eram in lumea mea si cu toate ca este masina mea preferata pana nu ai contact cu ea nu stii ce surprize placute iti poate oferii. Acum sincer astept doar un drive test cu unul ca doar am turat-o si am stat in ea, dar in rest nimic si dupa poate pe viitor sa fiu si proprietar, si da sa o duc si in limita, pentru mine o masina nu exista daca nu e dusa in limita ei, sa simti cum fiecare surub din masina aia lucreaza pentru tine...e o adevarata placere...
Si da consider ca R8 e mult peste GT-R, de ce?! Simplu, ca are stil, sunet, imagine, design, materiale de calitate, cockpit fabulos de frumos, senzatie de apartenenta la o alta clasa sociala, practicalitate, respect si multe altele, pur si simplu e cel mai complet supercar existent, de asta nu se poate indoi nimeni. E genul de masina in care te urci si te face sa zambesti fara sa vrei.
Si pe mine nu ma ajuta cu nimic daca o masina ajunge alta masina de la 250km/h in sus cand de la 0-250km/h e evident mai rapida, viteze de genul asta prinzi rar, dar senzatia cea mai tare e de acceleratie, sa simti fiecare secunda cum trece pana ajungi la viteza aia. Si scuza-ma dar plecarile de pe loc de la semafor nu inseamna fite decat daca esti un tampit cu lantul gros sau cu mana atarnata de volan, ceasul fiind deasupra volanului, pozitia "de smecher" aplecat si ochii atintiti catre cei din jur sa vezi care cum te vede in masina aia "da fitze". Eu prefer plecari brutale de la semafor si nu numai dar sa nu ma vada nimeni, e mai simplu, mai frumos si mai interesant asa. Plus ca daca nu te vede nimeni, e posibil sa nu te judece ca nu te stie, simplu nu?!
BMW nu imi place tocmai din cauza ca derapeaza mult prea mult, mai ales la plecarile de pe loc, ceea ce n-am vazut nici la Mercedes, AM, Porsche, etc si design-ul aberant de prost realizat, bmw-urile fiind intr-o lume a lor, fara nici o tangenta cu design-ul nonconformist si placut ochiului in acelasi timp, multe disproportii, pe alocuri prea multa simplitate, dar nu acea simplitate care sa placa, ci doar simplitate clasica.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 20:28   #520
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post

Si pe mine nu ma ajuta cu nimic daca o masina ajunge alta masina de la 250km/h in sus cand de la 0-250km/h e evident mai rapida,
pina aici a fost bine...ai exprimat o preferinta personala, nu te-ai mai dat drept detinatorul adevarului

Apropo de design...mie imi place mai mult M3 coupe, decat S4-S5 sau RS4...chestie de preferinta.

Last edited by carutasu; 24-08-09 at 20:31.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 22:17   #521
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Tu declari "intodeauna Audi la sport e cu un pas inaintea BMW-ului, la ora actuala avand 7 masini peste BMW la sport"

FALS: Audi a avut doar niste aparitii sproradice, Audi Quattro (Quattro car production was 11,452 vehicles over the period 1980–1991), Audi S2(B3,B4)-RS2(B4) , Audi S8 (First generation (1997-2002)), RS4 1 an de suprematie si cam asta a fost tot in trecut.

La ora actuala R8 nu are rival in categorie,
raman RS6 si TT-RS in fata 5 si Z4,
S3 si-o ia de la 135i Performance Option si sa nu-mi spui ca nu sunt aceeasi categorie ca aman2 au 2 usi (laterale), 5 locuri, sasiu din aceeasi clasa doar ca BMW are si portbagaj (un avantaj pt. Audi), exact cu sunt Golf si Jetta de exemplu.

M3 nu are rival S4 si S5 sunt mai slabe.

Asa ca nu are deocamdata suprematie decat in 2 clase.

R8 nu are rival in clasa BMW.
M6 nu are rival in clasa Audi.

Ce va urma vom vedea, nici unul din ei nu doarme.

Mercedes isi pastreaza stilul, cel mai elegant, cel mai confortabil, cu cea mai mare prestanta si cu toate ca are si cele mai mari performante in clasa mare cu S-ul parca tot nu il vad sportiv si cred ca nu a tintit niciodata sa fie primul la capitolul performante (cu mici exceptii mai mult sau mai putin reusite).

Apropo, R8 este pe sasiu de Gallardo, deci nu au dezvoltat ei vre-un sasiu minune.
Pai si Gallardo de cine e dezvoltat ?

S3 > 130i. Asta pare mai aproape de realitate. O comparatie S3 vs 135i (2000 cmc L4 1 turbo vs 3000 L6 2 turbo) mi se pare putin aberanta. Daca tot vrei sa compari ceva cu 135 asteapta RS3. Sa vezi atunci distractie .

Pe topic-ul asta s-a scris tot ce se putea scrie, nu stiu de ce va mai obositi. In ultimele 20 de pagini sunt 15-20 de idei scrise de 150-200 de ori in 10 formulari diferite dar cu acelasi inteles.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 22:39   #522
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Corect, Lamborghini e al lui Audi, iar peste tot s-a spus clar ca Audi e cel care a dat rafinamentul si usurinta in conducere Lamborghini-ului, Audi a oferit design-ul si mai dus in extrem, etc.
Iar faptul ca tu ai ajuns sa compari un coupe cu 2 cilindrii si inca o turbina mai mult decat acel 2.0TFSI de pe S3 inseamna ca e ceva la mijloc, te roade faptul ca BMW nu reuseste sa produca un 2.0 mai performant ca acela. Si gandeste-te la calitatea pret performanta a acestui motor, e imbatabila...si da stai sa vezi RS3 cu acel 2.5 TT ce va face din 135i coupe, macar de ar fi in stare sa aiba un 135i hatchback dar nu prea cred... Oricum daca stai le iei la puricat, BMW e mai simplu, purist si mai clasic, iar Audi-ul e mai futuristic, sigur, mai usor de condus si mai frumos, cam astea sunt diferentele intre cele 2 branduri.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 23:22   #523
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Nu ai inteles, Romanii isi cumpara masina aia ca sa se uite lumea "fraierii" admirativ la ei nu pentru ca ar avea vreo legatura cu potentialul adevarat al masinii.
Sau pentru ca le place lor masina respectiva, demarajul, modul in care se aude etc...ce zici tu e ca daca nu esti pilot de curse si nu intentionezi "sa scoti untul din ea" nu ai de ce sa-ti iei o masina sport. Scuza-ma dar asta e o aberatie..In primul rand pentru ca la noi nu prea ai unde sa faci asa ceva (circuite ioc, strazi virajate ca lumea la fel), si in al doilea, pentru ca pe strazile publice e interzis sa faci asa ceva. Adica n-ai voie sa faci drifturi in mijlocul intersectiei, daca intelegi ce vreau sa spun.

Hehe, sunt sigur ca si tie ti-ar placea sa se uite "fraierii" admirativ la tine
De fapt nu la tine ci la masina ta (in sensul sa zica "wow, ce tare e asta frate") ! Si numai prostii au senzatia ca daca au o masina tare lumea ii admira pe ei doar pentru ca stau in masina respectiva. De fapt situatia e exact pe dos, pentru ca cu cat masina e mai tare cu atat lumea il uraste pe cel de la volan (deh, invidia: "de ce are asta bijuteria asta si n-o am eu" ? ).

Cat despre competiile alea de care spui tu, in afara de drag-race la noi eu n-am auzit sa se desfasoare si altceva.

Quote:
Nu este usor LC la BMW dar nici foarte complicat, practic este; si in 3 luni eu zic ca trebuia sa invete o chestie care a invatat-o in 5 min ulterior. Asta demonstreaza exact ce ti-am spus, suna bine "mi-am luat M5" dar daca il intrebi ce poate, spune "nu stiu ca nu i-am dat rau dar e foarte tare masina".
Lasa mai bine ca nu i-a dat ca dupa aia il vedeai pe la stiri
Deci daca esti incepator mi se pare normal sa mergi mai moale la inceput, chiar daca ai o masina puternica, pana te obisnuiesti cu ea ! Plus ca daca masina era noua nici n-avea cum sa-i dea imediat ca trebuia sa-i faca rulajul mai intai. Asa ca e de inteles de ce nu stia cum sa activeze LC..


Quote:
Cum oare de nu vedem genul asta de oameni la STI, EVO si alte cateva de gen, normal, nu intorc pipitele capul, ce daca este barbateasca, tunabila , performanta, nu asta ii intereseaza defapt.
E chestie de gusturi, unora nu le plac masinile japoneze...sau poate ca pur si simplu nu-i atrage designul, faptul ca au un interior de ***, etc. Deci daca vrei sa ai o masina sportiva si luxoasa in acelasi timp in nici un caz n-o sa-ti iei Evo, iti iei porsche, audi (RS), bmw (M), merc (AMG) etc.


Quote:
Putem sa ne uitam la un Onoriu care a scos tot ce se putea din masinile lui (chiar daca e un pic laudaros uneori are pe ce), un Andrei Tentean un pasionat adevarat cu potential mare, sau putem sa ne uitam la gramada de "ciumpalaci" cu potential financiar (+/-) care au stolul de puicute langa ei, masina frumoasa alaturi si la prima demonstratie de forta a ei au impachetat-o, ca de, nu stia ce potential are bijuteria.
Onoriu ? Pai ala deja e cocalar-sef L-am vazut la promotor ce rasini avea in el ca cica el nu se ia la intrecere cu toti agararicii auzi...pai atunci de ce isi tuneaza masinile si le pune un milion de cai putere, daca nu se ia la intrecere ?? A, de rasinos ce e, de aia. Mai ales ca zicea ca nici nu merge tare la noi de frica sa nu-si f**a ceva la masina. Dar isi pune in schimb kit de mega-fitze sa se holbeze lumea la el.

Quote:
Daca tu nu ai vazut asta in Romania inseamna ca ai o problema, nu stiu la cate curse ai participat sau ai organizat sau macar vizionat, nu stiu daca ai fost macar pe o pista de karting sa-ti verifici potentialul, nu stiu daca ai scos untul dintr-o masina de peste 300 cp, dar pareri vad ca ai.
Am vazut...ce zic eu e ca nu toti sunt asa. Unii isi iau masini tari pur si simplu pentru ca le plac lor acele masini, nu ca sa impresioneze vezi doamne pe cineva.


Quote:
Pai atat timp cat are performantele respective nu este deloc degeaba.
Ai si tu dreptate...ideea era ca o masina sport trebuie sa fie cat mai usoara, si am citit in mai multe review-uri ca turbo se simte mult mai agil ca gtr-ul din aceata cauza...chiar daca gtr-ul il bate pe circuit (asta din cauza electronicii superioare, cat si a cutiei cu dublu-ambreiaj) Oricum 911 turbo cu facelift si PDK pun pariu ca-l face muci

Last edited by C63 AMG; 24-08-09 at 23:36.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 00:29   #524
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Si da consider ca R8 e mult peste GT-R, de ce?! Simplu, ca are stil, sunet, imagine, design, materiale de calitate, cockpit fabulos de frumos, senzatie de apartenenta la o alta clasa sociala, practicalitate, respect si multe altele, pur si simplu e cel mai complet supercar existent, de asta nu se poate indoi nimeni. E genul de masina in care te urci si te face sa zambesti fara sa vrei.
Si pe mine nu ma ajuta cu nimic daca o masina ajunge alta masina de la 250km/h in sus cand de la 0-250km/h e evident mai rapida, viteze de genul asta prinzi rar, dar senzatia cea mai tare e de acceleratie, sa simti fiecare secunda cum trece pana ajungi la viteza aia. Si scuza-ma dar plecarile de pe loc de la semafor nu inseamna fite decat daca esti un tampit cu lantul gros sau cu mana atarnata de volan, ceasul fiind deasupra volanului, pozitia "de smecher" aplecat si ochii atintiti catre cei din jur sa vezi care cum te vede in masina aia "da fitze". Eu prefer plecari brutale de la semafor si nu numai dar sa nu ma vada nimeni, e mai simplu, mai frumos si mai interesant asa. Plus ca daca nu te vede nimeni, e posibil sa nu te judece ca nu te stie, simplu nu?!
BMW nu imi place tocmai din cauza ca derapeaza mult prea mult, mai ales la plecarile de pe loc, ceea ce n-am vazut nici la Mercedes, AM, Porsche, etc si design-ul aberant de prost realizat, bmw-urile fiind intr-o lume a lor, fara nici o tangenta cu design-ul nonconformist si placut ochiului in acelasi timp, multe disproportii, pe alocuri prea multa simplitate, dar nu acea simplitate care sa placa, ci doar simplitate clasica.
Pai sa continuam cu raspunsurile la aberatii:
senzatie de apartenenta la o alta clasa sociala - bine zis senzatie, pentru ca apartenenta la o alta clasa sociala nu o faci prin masina (poate doar in Romania).

Practicalitate???? - pai are 2 locuri si un portbagaj minuscul vs 4 locuri si portbagaj mult mai mare.

Respectul si multe altele de unde vin ))))????

Omule, orice masina puternica din lumea asta cu tractiune spate si fara LC derapeaza, nu conteaza daca este BMW, Ferrari, Porsche, Mercedes, Corvette, Viper, mai noul Lamborghini, etc.

Designul este o problema de gust, Eu nu as da M3 pe RS4 sau S5 si nici noul Z4 pe TT la design iar problema Audi este ca la ei fiecare schimbare de model arata ca un afcelift al modelului precedent asa cum a facut si BMW cu noua serie 7, exceptie facand R8 normal (ca nu au avut model precedent).
A6 ca design mi se pare putin mai frumos decat un vechi deja seria 5 dar cu mai putina personalitate (care sa speram ca o schimba in bine nu ca pe 7) si vechiul deja A8 mai frumos decat noua serie 7 care nu-mi inspira absolut nimic exterior.


Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Pai si Gallardo de cine e dezvoltat ?

S3 > 130i. Asta pare mai aproape de realitate. O comparatie S3 vs 135i (2000 cmc L4 1 turbo vs 3000 L6 2 turbo) mi se pare putin aberanta. Daca tot vrei sa compari ceva cu 135 asteapta RS3. Sa vezi atunci distractie .

Pe topic-ul asta s-a scris tot ce se putea scrie, nu stiu de ce va mai obositi. In ultimele 20 de pagini sunt 15-20 de idei scrise de 150-200 de ori in 10 formulari diferite dar cu acelasi inteles.
Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Corect, Lamborghini e al lui Audi, iar peste tot s-a spus clar ca Audi e cel care a dat rafinamentul si usurinta in conducere Lamborghini-ului, Audi a oferit design-ul si mai dus in extrem, etc.
Iar faptul ca tu ai ajuns sa compari un coupe cu 2 cilindrii si inca o turbina mai mult decat acel 2.0TFSI de pe S3 inseamna ca e ceva la mijloc, te roade faptul ca BMW nu reuseste sa produca un 2.0 mai performant ca acela. Si gandeste-te la calitatea pret performanta a acestui motor, e imbatabila...si da stai sa vezi RS3 cu acel 2.5 TT ce va face din 135i coupe, macar de ar fi in stare sa aiba un 135i hatchback dar nu prea cred... Oricum daca stai le iei la puricat, BMW e mai simplu, purist si mai clasic, iar Audi-ul e mai futuristic, sigur, mai usor de condus si mai frumos, cam astea sunt diferentele intre cele 2 branduri.
1. The Audi R8 sports car, launched in early 2007, is based on the Gallardo platform, and uses a 4.2 litre V8 in place of the Gallardo's V10 to avoid competing directly with the Gallardo. In December 2008, Audi unveiled a V10 Audi R8, with a detuned version of the Gallardo's, placed between the R8 V8 and the Gallardo.

"The Gallardo design vision was initiated in the year 2000. The challenging and simultaneously fascinating task of our designers was to cultivate the attributes from Lamborghini and combine them in an extremely individual packaging. Its design, based on an Italdesign-Giugiaro style proposal was developed by the Lamborghini Centro Stile to incorporate the parameters of our extreme design philosophy."

2.
Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
S3 > 130i. Asta pare mai aproape de realitate. O comparatie S3 vs 135i (2000 cmc L4 1 turbo vs 3000 L6 2 turbo) mi se pare putin aberanta. Daca tot vrei sa compari ceva cu 135 asteapta RS3. Sa vezi atunci distractie .
Eu am comentat sau am zis ca nu e normal sa comparati RS6 5.0L biturbo cu M5 5.0 aspirat, nu si nici nu ma intereseaza, conteaza cine are cele mai bune performante si chiar nu ma intereseaza din ce capacitate, e treaba BMW ca nu a facut pana acum turbo pe M5 sau M3, acum ca s-a ascutit competitia au luat masuri si scot turbo observ.
Asa ca si in comparatia de fata nu ma intereseaza de ce la ora actuala nu are seria 3 Audi un motor mai puternic si da sunt sigur ca RS3 (2.5 T - 340 CP) o sa rupa norma si daca BMW nu or sa scoata M1 or sa manance rau bataie, dar pe moment BMW este superior in clasa.

3.Aia cu calitatea, nu ai cum sa faci comparatia inca, sunt motoare prea noi, iar referitor la trecut, AUDI pe calitate tehnica a fost mult sub BMW asa ca mai bine abtine-te.

4.
Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Oricum daca stai le iei la puricat, BMW e mai simplu, purist si mai clasic, iar Audi-ul e mai futuristic, sigur, mai usor de condus si mai frumos, cam astea sunt diferentele intre cele 2 branduri.
.

Cred ca ai inversat brandurile.

A3 este frumos si banal, nimic deosebit, nici o forma iesita din comun, este clasica, simpla, este exact ca un facelift al Audi A3 (8L) aparut in 1996 (asemanarea este enorma),
seria 1 este futuristica, nu seamana cu nimic, nu neaaparat mai frumos dar deosebit si cu mai multa personalitate.

A4 vs BMW 3

Pai cam acelasi lucru, iuitate si tu, este un Audi A4 (B5) din '94, cu alta grila, alte farusi, alte stopuri, adica un facelift in design.

A6 vs BMW 5

incepand cu Audi A6 (C5) 1998 acelasi lucru.

Da, R8, Q7, Q5 - sunt deosebite, cu design original si personalitate mai puternica.

Mai usor de condus este o aberatie, nu cred ca pune vre-una din ele cea mai mica problema la condus.

Asa ca astea sunt deapt diferentele dintre ele.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 00:56   #525
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Nu stiu ce ai vrut sa imi arati cu quote-urile alea ?!

Gallardo e dezvoltat de Audi, inclusiv motorul. Asa ca meritul e al lor.

M5 este motor de turatie, asa ca compenseaza mult din lipsa turbo-ului care oricum e la boost mic. In schimb 2TFSI are 1 turbo, 1000cmc, 2 pistoane in minus fara sa compenseze prin alta parte. NU vezi diferenta ?

PS: Daca tu pe alea le vezi facelift cu siguranta e o problema undeva. Facelift ptoi spune ca sunt toate modelee Aston, sau unele Alfa, Saab dar nu Audi. Diferentele sunt exact cat trebuie. In plus la BMW tu nu vezi asemanari ? acelasi stil de 80 de ani, aceleasi faruri, forme usor diferite, aceleasi nari, doar ca se fac mai mari .
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -